Auteur Topic: PO2 en PO3  (gelezen 24669 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #40 Gepost op: februari 27, 2015, 10:25:55 pm »
Maar allez, ik ga jullie laten. Veel plezier nog in PO2! Probeer er maar aan te wennen, want ik heb zo het gevoel dat dit de komende jaren jullie vaste plek zal zijn!

Is altijd zo geweest dat supporters van andere ploegen er meer last van hebben dan wijzelf.  De buffels hebben eens nen topper gewonnen zeker?

Offline WANNEKE

  • Leden
  • Berichten: 53
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #41 Gepost op: februari 27, 2015, 10:41:41 pm »

Jezus wat ben jij een ongelooflijke idioot. Jaren aan een stuk geen deuk in een pakje boter trappen en nu je het eindelijk eens goed doet acht je het nodig om te gaan lachen met ploegen die een veel lager budget hebben. Hoe zielig moet je daar eigenlijk niet voor zijn.
Valse cijfers gebruiken om u beter te tonen dan je bent.. Wat ben jij dan toch een al even grote idioot! En wij hebben tenminste een geldig excuus om die twee mindere jaren te verklaren. Daarvoor waren wij ondanks de enorme schuldenberg waar enorm veel geld naartoe is gegaan praktisch altijd de betere van jullie!

Offline WANNEKE

  • Leden
  • Berichten: 53
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #42 Gepost op: februari 27, 2015, 10:51:22 pm »
haha idd onze vaste plek een beetje zoals jullie, nooit geen kampioen, de eeuwige 5de of 6 plaats en daar zal zelfs een ghelamco van 100.000 plaatsen niks aan veranderen.
Niet zo arrogant beginnen doen, jullie staan ondanks die twee goede seizoenen nog lang niet op de plaats van Gent, al dromen jullie van wel! Nogmaals, wij hebben nu twee mindere seizoen gehad, geheel te danken aan de aandacht die de Ghelamco Arena opslorpte, maar dat is voorbij! Inmiddels staan we weer zoals gewoonlijk binnen die top5 en jullie op jullie plaats in de PO2! Gent kan inmiddels vooruit kijken, jullie moeten hopen dat elke stap in jullie stadiondossier er steeds effectief komt of jullie gaan achteruit!
« Laatst bewerkt op: februari 27, 2015, 10:54:40 pm door WANNEKE »

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #43 Gepost op: februari 27, 2015, 10:54:20 pm »
Oh frustraties van vorig jaar. Zit toch heel diep dat we jullie uit de bekerfinale ?n po1 hielden. Hmm altijd de betere, met 3 bekers is jullie prijzenkast ook behoorlijk leeg hoor. Maar ja er veel meer op ingaan, ga ik niet doen.
Hoogmoed komt voor de val, das het enige wat ik u nog kan meegeven

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #44 Gepost op: februari 27, 2015, 11:07:51 pm »
Tuurlijk zijn die mannen beter of ons . Ze hebben hun eerste topper thuis gewonnen in paar jaar tijd  ;D Man man ...

Offline WANNEKE

  • Leden
  • Berichten: 53
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #45 Gepost op: februari 27, 2015, 11:14:21 pm »
Tuurlijk zijn die mannen beter of ons . Ze hebben hun eerste topper thuis gewonnen in paar jaar tijd  ;D Man man ...
Tja wij hadden al heel wat meer toppers kunnen winnen, maar itt jullie zat het geluk niet echt mee. Nu goed, de toekomst zal uitwijzen wie gelijk heeft..

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #46 Gepost op: februari 27, 2015, 11:19:03 pm »
Tja wij hadden al heel wat meer toppers kunnen winnen, maar itt jullie zat het geluk niet echt mee. Nu goed, de toekomst zal uitwijzen wie gelijk heeft..
Ja idd het geluk zat ons echt niet mee dat anderlecht met een kut goal de titel afnam , het geluk zat ons echt niet mee dat we brugge met 5-2 afdrogen op eigen veld , dat we brugge voetballes geven met 4-3 tot gevolg . Dat we vorig jaar standard hun reeks van 9 ongeslagen match verbroken door thuis te winnen . Jup idd het geluk zat ons niet mee :(
Jij hebt toch plots zoveel praat. Je zou nog kunnen verschieten jongen volgend jaar .

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #47 Gepost op: februari 27, 2015, 11:26:46 pm »
Da's nu eenmaal het verschil tussen jullie en Gent. Wij zullen nooit supercontent zijn niet in PO3 te zitten. Al wat minder is dan PO1 is voor ons een verloren seizoen!
Dan pieken er toch een aantal seizoenen wegens verloren seizoenen :)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #48 Gepost op: februari 27, 2015, 11:28:17 pm »
Tja wij hadden al heel wat meer toppers kunnen winnen, maar itt jullie zat het geluk niet echt mee. Nu goed, de toekomst zal uitwijzen wie gelijk heeft..
jaja, weer zo eentje met reden verloren: geen geluk gehad....
ik noem da eerder slechte verliezers....

Offline WANNEKE

  • Leden
  • Berichten: 53
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #49 Gepost op: maart 01, 2015, 12:50:21 am »
jaja, weer zo eentje met reden verloren: geen geluk gehad....
ik noem da eerder slechte verliezers....
Zo kunt ge blijven lullen h? jongen. De media zijn het er over het algemeen mee eens dat Gent in die toppers veel minder heeft gekregen dan het verdiende. Zijn dat dan ook slechte verliezers? De vlaamse media staan er nochtans niet voor bekend om pro Gent te zijn, integendeel!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #50 Gepost op: maart 01, 2015, 02:01:48 am »
Zo kunt ge blijven lullen h? jongen. De media zijn het er over het algemeen mee eens dat Gent in die toppers veel minder heeft gekregen dan het verdiende. Zijn dat dan ook slechte verliezers? De vlaamse media staan er nochtans niet voor bekend om pro Gent te zijn, integendeel!
waar en wanneer hadden jullie "geen geluk"
Toen ge tegen 10 van Standard ni kon winnen?
Daar had je geen geluk nodig, maar een cadeau van de ref om die match te winnen....


niet pro Gent?
ze janken elk jaar dat ge ni in PO1 zat
omda ze het elk jaar verdienden....

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 449
Re: Po2 en po 3
« Reactie #51 Gepost op: maart 01, 2015, 08:18:30 am »
Wanneke wat zijt gij een zielige lul man,ge stond ook ver achteraan als het verstand werd uitgedeeld zeker? :P

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Po2 en po 3
« Reactie #52 Gepost op: maart 01, 2015, 08:36:31 pm »
Het zou me niet verbazen als we met lokeren in een poule zitten in PO2. Lokeren en Zulte Waregem zijn onafscheidelijk. :P

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #53 Gepost op: maart 01, 2015, 08:53:05 pm »
Die van ons zullen blij zijn dan
na 6 matchskes zijn ze der vanaf

Offline WANNEKE

  • Leden
  • Berichten: 53
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #54 Gepost op: maart 13, 2015, 01:38:17 pm »
Wanneke wat zijt gij een zielige lul man,ge stond ook ver achteraan als het verstand werd uitgedeeld zeker? :P
Dat zou jij toch moeten weten, ge stond vlak achter mij.. :D

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #55 Gepost op: maart 13, 2015, 03:00:22 pm »
Valse cijfers gebruiken om u beter te tonen dan je bent.. Wat ben jij dan toch een al even grote idioot! En wij hebben tenminste een geldig excuus om die twee mindere jaren te verklaren. Daarvoor waren wij ondanks de enorme schuldenberg waar enorm veel geld naartoe is gegaan praktisch altijd de betere van jullie!

Dus jullie geldig excuus is wanbeleid. Mooi jongen, mooi. En moest je het nog niet beseffen, in Waregem zijn ze ook een nieuw stadion aan het zetten. Als dat bij jullie een excuus is, is het dat bij ons ook onnozelaar.

Ik blijf me gewoon afvragen waarom sommige sujetten het echt altijd nodig vinden om te komen lachen met andere ploegen wanneer het daar slecht gaat en bij hen goed. Als het dan weer eens omgekeerd is, dan kruipen ze terug onder hun steen. Hoe zielig moet je eigenlijk niet zijn om anderen te gaan uitlachen in plaats van gewoon te genieten van het eigen succes. Ik heb nooit de behoefte gevoeld om te gaan lachen met gentsupporters de afgelopen jaren. Maar dat zal dan wel het verschil zijn tussen mij een een klasseloos geval als jij.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #56 Gepost op: maart 13, 2015, 03:01:09 pm »
Niet zo arrogant beginnen doen, jullie staan ondanks die twee goede seizoenen nog lang niet op de plaats van Gent, al dromen jullie van wel! Nogmaals, wij hebben nu twee mindere seizoen gehad, geheel te danken aan de aandacht die de Ghelamco Arena opslorpte, maar dat is voorbij! Inmiddels staan we weer zoals gewoonlijk binnen die top5 en jullie op jullie plaats in de PO2! Gent kan inmiddels vooruit kijken, jullie moeten hopen dat elke stap in jullie stadiondossier er steeds effectief komt of jullie gaan achteruit!

Wie is hier eigenlijk de arrogante paljas?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #57 Gepost op: maart 13, 2015, 08:24:38 pm »
Dat zou jij toch moeten weten, ge stond vlak achter mij.. :D
Da zal nogal wa zijn e vent
zo een kaderke boven u bed mee de stand van 2014-2015
plek 4, grijs seizoen zonder de gehoopte successen ....

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Po2 en po 3
« Reactie #58 Gepost op: maart 13, 2015, 09:55:41 pm »
Tja wij hadden al heel wat meer toppers kunnen winnen, maar itt jullie zat het geluk niet echt mee. Nu goed, de toekomst zal uitwijzen wie gelijk heeft..

Allez, de buffels hebben dit jaar eens thuis kunnen winnen van essevee en cluebtje breughe precies.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Po2 en po 3
« Reactie #59 Gepost op: maart 16, 2015, 08:13:21 pm »
Goed. We zitten in Play-off 2. Wat al bij al, na het voorbije seizoen, een opluchting is.
Ik hoop dat ze punten pakken tijdens de thuismatchen. Ik ben tevreden met elk puntje. Draw of overwinning, maakt mij niet uit. Gewoon voor eigen publiek niet meer verliezen. Als we op verplaatsing al een goeie wedstrijd spelen en toch verliezen, ben ik ook tevreden.
Verder hoop ik dat we te weinig punten pakken om deel te nemen aan de eindronde. Zodat we dit k*tseizoen kunnen afsluiten en rustig kunnen bouwen naar volgend seizoen toe. 2014-2015 was een slecht jaar. Volgend jaar beter!
No pain, no gain.