Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799653 keer)

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4080 Gepost op: december 25, 2014, 10:57:57 am »
de bouwer van ons nieuwe stadion willy naessens wordt op termijn bijna zeker onze nieuwe hoofdsponser

is toch oud nieuws; werd al aangegeven bij de bouwplannen toen naessens als bouwheer werd aangesteld (in juli). Eerst 3jaar recordbank, en WN wanneer de arena moet afgewerkt zijn in 2017. Perfect timing.

Hopelijk kunnen we tribunes blijven vullen met 11.000man de komende matchen, waardoor nog gemakkelijker sponsers aangetrokken kunnen worden

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4081 Gepost op: december 25, 2014, 11:09:15 am »
Klopt, ware het niet dat Record Bank net getekend had was het nu al ...

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4082 Gepost op: december 25, 2014, 11:51:46 pm »
Tal is maar 1j sponsor
Was altijd bedoeling van 1 hoofdsponsor op truitje vooraan te hebben
maar om de een of andere reden kwam TAL erbij op het laatst.

mee WN als sponsor is da ni slecht
maar als eigenaar zou da VEEL beter zijn.
Is blijkbaar regelmatig op het stadion....

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4083 Gepost op: december 26, 2014, 10:22:19 am »
Alle respect voor willen.  Enkel spijtig dat hij al zo oud is. Wat wil en doet de volgende generatie
?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4084 Gepost op: december 26, 2014, 12:48:47 pm »
Alle respect voor willen.  Enkel spijtig dat hij al zo oud is. Wat wil en doet de volgende generatie
?

WN is 75 en nog zeer actief en vooral jong en clever in het koppeke.
Lambrecht is trouwens nog 8j ouder dan WN (en spreekt nu pas van 'denken aan' stoppen)

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4085 Gepost op: december 26, 2014, 05:44:29 pm »
Sinds de nieuwe tribune komt vak X er jammer genoeg niet uit. De akoestiek zit veel beter in de nieuwe tribune.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4086 Gepost op: december 26, 2014, 08:31:46 pm »
Sinds de nieuwe tribune komt vak X er jammer genoeg niet uit. De akoestiek zit veel beter in de nieuwe tribune.

X is nog nooit zo stil geweest als dit jaar, wat niets met die tribune te maken heeft, los van de betere akoustiek. Je hebt in de eerste plaats een 1000tal kelen nodig ipv de tientallen die hun best proberen te doen. 

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4087 Gepost op: december 27, 2014, 07:18:50 pm »
Post eens in het juist topic. Als je over de sfeer in het stadion wil praten post het dan ook in dat topic. Dank
SV TILL I DIE

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4088 Gepost op: december 27, 2014, 07:26:33 pm »
Post eens in het juist topic. Als je over de sfeer in het stadion wil praten post het dan ook in dat topic. Dank

Ze moeten geen excuses zoeken achter de nieuwe tribune

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4089 Gepost op: december 27, 2014, 07:54:21 pm »
Ze moeten geen excuses zoeken achter de nieuwe tribune

Waar zie jij waar we excuses aan het zoeken zijn? Moesten al die succeso's die vorig seizoen hun bek open deden nu ook keer alles geven. Zou et mss veel maklijker gaan...
Kritiek geven op de sfeermakers is makkelijk...
South Lane Crew.

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4090 Gepost op: december 27, 2014, 09:08:29 pm »
Waar zie jij waar we excuses aan het zoeken zijn? Moesten al die succeso's die vorig seizoen hun bek open deden nu ook keer alles geven. Zou et mss veel maklijker gaan...
Kritiek geven op de sfeermakers is makkelijk...
2!!
Ik heb enorm veel respect voor al het werk dat jullie daar in steken ! Ook in tifo's , Corteo's en dergelijke !! En wij zijn altijd met een groepje uit supportersclub van  bavikhove in vak x die ook altijd zullen blijven meezingen . Ook op verplaatsing !

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4091 Gepost op: december 27, 2014, 09:39:53 pm »
2!!
Ik heb enorm veel respect voor al het werk dat jullie daar in steken ! Ook in tifo's , Corteo's en dergelijke !! En wij zijn altijd met een groepje uit supportersclub van  bavikhove in vak x die ook altijd zullen blijven meezingen . Ook op verplaatsing !
Ik heb geen kritiek op de x,ik heb kritiek op al de reste,kant vijver,buiten die 15 man waar ik zit,buiten die mannen in de o zijn het al 'zoutzakken'die enkel hun muile opendoen als ze goed spelen of als we winnen(15 seconden,zal al veel zijn).  Daarom ook dat ik graag zou hebben dat al de supporters die in goede en slechte tijden altijd hun ploeg willen aanmoedigen misschien eens afspreken om daar eens verandering in te brengen.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4092 Gepost op: december 28, 2014, 08:51:06 am »
In vak X vooral deel links en rechts, toeristen... Ge zit daar te roepen en te zingen, maar geen swung. Ik vrees er al voor als X tegen de grond gaat...

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4093 Gepost op: december 28, 2014, 09:34:05 am »
In vak X vooral deel links en rechts, toeristen... Ge zit daar te roepen en te zingen, maar geen swung. Ik vrees er al voor als X tegen de grond gaat...
Wij zijn verhuisd van de x naar de nieuwe tribune gewoon omdat er te veel kleine kinderen stonden die er eigenlijk niet horen te staan. Nu zitten we supper goed achter het doel beetje onder de midden van de nieuwe tribune. overzicht voetbal is supper de sfeer niet. Maar als de nieuwe tribune klaar is waar de x stond dan gaan wij ook terug naar ginder om weer mee sfeer te maken. Maar dan zijn we zeker van ons plaats en zullen hopelijk de allerkleinsten er niet meer tussen staan. die nieuwe tribune in plaats van de x zal enkel maar positief uitdraaien.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4094 Gepost op: december 28, 2014, 11:16:43 am »
Waar zie jij waar we excuses aan het zoeken zijn? Moesten al die succeso's die vorig seizoen hun bek open deden nu ook keer alles geven. Zou et mss veel maklijker gaan...
Kritiek geven op de sfeermakers is makkelijk...

ik geef geen kritiek op de sfeermakers maar op degene die erbij zitten of staan zonder ook maar enige inspanning te doen.  Essevee op verplaatsing produceert meer decibels dan thuis, toch niet normaal.  Vaststelling is dat dit jaar hooguit een paar tientallen moeite doen op wat een sfeertribune hoort te zijn.

Daarom moet men niet alles steken op de betere akoestiek van de nieuwe bezoekerstribune om op topic van het nieuwe regenboogstadion te blijven.  Kan dan maar hopen op een totaalbeleving eens de arena dichtgebouwd is.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4095 Gepost op: december 28, 2014, 12:18:37 pm »
Op verplaatsing staan gewoon alle sfeermakers samen. Nu in het vernieuwde Regenboogstadion zijn er veel naar de overkant verhuisd waardoor er veel touristen in X staan. Het zal wachten zijn tot het nieuwe vak X vrees ik.
SV TILL I DIE

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4096 Gepost op: december 28, 2014, 09:06:00 pm »
Ik heb geen kritiek op de x,ik heb kritiek op al de reste,kant vijver,buiten die 15 man waar ik zit,buiten die mannen in de o zijn het al 'zoutzakken'die enkel hun muile opendoen als ze goed spelen of als we winnen(15 seconden,zal al veel zijn).  Daarom ook dat ik graag zou hebben dat al de supporters die in goede en slechte tijden altijd hun ploeg willen aanmoedigen misschien eens afspreken om daar eens verandering in te brengen.
x2, x3 en x4!!! moja, ze proberen ons met de jaren weg te krijgen om er luxe seats van te maken volgens mij!
ondanks dat het zicht in de nieuwe tribune van goede kwaliteit is, is het nog steeds niet te overtreffen door ons plaatskes! juist ons beenruimte is ook wa krappekes, waardoor ik vanaf nu regelmatig mee mijn grote voeten aan een zetelke zal haperen :)

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4097 Gepost op: januari 05, 2015, 10:33:55 am »

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4098 Gepost op: januari 05, 2015, 12:04:05 pm »
http://nieuws.vtm.be/stadion/120587-poll-de-supporters-van-het-jaar

Stemmen maar

Van al diegene die genomineerd zijn, vind ik ons qua aantal supporters tov kwaliteit van het supporteren toch het best. Gent heeft een salonpubliek, bij de vulkarre zingen ze amper en is er amper volk op verplaatsing, idem voor club qua vocale steun. En Anderlecht, tja dat is 3 keer niets ?, die kunnen bijna uitsluitend fluiten als hun ploeg achterstaat en als ze voor staat merk je het meestal ook niet echt.

Over heel Belgi? Standard op 1, dan waarschijnlijk antwerp en daarna Charleroi, die mannen kunnen er ook wat van.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4099 Gepost op: januari 05, 2015, 12:12:44 pm »
Van al diegene die genomineerd zijn, vind ik ons qua aantal supporters tov kwaliteit van het supporteren toch het best. Gent heeft een salonpubliek, bij de vulkarre zingen ze amper en is er amper volk op verplaatsing, idem voor club qua vocale steun. En Anderlecht, tja dat is 3 keer niets ?, die kunnen bijna uitsluitend fluiten als hun ploeg achterstaat en als ze voor staat merk je het meestal ook niet echt.

Over heel Belgi? Standard op 1, dan waarschijnlijk antwerp en daarna Charleroi, die mannen kunnen er ook wat van.
Ik zou ons op nr 1 zetten door het feit dat we na de succesjaren en het d?bacle van dit jaar, toch de ploeg zijn blijven steunen.
Maar puur qua sfeer hebben we toch nog veel stappen te zetten hoor en zou ik ons niet zomaar boven een Gent, Kortrijk of Anderlecht plaatsen.