Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799694 keer)

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2200 Gepost op: juni 26, 2014, 11:03:41 am »
Is er iemand die weet welke de capaciteit zal zijn van hetgeen ze nu tegen september gaan zetten ?
Wordt die bocht waar de bezoekers moeten komen al mee gebouwd of is dit voor later ?  Een plan zou handig zijn (of gaan we die binnenkort op de site van Naessens bouwgroep vinden?).

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2201 Gepost op: juni 26, 2014, 12:35:11 pm »
Wat ik me eigenlijk afvraag is wie Balli?re is en wat hij doet in het dagelijkse leven?

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2202 Gepost op: juni 26, 2014, 12:54:10 pm »
Is er iemand die weet welke de capaciteit zal zijn van hetgeen ze nu tegen september gaan zetten ?
Wordt die bocht waar de bezoekers moeten komen al mee gebouwd of is dit voor later ?  Een plan zou handig zijn (of gaan we die binnenkort op de site van Naessens bouwgroep vinden?).


Dit wordt normaal meegebouwd; een paar palen meer of minder zal niet zoveel uitmaken qua timing. Vermoedelijk zal alleen de detailafwerking iets later volgen.

Toch straf indien we er mogen vanuitgaan dat alle fases sowieso doorgaan.  Had hier in de verste dromen geen rekening durven mee houden.......


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.674
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2203 Gepost op: juni 26, 2014, 03:04:07 pm »
Wat ik me eigenlijk afvraag is wie Balli?re is en wat hij doet in het dagelijkse leven?
Is een stroman en een ongeloofelijke sportvisser! Den besten die er is!

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2204 Gepost op: juni 27, 2014, 10:15:09 am »
Dees is super nieuws en de zekerheid da ons stadion er zeker komt.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2205 Gepost op: juni 27, 2014, 10:57:35 am »
Geen probleem voor mij!

Voor mij ook geen probleem ze!  En nu voor sommigen beginnen.  Ik ben zoals 90% of meer een ex ksv waregem fan.  In het buitenland noemen er tientallen stadions naar een sponsor.  Zij maar gerust dat Naessens er een mooi spel van zal maken en al zeker als zijn naam er aan gelinkt zal zijn.  Super nieuws!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2206 Gepost op: juni 27, 2014, 10:58:22 am »
Wat ik me eigenlijk afvraag is wie Balli?re is en wat hij doet in het dagelijkse leven?


Heeft een bedrijf dat doet in textiel.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2207 Gepost op: juni 27, 2014, 11:52:55 am »
Voor mij ook geen probleem ze!  En nu voor sommigen beginnen.  Ik ben zoals 90% of meer een ex ksv waregem fan.

Ik wil geen polemiek starten, enkel even cijfers beetje nuanceren.

Het zal geen 90% meer zijn veronderstel ik. Iedereen die 21 of jonger is heeft volgens mij nooit beseft dat SV Waregem bestaan heeft. En die groep maakt toch een aanzienlijk deel uit van de supporters.

En in onze laatste jaren als Waregem zat er maximum 2000 man in ons stadion als het niet minder is.

Volgens mij kunnen er maximum een 1500 tal mensen of 20% zeggen dat ze actieve ex-Waregem supporter zijn, trouw een abo hadden in het stadion, ook toen het minder ging. En de wedstrijden waren toen nog niet op Telenet of Belgacom, dus je kon enkel de matchen in het stadion zien.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2208 Gepost op: juni 27, 2014, 01:48:24 pm »
Ik vraag mij af wat ze nu eigenlijk aan het doen zijn in het Regenboogstadion.  Moet daar nu geen betonplaat komen ?

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2209 Gepost op: juni 27, 2014, 03:17:51 pm »
Eerst moet er een deftige 'werkvloer' komen van steenslag. Zo moeten de kranen niet in een modderpoel rijden.

Offline Zapper

  • Leden
  • Berichten: 7
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2210 Gepost op: juni 27, 2014, 05:58:01 pm »
Niet noodzakelijk. Ofwel giet men een betonplaat en gaat men van daaruit de tribune opbouwen, maar ik denk eerder dat men palen in de grond gaat slaan of gieten en de tribune daarop bouwen (zoals in Gent). Daarna giet men dan een betonplaat op de vloer, maar daar rust de tribune dan niet op.

Maar het gaat vooruit! Het beschikbare terrein ligt bijna klaar om op 7 juli een start te kunnen nemen met de bouw van de tribune zelf!!  :D

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2211 Gepost op: juni 27, 2014, 06:28:20 pm »
Niet noodzakelijk. Ofwel giet men een betonplaat en gaat men van daaruit de tribune opbouwen, maar ik denk eerder dat men palen in de grond gaat slaan of gieten en de tribune daarop bouwen (zoals in Gent). Daarna giet men dan een betonplaat op de vloer, maar daar rust de tribune dan niet op.

Maar het gaat vooruit! Het beschikbare terrein ligt bijna klaar om op 7 juli een start te kunnen nemen met de bouw van de tribune zelf!!  :D

Ik heb de indruk dat op de huidige foto wat boormateriaal ligt achter doel (voor die paalfunderingen).

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2212 Gepost op: juni 27, 2014, 07:18:32 pm »
Amai, dat gaat snel vooruit zeg! Zeer leuk om te zien :)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2213 Gepost op: juni 27, 2014, 07:43:02 pm »
Ze zullen vermoedelijk putjes boren...

Zie live webcambeeld  :D

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2214 Gepost op: juni 27, 2014, 08:55:52 pm »
Ik heb wel de indruk dat aan de kant van de bezoekersvak nog veel werk dient te gebeuren.  Gaan ze dat niet samen bouwen of zo ?

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2215 Gepost op: juni 27, 2014, 09:12:03 pm »
Ik heb wel de indruk dat aan de kant van de bezoekersvak nog veel werk dient te gebeuren.  Gaan ze dat niet samen bouwen of zo ?
terwijl ze rechts kunnen beginnen boren, werken ze links nog de werkvloer af. nog enkele vrachtwagens afvoeren, en nog enkele aanvoeren met steenpuin en t'spel is gereed om verder te werken.
voordeel van paalfunderingen is dat ze onmiddellijk kunnen opbouwen en de afvoeren en dergelijke pas beginnen plaatsen eens het onderste deel reeds gebouwd is. zo edde minder meetwerk en kunde vlotter werken. de tribune zal gelijk een paddestoelke uit de grond schieten!

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2216 Gepost op: juni 27, 2014, 09:51:30 pm »
Wat wordt er nu gebouwd eigenlijk? Enkel een tribune achter de goal of ook al de nieuwe bezoekerstribune?  En al met een gesloten hoek? 

Heb ook eens enkele beelden van de webcam verwerkt in een (korte) timelapse.



Betere kwaliteit: http://gifmaker.me/PlayGIFAnimation.php?folder=2014062706NxiLe5QT6CzZ1dKuLd6cHg&file=output_BwqPgW.gif
« Laatst bewerkt op: juni 27, 2014, 10:06:52 pm door Boerke Sjarel »
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2217 Gepost op: juni 28, 2014, 11:31:43 am »
Het lijkt wel alsof "The Beast" terug in Waregem is aanbeland en dan nog wel op het Regenboogstadion.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2218 Gepost op: juni 30, 2014, 01:20:18 pm »
Wat wordt er nu gebouwd eigenlijk? Enkel een tribune achter de goal of ook al de nieuwe bezoekerstribune?  En al met een gesloten hoek? 

Heb ook eens enkele beelden van de webcam verwerkt in een (korte) timelapse.



Betere kwaliteit: http://gifmaker.me/PlayGIFAnimation.php?folder=2014062706NxiLe5QT6CzZ1dKuLd6cHg&file=output_BwqPgW.gif
Cool .. iemand een systeempje op elk uur een bestand op te slaan om dan een grote timelapse te maken? Of zouden ze daar bij essevee zelf aan gedacht hebben?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #2219 Gepost op: juni 30, 2014, 07:30:00 pm »