Auteur Topic: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!  (gelezen 31592 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boer Boerie

  • Gast
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #40 Gepost op: juni 28, 2011, 01:24:55 pm »
Is normaal dat velen zich vragen stellen. Anderzijds, PDC heeft in een recordtijd een bedrijf van meer dan 400miljoen euro uit de grond gestampt en 5000man. Die zijn "tastbaar" en geen sprookjes zoals ze in Ieper ooit gekend hebben.  Niet door het warm water uit te vinden, maar een opportuniteit te zien en erop in te spelen.  Dit zal met Yu-card hetzelfde worden.  Of hadden ze misschien beter Yu-p??rd van gemaakt...
Breng onze burgervader aub niet op gedachten e :D

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #41 Gepost op: juni 28, 2011, 01:52:35 pm »
Is normaal dat velen zich vragen stellen. Anderzijds, PDC heeft in een recordtijd een bedrijf van meer dan 400miljoen euro uit de grond gestampt en 5000man. Die zijn "tastbaar" en geen sprookjes zoals ze in Ieper ooit gekend hebben.  Niet door het warm water uit te vinden, maar een opportuniteit te zien en erop in te spelen.  Dit zal met Yu-card hetzelfde worden.  Of hadden ze misschien beter Yu-p??rd van gemaakt...
Breng onze burgervader aub niet op gedachten e :D

:)

wie weet spelen we binnenkort met het logo van een paard op onze truitjes en kunnen we misschien proberen van ferrari te strikken als sponsor. ;)

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #42 Gepost op: juni 28, 2011, 03:54:10 pm »
Is normaal dat velen zich vragen stellen. Anderzijds, PDC heeft in een recordtijd een bedrijf van meer dan 400miljoen euro uit de grond gestampt en 5000man. Die zijn "tastbaar" en geen sprookjes zoals ze in Ieper ooit gekend hebben.  Niet door het warm water uit te vinden, maar een opportuniteit te zien en erop in te spelen.  Dit zal met Yu-card hetzelfde worden.  Of hadden ze misschien beter Yu-p??rd van gemaakt...
Breng onze burgervader aub niet op gedachten e :D

:)

wie weet spelen we binnenkort met het logo van een paard op onze truitjes en kunnen we misschien proberen van ferrari te strikken als sponsor. ;)

We zouden al direct wat meer spelers kunnen overtuigen. Toch meer dan met nen Opel..
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #43 Gepost op: juni 28, 2011, 09:07:31 pm »
volgens mij rijden er ook spelers met een Ford van matcars . nie  :) ?

Offline rara

  • Leden
  • Berichten: 25
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #44 Gepost op: juli 10, 2011, 10:34:17 pm »
Blijkbaar moeten er toch nog dringend wat sponsors gezocht worden, want voor de spelers die naar de b-kern werden verwezen (o.a. Tamsin en Meert) wordt er geen eten voorzien op de dagen dat er 's voormiddags en 's namiddags moet worden getraind. Voor de rest van de b-kern blijkt een maaltijd geen probleem...
Zielig!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #45 Gepost op: juli 10, 2011, 11:23:17 pm »
Blijkbaar moeten er toch nog dringend wat sponsors gezocht worden, want voor de spelers die naar de b-kern werden verwezen (o.a. Tamsin en Meert) wordt er geen eten voorzien op de dagen dat er 's voormiddags en 's namiddags moet worden getraind. Voor de rest van de b-kern blijkt een maaltijd geen probleem...
Zielig!
Bron?
SV TILL I DIE

Boer Boerie

  • Gast
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #46 Gepost op: juli 10, 2011, 11:32:31 pm »
Zou da iets met sponsoring te maken hebben of eerder met overbodig op de club
en duidelijk maken?
Soit, emo en voetbal gaan niet samen.
Noch voor spelers, noch voor de clubleiding

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #47 Gepost op: juli 11, 2011, 10:40:58 am »
Ik dacht dat de beloften maar de 15sten juli begonnen, dus hoe kan je dan al weten dat ze geen maaltijd krijgen?

Offline rara

  • Leden
  • Berichten: 25
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #48 Gepost op: juli 11, 2011, 01:12:14 pm »
Staat op het programma dat alle spelers toegezonden kregen. En ze starten maar op 18 juli, trouwens.

Offline DDAM

  • Leden
  • Berichten: 14
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #49 Gepost op: juli 15, 2011, 01:52:13 pm »
Zou de site van YU-card vandaag niet online gaan?
Buiten een voorblad en een gekend adres is er weinig te zien...

Online tomba

  • Leden
  • Berichten: 162
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #50 Gepost op: juli 15, 2011, 08:17:11 pm »
Inderdaad , volgens het nieuwsbericht van 25 juni op de offici?le site van essevee, zou vanaf vandaag een formulier kunnen ingevuld worden op site van yu-card. Als je naar de site gaat van yu-card, duurt het nog meer dan 124 dagen voor hij actief wordt.... Blijf het toch iets bizar vinden...

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #51 Gepost op: augustus 04, 2011, 03:04:00 pm »
Hoe zit het nu eigenlijk met die YU.card?

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #52 Gepost op: augustus 04, 2011, 03:21:36 pm »
Hoe zit het nu eigenlijk met die YU.card?

De Cuyper zei in SVM dat die kaart ergens in september pas in gebruik is.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.180
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #53 Gepost op: september 30, 2011, 09:54:50 am »
Ik zet het maar efkes hier, omdat het ook met een sponsor te maken heeft.

Citaat
De Nationale Loterij prijkt terug vooraan op de shirts van Standard met e-lotto. Vanaf speeldag 9 lopen er ook commerci?le deals met dertien andere clubs. De Loterij sloot overeenkomsten af met Racing Genk, AA Gent, KV Mechelen, Lokeren, Beerschot, Cercle Brugge, Zulte Waregem, STVV, KV Kortrijk, Westerlo, OHL, Lierse en Bergen.

Anderlecht en Club Brugge gingen niet op het voorstel in. Bij die veertien andere eersteklassers krijgt de Nationale Loterij een plaats op het wedstrijdshirt. Bij Standard is dat als hoofdsponsor, bij de andere clubs als co-sponsor op de rugzijde of op de arm.

Het shirt van Racing Genk stond al vol. De Nationale Loterij zal er te zien zijn op de boarding en op andere kanalen


Woehoew, we zullen er weer uitzien als reclamepanelen!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #54 Gepost op: september 30, 2011, 11:33:28 am »
kan mij eerlijk gezegd geen *** schelen, zijn extra centen, en bij al die andere ploegen komt dit er ook bij he .

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #55 Gepost op: oktober 05, 2011, 09:42:38 am »
Yu-card is oude wijn in nieuwe zakken. Dit lijkt me een lege doos en is allesbehalve revolutionair op het vlak van cashback kaarten.

fox

  • Gast
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #56 Gepost op: oktober 05, 2011, 09:48:23 am »
Yu-card is oude wijn in nieuwe zakken. Dit lijkt me een lege doos en is allesbehalve revolutionair op het vlak van cashback kaarten.

En die nieuwe zakken zijn alvast niet echt sterk. 20 winkels in het Waregemse, is niet meteen een netwerk waarmee je van start kan gaan. Visa zelf is daar trouwens ook al een tijdje mee bezig. Die kaart komt nooit van de grond denk ik.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #57 Gepost op: oktober 05, 2011, 10:15:09 am »
Yu-card is oude wijn in nieuwe zakken. Dit lijkt me een lege doos en is allesbehalve revolutionair op het vlak van cashback kaarten.

En die nieuwe zakken zijn alvast niet echt sterk. 20 winkels in het Waregemse, is niet meteen een netwerk waarmee je van start kan gaan. Visa zelf is daar trouwens ook al een tijdje mee bezig. Die kaart komt nooit van de grond denk ik.

Ons zakken zitten vol met kortingkaarten allerhande.  Wie haalt de bovenhand in the long run ?  De sterksten, zij die meest reclame maken, meest gehaaid zijn, een sterk (inter)nationaal netwerk hebben, risico's durven nemen etc.
Een enorm risicovolle bedoening inderdaad maar daarom niet op voorhand af te schieten. 
Zijn er al supporters met ervaring met die kaart ?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #58 Gepost op: oktober 05, 2011, 11:49:03 am »
Yu-card is oude wijn in nieuwe zakken. Dit lijkt me een lege doos en is allesbehalve revolutionair op het vlak van cashback kaarten.

En die nieuwe zakken zijn alvast niet echt sterk. 20 winkels in het Waregemse, is niet meteen een netwerk waarmee je van start kan gaan. Visa zelf is daar trouwens ook al een tijdje mee bezig. Die kaart komt nooit van de grond denk ik.

Ons zakken zitten vol met kortingkaarten allerhande.  Wie haalt de bovenhand in the long run ?  De sterksten, zij die meest reclame maken, meest gehaaid zijn, een sterk (inter)nationaal netwerk hebben, risico's durven nemen etc.
Een enorm risicovolle bedoening inderdaad maar daarom niet op voorhand af te schieten. 
Zijn er al supporters met ervaring met die kaart ?

Thraso blijkbaar

fox

  • Gast
Re: YU. card nieuwe hoofdsponsor Essevee!
« Reactie #59 Gepost op: oktober 05, 2011, 12:05:51 pm »
Yu-card is oude wijn in nieuwe zakken. Dit lijkt me een lege doos en is allesbehalve revolutionair op het vlak van cashback kaarten.

En die nieuwe zakken zijn alvast niet echt sterk. 20 winkels in het Waregemse, is niet meteen een netwerk waarmee je van start kan gaan. Visa zelf is daar trouwens ook al een tijdje mee bezig. Die kaart komt nooit van de grond denk ik.

Ons zakken zitten vol met kortingkaarten allerhande.  Wie haalt de bovenhand in the long run ?  De sterksten, zij die meest reclame maken, meest gehaaid zijn, een sterk (inter)nationaal netwerk hebben, risico's durven nemen etc.
Een enorm risicovolle bedoening inderdaad maar daarom niet op voorhand af te schieten. 
Zijn er al supporters met ervaring met die kaart ?

Ik heb ervoor gekeken. Eerst jaar is gratis, daarna betaal je een jaarlijkse bijdrage. Het is een ordinaire visa kaart met een cashback systeem. Een visakaart heb ik al en het cashback systeem is veel te weinig uitgebreid. Behalve een paar lokale waregemse handelaars doet er niemand aan mee en al zeker geen grote winkelketens a la Delhaize, inno, etc etc en het zijn net die die je nodig hebt om zoiets van de grond te krijgen. Je hebt volume nodig en Belgie imho veel te klein om zoiets van de grond te krijgen.