Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 1A - tribune D (fam. tribune) & CD (uitvak)) 2014  (gelezen 799662 keer)

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4260 Gepost op: maart 02, 2015, 10:53:35 pm »
Zo ik hoop dat deze opmerking klopt... :)
Zou wel eens een leuk sfeertje kunnen worden in PO2. Minder succeso's(?) en een goeie sfeergroep in de nieuwe tribune die volledig achter de ploeg staat.
SV TILL I DIE

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4261 Gepost op: maart 02, 2015, 11:40:25 pm »
Zou wel eens een leuk sfeertje kunnen worden in PO2. Minder succeso's(?) en een goeie sfeergroep in de nieuwe tribune die volledig achter de ploeg staat.
Inderdaad! Een goeie voorbereiding voor volgend jaar!
South Lane Crew.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4262 Gepost op: maart 03, 2015, 09:03:14 am »
Zou wel eens een leuk sfeertje kunnen worden in PO2. Minder succeso's(?) en een goeie sfeergroep in de nieuwe tribune die volledig achter de ploeg staat.

Gaat vak X nu plots wel lawaai maken omdat ze in een andere tribune zitten? En trouwens, de reguliere competitie is binnen 2 weken afgelopen en ze weten nog niet te zeggen wanneer ze er aan gaan beginnen. Slaat toch nergens op.
« Laatst bewerkt op: maart 03, 2015, 09:14:56 am door Will McAvoy »

Offline moenie

  • Leden
  • Berichten: 110
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4263 Gepost op: maart 06, 2015, 12:23:13 pm »
Gaat vak X nu plots wel lawaai maken omdat ze in een andere tribune zitten? En trouwens, de reguliere competitie is binnen 2 weken afgelopen en ze weten nog niet te zeggen wanneer ze er aan gaan beginnen. Slaat toch nergens op.

nee,
punt1: de nieuwe tribune kan je veel luider gaan door de akoestiek
punt2: de mensen die in de x staan voor de goedkoop en niet voor de sfeer, zullen niet tussen de zingers staan en daardoor gaat iedereen bij elkaar staan

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4264 Gepost op: maart 06, 2015, 12:25:19 pm »
nee,
punt1: de nieuwe tribune kan je veel luider gaan door de akoestiek
punt2: de mensen die in de x staan voor de goedkoop en niet voor de sfeer, zullen niet tussen de zingers staan en daardoor gaat iedereen bij elkaar staan

Dan zal een juiste mentaliteit ?n juiste positionering h??l belangrijk zijn van bij de start. Zo gaat alle klank verloren wanneer de volledige groep helemaal vooraan zal staan. Beste voldoende mensen in de nok van de tribune posteren en zo naar beneden toe werken.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4265 Gepost op: maart 06, 2015, 05:34:14 pm »
Fase 2 zou aanvatten eind april begin mei. Ook heeft de clubleiding een bureau aangesteld om een waarde te kleven op de stadionnaam van Essevee. Er wordt overwogen om de stadionnaam te verkopen voor 10 jaar. De naam wordt mss al bekend gemaakt bij aanvang van fase 2! Bron: Het wekelijks nieuws.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4266 Gepost op: maart 06, 2015, 08:31:55 pm »
Fase 2 zou aanvatten eind april begin mei. Ook heeft de clubleiding een bureau aangesteld om een waarde te kleven op de stadionnaam van Essevee. Er wordt overwogen om de stadionnaam te verkopen voor 10 jaar. De naam wordt mss al bekend gemaakt bij aanvang van fase 2! Bron: Het wekelijks nieuws.
ne bureau aanstellen om waarde te kleven op een naam...

ge vraagd bvb 1m? wie wil kan
wie het teveel vindt: pech

of mss zoals bij up la ke, nen bureau aanstellen die belangen heeft :)

Offline sparta

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4267 Gepost op: maart 06, 2015, 09:46:39 pm »
De renson arena  8)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4268 Gepost op: maart 07, 2015, 08:08:10 am »
Volgens mij is het al lang beslist (wie het word) ... maar komen ze niet overeen over de prijs/waarde.
Club zegt X - hoofdsponsor zegt "baneen, ik geef (maar) x" = probleem
Oplossing : we laten een onafhankelijk bureau de waarde bepalen.

Eerlijk gezegd, ik zou zelf ook niet weten welke waarde je daarop kan plakken.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.643
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4269 Gepost op: maart 07, 2015, 09:17:43 am »
Men spreekt van 2@3 miljoen?, lijkt me niet zoveel voor 10 jaar.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4270 Gepost op: maart 07, 2015, 10:05:45 am »
alle beetjes helpen voor het stadion, in de wetenschap dat gewoon regenboogstadion 0 euro opbrengt.
Want voor mij is het stadion pas af alles er staat. (en dat zou zeer knap zijn voor een kleine club als Essevee!)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4271 Gepost op: maart 07, 2015, 10:22:37 am »
Zal wel Naessens zijn zeker?  Die zal toch ook zijn stadion willen etaleren zoals Ghelamco doet.  De Willy is daarvoor een veel te trotse man.  Denk ik toch?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4272 Gepost op: maart 07, 2015, 10:55:00 am »
Zal wel Naessens zijn zeker?  Die zal toch ook zijn stadion willen etaleren zoals Ghelamco doet.  De Willy is daarvoor een veel te trotse man.  Denk ik toch?

Dat denk ik ook ... en zou het nog leuk vinden ook.
De 'kostprijs' zal een een extra fikse korting zijn op de bouw.
& voor beiden een goede zaak (financieel)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4273 Gepost op: maart 08, 2015, 07:03:39 pm »
Ik las vandaag in Het Wekelijks Nieuws het verhaal over de stadionnaam.

Eddy Cordier en Vanryckeghem hadden het onder andere over de emotionele waarde van zo'n naamsverandering en "dat zoiets gevoelig kan liggen bij de supporters."

Ik las dat en dacht bij mezelf: "Waar h?bben die het over?"
Wat kan mij het als die naam nu verandert?
Alsof ik een halfuurtje op het bed zou moeten gaan liggen als ze die naam veranderen.

Het is nu ook niet zo dat het Regenboogstadion zoooo'n emotionele waarde heeft.
Wat bij De Kuip in Feyenoord bijvoorbeeld anders ligt.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4274 Gepost op: maart 08, 2015, 07:16:56 pm »
Dat de naam zal veranderen daar ben ik rotsvast zeker van, het is nu eenmaal iets wat ook extra (lees: veel) centen in het laatje brengt. De commerci?le waarde en de opbrengsten zijn gewoon te groot om dat niet te doen.



Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4275 Gepost op: maart 08, 2015, 07:21:16 pm »
Dat de naam zal veranderen daar ben ik rotsvast zeker van, het is nu eenmaal iets wat ook extra (lees: veel) centen in het laatje brengt. De commerci?le waarde en de opbrengsten zijn gewoon te groot om dat niet te doen.

Men spreekt van ?3M

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4276 Gepost op: maart 08, 2015, 07:21:54 pm »
Trouwens in de volksmond zal het toch regenboogstadion blijven, ook al in het dan vb de Renson Arena ofzo.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4277 Gepost op: maart 08, 2015, 07:55:18 pm »
Trouwens in de volksmond zal het toch regenboogstadion blijven, ook al in het dan vb de Renson Arena ofzo.
Klopt. Zoals het Signal Iduna Park in Dortmund, waar de fans het ook steevast Westfalenstadion blijven noemen. :)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4278 Gepost op: maart 08, 2015, 08:08:35 pm »
Zo'n zaken nemen hun tijd, & er zijn altijd mensen die perse zullen vasthouden aan de oude naam.

Toen bekend werd in Gent dat het nieuwe stadion niet Ottenstadion maar Ghelamco Arena werd was daar ook nogal veel heisa rond... nu hoor je daar nog weinig van. Al was het Ottenstadion wel op een andere locatie.

Ik ben niet tegen een naamsverandering omdat ik de commerci?le belangen/waarde durf erkennen.
Als dit een extra financi?le injectie of korting op het te bouwen stadion is dan zijn dat centen die voor iets anders aangewend kunnen worden ... voor betere spelers aan te trekken bijvoorbeeld, dan zeg ik daar zeker geen neen tegen.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Nieuw Regenboogstadion
« Reactie #4279 Gepost op: maart 08, 2015, 09:05:43 pm »
Zo'n zaken nemen hun tijd, & er zijn altijd mensen die perse zullen vasthouden aan de oude naam.

Toen bekend werd in Gent dat het nieuwe stadion niet Ottenstadion maar Ghelamco Arena werd was daar ook nogal veel heisa rond... nu hoor je daar nog weinig van. Al was het Ottenstadion wel op een andere locatie.

Ik ben niet tegen een naamsverandering omdat ik de commerci?le belangen/waarde durf erkennen.
Als dit een extra financi?le injectie of korting op het te bouwen stadion is dan zijn dat centen die voor iets anders aangewend kunnen worden ... voor betere spelers aan te trekken bijvoorbeeld, dan zeg ik daar zeker geen neen tegen.

Bij Gent ging het over een nieuw stadion op een andere plaats, het is dan ook normaal dat een nieuw stadion een nieuwe naam krijgt. Bij ons is het het Regenboogstadion die aangepast en verbouwd wordt, dus het is nog altijd het Regenboogstadion en ik zou niet weten waarom die naam moet veranderen.