Auteur Topic: Speeldag 10 : vrijdag 27/10/2023 - 20.00u : Lommel SK - Essevee  (gelezen 9521 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Speeldag 10 : vrijdag 27/10/2023 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: oktober 28, 2023, 08:55:19 am »
Moeilijk om zelf maar 1 goeie speler aan te duiden.
Maar de exponenten van het zeer zwak zijn waren toch vooral Gano, Vossen, Vormer en Willen.
Nota bene mannen die je ploeg moeten meetrekken.

Ober de ervaren mannen is al veel geschreven. Maar over Willen zegt men blijkbaar niets.
Ik kijk altijd samen met andere supporters van Genk, Brugge of Anderlecht. Die zijn neutraal, en zeggen ook wekelijks dat die jongen een ramp is.

Tegengoal is ook overduidelijk zijn fout, tot 3x toe. Wil eerst op links oprukken met de bal tussen 2 of 3 man, verliest de bal en Lommel gaat door, in die fase volgt was wss al sprake van penalty na handsbal Bagan.
Maar nog eens 5sec later zet men aan de andere kant voor en laat Willen zijn man ook gewoon te simpel van zich weglopen Je ziet dan ook overduidelijk dat ie daarbij nog niet communiceert naar Derijck toe.
Dat zijn 3 fouten op 10sec!!!

Vossen moet trouwens dringend vervangen worden door Bruls, 0 bijdrage heeft die.
Vormer ook van da veld, maar hebben we nog iemand die daar kan spelen.
Had Diop geen blessure, dan zat Vormer volgens mij nu al op de bank

En zo sprak onze voetbalkenner… Willen en Gano hebben de hoogste score of de website van sofascore….
Zegt vooral veel over die "Sofascore"... Gano was gisteren een klare ramp (andermaal). Zijn goal kopt iedere spits op dat niveau binnen, was heel goede voorzet van Machado. Voor de rest geen bal goed geraakt, laat de ploeg op geen enkel moment opschuiven, wint amper duels. Dan weet je dat het moeilijk wordt voor alles wat erachter loopt...

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.636
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : vrijdag 27/10/2023 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: oktober 28, 2023, 09:20:54 am »
Moeilijk om zelf maar 1 goeie speler aan te duiden.
Maar de exponenten van het zeer zwak zijn waren toch vooral Gano, Vossen, Vormer en Willen.
Nota bene mannen die je ploeg moeten meetrekken.

Ober de ervaren mannen is al veel geschreven. Maar over Willen zegt men blijkbaar niets.
Ik kijk altijd samen met andere supporters van Genk, Brugge of Anderlecht. Die zijn neutraal, en zeggen ook wekelijks dat die jongen een ramp is.

Tegengoal is ook overduidelijk zijn fout, tot 3x toe. Wil eerst op links oprukken met de bal tussen 2 of 3 man, verliest de bal en Lommel gaat door, in die fase volgt was wss al sprake van penalty na handsbal Bagan.
Maar nog eens 5sec later zet men aan de andere kant voor en laat Willen zijn man ook gewoon te simpel van zich weglopen Je ziet dan ook overduidelijk dat ie daarbij nog niet communiceert naar Derijck toe.
Dat zijn 3 fouten op 10sec!!!

Vossen moet trouwens dringend vervangen worden door Bruls, 0 bijdrage heeft die.
Vormer ook van da veld, maar hebben we nog iemand die daar kan spelen.
Had Diop geen blessure, dan zat Vormer volgens mij nu al op de bank
Bij de tegengoal liet Deryck zich toch gemakkelijk aftroeven,zie zijn reactie.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Speeldag 10 : vrijdag 27/10/2023 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: oktober 28, 2023, 09:25:48 am »
Moeilijk om zelf maar 1 goeie speler aan te duiden.
Maar de exponenten van het zeer zwak zijn waren toch vooral Gano, Vossen, Vormer en Willen.
Nota bene mannen die je ploeg moeten meetrekken.

Ober de ervaren mannen is al veel geschreven. Maar over Willen zegt men blijkbaar niets.
Ik kijk altijd samen met andere supporters van Genk, Brugge of Anderlecht. Die zijn neutraal, en zeggen ook wekelijks dat die jongen een ramp is.

Tegengoal is ook overduidelijk zijn fout, tot 3x toe. Wil eerst op links oprukken met de bal tussen 2 of 3 man, verliest de bal en Lommel gaat door, in die fase volgt was wss al sprake van penalty na handsbal Bagan.
Maar nog eens 5sec later zet men aan de andere kant voor en laat Willen zijn man ook gewoon te simpel van zich weglopen Je ziet dan ook overduidelijk dat ie daarbij nog niet communiceert naar Derijck toe.
Dat zijn 3 fouten op 10sec!!!

Vossen moet trouwens dringend vervangen worden door Bruls, 0 bijdrage heeft die.
Vormer ook van da veld, maar hebben we nog iemand die daar kan spelen.
Had Diop geen blessure, dan zat Vormer volgens mij nu al op de bank
Als je Willen als ervaren man gaat tellen ...
Hij is nog maar 20 jaar en debuteerde vorig jaar in 1ste onder moeilijke omstandigheden.
Is gewoon een talent dat je moet koesteren en bewust zijn dat die nog moet groeien.
Jong, belg en is hier graag.
Gevolg kan alleen maar zijn dat de verwachtingen dan te hoog zijn en mensen hem afkraken.
Tijd dat sommige hun verwachtingen van enkele jonge spelers aanpassen en hun de verbeteringsmarge geven die ze verdienen.

En ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is dat het grootte probleem in de categorie 30+ zit bij de spelers die tekort komen.
En het zijn effectief zij die de kar moeten trekken en hier ook voor betaald worden.

Ik noem Willen hier geen ervaren man e, begrijpend lezen…

Ok, is jong, moet nog leren, mag je daarom de fouten niet benoemen.
Je kan het if je kan het niet.
Willen heeft al te vaak dat ie met bal aan de voet oprukt en dan balverlies lijdt. Dat kan 1x, mss 2x maar niet mee dan 3x e!

En nog iets. Wat dan van een Savic? Die jongen werd afgebroken na 1match, is ook jong, komt in een land waar ie de taal niet kent, maar die mag wel uitgescheten worden?

2 maten en 2 gewichten e

Offline nootn

  • Leden
  • Berichten: 34
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : vrijdag 27/10/2023 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: oktober 28, 2023, 09:38:02 am »
Maar 1 conclusie om deze match te winnen en dat is met Bruls en absoluut niet met Vormer.
Weet niet wat in het contract van Vossen en Vormer staat maar het begint echt belachelijk te worden hoe die twee match na match mogen blijven spelen zonder iets uit te steken!!
Nog altijd opteren voor twee spitsen, onbegrijpelijk!

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 383
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : vrijdag 27/10/2023 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: oktober 28, 2023, 09:43:50 am »
Trainer na trainer ,match na match schieten we ons zelf in de voet door maar te blijven doorgaan met Gano en Vossen in onze basisopstelling.We beginnen zo aan de match met een man minder.Wie o wie gaat dat eindelijk eens inzien?

Offline LommelseSK

  • Leden
  • Berichten: 17
  • Lommel Till I Die
    • Lommel Forum
Re: Speeldag 10 : vrijdag 27/10/2023 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: oktober 28, 2023, 09:51:24 am »
Een wedstrijd die langs Lommel-kant reclame was voor 1B!

Het spelpeil van Zulte Waregem was voor mij geen verrassing, gelijkaardig aan de andere wedstrijden die ik zag.

De sterkte van Lommel bestond erin dat jullie eigenlijk totaal geen middenveld hadden. Vormer en Vossen die toch echt gene steek uitvoeren? Gano heb je ook weinig aan , maar scoort wel elke wedstrijd dus die is toch onmisbaar voor jullie?

Door dat zwak middenveld konden wij vlot(ter) combineren en de omschakeling tussen verdediging en aanval krijgen.

Als wij zo elke week speelden, stonden we met 5 punten los. Tot op heden is dit de Referentiematch voor ons.
« Laatst bewerkt op: oktober 28, 2023, 01:04:29 pm door svennay »

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : vrijdag 27/10/2023 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: oktober 28, 2023, 10:50:49 am »
Grootste fout ligt bij de trainer. Hij had de ganse tweede helft Bruls, Trarore en Demunck moeten laten spelen. Als Bruls niet in de bovenste lade ligt bij Euvrard en hem daarom niet opstelt, dan gaat hij in de fout omdat het ploegbelang het grootste is en niet zijn persoonlijke bevinding omtrent zijn persoon.
Wij konden geen 3 passen achter elkaar geven. De match die we gisteren zagen, was weer eentje zoals vroeger, waarbij we ons dood ergerden. Ik zag geen enkele beterschap. Voor mij is het nu duidelijk dat Vormer en Vossen in de ploeg MOETEN staan en dat het zo geregeld werd in hun contract. Gano, die ook veel kritiek krijgt, scoort er toch weer eentje, anders waren we verloren. Een topschutter kan je moeilijk op de bank zetten.
Mijn indruk was dat ze de eerste helft Lommel vrijwillig lieten komen, zodat ze al wat vermoeid aan de tweede helft zouden beginnen. Wij zouden dan in de tweede helft met onze snelle spitsen aanvallender spelen en het verschil maken. Maar neen dus. Zeer teleurstellende match en compassie met de supporters, die van zo ver moeten komen om zo een voetbal te moeten aanschouwen.
Wat Lommel betreft, kan ik zeggen dat ze wel mooi voetbal kunnen brengen, maar tot in het zicht van de backlijn en dan weten ze niet meet wat te doen. Ook hebben ze nood aan een goeie spits. Ondanks het gevleide gelijkspel, keerde ik zeer ontgoocheld terug naar huis. Als dit het spel is van een zogenaamde titelkandidaat, dan heb ik daar serieus bedenkingen bij. Zo snel mogelijk vergeten, deze monsterpartij en hopen dat het eenmalig zal zijn.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: Speeldag 10 : vrijdag 27/10/2023 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: oktober 28, 2023, 11:20:09 am »
Na 10 minuten kon je al zien dat er miserie is op het middenveld en met het winnen van de 2de bal. Toch wordt er niets aangedaan. Gano scoort daarmee is alles gezegd. Mocht Lommel overgaan naar 1ste klasse dan hebben ze toch wat werk aan het stadion ze. Moja de prins van Qatar zal dan wel met de nodige centen komen.

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: Speeldag 10 : vrijdag 27/10/2023 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: oktober 28, 2023, 11:23:52 am »
Een wedstrijd die langs Lommel-kant reclame was voor 1B!

Het spelpeil van Zulte-Waregem was voor mij geen verrassing, gelijkaardig aan de andere wedstrijden die ik zag.

De sterkte van Lommel bestond erin dat jullie eigenlijk totaal geen middenveld hadden. Vormer en Vossen die toch echt gene steek uitvoeren? Gano heb je ook weinig aan , maar scoort wel elke wedstrijd dus die is toch onmisbaar voor jullie?

Door dat zwak middenveld konden wij vlot(ter) combineren en de omschakeling tussen verdediging en aanval krijgen.

Als wij zo elke week speelden, stonden we met 5 punten los. Tot op heden is dit de Referentiematch voor ons.
Kan dit enkel bevestigen. Helaas waren jullie supps geen referentie. Meer bzighouden met ons dan met eigen ploeg. Was echt een chirobendeke.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Speeldag 10 : vrijdag 27/10/2023 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: oktober 28, 2023, 11:26:09 am »
Imo is Euvrard nog altijd een goeie trainer, maar zou toch graag eens zijn uitleg horen over ons spitsen duo Vossen Gano.. Kan er mij iemand vertellen wat Vossen bijbrengt in dit elftal?
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Speeldag 10 : vrijdag 27/10/2023 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: oktober 28, 2023, 12:14:29 pm »
Imo is Euvrard nog altijd een goeie trainer, maar zou toch graag eens zijn uitleg horen over ons spitsen duo Vossen Gano.. Kan er mij iemand vertellen wat Vossen bijbrengt in dit elftal?

Ben van dezelfde mening
En zet er Vormer maar bij ook.

Dat je Gano nog laat staan voor zijn goals, tot daartoe. Maar zorg dan dat je achter hem een echte 10 hebt.
Hebben we dat? Nee, maar Bruls is diegene die het dichtst in de buurt komt. Vossen zeker niet!!

Dus wat is de reden? Zijn ze te duur om op de bank te zitten? Is het omdat Vossen kapitein is? Is het omdat Vossen te belangrijk is in de kleedkamer en qua coaching op het veld?
Het is me ook een groot raadsel

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : vrijdag 27/10/2023 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: oktober 28, 2023, 12:59:08 pm »
gisteren man tekort op middenveld
541 of 451
nu kregen hun opkomende spelers alle ruimte
maar
1 ptn mee na huis, das belangrijkste

en dit niveau is hun referentie match…
betekend da ze wss hun beste match van seizoen
tegen ons zullen spelen, iets wat we wekelijks tegen komen
sterke ploeg maar niveau behouden….

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Speeldag 10 : vrijdag 27/10/2023 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: oktober 28, 2023, 01:10:05 pm »
Als Lommel zijn beste match speelde tegen ons dan is het ook duidelijk dat hun niveau niet top is.  Ja, Lommel was zeker beter en had meer kansen maar ik vond Dender beter en Deinze ook 1 helft. 
Die supporter van Lommel is correct ivm Vossen,Vormer en Gano.   
Euvrard heeft geen vertrouwen in Bruls en / of Demuynk?y

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Speeldag 10 : vrijdag 27/10/2023 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: oktober 28, 2023, 01:30:00 pm »
gisteren man tekort op middenveld

Niet alleen gisteren, maar tegen Luik was dit ook al zo..
SV TILL I DIE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Speeldag 10 : vrijdag 27/10/2023 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: oktober 28, 2023, 01:39:43 pm »
gisteren man tekort op middenveld

Niet alleen gisteren, maar tegen Luik was dit ook al zo..

Dat is omdat Vormer zich wegsteekt, het valt dan minder op.
Kom ik niet in beeld, dan kan ik niets negatiefs doen, beetje die redenering denk ik

Winterstop graag CV en CM en een 10
Gano is een maand weg (vervangen door Ndour of Machado)
Vormer en Vossen uit de ploeg

Ofwel trainen Demuynck en Bruls niet goed, ofwel snappen ze Euvrard zijn systeem niet, kan ook. Maar dat 2de lijkt mij niet mogelijk.

Elke trainer heeft rare keuzes, en ze zullen wel allemaal hun redenen hebben.
Maar de keuze van En Gano En Vossen is iets wat ik van geen enkele trainer snap
De enige reden is: goals, maar je komt er zelden door 2 zulke mannen op te stellen

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : vrijdag 27/10/2023 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: oktober 28, 2023, 02:11:17 pm »
gisteren man tekort op middenveld

Niet alleen gisteren, maar tegen Luik was dit ook al zo..

Dat is omdat Vormer zich wegsteekt, het valt dan minder op.
Kom ik niet in beeld, dan kan ik niets negatiefs doen, beetje die redenering denk ik

Winterstop graag CV en CM en een 10
Gano is een maand weg (vervangen door Ndour of Machado)
Vormer en Vossen uit de ploeg

Ofwel trainen Demuynck en Bruls niet goed, ofwel snappen ze Euvrard zijn systeem niet, kan ook. Maar dat 2de lijkt mij niet mogelijk.

Elke trainer heeft rare keuzes, en ze zullen wel allemaal hun redenen hebben.
Maar de keuze van En Gano En Vossen is iets wat ik van geen enkele trainer snap
De enige reden is: goals, maar je komt er zelden door 2 zulke mannen op te stellen

Mja vormer moet ook altijd druk zetten op LB in balverlies, waardoor hij zijn positie in het middenveld moet verlaten. En dan schiet enkel Rommens nog over. Tambedou moest in de eerste helft dan even doordekken, maar da marcheerde niet goed.

Ik vind de onbalans nog het meest verontrustend. We hebben geen linkerflank, want Bagan speelde gewoon als LB op de wingback positie. Daar liep echt helemaal niemand, waardoor alles van rechts moest komen.

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : vrijdag 27/10/2023 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: oktober 28, 2023, 02:31:32 pm »
Ik begin meer en meer te denken dat de supporters het beter weten dan de trainer en dat geloof ik echt éh

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 10 : vrijdag 27/10/2023 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: oktober 28, 2023, 03:19:44 pm »
Waarom Bruls, Demuynck niet invielen is simpel...Euvrard was content met een punt.
We zullen naast de 11 spelers als Bruls, Demuynck, Seigers, Ndour nog nodig hebben en ben er zeker van dat ze nog voldoende speelminuten gaan krijgen.
Het spelniveau kan beter maar punt in Lommel is goed.



Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Speeldag 10 : vrijdag 27/10/2023 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: oktober 28, 2023, 03:31:45 pm »
Ik begin meer en meer te denken dat de supporters het beter weten dan de trainer en dat geloof ik echt éh
Tja, wij weten niet alles é.  De trainers zijn ook werknemers van de club.  Pas op, ik insinueer niks, ik weet niks.  Maar na Dury,na De fauw/Simons na Leye na Fred en na Euvrard (is nog te vroeg om daar al over te oordelen) beslisten om met Gano en Vossen te spelen.  Vormer is daar nu bijgekomen.   
 We staan wel 1ste en niet laatste of vanachter.  Dat is een groot verschil, maar de prestaties van sommigen verbeteren niet echt.  Blijkbaar is het heel moeilijk om die grote namen uit de ploeg te zetten, zelfs al spelen ze ferm onder een bepaald niveau. Ik had verwacht dat Euvrard in minuut 75 of zoiets Vormer en of Vossen uit de ploeg zou halen.  Is het omdat het tegen Club next ook niet lukte? 
Hopen dat de coach er lessen uit trekt.  We haalden een punt in Lommel, daar mogen we heel blij mee zijn, we konden op het einde nog winnen.  Ik had het gevoel dat men met Bruls en Demuynck nog konden winnen.  Ik geloof niet dat we met die 2 meer kans zouden hebben dat we dat punt nog zouden verliezen, integendeel.  2 frisse krachten die allebei niet te beroerd zijn om veel te lopen. 
« Laatst bewerkt op: oktober 28, 2023, 03:33:32 pm door mogul »

Offline nootn

  • Leden
  • Berichten: 34
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : vrijdag 27/10/2023 - 20.00u : Lommel SK - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: oktober 28, 2023, 03:34:09 pm »
ze moeten 1 matchke spelen in de week gegaat mij toch nie zeggen da gij content zijt met dit niveau dat ze al weken brengen?