Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196806 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1020 Gepost op: december 16, 2014, 12:52:16 pm »
Praktisch geen woord over Essevee gisteren ...
Praktisch? haha niets nul nada noppes. Wel jammer. Ik vond de woorden van De Mos (wie had dat gedacht dat ik dat ooit nog ging zeggen) wel mooi aan het adres van Dury. Je bent pas een toptrainer als je beide kanten van de medaille hebt gezien. En Dury is goed op weg om Essevee uit die zorgen te loodsen. Dan ben je een grote. Twas zoiets in die aard. Wel mooie woorden.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #1021 Gepost op: december 16, 2014, 01:45:04 pm »
Praktisch geen woord over Essevee gisteren ...
Wat moeten ze dan zeggen over Essevee? Er was dan ook bijna niets te zeggen over de wedstrijd tegen Lokeren..
SV TILL I DIE

Offline moenie

  • Leden
  • Berichten: 110
Re: Extra time
« Reactie #1022 Gepost op: december 16, 2014, 07:17:23 pm »
Wat moeten ze dan zeggen over Essevee? Er was dan ook bijna niets te zeggen over de wedstrijd tegen Lokeren..

misschien kunnen ze beginnen met een kleine(!) samenvatting van iedere wedstrijd, dat moet geen samenvatting zijn van 5min, maar een minuutje goals en opvallende fases, maar nee elkaar uitlachen is het hoofdonderwerp in dit programma, nee bedankt geef mij maar la tribune

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #1023 Gepost op: december 17, 2014, 12:00:55 am »
misschien kunnen ze beginnen met een kleine(!) samenvatting van iedere wedstrijd, dat moet geen samenvatting zijn van 5min, maar een minuutje goals en opvallende fases, maar nee elkaar uitlachen is het hoofdonderwerp in dit programma, nee bedankt geef mij maar la tribune
Daarvoor is het programma veel te kort. Zou 1u30 moeten duren en op een deftige manier opgebouwd en over elke match wel iets vertellen, over de uitschieters dan iets meer aandacht.
SV TILL I DIE

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #1024 Gepost op: december 17, 2014, 08:25:15 am »
Wil toch even mijn bericht ivm Dury nuanceren.

Dury doet wel degelijk zijn stinkende best om alle media zo goed mogelijk te woord te staan. Hij doet dat ook altijd heel uitgebreid en zijn best om alles zo goed mogelijk uit te leggen.
Gaf bvb gisteren nog een interview van 6 minuten aan Sporza en staat vandaag met een uitgebreid interview in HLN.

Excuses voor als ik zou gesuggereerd hebben dat Dury Essevee niet te woord wil staan in de media (is enkel met betrekking tot Extra Time het geval dus).  ;)

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Extra time
« Reactie #1025 Gepost op: januari 20, 2015, 08:29:03 am »
Hebben ze het gisteren in extra time zeer uitgebreid, gedurende zeker 17 seconden, gehad over de spektaculaire remonte van essevee. Joos kon nog net zeggen dat hij essevee nog altijd P1 kandidaat vindt...

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1026 Gepost op: januari 20, 2015, 09:07:37 am »
Hebben ze het gisteren in extra time zeer uitgebreid, gedurende zeker 17 seconden, gehad over de spektaculaire remonte van essevee. Joos kon nog net zeggen dat hij essevee nog altijd P1 kandidaat vindt...

Joos heeft het wel nog hoor voor Zulte Waregem. 1 vd enige die er soms nog over praat. Frank met zijnen beerschot daar praat 'm meer over dan over 1e klasse clubs... En dan 'even' stilstaan bij het overlijden van  Junior... Een echte schande was dat. Geen filmpje over Malanda zelf of over het eerbetoon op onze velden voor hem. Niet een beetje praten over hoe hij was ofzo. Neen, moeten jonge spelers beter begeleid worden. Man man man da's echt triest

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Extra time
« Reactie #1027 Gepost op: januari 20, 2015, 09:54:43 am »
'Cristiano Ronaldo staat niet in de top 10 beste voetballers aller tijden.'  Dan hebk moeten stoppen met kijken, had uit woede bijna mijn tv in diggelen gemept.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1028 Gepost op: januari 20, 2015, 10:00:28 am »
'Cristiano Ronaldo staat niet in de top 10 beste voetballers aller tijden.'  Dan hebk moeten stoppen met kijken, had uit woede bijna mijn tv in diggelen gemept.

Nja ik begrijp hem wel en de redenering die hij toepast. Zoals hij zegt Ronaldo is een echt machine hij scoort ze enorm makkelijk. Maar het is geen teamspeler en 5,6 man dribbelen gaatie ook niet vaak doen. Let op het is een enorm goeie speler. Maar als voetballer zijn er beteren geweest. En joos heeft het meer voor voetballers die het team laten draaien denk ik. Zoals een pirlo en een totti enzo. Dus enerzijds snap ik hem, anderzijds zou ik hem wel in mijn top 10 zetten maar niet op 1,2 of 3

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Extra time
« Reactie #1029 Gepost op: januari 20, 2015, 10:23:57 am »
Citaat
EXTRA TIME
Extra time kijkt terug op de 22ste speeldag in de Jupiler Pro League. Centrale gast is Lokeren-trainer Peter Maes. Analisten met dienst zijn Marc Degryse en Jan Boskamp. Frank en Filip vieren vandaag de 200ste uitzending van Extra Time. De makers doken in de archieven en diepten daar de 10 grappigste momenten op.

Bovenstaande quote ter info

Ik denk dat ze nog niet eens de helft van de uitzending over de 22ste speeldag in de Jupiler Pro League hebben gepraat, meer en meer stoor ik me aan de inhoud van dat programma. Al ben ik wel altijd nieuwsgierig wat ze over ons Essevee gaan zeggen, ... als ze het er al over hebben.

Ook Bossie vind ik een toffe p?, maar zijn gemekker en grapjes beginnen te vervelen. Zeker als hij voor de 1.001ste keer in de clinch gaat met Frank.

De "momenten van de week" en "de kijk van Joos" zijn tegenwoordig bijna meer buitenlandse wedstrijden en passages, dit zou voor mij mogen veranderen naar allemaal momenten van en kijk van Joos gebaseerd op de wedstrijden uit de JPL.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1030 Gepost op: januari 20, 2015, 10:30:16 am »
Inderdaad en echt een halfuur wordt er gediscuteerd over een nutteloos onderwerp. LA tribune is daar vanswege wel beter in. Ik hoop ook altijd dat er iets over Essevee gezegd wordt. Onze remonte is immers opmerkelijk maar echt bijna geen woord. Nooit eens een gast van ons. Zelf vorig jaar maar 1 keer en dat was Dury. Dat kan natuurlijk ook de keuze zijn van de club, maar vind dit toch heel jammer

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #1031 Gepost op: januari 20, 2015, 10:35:05 am »
Laat ze maar over de andere ploegen praten dan kan Zulte Waregem in al rust naar boven toe werken.

Ik had nu toch verwacht dat iemand van de analisten/trainer toch het eerbetoon voor Junior Malanda in zijn moment van de week ging hebben.
SV TILL I DIE

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1032 Gepost op: januari 20, 2015, 06:08:27 pm »
Ik had nu toch verwacht dat iemand van de analisten/trainer toch het eerbetoon voor Junior Malanda in zijn moment van de week ging hebben.
Idd. Schandalig eigenlijk... ???

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Extra time
« Reactie #1033 Gepost op: januari 27, 2015, 02:27:44 pm »
Joos moest nog even zijn navel-staarderij-en-eigen-groot-gelijk-journalistiek op de voorgrond plaatsen door te starten met "een brugsken" over een spits die even snel komt als em verdwijnt............... die krijgt gewoon een orgasme van zijn eigen.
Dat de dwaling van delferi?re nergens in beeld kwam, is nog erger.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Extra time
« Reactie #1034 Gepost op: januari 27, 2015, 04:37:13 pm »
Joos moest nog even zijn navel-staarderij-en-eigen-groot-gelijk-journalistiek op de voorgrond plaatsen door te starten met "een brugsken" over een spits die even snel komt als em verdwijnt............... die krijgt gewoon een orgasme van zijn eigen.
Dat de dwaling van delferi?re nergens in beeld kwam, is nog erger.

Zouden zijn collega's hem nog kunnen luchten vraag ik mij dan af? Zo'n 'ik-weet-het-toch-beter'-gehalte zie je maar zelden.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Extra time
« Reactie #1035 Gepost op: januari 27, 2015, 05:23:29 pm »
Gisteren weer zitten ergeren ...

2/4 over het spandoek
1/4 over buitenlands voetbal
1/4 over de voorbije speeldag

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #1036 Gepost op: januari 27, 2015, 08:46:39 pm »
Gisteren weer zitten ergeren ...

2/4 over het spandoek
1/4 over buitenlands voetbal
1/4 over de voorbije speeldag
Daarom dat ik niet heb gekeken.
SV TILL I DIE

Offline toolman

  • Leden
  • Berichten: 251
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1037 Gepost op: januari 27, 2015, 09:34:42 pm »
Gisteren weer zitten ergeren ...

2/4 over het spandoek
1/4 over buitenlands voetbal
1/4 over de voorbije speeldag

2/4 over het spandoek en die rode kaart van Defour die er ene was...maar niks over die 2 gele kaarten van Gimbert die er gene waren...niks.... >:(

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: Extra time
« Reactie #1038 Gepost op: januari 27, 2015, 09:50:02 pm »
Na een half uur uit armoe weggezapt naar La Tribune, daar waren ze wel bezig over voetbal.
Hebben ze nu eindelijk hun dieptepunt bereikt?  Man Man, zo zeveren over een tifo + Defourke kreeg rood.
Drama!

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Extra time
« Reactie #1039 Gepost op: januari 27, 2015, 10:13:25 pm »
Begint echt triest te worden...