Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196821 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Extra time
« Reactie #1160 Gepost op: september 27, 2016, 09:49:44 am »
Ik vond het een goede uitzending van ET deze keer.
Kan ook niet anders Essevee kwam uitvoerig aan bod.

Echt storen over dat Anderlecht voor pakken heb ik niet gedaan.

Al de rest vond ik wel fijn, een beetje voorspelbaar maar toch.
Raar dat ze Essevee nu plots wel (her?)ontdekt hebben.

Meer van datte!

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Extra time
« Reactie #1161 Gepost op: september 27, 2016, 10:06:35 am »
Voila, ons moment 'ExtraTime' zit er weer op voor dit seizoen. Op naar 2017-2018  :D

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Extra time
« Reactie #1162 Gepost op: september 27, 2016, 10:19:56 am »
Vanavond sowieso opmerking van Raes over het feit dat Kaya de enige speler was die vorig seizoen in ?lke aflevering is vermeld geweest (cfr. assistkoning) ?n de vraag wat het doet met een speler als de supporters "ONUR...KAYA!" roepen.

Hopelijk komt hij wat verder dan "assists zijn niet zo belangrijk, het belangrijkste is dat het team het goed doet" en durft Onur ook zeggen dat hij geen vertrouwen kreeg van Maes bij Lokeren en dat ze daar vandaag wel een speler van zijn kaliber zouden kunnen gebruiken.

Hilarisch eigelijk  ;D

Men vraagt zich dan af waarom er geen kat naar kijkt. Behalve wat ingestudeerde zever en een 10-tal minuten uitlach-tv zie je daar niet. Lucas Leeghanger, plat van het lachen lag ik, of toch bijna  ???

Ne mens als Gert Verheyen die de matchen en tactieken uitlegt en analyseert lijkt me toch boeiender dan "slechte lange ballen van Anderlecht he gisteren"

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Extra time
« Reactie #1163 Gepost op: september 27, 2016, 10:25:30 am »
Voila, ons moment 'ExtraTime' zit er weer op voor dit seizoen. Op naar 2017-2018  :D

Als ge kampioen speelt moogde ook nog nen keer gaan ? :D.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Extra time
« Reactie #1164 Gepost op: oktober 25, 2016, 04:11:28 pm »
Allez, we werden gisteren tweemaal 'vermeld', bij het overlopen van het klassement en bij het opsommen van de wedstrijden van nu woensdag.

Sterk!
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Extra time
« Reactie #1165 Gepost op: oktober 25, 2016, 07:50:48 pm »
In La tribune werden we reeds gevraagd,maar blijkbaar past(e) het niet in onze agenda.Is daar gisteren gezegd geweest.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #1166 Gepost op: oktober 25, 2016, 10:27:42 pm »
Met een midweek match voor de boeg leek het mij ook geen goed idee om iemand te sturen.
SV TILL I DIE

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.655
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1167 Gepost op: oktober 26, 2016, 09:42:31 am »
Allez, we werden gisteren tweemaal 'vermeld', bij het overlopen van het klassement en bij het opsommen van de wedstrijden van nu woensdag.

Sterk!

Heb daar geen problemen mee. We hebben ons 'moment de gloire' momenteel al gehad. De match tegen lokeren was toch het vernoemen niet waar. Trouwens, herman van holsbeeck heeft mij wel positief verrast in Extra time

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1168 Gepost op: oktober 26, 2016, 10:09:48 am »
Heb daar geen problemen mee. We hebben ons 'moment de gloire' momenteel al gehad. De match tegen lokeren was toch het vernoemen niet waar. Trouwens, herman van holsbeeck heeft mij wel positief verrast in Extra time

Vind je dat? Zelden een mens gezien die zo vol van zichzelf is. Ook telkens benadrukken dat ze in elk opzicht ethisch willen handelen. Wel, Anderlecht en ethiek in 1 zin passen niet. Klasseloos, dat is wat ik associeer met Anderlecht, het instituut dat zich altijd boven alles en iedereen verheven voelt, maar dat zelden tot nooit in daden omzet.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Extra time
« Reactie #1169 Gepost op: oktober 26, 2016, 01:36:12 pm »
Vind je dat? Zelden een mens gezien die zo vol van zichzelf is. Ook telkens benadrukken dat ze in elk opzicht ethisch willen handelen. Wel, Anderlecht en ethiek in 1 zin passen niet. Klasseloos, dat is wat ik associeer met Anderlecht, het instituut dat zich altijd boven alles en iedereen verheven voelt, maar dat zelden tot nooit in daden omzet.

Volledig met je eens, ook zijn lichaamshouding/taal was zo, jah, hoe moet ik het zeggen ... hautain.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #1170 Gepost op: oktober 26, 2016, 07:21:03 pm »
Allez, we werden gisteren tweemaal 'vermeld', bij het overlopen van het klassement en bij het opsommen van de wedstrijden van nu woensdag.

Sterk!

Het is voor sommigen blijkbaar heel erg belangrijk, die erkenning he?

Vraag jij aan uw baas ook om de 5 minuten dat hij u complimentjes moet geven wanneer je iets goed doet?

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Extra time
« Reactie #1171 Gepost op: oktober 26, 2016, 10:44:57 pm »
Het is voor sommigen blijkbaar heel erg belangrijk, die erkenning he?

Vraag jij aan uw baas ook om de 5 minuten dat hij u complimentjes moet geven wanneer je iets goed doet?

Belachelijke vergelijking. Extra time is niet de baas van Zulte Waregem...

En ja, ik vind het maar normaal dat diegene die het nieuws verslaat, tijd besteedt aan diegene die bovenaan staat... en nog meer wanneer dit niet zo evident is. Ik heb het dan nog niet eens over 'complimentjes geven'...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #1172 Gepost op: oktober 27, 2016, 12:09:19 am »
Belachelijke vergelijking. Extra time is niet de baas van Zulte Waregem...

En ja, ik vind het maar normaal dat diegene die het nieuws verslaat, tijd besteedt aan diegene die bovenaan staat... en nog meer wanneer dit niet zo evident is. Ik heb het dan nog niet eens over 'complimentjes geven'...
Over Essevee - Lokeren kon je nu ook niet veel vertellen h?
SV TILL I DIE

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1173 Gepost op: oktober 27, 2016, 11:07:53 am »
Gaat dat gezaag nu w??r beginnen? Twee weken geleden zat een speler van ons in Extra Time, al vergeten? En weet je wat supporters van Anderlecht en Club toen zeiden? Schandalig, wat kan ons dat schelen, wat een tijdverlies, kleine club, eendagsvlieg,... 't Is nooit goed.

Als die week na week zouden vol praten over Zulte Waregem dan zouden ze geen kijkers meer overhouden na drie weken, want de overgrote meerderheid van Vlaanderen is nu eenmaal supporter van een grote club (Club Brugge, Gent, Anderlecht, Genk, zelfs Standard).

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Extra time
« Reactie #1174 Gepost op: oktober 27, 2016, 11:15:25 am »
Gaat dat gezaag nu w??r beginnen? Twee weken geleden zat een speler van ons in Extra Time, al vergeten? En weet je wat supporters van Anderlecht en Club toen zeiden? Schandalig, wat kan ons dat schelen, wat een tijdverlies, kleine club, eendagsvlieg,... 't Is nooit goed.

Als die week na week zouden vol praten over Zulte Waregem dan zouden ze geen kijkers meer overhouden na drie weken, want de overgrote meerderheid van Vlaanderen is nu eenmaal supporter van een grote club (Club Brugge, Gent, Anderlecht, Genk, zelfs Standard).

Uw redenering slaat nergens op, dat besef je toch zelf? Je b?vestigt net dat mensen recht op klagen hebben als het niet over hun club gaat.

Ik denk dat iedereen er zich hier wel mee kan verzoenen dat de grotere clubs procentueel meer in de verf komen. Maar niet honderd tegen nul. Ik zou hier vanalles kunnen schrijven, maar uiteindelijk: kijk eens naar La Tribune, die doen dat w?l goed.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1175 Gepost op: oktober 27, 2016, 11:20:25 am »
Uw redenering slaat nergens op, dat besef je toch zelf? Je b?vestigt net dat mensen recht op klagen hebben als het niet over hun club gaat.

Ik denk dat iedereen er zich hier wel mee kan verzoenen dat de grotere clubs procentueel meer in de verf komen. Maar niet honderd tegen nul. Ik zou hier vanalles kunnen schrijven, maar uiteindelijk: kijk eens naar La Tribune, die doen dat w?l goed.

Mijn punt is dat die mensen altijd, overal en van iedereen op hun oren krijgen. Zowat elke supporter van elke club in Vlaanderen verdenkt Joos ervan tegen hen te zijn, of Raes, of... Hou toch eens op met die onzin.

Ik ga akkoord dat ze iets meer aandacht mogen besteden aan de huidige leider, zeker omdat we al 12 speeldagen aan de leiding staan, maar Kaya z?t er vorige (?) week, toch? En hoe je 't ook draait of keert, het gaat hier om vraag en aanbod. En zoals ik zei: de overgrote meerderheid van Vlaanderen wil gepraat over de grote clubs. Want eerlijk is eerlijk, als Anderlecht fan moeten luisteren naar Zulte Waregem dit en Charleroi dat, dat boeit niet.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1176 Gepost op: oktober 27, 2016, 11:21:47 am »
Trouwens, akkoord wat betreft La Tribune. Ik kijk al langer dan een jaar niet meer naar Extra Time. Dat is heel simpel hoor, dan hoef je je helemaal niet op te jagen. Gewoon iets anders kijken. Bijvoorbeeld La Tribune.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.655
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1177 Gepost op: oktober 27, 2016, 11:43:44 am »
Uw redenering slaat nergens op, dat besef je toch zelf? Je b?vestigt net dat mensen recht op klagen hebben als het niet over hun club gaat.

Ik denk dat iedereen er zich hier wel mee kan verzoenen dat de grotere clubs procentueel meer in de verf komen. Maar niet honderd tegen nul. Ik zou hier vanalles kunnen schrijven, maar uiteindelijk: kijk eens naar La Tribune, die doen dat w?l goed.

Feit is ook wel dat La Tribune 2uur duurt ipv een uurtje extra time. Dan heb je meer marge om meer ploegen aan bod te laten komen

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #1178 Gepost op: oktober 27, 2016, 01:04:31 pm »
Als voetbalfan ben ik ook wel ge?nteresseerd in andere ploegen, de werking in Mechelen, Eupen, Beveren, mag voor mij aan bod komen. Maar iedere week over Brugge en Anderlecht.. Ik snap het wel maar op dn duur heb je het er toch ook met gehad.
SV TILL I DIE

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1179 Gepost op: oktober 27, 2016, 01:11:54 pm »
Als voetbalfan ben ik ook wel ge?nteresseerd in andere ploegen, de werking in Mechelen, Eupen, Beveren, mag voor mij aan bod komen. Maar iedere week over Brugge en Anderlecht.. Ik snap het wel maar op dn duur heb je het er toch ook met gehad.
Misschien dat ze volgende week het eens over Essevee hebben na de match tegen Club al vrees ik dat het enkel zo zal zijn als Club wint.
Nee ik vind ook dat er toch 5 minuten per Extra Time over andere ploegen kan geinformeerd worden.