Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196841 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Extra time
« Reactie #260 Gepost op: februari 10, 2010, 12:36:42 pm »
En Joos heeft zijn nieuwe hype gevonden. Ik vond het vreemd dat het vorig jaar nog niet het geval was, maar nu heeft hij Berrier toch in het visier gekregen. Soit, het kan maar goed zijn om zijn transferprijs in de hoogte te jagen.

Iemand die dat stukje beeld kan terug vinden op de sporza site? ik vind het niet meteen, bedankt!

1 seconde zoeken: http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_programmas/MG_Extra_Time/2.8365/1.712797

Daarin wordt berrier toch niet gehypet?

Jawel, Joos was constant bezig wat voor een geweldige speler die Berrier wel was. Boskamp moest Joos constant kalmeren. Voor ons is dat in dit geval natuurlijk niet erg, maar het blijft toch wel ergerlijk dat Joos er elk jaar eentje uitpikt waarover hij dan moet overdrijven tot en met.


Achja, mocht er het ganse seizoen niet over Berrier gesproken worden dan zou het ook weer ni goe zijn...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

fox

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #261 Gepost op: februari 10, 2010, 01:11:00 pm »
En Joos heeft zijn nieuwe hype gevonden. Ik vond het vreemd dat het vorig jaar nog niet het geval was, maar nu heeft hij Berrier toch in het visier gekregen. Soit, het kan maar goed zijn om zijn transferprijs in de hoogte te jagen.

Iemand die dat stukje beeld kan terug vinden op de sporza site? ik vind het niet meteen, bedankt!

1 seconde zoeken: http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_programmas/MG_Extra_Time/2.8365/1.712797

Daarin wordt berrier toch niet gehypet?

Jawel, Joos was constant bezig wat voor een geweldige speler die Berrier wel was. Boskamp moest Joos constant kalmeren. Voor ons is dat in dit geval natuurlijk niet erg, maar het blijft toch wel ergerlijk dat Joos er elk jaar eentje uitpikt waarover hij dan moet overdrijven tot en met.


Achja, mocht er het ganse seizoen niet over Berrier gesproken worden dan zou het ook weer ni goe zijn...

Dat zeg ik toch niet. Het is uiteraard goed voor ZW dat er nu zo over Berrier gesproken wordt en hij verdient ook die aandacht want het is een uitzonderlijke speler voor de Jupiler Liga, maar ik heb het vooral over Joos. Die heeft er echt een handje van weg om bepaalde spelers zodanig op te hemelen dat het eigenlijk een beetje belachelijk wordt.

Crudo

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #262 Gepost op: februari 10, 2010, 04:10:55 pm »
Achja, dat mag wel vind ik, stel je eens voor hoe de gemiddelde kvk-supporter er zich bij voelt  ;D

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Extra time
« Reactie #263 Gepost op: februari 10, 2010, 04:17:52 pm »
Achja, dat mag wel vind ik, stel je eens voor hoe de gemiddelde kvk-supporter er zich bij voelt  ;D

Jup, las trouwens dit weekend dat onze Lyng kon kiezen tussen de nekken en ons... Blijkbaar eeft em een goeie opvoeding gekregen.. ;D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Extra time
« Reactie #264 Gepost op: februari 10, 2010, 06:17:18 pm »
Achja, dat mag wel vind ik, stel je eens voor hoe de gemiddelde kvk-supporter er zich bij voelt  ;D

Jup, las trouwens dit weekend dat onze Lyng kon kiezen tussen de nekken en ons... Blijkbaar eeft em een goeie opvoeding gekregen.. ;D
Alles mat een IQ hoger dan dat van een amoebe zou dat toch doen... Dat heeft niets met opvoeding te maken.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Extra time
« Reactie #265 Gepost op: februari 22, 2010, 11:01:28 pm »
Ook al heeft Dikke Hein nog steeds geen ploeg, z'n manieren blijven kotsmisselijk. Mijn maag keerde alweer tijdens z'n presence in Extra-Time. Zelfs Stijnen kwam als een aimabele kerel over naast Blaaskaak.
-SVZW Forever-

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Extra time
« Reactie #266 Gepost op: februari 22, 2010, 11:23:24 pm »
Enigste pluspunt : "Zulte Waregem, da was Valencia, h? Stijn ?" :-)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Extra time
« Reactie #267 Gepost op: februari 23, 2010, 07:50:40 am »
Ook al heeft Dikke Hein nog steeds geen ploeg, z'n manieren blijven kotsmisselijk. Mijn maag keerde alweer tijdens z'n presence in Extra-Time. Zelfs Stijnen kwam als een aimabele kerel over naast Blaaskaak.

Dat programma gaat in volle vaart de dieperik in.
Gert Verheyen en Heintje waren de enige mensen die gisteren meer dan 1 zin gezegd hebben die ik van nut vind in een voetbalprogramma, dat zegt wel iets over de kwaliteit van de andere aanwezigen dacht ik. Dan kijkt een mens uit naar 'De Kijk' van Filip Joos & dat was ook een ontgoocheling van hier tot in China...

Minder hihihi en hahaha en meer voetbal/voetbaldiscussie.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Extra time
« Reactie #268 Gepost op: februari 23, 2010, 09:39:15 am »
Vetsmelter Verkest zag wel een uitdaging van jewelste gisteren aan de volledige linkerkant van de tafel!

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Extra time
« Reactie #269 Gepost op: februari 23, 2010, 10:10:30 am »
Van zodra ik zag dat ze vanblaezebroek opvoerden heb ik gezapt...

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #270 Gepost op: februari 23, 2010, 10:58:36 am »
Ook al heeft Dikke Hein nog steeds geen ploeg, z'n manieren blijven kotsmisselijk. Mijn maag keerde alweer tijdens z'n presence in Extra-Time. Zelfs Stijnen kwam als een aimabele kerel over naast Blaaskaak.

Dat programma gaat in volle vaart de dieperik in.
Gert Verheyen en Heintje waren de enige mensen die gisteren meer dan 1 zin gezegd hebben die ik van nut vind in een voetbalprogramma, dat zegt wel iets over de kwaliteit van de andere aanwezigen dacht ik. Dan kijkt een mens uit naar 'De Kijk' van Filip Joos & dat was ook een ontgoocheling van hier tot in China...

Minder hihihi en hahaha en meer voetbal/voetbaldiscussie.

Zo lang F. Raes daar zit gaat het nooit een degelijk programma worden. Wat mij betreft mag het elke week Joos + VDB + Verheyen zijn die het weekend analyseren. Geen blabla, geen hihi, geen dwaze standbeeldjes - voetbal.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Extra time
« Reactie #271 Gepost op: februari 23, 2010, 01:52:15 pm »
Zo lang F. Raes daar zit gaat het nooit een degelijk programma worden. Wat mij betreft mag het elke week Joos + VDB + Verheyen zijn die het weekend analyseren. Geen blabla, geen hihi, geen dwaze standbeeldjes - voetbal.
Inderdaad, van Raes moet ik ook niets hebben. Verheyen en Joos zijn in die zin veel neutraler.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Extra time
« Reactie #272 Gepost op: februari 23, 2010, 02:28:46 pm »
Op La une in studio 1 hadden ze het over het 'goedkoopste'? voetbalteam in eerste klasse, onze vrienden van Krotrijk.  Volgens mij een totaal verkeerd beeld (ze deden alsof Messoudi, De Beule, Kums bijna gratis werden aangekocht + het huurlingenleger Kvk geen geld kostte).  Gelukkig zat Pol Gazon (Van Himst) ook in de Studio.  Hij lachte dit weg met te zeggen 'Tuurlijk moeten ze zo'n goedkope spelers kopen en spelers huren, Leekens kost zoveel dat ze geen budget meer over hebben'. 

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Extra time
« Reactie #273 Gepost op: maart 15, 2010, 11:28:50 am »
Buysse vanavond in Extra-Time!
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Extra time
« Reactie #274 Gepost op: maart 15, 2010, 10:49:13 pm »
Ghe ... Leekens: "Tis te hopen dat Zulte Waregem er in zit"
Zullen ze graag horen in Kortrijk  :D

(We moeten ons ergens aan optrekken ?...)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Extra time
« Reactie #275 Gepost op: maart 16, 2010, 08:34:27 am »
Op la une....over Buysse... toekomstig international.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Extra time
« Reactie #276 Gepost op: maart 22, 2010, 01:54:25 pm »
vanavond is het met Dury en Dupr? in extra-time

Boer Boerie

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #277 Gepost op: maart 22, 2010, 02:25:26 pm »
Meendet?
Amai, da programmatje wordt overgenomen door klein boerkes amai.
Vorige week Buysse en al 2 keer onzen trainer.

Club en Anderlecht zullen da ni zo tof vinden (en mss ons buren ook ni)

Offline moi

  • Leden
  • Berichten: 271
    • essevee.com
Re: Extra time
« Reactie #278 Gepost op: maart 22, 2010, 05:13:53 pm »
tja wa moeten ze nog zeggen van gba?
Pronostikeer gratis op www.essevee.com

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #279 Gepost op: maart 22, 2010, 05:29:22 pm »
Ik vind het meer dan terecht dat Dury er zit. Ze kunnen toch moeilijk iemand van Genk/Westerlo/KVM sturen ...?
SV TILL I DIE