Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196810 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Extra time
« Reactie #1100 Gepost op: april 05, 2016, 11:58:28 am »
idd!!! gelukkig van Joos dan nog.
er zaten toch wel grappige dingen in...serieus moeten lachen met Sierens en Verbauwhede....

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Extra time
« Reactie #1101 Gepost op: april 05, 2016, 12:53:38 pm »
Mooie vermelding voor Karim Essikal!
Ik wacht op het moment dat ze die gast zijn contract openbreken.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1102 Gepost op: april 05, 2016, 11:20:26 pm »
Mooie vermelding voor Karim Essikal!
Ik wacht op het moment dat ze die gast zijn contract openbreken.
d
2

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Extra time
« Reactie #1103 Gepost op: september 13, 2016, 08:25:35 am »
waauw ! gisteren een volle minuut over essevee in extra time, tijdens de kijk van dan nog ... ze hadden bijna tijd te kort om een halfuur te lullen over fcb en te stoefen met de nieuwe aanwinsten van rsca, die begot een kwartier goed voetbalden... dat Meit? en Lerager momenteel de beste centrale middenvelders zijn in 1ste klasse is de deskundigen nog niet opgevallen

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.671
Re: Extra time
« Reactie #1104 Gepost op: september 13, 2016, 10:52:54 am »
waauw ! gisteren een volle minuut over essevee in extra time, tijdens de kijk van dan nog ... ze hadden bijna tijd te kort om een halfuur te lullen over fcb en te stoefen met de nieuwe aanwinsten van rsca, die begot een kwartier goed voetbalden... dat Meit? en Lerager momenteel de beste centrale middenvelders zijn in 1ste klasse is de deskundigen nog niet opgevallen
Volledig mee eens, en wat tonen ze dan?  Het akkefietje tussen Dury en Baudry, terwijl wij de pannen van het dak spelen, zoomen zij in op een fait divers, een klucht die mannen van extra time.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Extra time
« Reactie #1105 Gepost op: september 13, 2016, 10:56:29 am »
Goal van cordaro was anders ook wel wat airtime waard ...

Moet nog kijken, gisteren in slaap gevallen na zwaar weekend. :)

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.654
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1106 Gepost op: september 13, 2016, 10:57:22 am »
Volledig mee eens, en wat tonen ze dan?  Het akkefietje tussen Dury en Baudry, terwijl wij de pannen van het dak spelen, zoomen zij in op een fait divers, een klucht die mannen van extra time.

We hebben het ook voor een stuk onszelf aangedaan e. Met een Dury die blijkbaar niet wil gaan. Nu heb je wel een eventuele de fauw die daar kan zitten, maar daar blijft het ook bij

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1107 Gepost op: september 13, 2016, 10:59:04 am »
Niet meer dan normaal. Zo'n programma draait om kijkcijfers, en Anderlecht en Club Brugge hebben nu eenmaal (v??l) meer fans (en dus kijkers) dan ons. En die zitten echt niet te wachten op wat wij, Essevee, op Moeskroen hebben gedaan. Voor ons is dat het belangrijkste, voor de rest van Belgi? echt niet. Een beetje realistisch zijn.

Ik kijk trouwens al meer dan een jaar niet meer naar dat programma, en ik moet zeggen dat ik daar nog geen seconde spijt van heb gehad.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Extra time
« Reactie #1108 Gepost op: september 13, 2016, 11:20:14 am »
Niet meer dan normaal. Zo'n programma draait om kijkcijfers, en Anderlecht en Club Brugge hebben nu eenmaal (v??l) meer fans (en dus kijkers) dan ons. En die zitten echt niet te wachten op wat wij, Essevee, op Moeskroen hebben gedaan. Voor ons is dat het belangrijkste, voor de rest van Belgi? echt niet. Een beetje realistisch zijn.

Ik kijk trouwens al meer dan een jaar niet meer naar dat programma, en ik moet zeggen dat ik daar nog geen seconde spijt van heb gehad.

Ben het niet helemaal met je eens ...

A. het is een gesubsidieerde zender, dus kijkcijfers zijn van minder belang
B. er zijn weinig tot geen analisten/commentatoren dat kunnen wegsteken dat ze toch wel erg fan zijn van Gent, Bruggen, Anderlecht, Standard ...


Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1109 Gepost op: september 13, 2016, 11:29:21 am »
Ben het niet helemaal met je eens ...

A. het is een gesubsidieerde zender, dus kijkcijfers zijn van minder belang
B. er zijn weinig tot geen analisten/commentatoren dat kunnen wegsteken dat ze toch wel erg fan zijn van Gent, Bruggen, Anderlecht, Standard ...

A. Maakt niet uit. Als een programma geen kijkers heeft dan wordt het afgevoerd.
B. Opnieuw niet meer dan normaal. De grootste supportersclub van Club Brugge bevindt zich in... Waregem.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1110 Gepost op: september 13, 2016, 11:41:55 am »
Niet meer dan normaal. Zo'n programma draait om kijkcijfers, en Anderlecht en Club Brugge hebben nu eenmaal (v??l) meer fans (en dus kijkers) dan ons. En die zitten echt niet te wachten op wat wij, Essevee, op Moeskroen hebben gedaan. Voor ons is dat het belangrijkste, voor de rest van Belgi? echt niet. Een beetje realistisch zijn.

Ik kijk trouwens al meer dan een jaar niet meer naar dat programma, en ik moet zeggen dat ik daar nog geen seconde spijt van heb gehad.

Dat is niet normaal. Als je een programma maakt over het Belgisch voetbal is het niet meer dan normaal dat je aandacht hebt voor de ploeg die eerste staat in die competitie. Nu zijn ze erin geslaagd om met geen woord te reppen over Zulte Waregem of de wedstrijd. De kijk van Joos telt in deze niet mee vind ik, want dat is maar wat beeldmontage en pseudo grappigheid. Als je enkel iets wenst te zien over Club, Gent of Anderlecht kijk dan naar Clubtv of zo.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Extra time
« Reactie #1111 Gepost op: september 13, 2016, 11:48:33 am »
A. Maakt niet uit. Als een programma geen kijkers heeft dan wordt het afgevoerd.
B. Opnieuw niet meer dan normaal. De grootste supportersclub van Club Brugge bevindt zich in... Waregem.

Jij leest selectief wat je wil lezen, niet wat ik schreef.
Lees es goed wat ik onderstreept heb.

Ben het niet helemaal met je eens ...

A. het is een gesubsidieerde zender, dus kijkcijfers zijn van minder belang
B. er zijn weinig tot geen analisten/commentatoren dat kunnen wegsteken dat ze toch wel erg fan zijn van Gent, Bruggen, Anderlecht, Standard ...

Op puntje B begin je zelfs over totaal iets anders.

Ik schreef dat het er vanaf vloeit dat ze fan zijn van een bepaalde ploeg, dit terwijl ik van een analist/commentator verwacht dat hij tijdens zijn 'functie' onpartijdig is. Voor welke ploeg hij supportert in zijn priv? tijd maakt mij niet uit.

Dat punt verduidelijkt Will, heel erg goed. Het programma en de analisten/commentatoren moeten de Belgische voetbal in beeld brengen, niet alleen de grote clubs of de clubs waar hun 'eigen' hart ligt.

Mocht je het gemist hebben, 'k zal het nog es quoten hieronder.

Dat is niet normaal. Als je een programma maakt over het Belgisch voetbal is het niet meer dan normaal dat je aandacht hebt voor de ploeg die eerste staat in die competitie. Nu zijn ze erin geslaagd om met geen woord te reppen over Zulte Waregem of de wedstrijd. De kijk van Joos telt in deze niet mee vind ik, want dat is maar wat beeldmontage en pseudo grappigheid. Als je enkel iets wenst te zien over Club, Gent of Anderlecht kijk dan naar Clubtv of zo.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1112 Gepost op: september 13, 2016, 12:05:10 pm »
Dat is niet normaal. Als je een programma maakt over het Belgisch voetbal is het niet meer dan normaal dat je aandacht hebt voor de ploeg die eerste staat in die competitie. Nu zijn ze erin geslaagd om met geen woord te reppen over Zulte Waregem of de wedstrijd. De kijk van Joos telt in deze niet mee vind ik, want dat is maar wat beeldmontage en pseudo grappigheid. Als je enkel iets wenst te zien over Club, Gent of Anderlecht kijk dan naar Clubtv of zo.

Akkoord dat ze het ook wel eens over Essevee mogen hebben hoor, maar we zijn 6 speeldagen ver en of je dat nu graag hebt of niet: we zijn een kleine club en er liggen weinig mensen (buiten Waregem) wakker van ons, of we nu eerste, twaalfde of vierde staan. Het lijkt me logisch dat de grootste clubs het meest besproken worden.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1113 Gepost op: september 13, 2016, 12:10:55 pm »
Jij leest selectief wat je wil lezen, niet wat ik schreef. Lees es goed wat ik onderstreept heb. Op puntje B begin je zelfs over totaal iets anders. Ik schreef dat het er vanaf vloeit dat ze fan zijn van een bepaalde ploeg, dit terwijl ik van een analist/commentator verwacht dat hij tijdens zijn 'functie' onpartijdig is. Voor welke ploeg hij supportert in zijn priv? tijd maakt mij niet uit.

Jij zegt dat de kijkcijfers van minder belang zijn omdat het een staatszender is, ik weerleg dat door te zeggen dat zo'n programma altijd valt of staat met kijkcijfers, commerci?le zender of staatszender. Lijkt me logisch.

Citaat
Er zijn weinig tot geen analisten/commentatoren dat kunnen wegsteken dat ze toch wel erg fan zijn van Gent, Bruggen, Anderlecht, Standard ...

Mijn opmerking over die supportersclub van Club Brugge in Waregem was inderdaad onduidelijk en vergezocht. Mijn punt was dat er zelfs in Waregem veel interesse zal zijn voor Club Brugge en Anderlecht, de grootste clubs van het land. Dat een analist een bepaalde voorkeur heeft vind ik normaal, maar ze zouden het inderdaad mogen voor zichzelf houden. Dat gezegd zijnde, zowel de fans van Club als van Anderlecht beschuldigen elk seizoen elke analist van een voorkeur voor de ander. Om maar te zeggen...

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Extra time
« Reactie #1114 Gepost op: september 13, 2016, 12:26:43 pm »
Gisteren in La Tribune werd er wel over Essevee gesproken.
De uitzending duurt ook iets langer, dus ze kunnen meer in detail gaan.

Ferrera werd daar trouwens afgemaakt als coach v Standard. Totaal andere perceptie dan wat hier in Vlaanderen leeft.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.671
Re: Extra time
« Reactie #1115 Gepost op: september 13, 2016, 12:27:53 pm »
Akkoord dat ze het ook wel eens over Essevee mogen hebben hoor, maar we zijn 6 speeldagen ver en of je dat nu graag hebt of niet: we zijn een kleine club en er liggen weinig mensen (buiten Waregem) wakker van ons, of we nu eerste, twaalfde of vierde staan. Het lijkt me logisch dat de grootste clubs het meest besproken worden.
IEDERE WEEK meer dan 3/4 van hun tijd over de grootste clubs spreken,en meestal dan nog over enkel Anderlecht en Brugge, dat is niet logisch als je een uitzending maakt over het voetbal in Belgi?,en de kijkcijfers?  Die zijn al jaren niet goed, dus veel maakt het niet uit. 
Dat Dury niet wil gaan, kan ik best geloven, maar ge maakt mij niet wijs dat een Leye(deed dit al bij La Tribune, al zal men bij extra time dan zeggen dat ze geen franssprekenden uitnodigen, ik bedoel dan die zich enkel perfect in het frans kunnen uitdrukken, of De fauw niet zouden gaan).
Efkes vermelden dat Essevee goed aan het spelen is(net als een Chalala of a la limiet Kortrijk ;) ) met wat beelden is toch zo moeilijk niet?  Nee, Joos lult liever 5 minuten over het feit dat een speler geen 4 uur voor de match op de club moet zijn, of focust liever op die wissel van Baudry, ik verwacht toch meer van een programma over het Belgisch voetbal.
Is dat nog zo dat dat supporterslokaal van Club Brugge in Waregem de grootste is(ik dacht van niet, maar ik kan mij vergissen).

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.671
Re: Extra time
« Reactie #1116 Gepost op: september 13, 2016, 12:28:59 pm »
Gisteren in La Tribune werd er wel over Essevee gesproken.
De uitzending duurt ook iets langer, dus ze kunnen meer in detail gaan.

Ferrera werd daar trouwens afgemaakt als coach v Standard. Totaal andere perceptie dan wat hier in Vlaanderen leeft.
2.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1117 Gepost op: september 13, 2016, 12:40:30 pm »
IEDERE WEEK meer dan 3/4 van hun tijd over de grootste clubs spreken,en meestal dan nog over enkel Anderlecht en Brugge, dat is niet logisch als je een uitzending maakt over het voetbal in Belgi?,en de kijkcijfers?  Die zijn al jaren niet goed, dus veel maakt het niet uit.

Wat is daar nu niet logisch aan? Vraag en aanbod. De meeste kijkers zijn supporter van grote clubs, dus gaat de meeste zendtijd over grote clubs. Dat is jammer voor de rest, maar het is zo.

Dat die kijkcijfers niet goed zijn ligt eraan dat dat programma nooit vernieuwt en doorgaans oersaai is. En omwille van Frank Raes.

Citaat
Efkes vermelden dat Essevee goed aan het spelen is(net als een Chalala of a la limiet Kortrijk ;) ) met wat beelden is toch zo moeilijk niet?  Nee, Joos lult liever 5 minuten over het feit dat een speler geen 4 uur voor de match op de club moet zijn, of focust liever op die wissel van Baudry, ik verwacht toch meer van een programma over het Belgisch voetbal. Is dat nog zo dat dat supporterslokaal van Club Brugge in Waregem de grootste is(ik dacht van niet, maar ik kan mij vergissen).

Zoals ik zei: helemaal akkoord dat ze Essevee (of de goed spelende ploeg) mogen vermelden, absoluut. Ik kijk niet meer naar Extra Time omdat het een slecht programma is in zijn geheel. Wat dat supporterslokaal betreft, ik zou het niet weten, ik ga niet om met dat soort mensen. ;)

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1118 Gepost op: september 13, 2016, 01:08:35 pm »
Wat is daar nu niet logisch aan? Vraag en aanbod. De meeste kijkers zijn supporter van grote clubs, dus gaat de meeste zendtijd over grote clubs. Dat is jammer voor de rest, maar het is zo.

Dat die kijkcijfers niet goed zijn ligt eraan dat dat programma nooit vernieuwt en doorgaans oersaai is. En omwille van Frank Raes.

Zoals ik zei: helemaal akkoord dat ze Essevee (of de goed spelende ploeg) mogen vermelden, absoluut. Ik kijk niet meer naar Extra Time omdat het een slecht programma is in zijn geheel. Wat dat supporterslokaal betreft, ik zou het niet weten, ik ga niet om met dat soort mensen. ;)

Je begrijpt het echt niet h?? Dit programma gaat over de Belgische competitie, niet over de G5, handel daar dan ook naar en behandel de belgische competitie en maak er geen Anderlecht of Club tv van. Al eens gekeken naar MOTD? Daar behandelen ze elke ploeg.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1119 Gepost op: september 13, 2016, 01:20:49 pm »
 ;D

We praten naast elkaar denk ik. Ik begrijp wat jullie zeggen: het is een voetbalprogramma dus moeten ze praten over "het voetbal" (in het algemeen, met iedereen die aan bod komt).

Ik zeg: dit is een praatprogramma (niet te vergelijken met MOTD want dat is het equivalent van Stadion) over voetbal, en dan is het niet meer dan logisch dat men het meer over de grootste clubs heeft dan over de rest.

Trouwens, elke supporter van elke club klaagt hierover. Als een aflevering te veel over Club gaat dan klagen de fans van Anderlecht, en omgekeerd. En als het (want dat gebeurde wel degelijk vroeger) dan eens te lang over een "kleine" club ging, zoals Essevee, dan klaagden de fans van de grote clubs omdat zij daar geen interesse in hebben, en ga zo maar door.