Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 236101 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #680 Gepost op: april 16, 2011, 10:16:50 pm »
zal wel steken bij de siegried brackes anno  2011 om tienduizenden belgen te zien met belgsche attributen  :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #681 Gepost op: april 16, 2011, 10:24:25 pm »
Was aanwezig op de match van Belgi? - Azerbeidjan maar kan niet aan tickets geraken voor Turkije ..
SV TILL I DIE

Offline Nineke

  • Leden
  • Berichten: 72
Re: De Rode Duivels
« Reactie #682 Gepost op: april 17, 2011, 03:56:06 pm »
Was aanwezig op de match van Belgi? - Azerbeidjan maar kan niet aan tickets geraken voor Turkije ..

Dan ebde gij ferme pech..

WAEREGHEM

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #683 Gepost op: april 17, 2011, 05:45:17 pm »
zal wel steken bij de siegried brackes anno  2011 om tienduizenden belgen te zien met belgsche attributen  :)

Gewonnen tegen de grootmachten Finland en Azerbadjan, Belgi? leeft!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: De Rode Duivels
« Reactie #684 Gepost op: april 17, 2011, 05:53:09 pm »
zal wel steken bij de siegried brackes anno  2011 om tienduizenden belgen te zien met belgsche attributen  :)

Gewonnen tegen de grootmachten Finland en Azerbadjan, Belgi? leeft!
Correctie: Finland was een gelijkspel, je bedoelde waarschijnlijk Rusland ;-)

Daarbij, veel 'anti-rode-duivel-supporters' gebruiken zo'n argument wat stom is, want het is niet alleen die paar uitslagen die het hem doen, het is de manier waarop. Met de spelers en het talent dat we hebben zouden we moeten concurreren met de betere landen, maar het kwam er niet uit omdat we geen ploeg vormen. Het heeft lang geduurd, maar nu vormt er zich echt een team en het brengt wat iedereen wil: Prachtig voetbal ?n met resultaat. Dat betekent dat het er gewoon goed uit ziet in de toekomst. Die klik is er gekomen en het zou me verbazen, moesten we weer in het sukkelstraatje belanden. Het kan altijd zijn dat we het EK missen, voetbal is geen wetenschap, maar dan is het voor de volgende keer. We gaan dan al in de hogere poules terechtkomen en gemakkelijkere tegenstanders hebben enzo.

KOMAAN RODE DUIVELS !!!!

WAEREGHEM

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #685 Gepost op: april 17, 2011, 08:58:02 pm »
Daarbij, veel 'anti-rode-duivel-supporters' gebruiken zo'n argument wat stom is, want het is niet alleen die paar uitslagen die het hem doen, het is de manier waarop. Met de spelers en het talent dat we hebben zouden we moeten concurreren met de betere landen, maar het kwam er niet uit omdat we geen ploeg vormen. Het heeft lang geduurd, maar nu vormt er zich echt een team en het brengt wat iedereen wil: Prachtig voetbal ?n met resultaat. Dat betekent dat het er gewoon goed uit ziet in de toekomst. Die klik is er gekomen en het zou me verbazen, moesten we weer in het sukkelstraatje belanden. Het kan altijd zijn dat we het EK missen, voetbal is geen wetenschap, maar dan is het voor de volgende keer. We gaan dan al in de hogere poules terechtkomen en gemakkelijkere tegenstanders hebben enzo.

Ik bedoelde Oostenrijk, sorry. Ben helemaal niet anti hoor, het interesseert me gewoon erg weinig. En het viel me op hoe men er plots veel spel van maakt, na twee matchen die je eigenlijk altijd moet winnen... Je spreekt van prachtig voetbal ?n resultaat, maar je negeert blijkbaar het feit dat we tegen Azerbadjan speelden, weet je wel, en niet tegen Spanje of Itali?... ;)

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: De Rode Duivels
« Reactie #686 Gepost op: april 17, 2011, 10:23:28 pm »
zou siegried Brackske met zijn maten nie beter komen supporteren voor de Belgen? zo kunnen ze nog eens iets opsteken betreffende de spelwijze van de Rode duivels "eendracht maakt macht" ::) :-*                                                                                                                                   voila, zo is mijn ei ook gelegd 't is toch bijna Pasen :D
« Laatst bewerkt op: april 17, 2011, 10:44:26 pm door velociraptor »

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: De Rode Duivels
« Reactie #687 Gepost op: april 17, 2011, 10:44:07 pm »
Daarbij, veel 'anti-rode-duivel-supporters' gebruiken zo'n argument wat stom is, want het is niet alleen die paar uitslagen die het hem doen, het is de manier waarop. Met de spelers en het talent dat we hebben zouden we moeten concurreren met de betere landen, maar het kwam er niet uit omdat we geen ploeg vormen. Het heeft lang geduurd, maar nu vormt er zich echt een team en het brengt wat iedereen wil: Prachtig voetbal ?n met resultaat. Dat betekent dat het er gewoon goed uit ziet in de toekomst. Die klik is er gekomen en het zou me verbazen, moesten we weer in het sukkelstraatje belanden. Het kan altijd zijn dat we het EK missen, voetbal is geen wetenschap, maar dan is het voor de volgende keer. We gaan dan al in de hogere poules terechtkomen en gemakkelijkere tegenstanders hebben enzo.

Ik bedoelde Oostenrijk, sorry. Ben helemaal niet anti hoor, het interesseert me gewoon erg weinig. En het viel me op hoe men er plots veel spel van maakt, na twee matchen die je eigenlijk altijd moet winnen... Je spreekt van prachtig voetbal ?n resultaat, maar je negeert blijkbaar het feit dat we tegen Azerbadjan speelden, weet je wel, en niet tegen Spanje of Itali?... ;)
Dat negeer ik niet, maar ik herinner me dat Belgi? nog geen enkele slechte match gespeeld heeft deze ronde. Het Azerbeidjan-ding vind ik geen argument. Na de match tegen OOstenrijk zei iemand van: Tja, pfff, ze moesten het spel niet maken enzo. We zullen eens zien tegen een stug Azerbeidjan wat ze kunnen. Ze moeten ook kunnen domineren. En hopla, tegen de Azeri's waren ze dominant. Eindeiljk doen de duivels wat ze moeten doen en dan zegt die gast: 'Ja maar tis maar tegen Azerbeidjan...'
Tja, zo kan je altijd negatief doen. Het gaat precies maar goed zijn als ze eens Spanje vlot naar huis spelen...

Ik zeg niet dat ze het wel/niet kunnen, maar een ploeg die wil kunnen doorstoten moet kunnen winnen tegen de kleinere ploegen en dat kunnen we nu. Ik wil ze binnenkort wel eens zien spelen tegen een topploeg. De match tegen Duitsland was zelfs niet zo slecht. Ik kijk al uit naar dan.

Maar wat ik vooral heb is dat ik verlang om die match tegen Turkije te zien, want ik vind het voetbal dat ze brengen echt top. Het begint echt te draaien. Daarom gaan mensen naar de Duivels kijken. Dit is voetbal dat je niet ziet in onze competitie.

ps. Ik had het niet over jou hoor ;) maar over algemeen een groep van mensen die bewust negatief doet, terwijl het goed gaat en het dus niet geplaatst is. :)

fox

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #688 Gepost op: april 18, 2011, 10:43:15 am »
zal wel steken bij de siegried brackes anno  2011 om tienduizenden belgen te zien met belgsche attributen  :)

Voor onnozelaars die voetbal aan politiek linken misschien wel ja. T moet dan ook gepikt hebben bij de Belgicistische onnozelaars tijdens de ronde van Vlaanderen.

fox

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #689 Gepost op: april 18, 2011, 11:59:00 am »
zal wel steken bij de siegried brackes anno  2011 om tienduizenden belgen te zien met belgsche attributen  :)

Voor onnozelaars die voetbal aan politiek linken misschien wel ja. T moet dan ook gepikt hebben bij de Belgicistische onnozelaars tijdens de ronde van Vlaanderen.


Je kan het toch ook niet laten om jouw eigengereide opinie neer te toetsen  ::) nee eerder  :-[



U begrijpt het niet denk ik. Je hebt Belgicisten die er zich niks van aantrekken en het bekijken zoals het is (de schoonste koers van het jaar) en je hebt Belgicisten die in de Ronde van Vlaanderen een complot met Vlaamse vlaggen zien, ergo de Belgicistische onnozelaars.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: De Rode Duivels
« Reactie #690 Gepost op: april 18, 2011, 06:26:24 pm »
zal wel steken bij de siegried brackes anno  2011 om tienduizenden belgen te zien met belgsche attributen  :)

Voor onnozelaars die voetbal aan politiek linken misschien wel ja. T moet dan ook gepikt hebben bij de Belgicistische onnozelaars tijdens de ronde van Vlaanderen.


Je kan het toch ook niet laten om jouw eigengereide opinie neer te toetsen  ::) nee eerder  :-[



U begrijpt het niet denk ik. Je hebt Belgicisten die er zich niks van aantrekken en het bekijken zoals het is (de schoonste koers van het jaar) en je hebt Belgicisten die in de Ronde van Vlaanderen een complot met Vlaamse vlaggen zien, ergo de Belgicistische onnozelaars.

Ja ja leg het maar uit.  Ik begrijp het maar al te goed. Trouwens je draait de rollen in jouw vergelijking verkeerdelijk om want het waren de flaminganten met hun geel/zwarte voddekes die de 3-kleurige vodjes niet zagen zitten.  Soit, point final want de verkleutering in de media als het over onze ingewikkelde politieke situatie gaat heeft al genoeg schade aangericht.

Wel, deze keer heeft Fox wel gelijk vind ik. De koers noemt de ronde van 'Vlaanderen' en dan is het normaal dat je daar staat met een Vlaamse vlag. Die 'Belgicisten' maakten er dan inderdaad een politiek spelletje van jammer genoeg.

Het is zo ver gekomen dat als ik het Vlaamse volkslied zing en trots ben van Vlaming te zijn, dat ik daarom anti-Belgi? ben, terwijl ik net zo goed hou van ons Belgische land. Alleen is alles nu zwart wit geworden. Het is toch niet omdat je je Belg voelt dat je je geen Vlaming meer mag voelen?

In dat opzicht mag ik ook geen Waregemse kleuren dragen, want anders is het alsof ik Waregem onafhankelijk wil, terwijl dat dat echt niet de bedoeling is, want dan moeten we een competitie zien te organiseren met bvb Racing Waregem en Zulte Waregem enzo en die tv-rechten, dat is dan ook niet simpel en...

Erg spijtig wat allemaal gebeurt. Voor mij is het doorvoeren van een deftige staatshervorming noodzakelijk om er voor te zorgen dat Belgi? kan blijven bestaan. De Waalse politici zien dat echter anders en willen dat alles blijft zoals het is, waardoor ze ons (vrees ik) naar een splitsing brengen. Het is dus erg ironisch, maar de toekomst van ons land ligt vrees ik in de handen van de Franstalige politici, die alleen maar bang zijn voor hun kiezers, maar een voorbeeld zouden moeten nemen aan de Vlaamse regering die wel een deftig beleid kan voeren. Vergelijk het met het voetbal. Je kan een ploeg met slecht bestuur niet blijven sponsoren. Ofwel ga je mee ten onder, zie Charleroi, Moescroen of Brussels, ofwel wijzig je drastisch van koers, ga je verstandig om met middelen en komt alles weer goed (zie Lokeren)
Het klinkt dus raar, maar een staatshervorming is in het voordeel van de Franstalige bevolking om hun eigen regio te verbeteren, maar het zijn die politici die het probleem vormen.

Nu ja, einde preek van mezelf... KOMAAN RODE DUIVELS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en leve de Ronde van Vlaanderen !!!!!!!!!!!!!!!!!  ;)
« Laatst bewerkt op: april 18, 2011, 06:29:55 pm door sv_forever »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #691 Gepost op: april 18, 2011, 11:06:39 pm »
zal wel steken bij de siegried brackes anno  2011 om tienduizenden belgen te zien met belgsche attributen  :)

Voor onnozelaars die voetbal aan politiek linken misschien wel ja. T moet dan ook gepikt hebben bij de Belgicistische onnozelaars tijdens de ronde van Vlaanderen.


Je kan het toch ook niet laten om jouw eigengereide opinie neer te toetsen  ::) nee eerder  :-[



U begrijpt het niet denk ik. Je hebt Belgicisten die er zich niks van aantrekken en het bekijken zoals het is (de schoonste koers van het jaar) en je hebt Belgicisten die in de Ronde van Vlaanderen een complot met Vlaamse vlaggen zien, ergo de Belgicistische onnozelaars.

je moet dan natuurlijk wel het verschil kennen tussen de vlaamse vlag (met het rood erin) en die zwart-gele vlag waar velen onwetend mee zwaaien gedurende 5 minuutjes per jaar met een vlagske dat ze net gekregen hebben ...

ik moet er in ieder geval niets van weten van partijtjes die enkele jaren geleden 3-4 % haalden en nu plots denken dat ze 6 miljoen mensen vertegenwoordigen omdat ze het eens goed doen ... maar nog helemaal niets bewezen hebben behalve wat blaffen in de media :)

nu soit terug on topic zeker ... :)

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: De Rode Duivels
« Reactie #692 Gepost op: april 20, 2011, 06:04:43 pm »
zal wel steken bij de siegried brackes anno  2011 om tienduizenden belgen te zien met belgsche attributen  :)

Voor onnozelaars die voetbal aan politiek linken misschien wel ja. T moet dan ook gepikt hebben bij de Belgicistische onnozelaars tijdens de ronde van Vlaanderen.


Je kan het toch ook niet laten om jouw eigengereide opinie neer te toetsen  ::) nee eerder  :-[



U begrijpt het niet denk ik. Je hebt Belgicisten die er zich niks van aantrekken en het bekijken zoals het is (de schoonste koers van het jaar) en je hebt Belgicisten die in de Ronde van Vlaanderen een complot met Vlaamse vlaggen zien, ergo de Belgicistische onnozelaars.

je moet dan natuurlijk wel het verschil kennen tussen de vlaamse vlag (met het rood erin) en die zwart-gele vlag waar velen onwetend mee zwaaien gedurende 5 minuutjes per jaar met een vlagske dat ze net gekregen hebben ...

ik moet er in ieder geval niets van weten van partijtjes die enkele jaren geleden 3-4 % haalden en nu plots denken dat ze 6 miljoen mensen vertegenwoordigen omdat ze het eens goed doen ... maar nog helemaal niets bewezen hebben behalve wat blaffen in de media :)

nu soit terug on topic zeker ... :)
En ik moet niets weten van een partij die 175 jaar lang de scepter gezwaaid heeft via de preekstoel en die er mede de oorzaak van is dat dat partijtje van 3-4% plots meer dan 30% van de stemmen weet te behalen in Vlaanderen!
En zo kunnen we nog wel even doorgaan...
Ieder zijn gedacht niewaar.
En NU terug on topic ...  :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #693 Gepost op: april 20, 2011, 11:28:19 pm »
dat partijtje van 3-4 % die maximum 1 verkozene ging halen, maar via een alliantie met die andere partij WEL aan minstens 1 verkozene per provincie raakte, in de meerderheid zat, zag dat het toch niet ging, dan in de oppositie ging om van daaruit keet te kunnen schoppen, en pas DAN (en na een tv-show-spelprogramma) 30 % haalde :)

soit go rode duivels  :)

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: De Rode Duivels
« Reactie #694 Gepost op: mei 24, 2011, 08:52:09 pm »
U19 heeft 1-0 gewonnen tegen Portugal.
Het was de eerste kwalificatiematch voor het EK.

Lestienne maakte de goal.

Verstraete speelde niet.

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: De Rode Duivels
« Reactie #695 Gepost op: mei 27, 2011, 02:31:32 pm »
Mooi artikel in de krant trouwens over Pavel Verstraete, die gisteren een sterke partij speelde en 90 minuten op het terrein stond.

Ook een leuk artikel over de mannen van 't Fun en hun engagement voor de Rode Duivels! Doe zo verder mannen  ;)
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: De Rode Duivels
« Reactie #696 Gepost op: mei 27, 2011, 03:20:48 pm »
wa nen klucht. Ze willen een sfeer creeeren gelijk in de ajax Arena kapot lachen;D

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: De Rode Duivels
« Reactie #697 Gepost op: mei 27, 2011, 04:27:21 pm »
wa nen klucht. Ze willen een sfeer creeeren gelijk in de ajax Arena kapot lachen;D

De "ajax Arena" ligt waarschijnlijk in uw achtertuin. We zijn dit seizoen een vier- of vijftal keer naar de Amsterdam ArenA geweest, waarvan twee of drie keer met een groepje van supporterslokaal Funcaf?.

Daar zie je dingen in en rond het stadion die in Belgi? een utopie zijn. Het is echter onze "plicht" als supporter om de goeie dingen eruit te pikken en daaruit - met genoeg gezond verstand om te weten of iets haalbaar is - te proberen de sfeer in ons stadion te verbeteren.

"kapot lachen", Arne. Wahaha...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: De Rode Duivels
« Reactie #698 Gepost op: mei 27, 2011, 04:52:35 pm »
kwil maar zeggen da nen sfeer gelijk in de Arena voor ons altijd een illusie zal zijn, daarmee zeg ik niets over ajax integendeel :) Als ik kijk naar de sfeer dit jaar in het regenboogstadion.... Ok het is een open stadion maar los van dit is er gewoon niemand die sfeer maakt, dan heeft die extra tribune niet veel zin in mijn ogen.  ;)

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: De Rode Duivels
« Reactie #699 Gepost op: mei 27, 2011, 06:41:06 pm »
wa nen klucht. Ze willen een sfeer creeeren gelijk in de ajax Arena kapot lachen;D

haha..