Auteur Topic: Problemen tijdens de match  (gelezen 21574 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.385
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #80 Gepost op: september 03, 2007, 11:05:50 pm »
Ik heb 12 jaar ervaring aan de ingang. Ik stond vroeger bij de bezoekers (tot ik de voorpagina van het sport haalde....) Sinds dien sta ik aan de andere kant.

Zeker de helft van de steward voor de bezoekers wordt door hen zelf geleverd. Dit om iets gemakkerlijk de gemoederen te doen bedaren en ze kennen best hun moeilijkste gevallen.

De hoofdstewards beslissen wat binnen mag en wat niet. Daar zit inderdaad veel verschil tussen.
Volgens mij zijn de supporten van SV gewoon veel te braaf. De andere hebben dit gewoon afgedrongen door hun "gedraag". Een vorm van verworven recht. Dit magafoon mag niet volgens de voetbal wet maar is daar nu gewoon en dit nu afnemen zou de totale groep in opstand doen komen en dat durven ze gewoon weg niet aan. Zo'n groep zijn we ver van en dat moet ook niet.

Dus blijven mee brengen dat ding en telkens goe van uwen tak maken. Eens er ene toegeeft wordt het de volgende keer 10 keer zo moeilijk. Dus veel discuteren ook op de supporter avond maar een SV supporter is en blijft altijd beleefd nie waar.

en wa krijgt de supporter als hij van zijn tak maakt?

een stadionverbod

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #81 Gepost op: september 05, 2007, 01:35:54 pm »
Ge kunt ook beleefd van uwen tak maken!!!   Ik heb al geregeld geklaagd en gezaagd, ge krijgt dan mss wel een vies gezicht... maar tis zoals hij zegt, blijven gaan, blijven proberen... Ge doet tenslotte niets mis he  ;)

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #82 Gepost op: oktober 28, 2007, 06:08:10 pm »
gisteren pv gekregen  omda ik recht ston en een meter dichter naar het plexie glas ging , amaai aje daarvoor al pv krijgt en mss stadionverbod, waar zijn we dan nog mee bezig  >:(

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #83 Gepost op: oktober 28, 2007, 08:11:15 pm »
als dat de volledige waarheid is, dan ist ongeloofelijk belachelijk!

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #84 Gepost op: oktober 29, 2007, 06:48:28 am »
als dat de volledige waarheid is, dan ist ongeloofelijk belachelijk!
ja ga er nie voor liegen ze kga al jaren naar daar nog nooit gene problemen gehad en voor ziets pv krijgen man toch  >:(

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #85 Gepost op: oktober 29, 2007, 09:34:52 am »
tja...als je ziet wat bij de grote ploegen dan mag.....??n woord: subjectiviteit

Offline roodkapje

  • Leden
  • Berichten: 41
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #86 Gepost op: oktober 29, 2007, 10:14:52 am »
Kan het verhaal van Deroose bevestigen !
we hebben hetzelfde meegemaakt ! enkel voor het te lang rechtstaan na een goal, en voor het wuiven naar het bezoekende vak vanuit vak O werd een PV opgesteld ! argumentatie van de politie : nultollerantie langs de plexi omdat beginnende provocaties langs de plexi aanleiding kunnen geven tot rellen na de match !
PV werd opgestuurd nar brussel voor het opleggen van de straf !! geldboete of stadionverbod of beiden of niks??
als er nu een straf komt of niet , zowieso vertrekken we uit vak O, nu nog ff op ons tanden bijten en het abonnement uitzitten in O en daarna verhuizen !
algemeen gezien is dit volgens ons toch wel deftig overacting van de veiligheid en politiediensten ! ik ga akkoord dat er regels moeten zijn en dat deze moeten nageleefd worden, maar een pv voor het te lang rechtstaan en het wuiven naar de bezoekers ,dat is toch niet meer normaal !!!
het enige probleem is dat het telkens individuele gevallen zijn dat ze eruit pikken ! als morgen heel het vak O recht staat en blijft recht staan dan zullen er geen pv 's volgen ! maar wanneer gaan we die sfeer nog eens (terug) krijgen ?

RK

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #87 Gepost op: oktober 29, 2007, 10:54:50 am »
gisteren pv gekregen  omda ik recht ston en een meter dichter naar het plexie glas ging , amaai aje daarvoor al pv krijgt en mss stadionverbod, waar zijn we dan nog mee bezig  >:(

Idd hier bij ons is het een overdreven belachelijke boel. Een kennis van mij deed in de match, ik denk tegen standard ofzo,  gewoon een reactie uit emotie en deed dat van op afstand zo een wegwerpgebaar naar het raam, en kreeg ook een pv , terwijl die van standard bijna dat raam aan stukken schoppen....

Ik denk dat hier weer het regeltje speelt, bij jobs zoals leraars, politie, de gefrustreerde man waar de vrouw de broek draagt thuis en hij gebruik maakt van zijn badgke...

Ng een voorbeeld, iemand geeft bij het naar boven gn een klop op die ruit , terwijl standard staat te provoceren en te stampen en te roepen en te doen, en hij gewoon ??n zachte klop met het vlakke van zijn hand

450 euro en 2 maand stadionverbod: waar gn we inderdaad naar toe

we ziijn gewoon te braaf msh soms, als we nu eens vb bij het scoren met een hele groep vb in een uitvak naar die hekkens eens stormen bij het scoren zullen ze niets meer doen, ofwel zo laf zijn om er willekeurig ??n uit te pikken

wat doe je nu trouwens mis met eens naar een hekje te lopen om de spelers te groeten bij een goal of eens je emoties te tonen.... zolang je niets afbreekt of op het veld gooit of schade maakt of iemand aanvalt lijfelijk

wat is er daar mis mee, en zeker nt om met boetes te zwaaien van om en bij de 500 euro en stadionverboden van 2 maanden

Het is gewoon hier, wij zijn nieuw in eerste klasse en ze willen meteen de strenge hand gebruiken zodat we het goed weten.

Bij ploegen als anderlecht, beerschot, standard, brugge enz.... zien ze veel meer door de vingers daar gaat dat niet zo plots nultollerantie....

Als je kijkt hoe het soms was met Sv waregem nog in den tijd, ok veel dingen waren nt goed te praten zoals de vele rellen tegen harelbeke en kortrijk en deinze... maar ja .

En idd als heel het vak zal rechtstaan en naar die ruit lopen of gebaren doen, gn ze nt vlug iets doen, dan staan ze daar met hun mond vol tanden maar als er ??n zo iets doen, zijn ze zeer sterk.

En geef toe, dat is emotie en leuk aan het voetbal, zingen naar elkaar en gebaren, en wuiven bij een nederlaag, ze halen de sfeer vr een groot deel weg uit het voetbal, alleen al door vele sfeeracties die niet mogen en door zo een zever...

Voetbal is nu ??nmaal emotie.






« Laatst bewerkt op: oktober 29, 2007, 11:02:00 am door essevee007 »

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #88 Gepost op: oktober 29, 2007, 12:45:37 pm »
Heb abo in O en vind het met het jaar kinderachtiger aan het komen. Vorig jaar ook enkele keren aanmaningen gekregen van flikken, maar nooit PV. Kreeg er stillekes aan genoeg van en dan maar met 2 vrienden ons gaan nestelen in Q waar er nog plaats genoeg is, beter zicht op het spel, en geen ambetante flikskes meer die u ambeteren :)

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #89 Gepost op: oktober 29, 2007, 12:49:28 pm »
In vak T is er ook nog plaats...  ;)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #90 Gepost op: oktober 29, 2007, 02:39:23 pm »
??n van de beste ooit, was ook eens in vak O. Match is gedaan (wedstrijd thuis tegen westerlo) er zat msh tijdens de match een 30 tal man van westerlo in dat vak achter het glas (+westerlo zijn msh de braafste mannekes samen met roeselare en moeskroen van heel eerste) waren gezinnen enz...

Dus match is gedaan, het volledige vak (die 30 man van westerlo aan het glas is al lang uit hun vak) en de stewards vormen een rij en niemand mocht er met de trappen naar beneden langs het glas. Wat was me dat een klucht. De mensen moesten dan via de banken naar beneden of verder lopen naar de volgende trap ( er werd toen veel gelachen van wat is me dat hier) Waren de vensters juist gekuist msh dat er niemand kon tegen zitten? (want al bij al heeft er een max 30 brave mannekes gezeten van westerlo en toen de mensen uit o de trap namen was iedereen al weg achter het glas)

Dat was echt heel lachwekkend
« Laatst bewerkt op: oktober 29, 2007, 02:41:30 pm door essevee007 »

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #91 Gepost op: oktober 29, 2007, 06:20:09 pm »
ja tis echt belachelijk, maar wa kun je er aan doen he kunt het toch nie halen tegen die gasten  ochja kzie wel wat er van voorkomt he ma volgend seizoen geen 0 meer voor mij ze  he meug toch niks doen

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #92 Gepost op: oktober 29, 2007, 09:31:06 pm »
nog even een quote uit de oude doos, die wel nog altijd heel actueel is :

VEILIGHEIDSBELEID = WANBELEID

Online tomtom

  • Leden
  • Berichten: 107
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #93 Gepost op: oktober 29, 2007, 09:39:36 pm »
het was :

veiligheid = wanbeleid

alle spandoeken werden thuis gelaten en enkel dit hing er.

thuismatch tegen virton

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #94 Gepost op: oktober 29, 2007, 09:42:47 pm »
wel ja , komt op hetzelfde neer h?  ;)

feit is dat de veiligheid tot op het kinderachtige reageert, inderdaad van die gefrustreerde fluor mannekes die 2 uurkes op de week een beetje macht hebben en daar ten volle misbruik van maken en zo de supporters ambeteren en sfeer beknotten.

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #95 Gepost op: oktober 30, 2007, 11:19:01 pm »
??n van de beste ooit, was ook eens in vak O. Match is gedaan (wedstrijd thuis tegen westerlo) er zat msh tijdens de match een 30 tal man van westerlo in dat vak achter het glas (+westerlo zijn msh de braafste mannekes samen met roeselare en moeskroen van heel eerste) waren gezinnen enz...

Dus match is gedaan, het volledige vak (die 30 man van westerlo aan het glas is al lang uit hun vak) en de stewards vormen een rij en niemand mocht er met de trappen naar beneden langs het glas. Wat was me dat een klucht. De mensen moesten dan via de banken naar beneden of verder lopen naar de volgende trap ( er werd toen veel gelachen van wat is me dat hier) Waren de vensters juist gekuist msh dat er niemand kon tegen zitten? (want al bij al heeft er een max 30 brave mannekes gezeten van westerlo en toen de mensen uit o de trap namen was iedereen al weg achter het glas)

Dat was echt heel lachwekkend


= was tegen lokeren of de match ervoor thuis ook zo ech belachlijk toch kvint niemer leuk gemoogt nog niets doen als ge recht staat kijkn ze al vies en zeggn ze al daje moe zittn oek al zitte op de hoogste rij in het nokje ? hoe kun je dan iemand hinderen komaan zeg

Offline matie

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #96 Gepost op: november 01, 2007, 11:41:19 am »
1oplossing kom naar vak T

svzw sup

  • Gast
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #97 Gepost op: november 01, 2007, 12:20:59 pm »
1oplossing kom naar vak T


als ge een abo ebt in O zal da niet gaan he ;)
Kzit ook nog in O .. tis inderdaad ferm verstrengt !!

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #98 Gepost op: november 01, 2007, 05:52:02 pm »
1oplossing kom naar vak T


ja, maar niet allemaal h?  ;)

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #99 Gepost op: november 01, 2007, 07:07:18 pm »
wel ja , komt op hetzelfde neer h?  ;)

feit is dat de veiligheid tot op het kinderachtige reageert, inderdaad van die gefrustreerde fluor mannekes die 2 uurkes op de week een beetje macht hebben en daar ten volle misbruik van maken en zo de supporters ambeteren en sfeer beknotten.

Toch raar dat bij CB niemand last heeft met die gefrustreerde mannetjes ? Niet klein beetje alles van langs 1 kant aan het bekijken ??

@ Tomtom: Reageer hier maar op het forum ipv bedreigingen via pm ;)