Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 439057 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3000 Gepost op: december 13, 2012, 03:00:12 pm »
dit project is geen grootheidswaanzin, integendeel : het was ideaal kwa aantal toeschouwers en comfort.
Niets doen is achteruitgaan . Overal in ons omringende landen is er een veel betere en moderne infrastructuur, behalve in belgie. ARM ARM belgie. Ik ben eigenlijk blij dat gent zijn nieuw stadion gaat krijgen en hopelijk ook andere ploegen.  Zo gaan ze mssn wakker schieten in waregem.
En zegt nu nie dat er niets moet veranderen h? in waregem want het is een echt ongezellig stadion en hopeloos verouderd. Er is geen politieke wil... Quicki zal er wel werk van maken in kortrijk..
Ik ben zeker dat we een pak meer abonnees zouden hebben in een nieuw stadion die met zijn 14000 plaatsen ideaal zou zijn voor een club zoals svzw.
Wie zegt dat er niks moet veranderen weet niet waarover hij spreekt...
jammer jammer jammer... hopelijk maak ik het nog mee dat we in een nieuw stadion spelen.
stelt u eens voor: we spelen europees volgend seizoen en we kunnen dat nog nie doen in ons eigen stadion. ONGELOOFLIJK leg dat maar eens uit in het buitenland. Ronduit schandalig en belachelijk.
Neem nu lokeren : zij moesten hun europese match spelen in het kon. boudewijnstadion. amateurisme troef in belgie. Maar als er sporters moeten gelauwerd worden , oh wee, alle burgemeesters en ministers zijn op post...

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3001 Gepost op: december 13, 2012, 03:01:49 pm »
dit project is geen grootheidswaanzin, integendeel : het was ideaal kwa aantal toeschouwers en comfort.
Niets doen is achteruitgaan . Overal in ons omringende landen is er een veel betere en moderne infrastructuur, behalve in belgie. ARM ARM belgie. Ik ben eigenlijk blij dat gent zijn nieuw stadion gaat krijgen en hopelijk ook andere ploegen.  Zo gaan ze mssn wakker schieten in waregem.
En zegt nu nie dat er niets moet veranderen h? in waregem want het is een echt ongezellig stadion en hopeloos verouderd. Er is geen politieke wil... Quicki zal er wel werk van maken in kortrijk..
Ik ben zeker dat we een pak meer abonnees zouden hebben in een nieuw stadion die met zijn 14000 plaatsen ideaal zou zijn voor een club zoals svzw.
Wie zegt dat er niks moet veranderen weet niet waarover hij spreekt...
jammer jammer jammer... hopelijk maak ik het nog mee dat we in een nieuw stadion spelen.
stelt u eens voor: we spelen europees volgend seizoen en we kunnen dat nog nie doen in ons eigen stadion. ONGELOOFLIJK leg dat maar eens uit in het buitenland. Ronduit schandalig en belachelijk.
Neem nu lokeren : zij moesten hun europese match spelen in het kon. boudewijnstadion. amateurisme troef in belgie. Maar als er sporters moeten gelauwerd worden , oh wee, alle burgemeesters en ministers zijn op post...


En wie kan/moet het nieuwe stadion betalen ? (svzw kan alvast niet)

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3002 Gepost op: december 13, 2012, 03:04:05 pm »
dit project is geen grootheidswaanzin, integendeel : het was ideaal kwa aantal toeschouwers en comfort.
Niets doen is achteruitgaan . Overal in ons omringende landen is er een veel betere en moderne infrastructuur, behalve in belgie. ARM ARM belgie. Ik ben eigenlijk blij dat gent zijn nieuw stadion gaat krijgen en hopelijk ook andere ploegen.  Zo gaan ze mssn wakker schieten in waregem.
En zegt nu nie dat er niets moet veranderen h? in waregem want het is een echt ongezellig stadion en hopeloos verouderd. Er is geen politieke wil... Quicki zal er wel werk van maken in kortrijk..
Ik ben zeker dat we een pak meer abonnees zouden hebben in een nieuw stadion die met zijn 14000 plaatsen ideaal zou zijn voor een club zoals svzw.
Wie zegt dat er niks moet veranderen weet niet waarover hij spreekt...
jammer jammer jammer... hopelijk maak ik het nog mee dat we in een nieuw stadion spelen.
stelt u eens voor: we spelen europees volgend seizoen en we kunnen dat nog nie doen in ons eigen stadion. ONGELOOFLIJK leg dat maar eens uit in het buitenland. Ronduit schandalig en belachelijk.
Neem nu lokeren : zij moesten hun europese match spelen in het kon. boudewijnstadion. amateurisme troef in belgie. Maar als er sporters moeten gelauwerd worden , oh wee, alle burgemeesters en ministers zijn op post...


En wie kan/moet het nieuwe stadion betalen ? (svzw kan alvast niet)

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3003 Gepost op: december 13, 2012, 03:17:29 pm »
idd dat is geen gemakkelijke opgave. De vlaamse regering stelt een bedrag ter beschikking , dacht ik.
Het winkelcentrum rond stadion en dergelijke moeten ook voor inkomsten zorgen...
Kijk naar brugge, daar is het financiel plaatje wel rond.
Had brugge de vergunningen al zoals waregem al heeft, waren ze in brugge al lang met de werken gestart. Daarvoor missen we in waregem een type verhaeghe die er 100% zijn schouder onderzet.(ook financieel). En die gaat er wel in slagen genoeg inkomsten uit te halen...

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3004 Gepost op: december 13, 2012, 04:15:03 pm »
Kunnen de vergunningen die we nu (bijna) allemaal in ons bezit hebben ook vervallen na verloop van tijd (bijv. 10 jaar)?

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3005 Gepost op: december 13, 2012, 04:15:27 pm »
idd dat is geen gemakkelijke opgave. De vlaamse regering stelt een bedrag ter beschikking , dacht ik.
Het winkelcentrum rond stadion en dergelijke moeten ook voor inkomsten zorgen...
Kijk naar brugge, daar is het financiel plaatje wel rond.
Had brugge de vergunningen al zoals waregem al heeft, waren ze in brugge al lang met de werken gestart. Daarvoor missen we in waregem een type verhaeghe die er 100% zijn schouder onderzet.(ook financieel). En die gaat er wel in slagen genoeg inkomsten uit te halen...

daar zeg je het als je een kaliber als verhaege hebt, die dan nog zelf het stadion kan bouwen, daarmee kan je niet concurreren

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3006 Gepost op: december 13, 2012, 06:45:25 pm »
Kunnen de vergunningen die we nu (bijna) allemaal in ons bezit hebben ook vervallen na verloop van tijd (bijv. 10 jaar)?
hopelijk of als we nog eens 10 jaar moeten wachten, hebben we allemaal nen baard.

Freve

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3007 Gepost op: december 14, 2012, 01:09:22 pm »
Stadsbestuur staat niet te springen om te investeren.
Kostprijs moet met een paar miljoenen naar beneden en ze
zien het vrijgeven van gronden als een cadeau van 8M euro.
Maw veel steun gaan ze daar ni meer krijgen imo

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3008 Gepost op: december 14, 2012, 05:44:36 pm »
Wat me nog het meest van al stoort is eigenlijk het bezoerksvak, oftewel het "kiekenkot" zoals bezoekers het noemen. Daardoor alleen al heeft SVZW bij veel andere ploegen een h??l slechte naam, en veel collega's/vrienden die eens op verplaatsing bij ons komen klagen er al jaren over...

Dat die van Kortrijk in de regen komen staan kan me niet schelen, maar andere ploegen mogen toch iets beter verwend worden. Hoeveel zou zo'n dak nu kosten? Dat verdien je toch snel terug??

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3009 Gepost op: december 14, 2012, 07:58:34 pm »
inderdaad, of gewoon afsmijten en een nieuwe zetten achter doel , zoals vak X  , zoals in gent , ...

13 april 1951

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3010 Gepost op: december 14, 2012, 08:47:49 pm »
Eigenlijk, als je erover nadenkt... Zou het zo moeilijk/duur zijn om aan de andere kant van X een identieke tribune te zetten (deels voor bezoekers, volledig lijkt me veel), en eventueel van onder de loges kant vijvers ook een zittribune (zelfde systeem) te plaatsen?! Daarmee zou de capaciteit omhoog gaan, of misschien ook niet, maar veel belangrijker: we zouden een gezellig voetbalstadion hebben.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3011 Gepost op: december 14, 2012, 10:29:10 pm »
Wat me nog het meest van al stoort is eigenlijk het bezoerksvak, oftewel het "kiekenkot" zoals bezoekers het noemen. Daardoor alleen al heeft SVZW bij veel andere ploegen een h??l slechte naam, en veel collega's/vrienden die eens op verplaatsing bij ons komen klagen er al jaren over...

Dat die van Kortrijk in de regen komen staan kan me niet schelen, maar andere ploegen mogen toch iets beter verwend worden. Hoeveel zou zo'n dak nu kosten? Dat verdien je toch snel terug??
Maakt mij geen kloten uit :d
SV TILL I DIE

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3012 Gepost op: december 15, 2012, 01:17:36 am »
Wat me nog het meest van al stoort is eigenlijk het bezoerksvak, oftewel het "kiekenkot" zoals bezoekers het noemen. Daardoor alleen al heeft SVZW bij veel andere ploegen een h??l slechte naam, en veel collega's/vrienden die eens op verplaatsing bij ons komen klagen er al jaren over...

Dat die van Kortrijk in de regen komen staan kan me niet schelen, maar andere ploegen mogen toch iets beter verwend worden. Hoeveel zou zo'n dak nu kosten? Dat verdien je toch snel terug??
Maakt mij geen kloten uit :d

of gewoon enkel dat bovenste vakje ... met die stoeltjes want eerlijk ik kan de mensen die daar zitten op mijn hand tellen bijwijze van spreken...

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3013 Gepost op: januari 17, 2013, 08:33:15 pm »
heb juist de foto's gezien van het stadion in aanbouw van aagent op de site van het nieuwsblad.
Toegegeven het gaat prachtig zijn. Kben daar toch jaloers op... Jammer dat essevee er nog niet mee gestart is ondanks alle vergunningen die afgeleverd zijn. Het zou toch een enorme boost geven aan onze club en ben overtuigd dat we een pak meer abonnees zouden hebben in een modern en comfortabel stadion... Nog zoiets : bruhhe heeft het geld maar geen toelating , essevee de toelating maar geen geld....jammer jammer.
Moesten we dat toch vlug kunnen realiseren zouden we een grote voorsprong nemen op de andere clubs... Kben er van overtuigd dat moderne infrastructuur nodig is in het belgisch voetbal. We lopen hopeloos achterop met de ons omringende landen.... zucht

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3014 Gepost op: januari 18, 2013, 09:49:31 am »
Ook kv mechelen zit plots in een versnelling.  Volgend jaar zouden ze al beginnen aan het nieuwe (vernieuwde stadion) met plaats voor 18 000 fans. Maar ik moet het ook nog eerst zien voor ik het zal geloven.  Net zoals de malinwa fans er geen goed oog in hebben dat het zo snel zal gaan in ons belgenlandje. Bron: voetbalkrant

Enkel met een nieuw stadion kunnen we nog verder groeien op alle vlakken en aantrekkelijkheid. 

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3015 Gepost op: januari 18, 2013, 11:45:42 am »
In Gent gaat het inderdaad snel vooruit. Inmiddels zijn ze daar begonnen met de dakconstructie (ondanks vrieskou). Blijkbaar wordt er de komende dagen ook 's nachts doorgewerkt...




Online gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3016 Gepost op: januari 18, 2013, 12:19:21 pm »
Dat ze zich maar haasten in Gent... we zullen dat stadion goed kunnen gebruiken voor onze Europese wedstrijden volgend seizoen  ;D

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3017 Gepost op: januari 18, 2013, 01:00:34 pm »
Dat is het hem juist. Zie da we europees spelen kunnen we dat nog niet doen in ons eigen stadion...leg dat maar eens uit in het buitenland. Zie lokeren dit seizoen: europees gespeeld in het kon. Boudew stadion. Te zot vr woorden... Ik erger mij daar ongelooflijk aan.

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3018 Gepost op: januari 18, 2013, 01:08:16 pm »
Vond het in het Ottenstadion toch ook heel leuk zenne!
Wil dit gerust eens overdoen

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #3019 Gepost op: januari 18, 2013, 02:25:24 pm »
Dat ze zich maar haasten in Gent... we zullen dat stadion goed kunnen gebruiken voor onze Europese wedstrijden volgend seizoen  ;D

Dat zou toppunt zijn.  Essevee die het nieuwe stadion van haha gent mag dopen voor europees voetbal.