Auteur Topic: Abonnementen  (gelezen 61965 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Abonnementen
« Reactie #400 Gepost op: juli 22, 2009, 08:50:45 am »
Rustig rustig,

ik heb ook helemaal niet gezegd dat ge een minder goeie of slechte supporter zijt als ge geen abonnement hebt, of niet meegaat op verplaatsing.

Het is absoluut geen waardeoordeel, want waar is de maatstaf? Wie beslist wat een modaal goeie supporter is?

Een supporter moet maar 1 ding doen: de ploeg in zijn hart dragen, alle rest zoals abonnementen, uitwedstrijden, sjaaltjes, autostickers en ga zo maar door maken hier geen deel van uit.

We hopen allemaal dat Essevee weer een fantastisch seizoen zal spelen, en laat het ons daar maar bij houden.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Abonnementen
« Reactie #401 Gepost op: juli 22, 2009, 11:35:49 am »
Rustig rustig,

ik heb ook helemaal niet gezegd dat ge een minder goeie of slechte supporter zijt als ge geen abonnement hebt, of niet meegaat op verplaatsing.

Het is absoluut geen waardeoordeel, want waar is de maatstaf? Wie beslist wat een modaal goeie supporter is?

Een supporter moet maar 1 ding doen: de ploeg in zijn hart dragen, alle rest zoals abonnementen, uitwedstrijden, sjaaltjes, autostickers en ga zo maar door maken hier geen deel van uit.

We hopen allemaal dat Essevee weer een fantastisch seizoen zal spelen, en laat het ons daar maar bij houden.

Voila, that's it

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Abonnementen
« Reactie #402 Gepost op: juli 25, 2009, 10:12:08 am »
Als er nog mensen zijn die van die bonnen willen van den Delhaize, laat maar weten. Ge moet niet het ganse boekske kopen, ge moet maar zeggen hoeveel bonnen. Tis voor de halve prijs.  (PM) Tussen 31 juli en 10 augustus ben ik op reis, dus kan ik nog niet antwoorden

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.034
Re: Abonnementen
« Reactie #403 Gepost op: juli 25, 2009, 11:41:46 pm »
Als er nog mensen zijn die van die bonnen willen van den Delhaize, laat maar weten. Ge moet niet het ganse boekske kopen, ge moet maar zeggen hoeveel bonnen. Tis voor de halve prijs.  (PM) Tussen 31 juli en 10 augustus ben ik op reis, dus kan ik nog niet antwoorden
Mijn volledig boekske mogen ze hebben voor 20 euro...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Abonnementen
« Reactie #404 Gepost op: juli 26, 2009, 08:13:52 am »
Als er nog mensen zijn die van die bonnen willen van den Delhaize, laat maar weten. Ge moet niet het ganse boekske kopen, ge moet maar zeggen hoeveel bonnen. Tis voor de halve prijs.  (PM) Tussen 31 juli en 10 augustus ben ik op reis, dus kan ik nog niet antwoorden
Mijn volledig boekske mogen ze hebben voor 20 euro...

Inderdaad, maar stel dat ze maar 30 bonnekes willen hebben, dan moeten ze maar 15 betalen, want niet veel mensen gaan 100 bonnekes gebruiken op een jaar denk ik. ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Abonnementen
« Reactie #405 Gepost op: juli 26, 2009, 01:42:02 pm »
Mijn pa heeft al 4 boekskes  ;D
SV TILL I DIE

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.121
Re: Abonnementen
« Reactie #406 Gepost op: juli 27, 2009, 12:11:19 am »
Iemand die weet op hoeveel de teller staat ? Ik denk niet dat er deze week nog veel zullen bijkomen . :o

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: Abonnementen
« Reactie #407 Gepost op: juli 27, 2009, 03:13:06 pm »
hadden ze niet gezegt dat er een limiet ging zijn?

Ik kan en ga er pas achter nu zaterdag, hopelijk zijn er nog plaatsen...

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Abonnementen
« Reactie #408 Gepost op: juli 28, 2009, 04:15:59 pm »
Iemand die weet op hoeveel de teller staat ? Ik denk niet dat er deze week nog veel zullen bijkomen . :o
boven de 5.000.

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Abonnementen
« Reactie #409 Gepost op: juli 28, 2009, 07:43:19 pm »
Iemand die weet op hoeveel de teller staat ? Ik denk niet dat er deze week nog veel zullen bijkomen . :o
boven de 5.000.

Kan iemand dit bevestigen? Want we weten natuurlijk dat Mister f z? betrouwbaar is, h?.  ;)

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Abonnementen
« Reactie #410 Gepost op: juli 28, 2009, 09:03:47 pm »
Iemand die weet op hoeveel de teller staat ? Ik denk niet dat er deze week nog veel zullen bijkomen . :o
boven de 5.000.

Kan iemand dit bevestigen? Want we weten natuurlijk dat Mister f z? betrouwbaar is, h?.  ;)
ik zweer de waarheid en niets anders dan de waarheid.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Abonnementen
« Reactie #411 Gepost op: juli 28, 2009, 09:26:43 pm »
Ik ken er die vandaag 3 abonnementen zijn gaan kopen.
SV TILL I DIE

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Abonnementen
« Reactie #412 Gepost op: juli 28, 2009, 09:33:12 pm »
Dus al zeker drie ;)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Abonnementen
« Reactie #413 Gepost op: juli 29, 2009, 08:10:13 pm »
MISTER F : DIKKE BULLSHIT JONGEN !   ;D

Er zijn tot nu toe 4.800 abonnementen aan de man gebracht en er komen er nog iedere dag een tweetal bij.
Bron: nuja...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.121
Re: Abonnementen
« Reactie #414 Gepost op: juli 30, 2009, 12:49:21 am »
Iemand die weet op hoeveel de teller staat ? Ik denk niet dat er deze week nog veel zullen bijkomen . :o
boven de 5.000.

Kan iemand dit bevestigen? Want we weten natuurlijk dat Mister f z? betrouwbaar is, h?.  ;)

RARA wie moeten we nu geloven ?????????????

Ik gok op RAFA want ik denk dat Mister f maar 1x per jaar in het regenboogstadion komt en ie zit dan nog bij de bezoekers volgens mij !!!!!
Voor welke club hij is mogen jullie zelf uitmaken maar ik denk dat ik het al weet :)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Abonnementen
« Reactie #415 Gepost op: juli 30, 2009, 09:14:42 am »
Er staat vandaag in het nieuwsblad 4900

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Abonnementen
« Reactie #416 Gepost op: juli 30, 2009, 09:44:19 am »
Rafa is momenteel extreem goed geplaatst om van deze materie op de hoogte te zijn..
Dus ik gok op Rafa ;)
M&M Management Rules The Club..

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Abonnementen
« Reactie #417 Gepost op: juli 30, 2009, 11:50:20 am »
Iemand die weet op hoeveel de teller staat ? Ik denk niet dat er deze week nog veel zullen bijkomen . :o
boven de 5.000.

Kan iemand dit bevestigen? Want we weten natuurlijk dat Mister f z? betrouwbaar is, h?.  ;)

RARA wie moeten we nu geloven ?????????????

Ik gok op RAFA want ik denk dat Mister f maar 1x per jaar in het regenboogstadion komt en ie zit dan nog bij de bezoekers volgens mij !!!!!
Voor welke club hij is mogen jullie zelf uitmaken maar ik denk dat ik het al weet :)
kga u nekeer wat zeggen mr japarov. ik kga nu beginnen aan mijn 24ste abonnement in waregem. van u kan dat waarschijnlijk niet gezegd worden. jij mag blij zijn dat je af en toe nekeer moogt gaan van u moeder. maar wel aan de zijde van u pa dat je zeker niet verloren loopt. >:(

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Abonnementen
« Reactie #418 Gepost op: juli 30, 2009, 11:57:14 am »
De jaren vliegen toch vooruit ...

Let's journey back :

Citaat van: mister f
418   EsseveeFORUM.be / Wedstrijden / Re: SV Zulte Waregem - Willem II  Gepost op: Augustus 02, 2008, 06:53:52 
ik heb al 21 jaar een abbo. wat van veel nie kan gezegd zijn.
Webteam SV Zulte Waregem

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Abonnementen
« Reactie #419 Gepost op: juli 30, 2009, 12:00:35 pm »
ja de jaren gaan zeker vooruit.  ;D ;D ;D