Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196804 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Extra time
« Reactie #240 Gepost op: januari 26, 2010, 12:02:54 pm »
Ik vond Vandenbempt geniaal. Hij durft face to face tenminste zeggen waar het op slaat. Iemand kritiek durven geven in zijn gezicht is namelijk niet makkelijk!

fox

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #241 Gepost op: januari 26, 2010, 12:09:29 pm »
Ik vond Vandenbempt geniaal. Hij durft face to face tenminste zeggen waar het op slaat. Iemand kritiek durven geven in zijn gezicht is namelijk niet makkelijk!

Meestal is dat inderdaad niet gemakkelijk, maar in het geval van de Keersmaecker lijkt het me bijna onmogelijk om geen kritiek te geven in zijn gezicht. Als je een definitie wil geven van incompetentie hoef je enkel zijn afbeelding ernaast te zetten.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Extra time
« Reactie #242 Gepost op: januari 26, 2010, 12:14:46 pm »
Eindelijk eens iemand die durft in te gaan tegen diene gast! Manman, was ik de enige die met frustraties zat in mijn zetel toen hij nog maar durfde insinueren dat WIJ verantwoordelijk zouden zijn voor de afgelasting in december?!

Nog maar eens (vanop svzw.be)
"Voor wat de afgelasting op 23/12 betreft, verwijzen beide clubs naar het advies van de bevoegde politiediensten, het besluit van het College van Burgemeester en Schepenen van de Stad Waregem en de ondersteuning van de genomen overheidsbeslissing door de directie van de voetbalcel van het Ministerie van Binnenlandse Zaken."

Peter durft tenminste in zijn gezicht zijn mandaat in twijfel trekken, Francois daarintegen gaf zijn mening in 'het algemeen', al was duidelijk dat het naar Peter bedoelt wat.
Francois Buiten! en vlug!!! ********* ***!!

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Extra time
« Reactie #243 Gepost op: februari 08, 2010, 08:49:18 pm »
Vanavond extra aandacht vo svzw en dan special BERRIER !!!!

svzw sup

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #244 Gepost op: februari 08, 2010, 08:52:11 pm »
Vanavond extra aandacht vo svzw en dan special BERRIER !!!!

En niet meer dan terecht zou ik zo zeggen!

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Extra time
« Reactie #245 Gepost op: februari 08, 2010, 09:47:16 pm »
Eerst luisteren naar Brepoels, die den helft van zijn woorden niet uitspreekt

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Extra time
« Reactie #246 Gepost op: februari 08, 2010, 09:51:08 pm »
Eerst luisteren naar Brepoels, die den helft van zijn woorden niet uitspreekt

 ;D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #247 Gepost op: februari 08, 2010, 09:56:03 pm »
Eerst luisteren naar Brepoels, die den helft van zijn woorden niet uitspreekt

 ;D
Een fantastische trainen, praat mss wel raar maar geef mij maar nen brepoels ipv Boloni, Zacky, ...
SV TILL I DIE

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Extra time
« Reactie #248 Gepost op: februari 08, 2010, 11:14:22 pm »
Eerst luisteren naar Brepoels, die den helft van zijn woorden niet uitspreekt
't Is in elk geval beter dan Boskamp. Ik versta echt niet wat die allemaal uitkraamt.
Trouwens beschamend dat Raes en Boskamp voortdurend Brepoels met belachelijke interventies moeten onderbreken. Man man wat is die Raes toch een kind!
Veel over Essevee en terecht. Maar ik vrees dat dit enkel komt omdat we zo weergaloos gespeeld hebben tegen Bruhhe. Hadden wij zo gespeeld tegen, pakweg, Westerlo, dan zou er geen haan naar gekraaid hebben.

Crudo

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #249 Gepost op: februari 08, 2010, 11:37:04 pm »
Kvond het mooi in beeld gebracht. Die knal van Berrier, ik kan er blijven naar kijken, en ik ben niet de enige blijkbaar  :)

fox

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #250 Gepost op: februari 09, 2010, 09:56:01 am »
En Joos heeft zijn nieuwe hype gevonden. Ik vond het vreemd dat het vorig jaar nog niet het geval was, maar nu heeft hij Berrier toch in het visier gekregen. Soit, het kan maar goed zijn om zijn transferprijs in de hoogte te jagen.

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Extra time
« Reactie #251 Gepost op: februari 09, 2010, 10:34:53 am »
Jammer dat Joos enkel de tackle van Hoefkens op Lutte liet zien.
Die eerdere op de enkel van Lyng was even erg. Is me dat een vuil spelerke.

svzw sup

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #252 Gepost op: februari 09, 2010, 05:07:38 pm »
Iemand die dat stukje beeld kan terug vinden op de sporza site? ik vind het niet meteen, bedankt!

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Extra time
« Reactie #253 Gepost op: februari 09, 2010, 05:15:21 pm »
Iemand die dat stukje beeld kan terug vinden op de sporza site? ik vind het niet meteen, bedankt!

1 seconde zoeken: http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_programmas/MG_Extra_Time/2.8365/1.712797
« Laatst bewerkt op: februari 09, 2010, 05:17:05 pm door Harry »


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

svzw sup

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #254 Gepost op: februari 09, 2010, 05:19:35 pm »
En Joos heeft zijn nieuwe hype gevonden. Ik vond het vreemd dat het vorig jaar nog niet het geval was, maar nu heeft hij Berrier toch in het visier gekregen. Soit, het kan maar goed zijn om zijn transferprijs in de hoogte te jagen.

Iemand die dat stukje beeld kan terug vinden op de sporza site? ik vind het niet meteen, bedankt!

1 seconde zoeken: http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_programmas/MG_Extra_Time/2.8365/1.712797

Daarin wordt berrier toch niet gehypet?

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Extra time
« Reactie #255 Gepost op: februari 09, 2010, 05:23:40 pm »
En Joos heeft zijn nieuwe hype gevonden. Ik vond het vreemd dat het vorig jaar nog niet het geval was, maar nu heeft hij Berrier toch in het visier gekregen. Soit, het kan maar goed zijn om zijn transferprijs in de hoogte te jagen.

Iemand die dat stukje beeld kan terug vinden op de sporza site? ik vind het niet meteen, bedankt!

1 seconde zoeken: http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_programmas/MG_Extra_Time/2.8365/1.712797

Daarin wordt berrier toch niet gehypet?

Da stukske gade inderdaad nie terugvinden op sporza, werd tussendoor gezegd...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Online sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Extra time
« Reactie #256 Gepost op: februari 09, 2010, 05:58:32 pm »
In studio 1 op la une trouwens een mooie reportage gemaakt over Steve Colpaert. Heeft nog altijd de ambitie om in een top 3 ploeg te spelen in Belgi? of het buitenland.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Extra time
« Reactie #257 Gepost op: februari 09, 2010, 06:23:04 pm »
In studio 1 op la une trouwens een mooie reportage gemaakt over Steve Colpaert. Heeft nog altijd de ambitie om in een top 3 ploeg te spelen in Belgi? of het buitenland.
Nog een maand of 2 geduld Stiefke...  ;)

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Extra time
« Reactie #258 Gepost op: februari 09, 2010, 06:33:28 pm »
En Joos heeft zijn nieuwe hype gevonden. Ik vond het vreemd dat het vorig jaar nog niet het geval was, maar nu heeft hij Berrier toch in het visier gekregen. Soit, het kan maar goed zijn om zijn transferprijs in de hoogte te jagen.

Iemand die dat stukje beeld kan terug vinden op de sporza site? ik vind het niet meteen, bedankt!

1 seconde zoeken: http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_programmas/MG_Extra_Time/2.8365/1.712797

Daarin wordt berrier toch niet gehypet?


Mss niet, maar Joos was 's morgens al vol lof op StuBru, en dat niet voor het eerst.

fox

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #259 Gepost op: februari 10, 2010, 09:46:29 am »
En Joos heeft zijn nieuwe hype gevonden. Ik vond het vreemd dat het vorig jaar nog niet het geval was, maar nu heeft hij Berrier toch in het visier gekregen. Soit, het kan maar goed zijn om zijn transferprijs in de hoogte te jagen.

Iemand die dat stukje beeld kan terug vinden op de sporza site? ik vind het niet meteen, bedankt!

1 seconde zoeken: http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_programmas/MG_Extra_Time/2.8365/1.712797

Daarin wordt berrier toch niet gehypet?

Jawel, Joos was constant bezig wat voor een geweldige speler die Berrier wel was. Boskamp moest Joos constant kalmeren. Voor ons is dat in dit geval natuurlijk niet erg, maar het blijft toch wel ergerlijk dat Joos er elk jaar eentje uitpikt waarover hij dan moet overdrijven tot en met.