Auteur Topic: Abonnementen - seizoen 2016-2017  (gelezen 93850 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #180 Gepost op: juni 15, 2016, 05:55:45 pm »
Iedereen die wil krijgt de kans. 1x alle gegevens binnen zijn kunnen we een ballans opmaken en kijken hoe verder. Zo zien wij ook wie actief wil mee werken aan sfeer.
Want in het verleden kwam iedereen maar naar dn X omdat dat de goekoopste plaatsen waren...
South Lane Crew.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #181 Gepost op: juni 16, 2016, 10:11:40 am »
Iedereen die wil krijgt de kans. 1x alle gegevens binnen zijn kunnen we een ballans opmaken en kijken hoe verder. Zo zien wij ook wie actief wil mee werken aan sfeer.
Want in het verleden kwam iedereen maar naar dn X omdat dat de goekoopste plaatsen waren...

Uiteindelijk is iedereen daar vrij van. Als je het mij vraagt moet SLC zich wat meer openstellen en is het misschien nog wat vroeg om nu al mensen te gaan selecteren. Ik begrijp dat je de mensen die het meeste sfeer maken bij elkaar wil krijgen maar ik denk dat het ook de bedoeling moet zijn dat jullie met meer mensen zijn. Hoe meer mensen, hoe meer kans op slagen.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #182 Gepost op: juni 16, 2016, 10:34:01 am »
Ik kan ze wel begrijpen als ze eerst willen een soort vaste groep hebben. En iedereen is welkom, dus ik zie het probleem niet?

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.366
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #183 Gepost op: juni 16, 2016, 10:38:53 am »
Uiteindelijk is iedereen daar vrij van. Als je het mij vraagt moet SLC zich wat meer openstellen en is het misschien nog wat vroeg om nu al mensen te gaan selecteren. Ik begrijp dat je de mensen die het meeste sfeer maken bij elkaar wil krijgen maar ik denk dat het ook de bedoeling moet zijn dat jullie met meer mensen zijn. Hoe meer mensen, hoe meer kans op slagen.

Er is de groep ( SLC) en er zijn mensen die mee visueel en auditief voor de sfeer willen zorgen zonder dat ze hiervoor deel willen uitmaken van SLC. Het is de bedoeling om die twee groepen samen te krijgen in vak x.  En niet zoals vroeger dat iedereen rond de trommel wilt staan omdat het daar plezant is. Er wordt dan eens geduwd en gesprongen en dat begint het .... Die is boos wat er is drank op zijn kleren gemorst, kinderen die per ongeluk een duw krijgen, vrouwen die daar maar staan omdat hun vriendje daar ook staan ( geen probleem met vrouwen h? ... We hebben er ook voldoende die meedoen met de ganse boel), ... Dit willen we gewoon vermijden! 

Ik denk dat SLC wel voldoende openstaat naar nieuwe leden, er zijn dit seizoen toch enkele nieuwe gezichten bijgekomen.  Tappi is ook voldoende gekend om er tegen te klappen h? :-)
Natuurlijk en dat is niet om de dikkenek uit te hangen maar wij dragen wel normen en waarden mee waarin je u moet kunnen vinden. 

Ik wil ook even meedelen dat een kern van 30 man niet slecht is voor een ploeg als Zulte Waregem. 

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #184 Gepost op: juni 16, 2016, 12:48:32 pm »
Er is de groep ( SLC) en er zijn mensen die mee visueel en auditief voor de sfeer willen zorgen zonder dat ze hiervoor deel willen uitmaken van SLC. Het is de bedoeling om die twee groepen samen te krijgen in vak x.  En niet zoals vroeger dat iedereen rond de trommel wilt staan omdat het daar plezant is. Er wordt dan eens geduwd en gesprongen en dat begint het .... Die is boos wat er is drank op zijn kleren gemorst, kinderen die per ongeluk een duw krijgen, vrouwen die daar maar staan omdat hun vriendje daar ook staan ( geen probleem met vrouwen h? ... We hebben er ook voldoende die meedoen met de ganse boel), ... Dit willen we gewoon vermijden! 

Ik denk dat SLC wel voldoende openstaat naar nieuwe leden, er zijn dit seizoen toch enkele nieuwe gezichten bijgekomen.  Tappi is ook voldoende gekend om er tegen te klappen h? :-)
Natuurlijk en dat is niet om de dikkenek uit te hangen maar wij dragen wel normen en waarden mee waarin je u moet kunnen vinden. 

Ik wil ook even meedelen dat een kern van 30 man niet slecht is voor een ploeg als Zulte Waregem.
Amen to that!
South Lane Crew.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #185 Gepost op: juni 16, 2016, 01:20:08 pm »
Uiteindelijk is iedereen daar vrij van. Als je het mij vraagt moet SLC zich wat meer openstellen en is het misschien nog wat vroeg om nu al mensen te gaan selecteren. Ik begrijp dat je de mensen die het meeste sfeer maken bij elkaar wil krijgen maar ik denk dat het ook de bedoeling moet zijn dat jullie met meer mensen zijn. Hoe meer mensen, hoe meer kans op slagen.

Voor de duidelijkheid: Wij gaan geen mensen selecteren om in dat vak te komen. Men kan die vouchers gewoon komen ophalen, mits het achterlaten van enkele gegevens. Zo kunnen wij met de mensen in dat vak in interactie treden.
Verdere info over hoe en waar die vouchers te verkrijgen zijn, volgt nog. Dus nog even geduld.
No pain, no gain.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #186 Gepost op: juni 17, 2016, 08:45:06 am »
Merci voor de verduidelijking. Nu hopen op een vak die iedereen mee krijgt!

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #187 Gepost op: juni 17, 2016, 10:45:21 am »
Merci voor de verduidelijking. Nu hopen op een vak die iedereen mee krijgt!

Denk dat de commotie vooral daarrond draait. Dat mensen vrezen dat wij zullen beslissen wie wel in dat vak kan/mag en wie niet. Neen, in tegendeel. Zolang je onze club maar 90' minuten non-stop vocaal en visueel wil aanvuren. Die standbeelden die we vroeger in de X en in 408/409 hadden en daar gewoon tussen stonden omdat het daar plezant was of omdat het leuk was om in de sfeer te staan, maar zelf niks van meerwaarde of medewerking brachten, willen we op deze manier ontmoedigen en er van tussen halen...
Nogmaals: Iedereen zal welkom zijn en die voucher is volledig gratis. Dus geen extra kosten of what so ever. Je zal het er enkel moeten voor over hebben om om zo'n voucher te komen...
No pain, no gain.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #188 Gepost op: juni 17, 2016, 11:09:21 am »
Wat ga je dan doen als er toch een paar van die standbeelden in dat vak terecht komen?

Vriendelijk verzoeken om geen voucher meer te komen ophalen is hetzelfde als beslissen wie er wel en niet in mag..

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #189 Gepost op: juni 17, 2016, 11:24:06 am »
Wat ga je dan doen als er toch een paar van die standbeelden in dat vak terecht komen?

Vriendelijk verzoeken om geen voucher meer te komen ophalen is hetzelfde als beslissen wie er wel en niet in mag..

Die standbeelden die we vroeger in de X en in 408/409 hadden en daar gewoon tussen stonden omdat het daar plezant was of omdat het leuk was om in de sfeer te staan, maar zelf niks van meerwaarde of medewerking brachten, willen we op deze manier ontmoedigen en er van tussen halen...

Misschien heb ik dit wat verkeerd verwoord. Het is niet aan ons om te zeggen wie er in mag, wie niet. Door duidelijk te stellen wat er verwacht wordt van de mensen in het vak, willen we graag mensen uitnodigen die willen meewerken en mensen die die zaken niet zien zitten, beetje ontmoedigen. Er zal ergens een beetje een schifting moeten komen. Anders blijf je zoals in de X met 20 man bezig als het slecht gaat en heb je eens 100 man mee als er bvb een kans komt. Om nog maar te zwijgen van de mensen die ??n maal naar 't voetbal komen, een ticket op de goedkoopste plaats kopen en dan midden 't sfeervak gaan staan en van hun oren maken omdat er een vlag voor hun neus zit, of er bier gemorst wordt of ze een duwtje krijgen...
NOGMAALS, WIJ GAAN NIET SELECTEREN OF BESLISSEN WIE WEL EN WIE NIET. De bedoeling is om sfeermakers te groeperen, zodat er geen kliekje links, een kliekje in't midden en een kliekje ergens onderaan rechts zit, en een stevige basis op te bouwen vanwaaruit alles start. 400 vouchers(Ik plak er nu maar even een getal op), op is op.
No pain, no gain.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #190 Gepost op: juni 17, 2016, 12:11:14 pm »
Begrijp ik het goed, Tappi, dat die vouchers gewoon een extra drempeltje is zodat mensen weten dat er iets extra's van hen verwacht wordt en niet iedereen zomaar komt bijstaan.

Geen slecht idee ...

& haters gonna hate  :)

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #191 Gepost op: juni 17, 2016, 12:26:20 pm »
Begrijp ik het goed, Tappi, dat die vouchers gewoon een extra drempeltje is zodat mensen weten dat er iets extra's van hen verwacht wordt en niet iedereen zomaar komt bijstaan.

Geen slecht idee ...

& haters gonna hate  :)

Jij bent mee in het verhaal. ;)
No pain, no gain.

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #192 Gepost op: juni 17, 2016, 12:37:39 pm »
Momenteel 400

Dus als je naar het onthaal gaat en je vraagt een abonnement voor een van die 400 plaatsen zal je een voucher moeten kunnen tonen? Of anders word je door de mensen van het onthaal weggestuurd?

Ik kan me nauwelijks inbeelden dat de club daar zijn zegen over gegeven heeft.  ???

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #193 Gepost op: juni 17, 2016, 12:42:31 pm »
Voor vak 408 en zeker niet in vak 407( waar ik zit)wil ik een voucher opstellen waarin staat dar er enkel knappe vrouwen(van gelijk welk origine, ik val niet vies) mogen staan of zitten,ze moeten zich 'niks aantrekken' van de voetbal,ze moeten enkel maar mooi wezen!  Als de voetbal niet goed is dan is er toch nog iets te zien(maar zitten ze niet in de weg wanneer de voetbal wel goed is).Is dat nu seksistisch?

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #194 Gepost op: juni 17, 2016, 01:00:06 pm »
Ik geef het op. Er zijn er hier enkelen die 't achterliggende gewoon niet willen snappen. Jammer.
Tot dat er geen verdere info over bekend is, zal men mij hier ook niet meer zien om zaken te verduidelijken.
Iedereen wil een topsfeer in't stadion. Maar niemand heeft er ook maar iets voor over.
No pain, no gain.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #195 Gepost op: juni 17, 2016, 01:09:11 pm »
Ik geef het op. Er zijn er hier enkelen die 't achterliggende gewoon niet willen snappen. Jammer.
Tot dat er geen verdere info over bekend is, zal men mij hier ook niet meer zien om zaken te verduidelijken.
Iedereen wil een topsfeer in't stadion. Maar niemand heeft er ook maar iets voor over.
Kalm kerel, we verstaan het zeker wel, maar men mag toch eens lachen ook, of niet?

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #196 Gepost op: juni 17, 2016, 01:15:02 pm »
Je geeft ook geen antwoord op de vragen.  ???

Is het bestuur akkoord gegaan met die vouchers? Zullen de medewerkers van het onthaal mensen wegsturen die in dat vak een abonnement willen maar geen voucher hebben?

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #197 Gepost op: juni 17, 2016, 01:27:30 pm »
Je geeft ook geen antwoord op de vragen.  ???

Is het bestuur akkoord gegaan met die vouchers? Zullen de medewerkers van het onthaal mensen wegsturen die in dat vak een abonnement willen maar geen voucher hebben?
Als je al eens gekeken hebt zag je online dat je vak 203 niet kon selecteren.
Club & bestuur gingen hier inderdaad in mee. Vanavond of morgen komt er nieuwe info op sociale media. Voorlopig moeten wij het ook doen met de info die we krijgen.
South Lane Crew.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #198 Gepost op: juni 17, 2016, 07:36:05 pm »
Nieuwe spelers rechtvaardigen toch al deel stijging prijzen. Nu nog het spel  ;)

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #199 Gepost op: juni 17, 2016, 10:56:08 pm »
Kan je eigenlijk van plaats veranderen tijdens de voorrangsperiode? We willen met 4 gaan samen zitten aan de kant vijvers. We zitten nu per twee in verschillende vakken? Moeten we wachten totdat de vrije verkoop start? We hebben alle vier een abo.