Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799659 keer)

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3460 Gepost op: oktober 19, 2014, 03:54:14 am »
Jeroenie =ne criticaster tot in zijne groten teen en  nooit content ::)

Jeroenie is nog 1 van de weinige hier,die kan relativeren. En dit kan vermengen met kritisch vermogen. 
-SVZW Forever-

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3461 Gepost op: oktober 19, 2014, 08:27:50 am »
de 3 die op mijn reactie negatief hebben gereageerd zijn er volgens mij 3 die nog nie eens een vrouw hebben, laat staan een huis of kinderen of mooier gezegd, kleine kindjes met een groot bakkes op internet!
ik stel vast dat dhr naessens der nen one man show zal van maken, dit terwijl de bouwheer zijn eigen supporters de kans zou moeten geven! dat willy beton een feestje heeft om het gebouw in te wijden de dag voordien, in aanwezigheid van de pers, en laat de supporters genieten van de eerste thuismatch op deze tribune. dat is mijn standpunt! ik denk dat dhr Glitch. hier minder met oogkleppen opzit en het niet enkel over mijn laatste 2 reactie's heeft.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3462 Gepost op: oktober 19, 2014, 08:29:26 am »
de 3 die op mijn reactie negatief hebben gereageerd zijn er volgens mij 3 die nog nie eens een vrouw hebben, laat staan een huis of kinderen of mooier gezegd, kleine kindjes met een groot bakkes op internet!
ik stel vast dat dhr naessens der nen one man show zal van maken, dit terwijl de bouwheer zijn eigen supporters de kans zou moeten geven! dat willy beton een feestje heeft om het gebouw in te wijden de dag voordien, in aanwezigheid van de pers, en laat de supporters genieten van de eerste thuismatch op deze tribune. dat is mijn standpunt! ik denk dat dhr Glitch. hier minder met oogkleppen opzit en het niet enkel over mijn laatste 2 reactie's heeft.
't Is ook nooit goed voor jou zeker... We mogen al blij zijn dat Willy ge?nvesteerd heeft in het stadion. Het is mede dankzij hem dat we binnenkort onze nieuwe tribune zullen mogen aanschouwen.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3463 Gepost op: oktober 19, 2014, 08:31:54 am »
't Is ook nooit goed voor jou zeker... We mogen al blij zijn dat Willy ge?nvesteerd heeft in het stadion. Het is mede dankzij hem dat we binnenkort onze nieuwe tribune zullen mogen aanschouwen.
en ben jij dan wel zeker dat willy reeds geinvesteerd heeft in de tribune?
volgens mij was het kapitaal die nodig was voor de eerste tribune te plaatsen reeds voorhanden, en is er dus van investering door willy geen sprake!
ook een bedrijf als van maercke(stadsbader) zou die tribune identiek geplaatst hebben hoor!

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3464 Gepost op: oktober 19, 2014, 09:07:46 am »
de 3 die op mijn reactie negatief hebben gereageerd zijn er volgens mij 3 die nog nie eens een vrouw hebben, laat staan een huis of kinderen of mooier gezegd, kleine kindjes met een groot bakkes op internet!
ik stel vast dat dhr naessens der nen one man show zal van maken, dit terwijl de bouwheer zijn eigen supporters de kans zou moeten geven! dat willy beton een feestje heeft om het gebouw in te wijden de dag voordien, in aanwezigheid van de pers, en laat de supporters genieten van de eerste thuismatch op deze tribune. dat is mijn standpunt! ik denk dat dhr Glitch. hier minder met oogkleppen opzit en het niet enkel over mijn laatste 2 reactie's heeft.
Als er nu ??n persoon is die in de bloemetjes gezet mag worden dan zal dat toch wel Willy Naessens zijn zeker? Zonder hem en zijn personeel zaten we nu nog op een reclamewand te kijken.
Volkomen terecht dat ze allemaal van ons een staande ovatie zullen krijgen.
In tegenstelling tot u zijn we wel dankbaar, ego?stje van m'n kloten.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3465 Gepost op: oktober 19, 2014, 09:23:15 am »
Zinloze discussie heren, het wordt een En-En verhaal. Door de nieuwe tribune bezoekers komen er ook veel plaatsen bij aan de kant Vijvers. Samen met de nieuwe plaatsen meer dan genoeg zitjes om er samen met Willy zijn mensen er een hel v te maken!

Belangrijkste die avond wordt Heintje terug op zn plaats zetten.

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3466 Gepost op: oktober 19, 2014, 09:37:15 am »
Beetje gefrustreerd ? Ex-werknemer van Willy Naessens ??
en ben jij dan wel zeker dat willy reeds geinvesteerd heeft in de tribune?
volgens mij was het kapitaal die nodig was voor de eerste tribune te plaatsen reeds voorhanden, en is er dus van investering door willy geen sprake!
ook een bedrijf als van maercke(stadsbader) zou die tribune identiek geplaatst hebben hoor!


Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3467 Gepost op: oktober 19, 2014, 10:31:33 am »
en ben jij dan wel zeker dat willy reeds geinvesteerd heeft in de tribune?
volgens mij was het kapitaal die nodig was voor de eerste tribune te plaatsen reeds voorhanden, en is er dus van investering door willy geen sprake!
ook een bedrijf als van maercke(stadsbader) zou die tribune identiek geplaatst hebben hoor!
Man, waar jij toch problemen van maakt... Wees toch eens blij dat we een nieuwe tribune hebben, met dank aan Willy Naessens en zijn werknemers!

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3468 Gepost op: oktober 19, 2014, 11:07:42 am »
en ben jij dan wel zeker dat willy reeds geinvesteerd heeft in de tribune?
volgens mij was het kapitaal die nodig was voor de eerste tribune te plaatsen reeds voorhanden, en is er dus van investering door willy geen sprake!
ook een bedrijf als van maercke(stadsbader) zou die tribune identiek geplaatst hebben hoor!


Ik dacht dat Willy Naessens de tribune ging plaatsen aan kostprijs, heb ik toch ergens gelezen.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3469 Gepost op: oktober 19, 2014, 11:37:13 am »
ManU, ik heb geen contacten met willy. nu niet , vroeger niet. (ik heb em zelfs onlangs nog positief onthaald in 1 van mijn reactie's en zie em graag binnen het bestuur van essevee komen!) ook niet met ander vernoemde namen. ik stel enkel vast dat de kennis van sommige niet verder reikt dat het niveau van een doorsnee stoeptegel.
Mephistow.be, ik hoop alvast dat een gewone supporter ook de kans zal krijgen om de opening bij te wonen, en het niet zoals nu reeds uitverkocht is voordat er tickets beschikbaar worden gesteld. Indien dat het geval is, dan is dit inderdaad een zinloze discussie.
Ik zal hier het met bepaalde nooit eens geraken, ik ben dan ook geen kontn**ker die alles zomaar aanvaard en goedkeur. ik heb mijn eigen ongezouten mening, en loop niet mee in het rijtje van mijn vriendjes.
elke mening en vorm van kritiek moet kunnen, maar als er positieve dingen moeten vermeld worden, mogen ook deze niet vergeten worden!

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3470 Gepost op: oktober 19, 2014, 05:06:03 pm »
ManU, ik heb geen contacten met willy. nu niet , vroeger niet. (ik heb em zelfs onlangs nog positief onthaald in 1 van mijn reactie's en zie em graag binnen het bestuur van essevee komen!) ook niet met ander vernoemde namen. ik stel enkel vast dat de kennis van sommige niet verder reikt dat het niveau van een doorsnee stoeptegel.
Mephistow.be, ik hoop alvast dat een gewone supporter ook de kans zal krijgen om de opening bij te wonen, en het niet zoals nu reeds uitverkocht is voordat er tickets beschikbaar worden gesteld. Indien dat het geval is, dan is dit inderdaad een zinloze discussie.
Ik zal hier het met bepaalde nooit eens geraken, ik ben dan ook geen kontn**ker die alles zomaar aanvaard en goedkeur. ik heb mijn eigen ongezouten mening, en loop niet mee in het rijtje van mijn vriendjes.
elke mening en vorm van kritiek moet kunnen, maar als er positieve dingen moeten vermeld worden, mogen ook deze niet vergeten worden!
De mensen die nu op de nieuwe tribune willen zitten zijn dus "nieuwelingen", want de habituee's hebben hun plaats al.
Sorry, je kan deze discussie nooit winnen, Willy Naessens en zijn werknemers die deze klus in een recordtempo geklaard hebben verdienen de primeur.

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3471 Gepost op: oktober 19, 2014, 05:08:25 pm »
De mensen die nu op de nieuwe tribune willen zitten zijn dus "nieuwelingen", want de habituee's hebben hun plaats al.
Sorry, je kan deze discussie nooit winnen, Willy Naessens en zijn werknemers die deze klus in een recordtempo geklaard hebben verdienen de primeur.

Was het doel niet klaar tegen de match van rsca?  :D

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3472 Gepost op: oktober 19, 2014, 07:22:30 pm »
Tiens, was vak x indertijd ook niet voor nieuwelingen...? Ik heb niet de indruk gehad dat de 2 zittribunes sedert vak X minder volk telden... ;)

Offline Tiger Boy

  • Leden
  • Berichten: 77
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3473 Gepost op: oktober 19, 2014, 07:30:31 pm »
Tiens, was vak x indertijd ook niet voor nieuwelingen...? Ik heb niet de indruk gehad dat de 2 zittribunes sedert vak X minder volk telden... ;)
Vak X is opengegaan in het beging van het seizoen.
De nieuwe tribune gaat open midden het seizoen dus zullen dit 'nieuwe supporters zijn, lees geen huidige abonnees zijn' en of je nu de nieuwe of oude tribune zit, we zijn op dat moment allemaal supporter.
Het is op het veld dat jet telt.


Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3474 Gepost op: oktober 19, 2014, 07:40:07 pm »
conclusie: uitverkocht nog voor dat de match begint, en er zullen dus geen plaatsen vrij zijn voor mensen die benieuwd zijn naar de tribune.

Of vele van die mensen die de smaak te pakken kunnen
Krijgen en die msh terugkeren.  Wat een domme reactie.  En tussen die genodigden zitten er zeker tussen die essevee volgen.
« Laatst bewerkt op: oktober 19, 2014, 07:42:20 pm door essevee007 »

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3475 Gepost op: oktober 19, 2014, 08:18:28 pm »
Jouw reactie lijkt mij toch kinderlijk te noemen: " ik mag niet op de nieuwe tribune en de anderen wel, w???? !".
ManU, ik heb geen contacten met willy. nu niet , vroeger niet. (ik heb em zelfs onlangs nog positief onthaald in 1 van mijn reactie's en zie em graag binnen het bestuur van essevee komen!) ook niet met ander vernoemde namen. ik stel enkel vast dat de kennis van sommige niet verder reikt dat het niveau van een doorsnee stoeptegel.
Mephistow.be, ik hoop alvast dat een gewone supporter ook de kans zal krijgen om de opening bij te wonen, en het niet zoals nu reeds uitverkocht is voordat er tickets beschikbaar worden gesteld. Indien dat het geval is, dan is dit inderdaad een zinloze discussie.
Ik zal hier het met bepaalde nooit eens geraken, ik ben dan ook geen kontn**ker die alles zomaar aanvaard en goedkeur. ik heb mijn eigen ongezouten mening, en loop niet mee in het rijtje van mijn vriendjes.
elke mening en vorm van kritiek moet kunnen, maar als er positieve dingen moeten vermeld worden, mogen ook deze niet vergeten worden!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3476 Gepost op: oktober 19, 2014, 11:36:01 pm »
van mij mogen die werknemers van willy naessens gerust de nieuwe tribune "inwijden" hoor , geen probleem . van mijn part krijgen ze nog ne gratis hamburger en een pint bier erbij ook  :)


maar van mij mogen ze dan ook wel eens later op het seizoen een actie doen voor de abonnees, dat bv iedere abonnee eens 2 kaarten  voor die tribune aan 5 euro per stuk kan kopen bijvoorbeeld (kan je dan zelf eens een wedstrijd daar bijwonen, of die kaarten dan geven/verkopen aan kameraden) . al komt er dan weer kritiek uit bepaalde  hoek over  het zo goed als gratis kaarten natuurlijk :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3477 Gepost op: oktober 19, 2014, 11:43:15 pm »
van mij mogen die werknemers van willy naessens gerust de nieuwe tribune "inwijden" hoor , geen probleem . van mijn part krijgen ze nog ne gratis hamburger en een pint bier erbij ook  :)


maar van mij mogen ze dan ook wel eens later op het seizoen een actie doen voor de abonnees, dat bv iedere abonnee eens 2 kaarten  voor die tribune aan 5 euro per stuk kan kopen bijvoorbeeld (kan je dan zelf eens een wedstrijd daar bijwonen, of die kaarten dan geven/verkopen aan kameraden) . al komt er dan weer kritiek uit bepaalde  hoek over  het zo goed als gratis kaarten natuurlijk :)
Er is al een actie gedaan voor de match tegen Charleroi. Wie ging naar Antwerp(?) kreeg een voucher mee voor gratis tickets op de nieuwe tribune.

Snap toch ook niet goed waarom Jeroenie hier zoveel 'spel' van maakt, de tribune gaat gevuld zitten, toch belangrijk voor een eerste match. En wie zou er anders zitten, de meeste mensen hebben al een abonnement, het zou misschien maar voor 1/4 vol zitten anders. Zagen om te zagen noem ik dat.
SV TILL I DIE

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3478 Gepost op: oktober 20, 2014, 02:16:19 am »
en ben jij dan wel zeker dat willy reeds geinvesteerd heeft in de tribune?
volgens mij was het kapitaal die nodig was voor de eerste tribune te plaatsen reeds voorhanden, en is er dus van investering door willy geen sprake!
ook een bedrijf als van maercke(stadsbader) zou die tribune identiek geplaatst hebben hoor!
Tis te zeggen, Stadtsbader zou ze gezet hebben, Van Maercke is overgenomen door hen.

Tribune staat er tegen kostprijs, wat imo een schoon cadeau is....

hoe meer mensen datie uitnodigt om te verwateren van voetbal en alles er rond hoe beter.
Als 10% blijft hangen is het een geslaagde commerciele actie....

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #3479 Gepost op: oktober 20, 2014, 10:38:34 am »
Gaan ze het dak in het bezoekersvak niet helemaal toeleggen om alzo de heethoofden bij tijd en wijle wat te kunnen afkoelen ?  ::)

JA, zat ik ook te denken, toch maar raar dat ze stukken overslaan :P

Eigenlijk kan men toch beginnen met het plaatsen van stoeltjes? Of moet daar nog iets gedaan worden?
Men kan van de gelegenheid gebruik maken om de zwarte stoeltjes (tribune vijver) en de gele stoeltjes (hoofdtribune) ook te vervangen door een rood.