Auteur Topic: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee  (gelezen 64761 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #120 Gepost op: juli 12, 2013, 02:47:38 pm »
mietjes, en ja ik kijk ook naar mijzelf, tzou moeten in Standard zijn.......? Die kerel heeft gvd onze club proberen verkopen.....

Ja, een dikke maand later, en wij, de supporters, weten hier eigenlijk niets meer van.
Toch wel jammer vind ik.
Dit is geen aanval op de mensen van de supportersfederatie, maar de supporters zouden toch graag weten hoe ver we hier eigenlijk in staan.

Ik kan begrijpen dat ze in het bestuur nu andere dingen aan het hoofd hebben, maar een goeie maand later moet er toch al iets bewogen zijn.

Mijn belangrijkste vraag is: Hoe zit dat met die aandelen?

?



Ik had het die dag ook reeds gezegd, dit is allemaal geweest om ons te sussen! Maar de onrust is er bij vele supporters niet minder op geworden de laatste weken. Ik vind dat het echt tijd wordt dat de heer De Cuyper een stap opzij zet. Ik ben er ook van verbaasd dat er niet meer protest komt tegen die man, tegen de huidige gang van zaken.

13 april 1951

  • Gast
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #121 Gepost op: juli 12, 2013, 04:01:47 pm »
mietjes, en ja ik kijk ook naar mijzelf, tzou moeten in Standard zijn.......? Die kerel heeft gvd onze club proberen verkopen.....

?

Dit is een normale reactie van een supporter.

Mijn frustratie, eigenlijk nog m??r dan Decuyper (zijn plannen) z?lf, is/was de manier waarop veel van onze 'supporters' op alles reage(e)r(d)en, alsof het twee keer niks is/was.

De manier waarop de club (NIET!) heeft gecommuniceerd is ronduit schandalig. Maar ondertussen wel de abonnementencampagne lanceren alsof er geen vuiltje aan de lucht was. Respect voor de fan nul komma nul.

Zoals ik zei, bij eender welke club met traditie en supporterscultuur (zie Standard, zie Lierse, zie Sint-Truiden, zie Beerschot, zie Antwerp) zouden nu harde acties volgen. Maar als bij ons zelfs de 'spionkop' in de achterzak van het bestuur zit - en daar lijkt het toch op - dan kom je nergens natuurlijk.

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #122 Gepost op: juli 12, 2013, 04:13:59 pm »
boenke der op!

mietjes, en ja ik kijk ook naar mijzelf, tzou moeten in Standard zijn.......? Die kerel heeft gvd onze club proberen verkopen.....

?

Dit is een normale reactie van een supporter.

Mijn frustratie, eigenlijk nog m??r dan Decuyper (zijn plannen) z?lf, is/was de manier waarop veel van onze 'supporters' op alles reage(e)r(d)en, alsof het twee keer niks is/was.

De manier waarop de club (NIET!) heeft gecommuniceerd is ronduit schandalig. Maar ondertussen wel de abonnementencampagne lanceren alsof er geen vuiltje aan de lucht was. Respect voor de fan nul komma nul.

Zoals ik zei, bij eender welke club met traditie en supporterscultuur (zie Standard, zie Lierse, zie Sint-Truiden, zie Beerschot, zie Antwerp) zouden nu harde acties volgen. Maar als bij ons zelfs de 'spionkop' in de achterzak van het bestuur zit - en daar lijkt het toch op - dan kom je nergens natuurlijk.

13 april 1951

  • Gast
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #123 Gepost op: juli 26, 2013, 06:46:11 pm »
Ongeveer 2 maand verstreken. De supportersraad heeft ondertussen reeds gecommuniceerd ivm de zaak Malanda (zogezegd in naam van de achterban, wat op niks slaat), maar nog niks ivm deze (veel belangrijkere) zaak.

Vandaar...

UP!

« Laatst bewerkt op: juli 26, 2013, 06:55:35 pm door 13 april 1951 »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #124 Gepost op: juli 26, 2013, 07:04:04 pm »
is er eigenlijk geen andere manier om die mensen te contacteren ?

13 april 1951

  • Gast
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #125 Gepost op: juli 26, 2013, 07:05:05 pm »
is er eigenlijk geen andere manier om die mensen te contacteren ?

Tot over 2 maand postten ze hier, dus dit lijkt me geen slechte manier.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #126 Gepost op: juli 26, 2013, 07:10:02 pm »
ik ken enkel maar geert t van zien, voor de rest  kan ik geen gezichten plakken op onze vertegenwoordigers trouwens  :)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #127 Gepost op: augustus 02, 2013, 10:58:16 am »
Gaan ze  nu wel in actie schieten?? Capi is geen Cap meer. GT zal in zijn gat gebeten zijn!

13 april 1951

  • Gast
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #128 Gepost op: augustus 02, 2013, 11:16:16 am »
Ondertussen augustus trouwens. Nog nieuws, supportersraad?

Online djeten

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #129 Gepost op: augustus 02, 2013, 11:20:46 am »
Ik stel mij eigenlijk serieus vragen bij het nut van dergelijke supportersraad. Zelf wil men inspraak bekomen in de raad van bestuur om meer op de hoogte te zijn van allerhande beslissingen, maar zelf blinkt men ook allesbehalve uit in een vlotte communicatie.

Die fameuze supportersmeeting was eigenlijk 1 grote schertsvertoning om de supporters te sussen. Sedertdien is er nog niets veranderd of gerealiseerd. Toch niet dat wij weten.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #130 Gepost op: augustus 02, 2013, 11:46:05 am »
Ik stel mij eigenlijk serieus vragen bij het nut van dergelijke supportersraad. Zelf wil men inspraak bekomen in de raad van bestuur om meer op de hoogte te zijn van allerhande beslissingen, maar zelf blinkt men ook allesbehalve uit in een vlotte communicatie.

Die fameuze supportersmeeting was eigenlijk 1 grote schertsvertoning om de supporters te sussen. Sedertdien is er nog niets veranderd of gerealiseerd. Toch niet dat wij weten.
Volledig akkoord, met alle respect voor die mensen, maar inspraak zal toch 0,0 blijven

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #131 Gepost op: augustus 02, 2013, 11:47:57 am »
Waar jullie vertrouwen in stellen heb ik eigenlijk nooit begrepen.
Tot op vandaag heb ik nog nooit hierover iets gezegd maar waarom hebben jullie zoveel vertrouwen in die praatjesmaker GT?
Hoe kennen jullie die man?
Hij kan misschien mooi verhaaltjes vertellen maar heeft ooit al iemand zaken met hem gedaan?
Ik wel,1 keer en nooit meer.
Als er al iemand rondloopt in Waregem waar ik geen vertrouwen in heb is hij het wel.
Steeds meer mensen beginnen te beseffen dat heel die supportersraad enkel lucht verkoopt.
Denk ervan wat jullie willen maar ik weet hoe die man in elkaar zit.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #132 Gepost op: augustus 02, 2013, 12:37:29 pm »
Die supportersmeeting is er volgens mij enkel en alleen gekomen omdat een bepaald deel van de supporters zich absoluut niet konden vinden in wat er de voorbije maanden allemaal gebeurde binnen Zulte-Waregem.  Het is nooit goed om vanuit emotioneel standpunt een zet te doen.

Volgens mij hebben supporters wel degelijk belang voor een club.  Supporter zijn is met passie en overgave een ploeg steunen, zowel in goed als in kwade dagen.  Supporters zijn de ziel van de club.  Supporters zijn ook een deel van de inkomsten van een club.

Ik stel mij dan ook oprecht de vraag of er ooit een stem van de supporters zal zijn binnen het bestuur.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #133 Gepost op: augustus 02, 2013, 12:49:16 pm »
en de vraag is in hoeverre die supportersraad representatief is voor "ons" , wie zit er in de raad ? hoe zijn die er gekomen ? wie kent die mensen ? hoe communiceren ze ? met wie ?

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #134 Gepost op: augustus 02, 2013, 03:22:49 pm »
Veel te braaf, dat zijn wij..........

Offline Amigo

  • Leden
  • Berichten: 69
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #135 Gepost op: augustus 02, 2013, 04:28:25 pm »
Morgen AKTIE !!!!
Lege tribunes tegen dat de match begint !! En binnen komen als ze al een kwartier bezig zijn !!
Ze spelen met de kloten van de brave supporters !!!
Is er dan niemand in het bestuur mee haar op zijn tanden ??? PDC helpt gans de club naar de kloten !!
Jammer van de 5 abonnementen  dat ik kocht !!!
Jongens toch zo een mooie club in een paar weken naar de kloten helpen !!!!

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #136 Gepost op: augustus 02, 2013, 04:31:20 pm »
Morgen AKTIE !!!!
Lege tribunes tegen dat de match begint !! En binnen komen als ze al een kwartier bezig zijn !!
Ze spelen met de kloten van de brave supporters !!!
Is er dan niemand in het bestuur mee haar op zijn tanden ??? PDC helpt gans de club naar de kloten !!
Jammer van de 5 abonnementen  dat ik kocht !!!
Jongens toch zo een mooie club in een paar weken naar de kloten helpen !!!!

Met een kwartier later binnen te komen, laat je ook de spelers in de steek he...

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #137 Gepost op: augustus 02, 2013, 04:37:07 pm »
Ok, maar er gaat wel ne keer iets moeten gebeuren h?............

Freve

  • Gast
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #138 Gepost op: augustus 02, 2013, 04:38:21 pm »
maakt een apart topic
da enkel over morgen ga
en licht al ulder maten supporters in

Offline tomtom

  • Leden
  • Berichten: 107
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #139 Gepost op: augustus 02, 2013, 04:57:58 pm »

Volgens mij hebben supporters wel degelijk belang voor een club.  Supporter zijn is met passie en overgave een ploeg steunen, zowel in goed als in kwade dagen.  Supporters zijn de ziel van de club.  Supporters zijn ook een deel van de inkomsten van een club.

Ik stel mij dan ook oprecht de vraag of er ooit een stem van de supporters zal zijn binnen het bestuur.

Het was in 2001 niet anders, de grootste sup club was tegen maar werd buitenspel gezet. Alleen de meelopers mochten meedoen. Er is niets veranderd. WN verkocht zijn aandelen aan PDC op dezelfde wijze als dat hij ze gekocht heeft van SVW. Is er dan niemand die het eigenaardig vindt dat voorzitter, minderheidsaandeelhouder met vetorecht geen kik geeft op alle gebeurtenissen van de voorbije maanden. He doesn't care and he never did!