Auteur Topic: Abonnementen  (gelezen 61546 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Leye

  • Leden
  • Berichten: 65
Re: Abonnementen
« Reactie #80 Gepost op: juni 18, 2008, 09:45:31 pm »
kan je deze keer met bancontact betalen ?
vorig jaar was 't machientje stuk en moest ik nog het stad in om geld af te halen

en 't regende  :(

Bancontact werkte alleszins toen ik ging vorig weekend...

Of het gaat regenen kan ik ni zeggen.  :)

deze namiddag werkte het allezins die mens voor mij heeft mee bancontact  betaald

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Abonnementen
« Reactie #81 Gepost op: juni 19, 2008, 05:41:59 pm »
ik ga maandag met volle moed om 2 nieuwe abonnementen,hopelijk kunnen ze mij nog 2 mooi plaatsen aanbieden,maar ik vrees ervoor....(in A,B,P of Q)hoe kunnen zij dan nieuwe abonnees aantrekken,als de resterende plaatsen uitschot zijn ?

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Abonnementen
« Reactie #82 Gepost op: juni 19, 2008, 06:03:41 pm »
Wat wil je dan dat ze doen ?
Mensen die al langer vertrouwen hebben in de club hun goede plaatsen laten afstaan omdat nieuwkomers de beste plaatsen willen ??

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Abonnementen
« Reactie #83 Gepost op: juni 19, 2008, 06:10:58 pm »
laat ons eens positief doen:
- binnen de 2 minuten had ik mijn abo
- er zijn nog mooi plaatsen genoeg
wel jammer: fanshop nie open.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Abonnementen
« Reactie #84 Gepost op: juni 19, 2008, 06:26:46 pm »
ik ga maandag met volle moed om 2 nieuwe abonnementen,hopelijk kunnen ze mij nog 2 mooi plaatsen aanbieden,maar ik vrees ervoor....(in A,B,P of Q)hoe kunnen zij dan nieuwe abonnees aantrekken,als de resterende plaatsen uitschot zijn ?
zoals cb_cm al zei, wat wil je dan dat ze doen??

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Abonnementen
« Reactie #85 Gepost op: juni 19, 2008, 06:35:21 pm »
ik ga maandag met volle moed om 2 nieuwe abonnementen,hopelijk kunnen ze mij nog 2 mooi plaatsen aanbieden,maar ik vrees ervoor....(in A,B,P of Q)hoe kunnen zij dan nieuwe abonnees aantrekken,als de resterende plaatsen uitschot zijn ?

als je de resterende plaatsen uitschot vindt kan je misschien beter gewoon doen zoals de vorige seizoenen : thuisblijven !

en normaal zijn er nog goede plaatsen vrij , zeker als je er "maar" 2 wilt kan je nog zeker goede plaatsen naast elkaar vinden.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Abonnementen
« Reactie #86 Gepost op: juni 19, 2008, 07:06:52 pm »
ik ga maandag met volle moed om 2 nieuwe abonnementen,hopelijk kunnen ze mij nog 2 mooi plaatsen aanbieden,maar ik vrees ervoor....(in A,B,P of Q)hoe kunnen zij dan nieuwe abonnees aantrekken,als de resterende plaatsen uitschot zijn ?

als je de resterende plaatsen uitschot vindt kan je misschien beter gewoon doen zoals de vorige seizoenen : thuisblijven !

en normaal zijn er nog goede plaatsen vrij , zeker als je er "maar" 2 wilt kan je nog zeker goede plaatsen naast elkaar vinden.

Zo ziet ge maar mensen dat een nieuw stadion al zeker 2 extra abonnementen zou kunnen lokken he :D

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Abonnementen
« Reactie #87 Gepost op: juni 20, 2008, 08:39:38 am »
ik heb wel geen 240 euro over(x2) om met mijn smoelke op de ballustrade te kijken hoor,sara van secretariaat zei mij zelf dat dit inderdaad geen mooie plaatsen zijn(kom nog eens terug na 21/06 zei ze),en ik weet ook wel dat inderdaad de vaste abonnees hun plaatsen niet moeten afgeven(wie ben ik ?ik noem huyzentruyt niet hoor),da vraag ik nie ook,al wat ik gewoon hoop,is nog 2 mooie plaatsen voor dat geld,en als het mij niet aanstaat,blijf ik inderdaad thuis...jullie zijn hier toch wel rap op de teentjes getrapt hoor,nog allemaal jonge gasten zeker ?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Abonnementen
« Reactie #88 Gepost op: juni 20, 2008, 10:18:45 am »
ik heb wel geen 240 euro over(x2) om met mijn smoelke op de ballustrade te kijken hoor,sara van secretariaat zei mij zelf dat dit inderdaad geen mooie plaatsen zijn(kom nog eens terug na 21/06 zei ze),en ik weet ook wel dat inderdaad de vaste abonnees hun plaatsen niet moeten afgeven(wie ben ik ?ik noem huyzentruyt niet hoor),da vraag ik nie ook,al wat ik gewoon hoop,is nog 2 mooie plaatsen voor dat geld,en als het mij niet aanstaat,blijf ik inderdaad thuis...jullie zijn hier toch wel rap op de teentjes getrapt hoor,nog allemaal jonge gasten zeker ?

Ze heeft wel gelijk hoor wat betreft het op de teentjes getrapt zijn.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Abonnementen
« Reactie #89 Gepost op: juni 20, 2008, 10:20:33 am »
ik heb wel geen 240 euro over(x2) om met mijn smoelke op de ballustrade te kijken hoor,sara van secretariaat zei mij zelf dat dit inderdaad geen mooie plaatsen zijn(kom nog eens terug na 21/06 zei ze),en ik weet ook wel dat inderdaad de vaste abonnees hun plaatsen niet moeten afgeven(wie ben ik ?ik noem huyzentruyt niet hoor),da vraag ik nie ook,al wat ik gewoon hoop,is nog 2 mooie plaatsen voor dat geld,en als het mij niet aanstaat,blijf ik inderdaad thuis...jullie zijn hier toch wel rap op de teentjes getrapt hoor,nog allemaal jonge gasten zeker ?

Het grootste bewijs dat we snel moeten verbouwen... En waarom die dugouts nog altijd geen meter lager onder de grond zitten is mij een raadsel.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Abonnementen
« Reactie #90 Gepost op: juni 20, 2008, 11:51:31 am »
er zijn misschiens 200 plaatsen met een slecht zicht. amai, die op secretariaat mogen hun business ook wat beter verkopen- als ik da ier lees. precies of alle 7000 abo's zijn al de deur uit!? elke nieuw abo is toch van harte welkom!?
die dugouts... hopelijk is da al eens aangekaart geweest door de supportersvereniging(en)??

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Abonnementen
« Reactie #91 Gepost op: juni 20, 2008, 12:12:35 pm »
we kunnen niet rap genoeg aan verbouwingen beginnen en elk nieuw abo kunnen we maar toejuigen!!

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Abonnementen
« Reactie #92 Gepost op: juni 20, 2008, 01:43:01 pm »
ik heb wel geen 240 euro over(x2) om met mijn smoelke op de ballustrade te kijken hoor,sara van secretariaat zei mij zelf dat dit inderdaad geen mooie plaatsen zijn(kom nog eens terug na 21/06 zei ze),en ik weet ook wel dat inderdaad de vaste abonnees hun plaatsen niet moeten afgeven(wie ben ik ?ik noem huyzentruyt niet hoor),da vraag ik nie ook,al wat ik gewoon hoop,is nog 2 mooie plaatsen voor dat geld,en als het mij niet aanstaat,blijf ik inderdaad thuis...jullie zijn hier toch wel rap op de teentjes getrapt hoor,nog allemaal jonge gasten zeker ?

Ze heeft wel gelijk hoor wat betreft het op de teentjes getrapt zijn.

In dit geval moet ik jullie wel gelijk geven.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Abonnementen
« Reactie #93 Gepost op: juni 20, 2008, 03:49:45 pm »
Net terug van het stadion. Was toch behoorlijk druk. Heb beetje moeten wachten en achter mij stond ook aardig wat volk.

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Abonnementen
« Reactie #94 Gepost op: juni 20, 2008, 05:52:35 pm »
ik heb wel geen 240 euro over(x2) om met mijn smoelke op de ballustrade te kijken hoor,sara van secretariaat zei mij zelf dat dit inderdaad geen mooie plaatsen zijn(kom nog eens terug na 21/06 zei ze),en ik weet ook wel dat inderdaad de vaste abonnees hun plaatsen niet moeten afgeven(wie ben ik ?ik noem huyzentruyt niet hoor),da vraag ik nie ook,al wat ik gewoon hoop,is nog 2 mooie plaatsen voor dat geld,en als het mij niet aanstaat,blijf ik inderdaad thuis...jullie zijn hier toch wel rap op de teentjes getrapt hoor,nog allemaal jonge gasten zeker ?


muchos gracias  :D :D :D :D :D :D :D

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Abonnementen
« Reactie #95 Gepost op: juni 20, 2008, 06:29:48 pm »
er zijn misschiens 200 plaatsen met een slecht zicht. amai, die op secretariaat mogen hun business ook wat beter verkopen- als ik da ier lees. precies of alle 7000 abo's zijn al de deur uit!? elke nieuw abo is toch van harte welkom!?
die dugouts... hopelijk is da al eens aangekaart geweest door de supportersvereniging(en)??

Zal dit de volgende vergadering van de supportersraad eens voorleggen.
essevee till i die!!!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Abonnementen
« Reactie #96 Gepost op: juni 20, 2008, 10:04:50 pm »
Kan je nu al achter een abo gaan voor T, of moet ik wachten tot na 30juni?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Abonnementen
« Reactie #97 Gepost op: juni 20, 2008, 11:33:17 pm »
Kan je nu al achter een abo gaan voor T, of moet ik wachten tot na 30juni?

Als het een nieuw aanvragen is, wachten tot 30 juni.
Was je vorig jaar al houder van een seizoenskaart in vak T, kan je nu alvast gaan.

Offline kofke

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Abonnementen
« Reactie #98 Gepost op: juni 21, 2008, 02:19:05 pm »
ik heb wel geen 240 euro over(x2) om met mijn smoelke op de ballustrade te kijken hoor,sara van secretariaat zei mij zelf dat dit inderdaad geen mooie plaatsen zijn(kom nog eens terug na 21/06 zei ze),en ik weet ook wel dat inderdaad de vaste abonnees hun plaatsen niet moeten afgeven(wie ben ik ?ik noem huyzentruyt niet hoor),da vraag ik nie ook,al wat ik gewoon hoop,is nog 2 mooie plaatsen voor dat geld,en als het mij niet aanstaat,blijf ik inderdaad thuis...jullie zijn hier toch wel rap op de teentjes getrapt hoor,nog allemaal jonge gasten zeker ?

Tis te zien waar ge wilt zitten ? maar als ge rond het midden wil zitten dan is er inderdaad geen goede plaats meer vrij. Ik ben geweest eerste week van de verkoop om een aantal abonnementen te verlengen op B en E en daar is er nauwelijks nog een plaats vrij behalve op de onderste 2 rijen. Ik zelf gevraagd om beetje op te schuiven en was niet mogelijk maar ze gingen zien na 21juni indien het dan mogelijk was.

Dus misschien best zo vlug mogelijk eens gaan zien indien er abonnementen niet verlengd zijn ?.

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: Abonnementen
« Reactie #99 Gepost op: juni 22, 2008, 11:15:06 am »
gisteren om 5 abonementen geweest voor in tribune O,2 verlengingen en 3 nieuwe konden nog juist naast elkaar zitten al de rest in die tribune die nu nog overschiet zijn zijn een paar keer 2 plaatsten en enkele plaatsen in P en Q konden we onmogelijk met 5 naast elkaar zitten hebben dit gevraagd.