Auteur Topic: Abonnementen  (gelezen 61946 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Abonnementen
« Reactie #260 Gepost op: juni 16, 2009, 08:10:24 pm »
heb ook vier nieuwe abonnees mee volgend jaar,ik zie het ook volledig zitten ! ;) ;)

Met ??n geraak je ook binnen he :p

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.034
Re: Abonnementen
« Reactie #261 Gepost op: juni 17, 2009, 08:15:28 am »
heb ook vier nieuwe abonnees mee volgend jaar,ik zie het ook volledig zitten ! ;) ;)

Met ??n geraak je ook binnen he :p
Het nieuwsblad: SVZW verkocht reeds 3870 abbonementen, dat zijn er 150 meer dan vorig jaar dezelfde periode...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Abonnementen
« Reactie #262 Gepost op: juni 17, 2009, 09:06:28 am »
en.. de vrije koop moet nog beginnen dus we gaan een mooi aantal hebben, chapeau!

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.034
Re: Abonnementen
« Reactie #263 Gepost op: juni 17, 2009, 09:55:09 am »
en.. de vrije koop moet nog beginnen dus we gaan een mooi aantal hebben, chapeau!
Vrij koop is toch al begonnen dacht ik?

svzw sup

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #264 Gepost op: juni 17, 2009, 10:00:36 am »
en.. de vrije koop moet nog beginnen dus we gaan een mooi aantal hebben, chapeau!
Vrij koop is toch al begonnen dacht ik?

volgende week pas! Nog een weekje wachten dus ;)
(gekunt wel al een aanvraag doen h? natuurlijk!)

 

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Abonnementen
« Reactie #265 Gepost op: juni 17, 2009, 02:01:11 pm »
deze week geen abbo verkoop!! En er zijn zeer veel aanvragen voor nieuwe abbo's en de meeste zijn ook vernieuwd. bron cb_cm zijn ma :)

mijn plekje in R ligt al vast :)



het deel van (ex) - CB dat uit T weggaat verkast dus dan naar R  ?  of zijn daarover geen afspraken gemaakt ?

CB is nu eigenlijk terug zoals we begonnen zijn een groep supporters die thuis wat verspreid zitten en op verplaatsing samen staan en wat sfeer willen maken. Iedereen kan nu gewoon kiezen waar hij zit volgendjaar, de meeste gaan naar boven in R, er blijven er in T.... .

Dus we zijn geen offici?le supporters club meer van zulte waregem (leggen dus geen bussen meer in), onze leden kunnen vanaf volgendjaar dus kiezen met welke bus ze meegaan op verplaatsing. De meeste zullen meegaan met de knok of gewoon de auto nemen.

Ps: de verhalen da we niemer overeen komen enzo zijn totaal uit de lucht gegrepen, de enige waarheid is dat er niet genoeg mensen waren die wilden in het bestuur zitten om de groep/supportersclub draaiende te houden.
essevee till i die!!!

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Abonnementen
« Reactie #266 Gepost op: juni 17, 2009, 03:04:16 pm »
met andere woorden cb bestaat niet meer.
aangezien jullie geen officieel supporters club meer zijn  ;)
jullie hebben dus, zelfs met de steun van het bestuur gefaald?
sry maar dan hadden jullie wel een hele slechte organisatie :-\

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Abonnementen
« Reactie #267 Gepost op: juni 17, 2009, 03:55:26 pm »
Dus ook geen spandoeken meer tijdens toppers?  :-\ Vond nochtans dat jullie goed werk leverden.
SV TILL I DIE

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Abonnementen
« Reactie #268 Gepost op: juni 17, 2009, 03:58:40 pm »
met andere woorden cb bestaat niet meer.
aangezien jullie geen officieel supporters club meer zijn  ;)
jullie hebben dus, zelfs met de steun van het bestuur gefaald?
sry maar dan hadden jullie wel een hele slechte organisatie :-\
U reactie is echt werelds.. Naast de kwestie :)..
Begrijpend lezen Deltas is een vak dat men krijgt in het lager onderwijs..
Wij zijn geen officieel lokaal meer.. Dat houdt in dat wij niet meer werken met een ledenbestand, geen bussen meer inleggen en niet meer beschikken over tickets voor op verplaatsing.. De rest blijft onverandert..
We blijven ons inzetten voor de sfeer, maar zonder dat er een bestuur, organisatie of wat dan ook aan te pas komt.
Voor sommige wedstrijden zullen we blijven zorgen voor Tifo's..
En als we jou redenering doortrekken bestaat die andere onoffici?le supportersclub ook niet meer, aangezien ze niet officieel zijn ?
" Zelf met de steun van het bestuur"..
Welke steun ? De financi?le steun die ze hebben gegeven voor die ene tifo actie ?
Wat heeft dat met een organisatie te maken ?
De huidige rekening blijft bestaan en zal aangesproken worden om nog acties te doen.
Deze rekening zal enkel nog aangedikt worden door middel van een quiz en een spaghettiavond.
"Sorry maar dan hadden jullie wel een hele slechte organisatie"
Een slechte organisatie slaagt er niet in om 2 bussen naar Kortrijk te laten rijden, slaagt er niet in een spaghettiavond te organiseren voor meer dan 100 man, slaagt er niet in om een quiz te organiseren met meer dan 15 ploegen, slaagt er niet in om een tornooi met 12 voetbalploegen te organiseren, slaagt er niet in om 2 weken een locatie af te huren, alles te regelen van verzekeringen, tifo's te realiseren, slaagt er niet in om een kantine te laten draaien, slaagt er niet in om busvervoer aan te bieden..
Ofwel ben ik nu volledig mis ofwel hebben wij dit allemaal toch kunnen aanbieden..
Foute redenering nietwaar ?
« Laatst bewerkt op: juni 17, 2009, 04:03:03 pm door cb_cm »

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: Abonnementen
« Reactie #269 Gepost op: juni 17, 2009, 04:31:18 pm »
Ik vond dat de CB knap werk leverden en ben blij dat er weer wat ambiancemakers naar boven komen.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Abonnementen
« Reactie #270 Gepost op: juni 17, 2009, 04:37:40 pm »
met andere woorden cb bestaat niet meer.
aangezien jullie geen officieel supporters club meer zijn  ;)
jullie hebben dus, zelfs met de steun van het bestuur gefaald?
sry maar dan hadden jullie wel een hele slechte organisatie :-\
U reactie is echt werelds.. Naast de kwestie :)..
Begrijpend lezen Deltas is een vak dat men krijgt in het lager onderwijs..
Wij zijn geen officieel lokaal meer.. Dat houdt in dat wij niet meer werken met een ledenbestand, geen bussen meer inleggen en niet meer beschikken over tickets voor op verplaatsing.. De rest blijft onverandert..
We blijven ons inzetten voor de sfeer, maar zonder dat er een bestuur, organisatie of wat dan ook aan te pas komt.
Voor sommige wedstrijden zullen we blijven zorgen voor Tifo's..
En als we jou redenering doortrekken bestaat die andere onoffici?le supportersclub ook niet meer, aangezien ze niet officieel zijn ?
" Zelf met de steun van het bestuur"..
Welke steun ? De financi?le steun die ze hebben gegeven voor die ene tifo actie ?
Wat heeft dat met een organisatie te maken ?
De huidige rekening blijft bestaan en zal aangesproken worden om nog acties te doen.
Deze rekening zal enkel nog aangedikt worden door middel van een quiz en een spaghettiavond.
"Sorry maar dan hadden jullie wel een hele slechte organisatie"
Een slechte organisatie slaagt er niet in om 2 bussen naar Kortrijk te laten rijden, slaagt er niet in een spaghettiavond te organiseren voor meer dan 100 man, slaagt er niet in om een quiz te organiseren met meer dan 15 ploegen, slaagt er niet in om een tornooi met 12 voetbalploegen te organiseren, slaagt er niet in om 2 weken een locatie af te huren, alles te regelen van verzekeringen, tifo's te realiseren, slaagt er niet in om een kantine te laten draaien, slaagt er niet in om busvervoer aan te bieden..
Ofwel ben ik nu volledig mis ofwel hebben wij dit allemaal toch kunnen aanbieden..
Foute redenering nietwaar ?

Trekt je ni aan cb_cm, er zijn altijd simpele zielen...  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Abonnementen
« Reactie #271 Gepost op: juni 17, 2009, 06:07:27 pm »
Als het nieuwe stadion er is? kruipen jullie dan allemaal achter het doel?
SV TILL I DIE

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Abonnementen
« Reactie #272 Gepost op: juni 17, 2009, 08:09:46 pm »
met andere woorden cb bestaat niet meer.
aangezien jullie geen officieel supporters club meer zijn  ;)
jullie hebben dus, zelfs met de steun van het bestuur gefaald?
sry maar dan hadden jullie wel een hele slechte organisatie :-\

deltas geweet toch wat je schrijft niet waar is... . Tis niet omdat je met ??n iemand van cb problemen hebt da je da moet uitwerken op de rest e.

« Laatst bewerkt op: juni 17, 2009, 08:11:27 pm door DMQ »
essevee till i die!!!

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Abonnementen
« Reactie #273 Gepost op: juni 17, 2009, 08:14:13 pm »
met andere woorden cb bestaat niet meer.
aangezien jullie geen officieel supporters club meer zijn  ;)
jullie hebben dus, zelfs met de steun van het bestuur gefaald?
sry maar dan hadden jullie wel een hele slechte organisatie :-\

deltas geweet toch wat je schrijft niet waar is... . Tis niet omdat je met ??n iemand van cb problemen hebt da je da moet uitwerken op de rest e.



Delta ?? who the fuck is Delta  >:(

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Abonnementen
« Reactie #274 Gepost op: juni 17, 2009, 10:25:19 pm »
ik heb het toch helemaal niet over de sfeer.  :)
hun tifo's waren schoon heb ik nooit iets over gezegt of over geschreven!
en ik werk niets uit op niemand het is gewoon zo!
en om deftig te reageren.
1. als je geen lid was van cb mocht je niets van acties doen tijdens wedstrijden!
2. over het supporterslocaal dat klapt ben ik geen lid van.
3. 2 supportersbuskes na kortrijk waar da jij van klapt  :-\ wa is da nu in godsnaam 2 buskes na kutrijk?  :-\
4. als alles zo goed ging in jullie organisatie hoe komt dan dat het dan nu niet meer gaat?
5. da ander lokaal(niet dat ik daar nu lid van ben trouwens maar kom) heeft het langer volgehouden dan jullie met veel tegenwind van het bestuur en niet met "de steun van het bestuur"

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Abonnementen
« Reactie #275 Gepost op: juni 17, 2009, 10:40:39 pm »
Echt.. You make my day :D..
1) Als je geen lid was van CB mocht je niets van acties doen tijdens wedstrijden ?
Wat bedoel je hier in hemelsnaam mee ? Dat enkel Cb'ers acties mochten organiseren ? Dat enkel Cb'ers vlaggen mochten binnenbrengen? Dan sla je de bal serieus mis. Want iedereen die een deftig voorstel voorlegt aan de cel veiligheid omtrend een sfeeractie zal de toelating krijgen mits alles volgens de voetbalwet is (is of toch zo goed als) en er deftig op papier staat hoe alles verwijderd, opgeruimd zal worden..

2) Over het supporterslokaal dat klapt ben ik geen lid van.
Waarom maak je er dan zo'n drama van als je toch geen lid was ? Dat iemand die lid was misschien wat laat op de hoogte is gebracht wil ik gerust toegeven.. Dat sommige leden misschien gaan vinden dat hun mening niet gevraagd is zal ik gerust accepteren.. Maar dat iemand hem zo opjaagt op een forum over een lokaal dat verder gaat werken zonder dat het een officieel statuut heeft en waarbij hij niet eens lid is.. Dat snap ik niet..

3) 2 supportersbuskes na kortrijkt waar da jij van klapt.. Wa is da nu in godsnaam 2 buskes naar kotrijk..
Dat is 100 man gegevens verzamelen, 100 man op tijd laten betalen, 100 man regelen dat ze allemaal op tijd zijn, 100 man verdelen op de bussen rekening houdende met de vriendengroepen, nog even door gaan ?

4) Als alles zo goed ging in jullie organisatie hoe komt dan dat het dan nu niet meer gaat?
Wie zegt dat het niet meer gaat ?
Dat zeg jij..
Wij hebben beslist om gewoon weer sfeergroep te zijn. Doordat er belangrijke mensen uit de organisatie de drive na 3 jaar wat kwijt waren, andere prioriteiten hebben momenteel, even zelf naar de voetbal willen gaan en Essevee steunen zonder hele tijd andere zaken te moeten regelen als ze in het stadion zijn..

5) da ander lokaal(niet dat ik daar nu lid van ben trouwens maar kom) heeft het langer volgehouden dan jullie met veel tegenwind van het bestuur en niet met "de steun van het bestuur"..
Tuurlijk houden zij het langer vol als ze 5 jaar eerder gestart zijn (2001 dacht ik).. En wij houden toch ook nog vol want CB stopt niet met bestaan.. CB is geen officieel lokaal meer.. Gewoon verzamelnaam voor jonge Esseveefans die zich willen inzetten voor hun club, en dan vooral op visueel vlak..

En kom nu aub eens af met deftige opmerkingen..

Offline tony montana

  • Leden
  • Berichten: 185
Re: Abonnementen
« Reactie #276 Gepost op: juni 17, 2009, 10:47:01 pm »
op punt ??n moet ik cb_cm gelijk geven!remeber zwarte piet op standaard was aangevraagt en het mocht zonder problemen nochtans geen lid van cb en nog nooit lid geweest.das raar eh
op alle andere punten eigenlijk ook maar kom.

dus stop aub van altij op die mannen te schieten



fox

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #277 Gepost op: juni 17, 2009, 11:04:46 pm »
1. Don't feed the troll
2. On topic aub

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Abonnementen
« Reactie #278 Gepost op: juni 18, 2009, 08:33:04 am »
Er zijn nu eenmaal mensen die nen paardebril dragen en van een bepaalde bedenkelijke strekking zijn. Maar goed, as fox said: back on topic!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.121
Re: Abonnementen
« Reactie #279 Gepost op: juni 18, 2009, 09:11:12 pm »
Vandaag mijn abo ontvangen per post met bonnen inclusief .
Het seizoen mag beginnen van mij  :) :)