Auteur Topic: Extra time  (gelezen 195826 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1260 Gepost op: september 04, 2019, 10:16:42 am »
Vorige maandag ... praktisch geen woord en beeld van Essevee??
Speciaal herkeken gisteren omdat dacht dak misschien bepaalde moment in slaap was gevallen.

In het overlopen van de wedstrijden van devolgende speeldag werden we ook lekker geskipt.

Ik begrijp dat bepaalde wedstrijden belangrijker zijn of er meer over te zeggen is, maar als 'media' zou je toch moeten maken dat elke club toch even aan bod komt.

Voor wie naar Sjotcast met Sammy geluisterd heeft: "Het is wat het is".

Zal wel komen eens we ook nog Club, Gent en Anderlecht over de knie leggen  ;)

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1261 Gepost op: september 04, 2019, 11:53:48 am »
Vorige maandag ... praktisch geen woord en beeld van Essevee??
Speciaal herkeken gisteren omdat dacht dak misschien bepaalde moment in slaap was gevallen.

In het overlopen van de wedstrijden van devolgende speeldag werden we ook lekker geskipt.

Ik begrijp dat bepaalde wedstrijden belangrijker zijn of er meer over te zeggen is, maar als 'media' zou je toch moeten maken dat elke club toch even aan bod komt.
Ideaal toch... Laat ons maar lekker in de luwte verder boeren.
Zo kunnen ze ook geen domme uitspraken doen...

Online alijas

  • Leden
  • Berichten: 60
Re: Extra time
« Reactie #1262 Gepost op: september 04, 2019, 03:32:45 pm »
In de JaNee-vragen werd de vraag gesteld:is het essevee-aanvallerstrio (Larin, Oberlin, Berahino) Playoff1-waardig?  Waarop de analysten negatief op antwoordden.  Normaal wordt dit dan in uitzending behandeld, maar ze zijn er blijkbaar niet meer toe gekomen wegens tijdgebrek. 

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: Extra time
« Reactie #1263 Gepost op: september 04, 2019, 05:46:17 pm »
Is idd beter dat iedereen ons over het hoofd ziet. Houdt de druk/zweven weg en kan extra motiverend werken.

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1264 Gepost op: september 18, 2023, 09:09:22 pm »
Gano vnv in Extra Time

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1265 Gepost op: september 18, 2023, 09:27:59 pm »
Gano vnv in Extra Time
Je vraagt toch af wat het criterium is om gevraagd te worden in dat programma. Gano WTF. Vraag dan Vossen of Vormer. echte profs. Maar Gano pff.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Extra time
« Reactie #1266 Gepost op: september 18, 2023, 10:02:36 pm »
Topschutter in 1B en geen enkele speler uit 1A wou komen wellicht.

Offline Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 499
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1267 Gepost op: september 19, 2023, 07:38:54 pm »
Is gewoon afstand Mechelen - Bonheiden. Goed dat het ook spelers zijn uit 1b

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Extra time
« Reactie #1268 Gepost op: september 19, 2023, 09:34:43 pm »
Heb voor het eerst nog eens naar het programma gekeken en ik wist opeens weer waarom het zo lang geleden is - waar gáat dat programma eigenlijk over? Waarom een speler uitnodigen en het geen seconde hebben over de competitie waar hij speelt? ...

Ze lachen een beetje met Zinho dat hij "toch iéts goeds heeft gedaan want een rode kaart aangesmeerd" en Romelu Lukaku wordt geprezen dat hij in zijn vrije tijd naar wedstrijden van Zulte Waregem kijkt. Sja...
« Laatst bewerkt op: september 19, 2023, 09:37:13 pm door Naessens C »

Online Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 956
  • 4451
Re: Extra time
« Reactie #1269 Gepost op: september 19, 2023, 09:51:37 pm »
Heb voor het eerst nog eens naar het programma gekeken en ik wist opeens weer waarom het zo lang geleden is - waar gáat dat programma eigenlijk over? Waarom een speler uitnodigen en het geen seconde hebben over de competitie waar hij speelt? ...

Ze lachen een beetje met Zinho dat hij "toch iéts goeds heeft gedaan want een rode kaart aangesmeerd" en Romelu Lukaku wordt geprezen dat hij in zijn vrije tijd naar wedstrijden van Zulte Waregem kijkt. Sja...
Extra time is gewoon niets anders dan Club Brugge uurtje

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Extra time
« Reactie #1270 Gepost op: september 19, 2023, 09:52:12 pm »
Heb voor het eerst nog eens naar het programma gekeken en ik wist opeens weer waarom het zo lang geleden is - waar gáat dat programma eigenlijk over? Waarom een speler uitnodigen en het geen seconde hebben over de competitie waar hij speelt? ...

Ze lachen een beetje met Zinho dat hij "toch iéts goeds heeft gedaan want een rode kaart aangesmeerd" en Romelu Lukaku wordt geprezen dat hij in zijn vrije tijd naar wedstrijden van Zulte Waregem kijkt. Sja...

Klopt, ben zelf ook al ruime tijd geleden gestopt met kijken. Zelfs geen enkele gezien met Aster.  ::)

Jammer, er zit zoveel potentieel in voor het Belgische voetbal, maar ze hadden (toen) voor mij teveel over buitenlands voetbal icm amper een paar wedstrijden.

Ja, spreek over buitenlandse matchen maar maak ten minste dat elke Belgische club uit JPL en CPL aan minstens eenmaal aan bod komt. Op die manier maak je alle supporters uit België tevreden en krijg je een pak meer kijkcijfers. Ik ben gestopt met kijken omdat ze hey nooit nog over Essevee hadden.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Extra time
« Reactie #1271 Gepost op: september 20, 2023, 01:06:08 pm »
Al lang niet meer gekeken naar Extra Time. Er zijn genoeg goeie podcasts die dit platform vervangen.
SV TILL I DIE

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Extra time
« Reactie #1272 Gepost op: september 20, 2023, 01:15:28 pm »
Als er een gast komt van een bepaalde ploeg verwacht ik meer vragen en aandacht voor die ploeg.  En Sonck vergeleek ons met Eupen, tja.  Mag een grapje zijn en ik kijk niet neer op Eupen maar wij hebben al iets neergezet in het Belgisch voetbal.  Als Ksv Waregem en als Zulte Waregem.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1273 Gepost op: september 27, 2023, 08:12:31 pm »
Maandag nog eens gekeken naar dit programma. Wat een drama. Zo slecht. Blijkbaar overwegen ze nu bij de VRT om het af te voeren. Een verkwisting van middelen.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Extra time
« Reactie #1274 Gepost op: september 27, 2023, 10:36:42 pm »
Maandag nog eens gekeken naar dit programma. Wat een drama. Zo slecht. Blijkbaar overwegen ze nu bij de VRT om het af te voeren. Een verkwisting van middelen.

Sommige mensen denken dat de evenaar door hun poepenolleke loopt en denken HET orakel te zijn.
Echter vergeten ze één groot ding ... je moet iedereen tevreden houden. Je haalt geen kijkcijfers als je het week na week over amper nog 5 ploegen hebt, er zijn er wel 16 in de JPL.

Maak 70% JPL, 20% CPL en 10% buitenland van en je hebt al een heel ander doelpubliek, en dit zeg ik niet omdat we nu zelf in de CPL zitten.

Maak "de momenten van" strikt Belgisch en houd de leuke buitenlandse gebeurtenissen voor een korte rubriek op het einde ipv die lollige beelden uit amaterreeksen. 

Ik kijk al enkele seizoenen niet meer naar ET, gewoon omdat Essevee niet meer aan bod kwam.
Verschillende afleveringen zelfs niet één woord niet één seconde beeld ...

Doe een goede redactie en maak dat elke Belgische club minstens een keer aan bod komt, dan heb je meteen alle supporters van alle clubs mee.

Maarja ... wie zijn wij.


Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1275 Gepost op: september 28, 2023, 11:59:50 am »
Maandag nog eens gekeken naar dit programma. Wat een drama. Zo slecht. Blijkbaar overwegen ze nu bij de VRT om het af te voeren. Een verkwisting van middelen.
Niveau van FC de kampioenen  ::)

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1276 Gepost op: september 28, 2023, 09:49:32 pm »
Maandag nog eens gekeken naar dit programma. Wat een drama. Zo slecht. Blijkbaar overwegen ze nu bij de VRT om het af te voeren. Een verkwisting van middelen.

Sommige mensen denken dat de evenaar door hun poepenolleke loopt en denken HET orakel te zijn.
Echter vergeten ze één groot ding ... je moet iedereen tevreden houden. Je haalt geen kijkcijfers als je het week na week over amper nog 5 ploegen hebt, er zijn er wel 16 in de JPL.

Maak 70% JPL, 20% CPL en 10% buitenland van en je hebt al een heel ander doelpubliek, en dit zeg ik niet omdat we nu zelf in de CPL zitten.

Maak "de momenten van" strikt Belgisch en houd de leuke buitenlandse gebeurtenissen voor een korte rubriek op het einde ipv die lollige beelden uit amaterreeksen. 

Ik kijk al enkele seizoenen niet meer naar ET, gewoon omdat Essevee niet meer aan bod kwam.
Verschillende afleveringen zelfs niet één woord niet één seconde beeld ...

Doe een goede redactie en maak dat elke Belgische club minstens een keer aan bod komt, dan heb je meteen alle supporters van alle clubs mee.

Maarja ... wie zijn wij.
Wat aandacht voor het vrouwenvoetbal zou van mij ook wel mogen.
We kunnen over het niveau discussieren maar wordt betaald met ons belastingsgeld.
Programma heeft bijgevolg ook een maatschappelijk doel en in dit geval om sport te promoten.
Dan wat meer aandacht voor vrouwenvoetbal mag dan ook wel om meisjes aan te moedigen om een sport te beoefenen.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1277 Gepost op: september 29, 2023, 10:11:44 am »
Maandag nog eens gekeken naar dit programma. Wat een drama. Zo slecht. Blijkbaar overwegen ze nu bij de VRT om het af te voeren. Een verkwisting van middelen.

Sommige mensen denken dat de evenaar door hun poepenolleke loopt en denken HET orakel te zijn.
Echter vergeten ze één groot ding ... je moet iedereen tevreden houden. Je haalt geen kijkcijfers als je het week na week over amper nog 5 ploegen hebt, er zijn er wel 16 in de JPL.

Maak 70% JPL, 20% CPL en 10% buitenland van en je hebt al een heel ander doelpubliek, en dit zeg ik niet omdat we nu zelf in de CPL zitten.

Maak "de momenten van" strikt Belgisch en houd de leuke buitenlandse gebeurtenissen voor een korte rubriek op het einde ipv die lollige beelden uit amaterreeksen. 

Ik kijk al enkele seizoenen niet meer naar ET, gewoon omdat Essevee niet meer aan bod kwam.
Verschillende afleveringen zelfs niet één woord niet één seconde beeld ...

Doe een goede redactie en maak dat elke Belgische club minstens een keer aan bod komt, dan heb je meteen alle supporters van alle clubs mee.

Maarja ... wie zijn wij.

Ik snap je punt. Ik vond ook dat als supporter onze club niet veel in beeld kwam.
Alleen wij kijken door een supportersbril.

Je kan ook niet verwachten van een programma van 1u dat ze alle matchen in 1A en dan nog een stuk 1B gaan bespreken. Dat is gewoon niet mogelijk. Dan kan je niets anders dan de goals tonen, dat is gewoon zo.
En het is nu eenmaal een feit dat er meer supporters van de grote clubs zijn + dat deze wedstrijden het meest bekeken worden.

Ik vind dat we als Zulte Waregem zijnde niet kunnen klagen. Vorig jaar toch ook af en toe besproken, dit jaar krijgen we voor een 1B ploeg toch ook aardig wat aandacht. Hetzij niet in Extra Time, maar in andere podcasts.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1278 Gepost op: september 29, 2023, 06:43:23 pm »
Maandag nog eens gekeken naar dit programma. Wat een drama. Zo slecht. Blijkbaar overwegen ze nu bij de VRT om het af te voeren. Een verkwisting van middelen.

Sommige mensen denken dat de evenaar door hun poepenolleke loopt en denken HET orakel te zijn.
Echter vergeten ze één groot ding ... je moet iedereen tevreden houden. Je haalt geen kijkcijfers als je het week na week over amper nog 5 ploegen hebt, er zijn er wel 16 in de JPL.

Maak 70% JPL, 20% CPL en 10% buitenland van en je hebt al een heel ander doelpubliek, en dit zeg ik niet omdat we nu zelf in de CPL zitten.

Maak "de momenten van" strikt Belgisch en houd de leuke buitenlandse gebeurtenissen voor een korte rubriek op het einde ipv die lollige beelden uit amaterreeksen. 

Ik kijk al enkele seizoenen niet meer naar ET, gewoon omdat Essevee niet meer aan bod kwam.
Verschillende afleveringen zelfs niet één woord niet één seconde beeld ...

Doe een goede redactie en maak dat elke Belgische club minstens een keer aan bod komt, dan heb je meteen alle supporters van alle clubs mee.

Maarja ... wie zijn wij.

Ik snap je punt. Ik vond ook dat als supporter onze club niet veel in beeld kwam.
Alleen wij kijken door een supportersbril.

Je kan ook niet verwachten van een programma van 1u dat ze alle matchen in 1A en dan nog een stuk 1B gaan bespreken. Dat is gewoon niet mogelijk. Dan kan je niets anders dan de goals tonen, dat is gewoon zo.
En het is nu eenmaal een feit dat er meer supporters van de grote clubs zijn + dat deze wedstrijden het meest bekeken worden.

Ik vind dat we als Zulte Waregem zijnde niet kunnen klagen. Vorig jaar toch ook af en toe besproken, dit jaar krijgen we voor een 1B ploeg toch ook aardig wat aandacht. Hetzij niet in Extra Time, maar in andere podcasts.
Door jouw antwoord bevestig je toch dat ET niet meer voldoet... je moet gaan zien naar andere podcasts om aan je trekken te komen...  Dus ET afvoeren, zo rap mogelijk. Zeker dit seizoen is het niet om aan te gluren. Verschrikkelijk en ze hebben dan te weinig geld om bv in een Westvlaamse club te komen filmen. je houdt dat toch niet voor mogelijk.

Die aflevering met Gano was eigenlijk het dieptepunt van wat op Canvas ooit werd uitgezonden. Wat zat die daar eigenlijk te doen ? Op basis van welk criterium ? En dan die zgn stadionomroeper in het begin en op het einde.... en dat bord van de laatste 3 minuten...
« Laatst bewerkt op: september 29, 2023, 06:45:41 pm door Naughtius Maximus »