Auteur Topic: Voetbalbelgie.be  (gelezen 39747 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Voetbalbelgie.be
« Reactie #20 Gepost op: mei 21, 2008, 07:16:10 pm »
Volgens mij is het berekend op de laatste 3 seizoen. Ben daar wel niet meer zo zeker van als ik dat totaalklassement bekijk.

De overwinning op Brussels scheelde ook serieus in de portefeuille ! Door 7e te eindigen scheelt dit € 112.000 !

Hebt ge dat gehoord op de club ofzo dat getal?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Voetbalbelgie.be
« Reactie #21 Gepost op: mei 21, 2008, 10:49:28 pm »
Volgens mij is het berekend op de laatste 3 seizoen. Ben daar wel niet meer zo zeker van als ik dat totaalklassement bekijk.

De overwinning op Brussels scheelde ook serieus in de portefeuille ! Door 7e te eindigen scheelt dit € 112.000 !

wat bedoel je dan met dit scheelt 112 000 euro ? verschil tussen de 7e of de 8e plaats dan ?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Voetbalbelgie.be
« Reactie #22 Gepost op: mei 22, 2008, 09:43:51 am »
Volgens mij is het berekend op de laatste 3 seizoen. Ben daar wel niet meer zo zeker van als ik dat totaalklassement bekijk.

De overwinning op Brussels scheelde ook serieus in de portefeuille ! Door 7e te eindigen scheelt dit € 112.000 !

wat bedoel je dan met dit scheelt 112 000 euro ? verschil tussen de 7e of de 8e plaats dan ?

Ik vermoed dat hij bedoelt dat als we verloren hadden en dus 10de zouden geeindigd zijn dat we dan over die drie jaar gemiddeld lager zouden gestaan hebben dan nu en uitgerekend zou dit dan uitkomen op 112 000 euro.
denk ik...

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Voetbalbelgie.be
« Reactie #23 Gepost op: mei 22, 2008, 11:57:36 am »
Volgens mij is het berekend op de laatste 3 seizoen. Ben daar wel niet meer zo zeker van als ik dat totaalklassement bekijk.

De overwinning op Brussels scheelde ook serieus in de portefeuille ! Door 7e te eindigen scheelt dit € 112.000 !

wat bedoel je dan met dit scheelt 112 000 euro ? verschil tussen de 7e of de 8e plaats dan ?

Ik vermoed dat hij bedoelt dat als we verloren hadden en dus 10de zouden geeindigd zijn dat we dan over die drie jaar gemiddeld lager zouden gestaan hebben dan nu en uitgerekend zou dit dan uitkomen op 112 000 euro.
denk ik...
Precies! Vandaar zoals ik al eerder had aangegeven dat een eindeseizoensmatch een relatief begrip is. Er staan immers heel wat centen op het spel. Misschien dat sommigen ook beter zullen begrijpen dat Dury, op bossut na, geen grote wijzigingen doorvoerde. Het resultaat was wel nog van belang!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Voetbalbelgie.be
« Reactie #24 Gepost op: mei 22, 2008, 02:00:48 pm »
Volgens mij is het berekend op de laatste 3 seizoen. Ben daar wel niet meer zo zeker van als ik dat totaalklassement bekijk.

De overwinning op Brussels scheelde ook serieus in de portefeuille ! Door 7e te eindigen scheelt dit € 112.000 !

wat bedoel je dan met dit scheelt 112 000 euro ? verschil tussen de 7e of de 8e plaats dan ?

Ik vermoed dat hij bedoelt dat als we verloren hadden en dus 10de zouden geeindigd zijn dat we dan over die drie jaar gemiddeld lager zouden gestaan hebben dan nu en uitgerekend zou dit dan uitkomen op 112 000 euro.
denk ik...

Klopt volledig :)
Webteam SV Zulte Waregem

sv27

  • Gast
Re: Voetbalbelgie.be
« Reactie #25 Gepost op: juli 13, 2008, 10:09:02 am »
interview op voetbalbelgi?.be : "Colpaert voelt zich thuis bij Zulte Waregem"

Steve Colpaert speelde twee keer 45 minuten en voelt zich al goed thuis bij SVZW. "Ik kan enkel maar positief zijn over mijn nieuwe club. We beschikken over een goeie groep en de sfeer valt echt mee. Ik durf zeggen dat het er professioneler aan toe gaat dan bij mijn vorige club."

"Hier moeten we tenminste niet de auto's nemen om naar onze oefenterreinen te rijden. Ook op stage is alles voortreffelijk geregeld. De accommodatie in Koksijde is heel goed en behalve enkele regenbuien voorloopt alles op wieltjes. Voor mij is het natuurlijk een beetje aanpassen aan de andere trainingen en manier van werken, maar mijn integratie verloopt vlot. Na mijn beenbreuk vorig jaar is het zaak om de voorbereiding te benutten om conditioneel nog sterker te worden en opnieuw matchritme op te doen."

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Voetbalbelgie.be
« Reactie #26 Gepost op: juli 17, 2008, 02:22:16 pm »
Op voetbalbelgie een reactie op Zulte-Waregem transfers

Nu zijn ze degradatiekandidaat nr 1 met een trainer die altijd maar nieuwe spelers nodig heeft.
Wonnen verleden jaar niet buitenshuis dus degradatiekandidaat nr 1.
Heel het stadion wil Dury buiten!

Moet ik mij nu zorgen maken als fan?



Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Voetbalbelgie.be
« Reactie #27 Gepost op: juli 17, 2008, 02:26:09 pm »
Op voetbalbelgie een reactie op Zulte-Waregem transfers

Nu zijn ze degradatiekandidaat nr 1 met een trainer die altijd maar nieuwe spelers nodig heeft.
Wonnen verleden jaar niet buitenshuis dus degradatiekandidaat nr 1.
Heel het stadion wil Dury buiten!

Moet ik mij nu zorgen maken als fan?


Nee :) , dat is een reactie van een voetbalfan die er niet veel van kent.
essevee till i die!!!

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Voetbalbelgie.be
« Reactie #28 Gepost op: juli 17, 2008, 02:51:15 pm »
Op voetbalbelgie een reactie op Zulte-Waregem transfers

Nu zijn ze degradatiekandidaat nr 1 met een trainer die altijd maar nieuwe spelers nodig heeft.
Wonnen verleden jaar niet buitenshuis dus degradatiekandidaat nr 1.
Heel het stadion wil Dury buiten!

Moet ik mij nu zorgen maken als fan?


Nee :) , dat is een reactie van een voetbalfan die er niet veel van kent.

Zoals je er veel hebt op die website...  ::)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Voetbalbelgie.be
« Reactie #29 Gepost op: juli 17, 2008, 04:16:16 pm »
Het is daarenboven vakantie ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: Voetbalbelgie.be
« Reactie #30 Gepost op: juli 17, 2008, 05:10:56 pm »
Op voetbalbelgie een reactie op Zulte-Waregem transfers

Nu zijn ze degradatiekandidaat nr 1 met een trainer die altijd maar nieuwe spelers nodig heeft.
Wonnen verleden jaar niet buitenshuis dus degradatiekandidaat nr 1.
Heel het stadion wil Dury buiten!

Moet ik mij nu zorgen maken als fan?


Nee :) , dat is een reactie van een voetbalfan die er niet veel van kent.

Er bestaat daar een woord voor: het begint met K... en eindigt op ...VK-supporter  ;)

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Voetbalbelgie.be
« Reactie #31 Gepost op: juli 17, 2008, 05:51:37 pm »
Of het is de grootste svzw-fan, BRIEKE

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Voetbalbelgie.be
« Reactie #32 Gepost op: juli 17, 2008, 10:25:07 pm »
Of het is de grootste svzw-fan, BRIEKE

 :D :D :D

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
Re: Voetbalbelgie.be
« Reactie #33 Gepost op: augustus 13, 2008, 06:02:03 pm »
"Club Brugge-fans graven middenstip uit"

wo 13/08/08 - Maandagnacht werd de middenstip van het Jan Breydel-stadion uitgegraven, tot 30 centimeter diep. In de put lieten de gravers een briefje achter, met daarop: "Ik ben al in Loppem."
Volgens Het Laatste Nieuws is dat het werk van supporters van Club Brugge, die het nieuwe stadion in Loppem willen.

Zaterdag speelt Cercle Brugge tegen Anderlecht in het Jan Breydel-stadion. Die wedstrijd komt niet in het gedrang, want de stad Brugge herstelde de schade al.



Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Voetbalbelgie.be
« Reactie #34 Gepost op: november 25, 2009, 10:29:31 am »
Whereabouts: na Gent volgen Westerlo en Genk

Er is de laatste dagen veel te doen om de whereabouts in het voetbal, nadat bekendraakte dat er bij AA Gent 18 (!) streepjes zijn. Negen spelers staan bij de Oost-Vlamingen op ??n streepje van een lange schorsing. Maar ook bij Westerlo moeten een aantal spelers stilaan gaan opletten. Bij Westerlo staan er 16 streepjes uitgeschreven, bij Genk 13.

Het Laatste Nieuws voelde de Vlaamse clubs aan de tand wat betreft hun aanpak om de whererabouts in te vullen. Bij Roeselare zijn er al acht inbreuken begaan, bij KV Mechelen en STTV vier. Opvallend is dat bij Anderlecht, Club Brugge, Lokeren en Zulte Waregem nog geen overtredingen zijn vastgesteld tegen het systeem waar enkel de in Vlaanderen wonende sporters aan moeten voldoen.

Bij Anderlecht zijn zelfs enkele spelers speciaal naar het Brussels grondgebied verhuisd om zich van het whereaboutssysteem vanaf te maken.



Vullen onze spelers het zelf in of doet de club dit voor hen? In elk geval sterk dat wij nog geen enkel streepje hebben!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Voetbalbelgie.be
« Reactie #35 Gepost op: november 25, 2009, 11:50:25 am »
Whereabouts: na Gent volgen Westerlo en Genk

Er is de laatste dagen veel te doen om de whereabouts in het voetbal, nadat bekendraakte dat er bij AA Gent 18 (!) streepjes zijn. Negen spelers staan bij de Oost-Vlamingen op ??n streepje van een lange schorsing. Maar ook bij Westerlo moeten een aantal spelers stilaan gaan opletten. Bij Westerlo staan er 16 streepjes uitgeschreven, bij Genk 13.

Het Laatste Nieuws voelde de Vlaamse clubs aan de tand wat betreft hun aanpak om de whererabouts in te vullen. Bij Roeselare zijn er al acht inbreuken begaan, bij KV Mechelen en STTV vier. Opvallend is dat bij Anderlecht, Club Brugge, Lokeren en Zulte Waregem nog geen overtredingen zijn vastgesteld tegen het systeem waar enkel de in Vlaanderen wonende sporters aan moeten voldoen.

Bij Anderlecht zijn zelfs enkele spelers speciaal naar het Brussels grondgebied verhuisd om zich van het whereaboutssysteem vanaf te maken.



Vullen onze spelers het zelf in of doet de club dit voor hen? In elk geval sterk dat wij nog geen enkel streepje hebben!


Nog maar eens een vb, dat onze club groeit, werkt en alles tot in de puntjes goed doet.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: Voetbalbelgie.be
« Reactie #36 Gepost op: november 25, 2009, 11:03:12 pm »
Whereabouts: na Gent volgen Westerlo en Genk

Er is de laatste dagen veel te doen om de whereabouts in het voetbal, nadat bekendraakte dat er bij AA Gent 18 (!) streepjes zijn. Negen spelers staan bij de Oost-Vlamingen op ??n streepje van een lange schorsing. Maar ook bij Westerlo moeten een aantal spelers stilaan gaan opletten. Bij Westerlo staan er 16 streepjes uitgeschreven, bij Genk 13.

Het Laatste Nieuws voelde de Vlaamse clubs aan de tand wat betreft hun aanpak om de whererabouts in te vullen. Bij Roeselare zijn er al acht inbreuken begaan, bij KV Mechelen en STTV vier. Opvallend is dat bij Anderlecht, Club Brugge, Lokeren en Zulte Waregem nog geen overtredingen zijn vastgesteld tegen het systeem waar enkel de in Vlaanderen wonende sporters aan moeten voldoen.

Bij Anderlecht zijn zelfs enkele spelers speciaal naar het Brussels grondgebied verhuisd om zich van het whereaboutssysteem vanaf te maken.



Vullen onze spelers het zelf in of doet de club dit voor hen? In elk geval sterk dat wij nog geen enkel streepje hebben!


Nog maar eens een vb, dat onze club groeit, werkt en alles tot in de puntjes goed doet.

vandaag in gazet gelezen dat het een freelance administratief medewerker is bij ons die dit invult. Trouwens frapant dat dit enkel in vlaanderen moet en niet in wallonie...

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Voetbalbelgie.be
« Reactie #37 Gepost op: november 26, 2009, 10:00:46 am »
Gaat enkel om mensen die in Vlaanderen wonen, Mark De Man van GBA speelde vorig seizoen bij Roda, maar moest het ook invullen. Heeft daar ook 1 streepje aan overgehouden.

Is heel raar systeem...

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Voetbalbelgie.be
« Reactie #38 Gepost op: december 15, 2009, 08:51:09 pm »
Het internetmagazine Clickx heeft de winnaars van 'Site van het Jaar 2009' bekendgemaakt. Uit de selectie van voetbalclubsites kwam Clubbrugge.be als winnaar uit de bus. De websites van Anderlecht en Genk nemen de ereplaatsen in.

De top 10 van Clickx' Site van het jaar 2009:

  1. http://www.clubbrugge.be
  2. http://www.rsca.be
  3. http://www.krcgenk.be
  4. http://www.kaagent.be
  5. http://www.essevee.be
  6. http://www.stvv.com
  7. http://www.kvmechelen.be
  8. http://www.kvcwesterlo.be
  9. http://www.standard.be
10. http://www.germinalbeerschot.be

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Voetbalbelgie.be
« Reactie #39 Gepost op: april 28, 2010, 05:34:08 pm »
Dury volgende kandidaat bondscoach
28-04-2010
Francky Dury is de vierde naam die circuleert om de nieuwe Belgische bondscoach te worden. De trainer van Zulte Waregem werd nog niet gecontacteerd. Een buitenlandse trainer is ook een optie als het met Dury niets wordt. Zo ontving de bond al het cv van Leo Beenhakker en Lothar Matth?us.

Bij Zulte Waregem weten ze nog van niets. "Ik heb nog niets gehoord van de bond. Ik maak me overigens geen zorgen. Ik weet dat Francky de club niet zal verlaten, ook niet wanneer hij het voorstel krijgt om bondscoach te worden. Ze kunnen zich de moeite van het verzoek besparen", aldus Zulte Waregemvoorzitter Willy Naessens.

Naast Dury vallen de namen van Leo Beenhakker, Lothar Matth?us, Lazslo B?l?ni en Trond Sollied. Allicht valt Sollied te duur uit.  Het worden nog drukke weken voor Philippe Collin die na het mislopen van Eric Gerets, Michel Preud'homme en Georges Leekens veel moeite heeft om een nieuwe bondscoach te vinden.

raar, dit is de enige nieuwssite die dit meld! Vandaag stonden er in het nieuwsblad nochtans foto's van tien of elf mogelijke trainers voor onze duivels en daar zat Dury zelfs niet tussen, dus ik denk dat er weinig van aan is!