Auteur Topic: ontwerpen en realisaties van vlaggen  (gelezen 60054 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: ontwerpen en realisaties van vlaggen
« Reactie #200 Gepost op: december 04, 2009, 07:02:35 pm »
In functie van FFF (Footbal For Fans) een gelijknamige spandoek gemaakt zoals in Gent geweest, maar dan in het klein.




Mooi,

neem je weer vlaggen mee ook ?


Jawel... (zoals anders)
Trommels + Reuze vlaggen + spandoeken + ...

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: ontwerpen en realisaties van vlaggen
« Reactie #201 Gepost op: december 04, 2009, 08:43:00 pm »
ah super, bedankt jenske :)

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: ontwerpen en realisaties van vlaggen
« Reactie #202 Gepost op: december 04, 2009, 10:21:04 pm »
In functie van FFF (Footbal For Fans) een gelijknamige spandoek gemaakt zoals in Gent geweest, maar dan in het klein.




DEFTIG! Probeer die maar iedere wedstrijd mee te pakken..
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: ontwerpen en realisaties van vlaggen
« Reactie #203 Gepost op: december 05, 2009, 09:53:12 am »
idd, knap!

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: ontwerpen en realisaties van vlaggen
« Reactie #204 Gepost op: december 05, 2009, 01:54:01 pm »
sgoe gedaan !

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: ontwerpen en realisaties van vlaggen
« Reactie #205 Gepost op: december 06, 2009, 01:32:58 am »
Een welgemeende middelvinger! :-X

 Geen spandoeken toegelaten in Kortrijk?!!!
Op welke basis? stikkingsgevaar? of is een spandoek met daarop SV ZULTE WAREGEM uitdagend?

Fuck you!!!

Voetbal een Feest!!! mijn kl...

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: ontwerpen en realisaties van vlaggen
« Reactie #206 Gepost op: december 06, 2009, 11:04:53 am »
we zullen nog keer spandoeken maken... tsss

svzw sup

  • Gast
Re: ontwerpen en realisaties van vlaggen
« Reactie #207 Gepost op: december 06, 2009, 01:00:37 pm »
we zullen nog keer spandoeken maken... tsss

Inderdaad belachelijk om een spandoekje niet binnen te laten! Ook een paar bamboestokjes mochten er niet in!  Daar kan je enkel een kattejong mee pesten!
Trouwens die mannen van de veiligheid gaan gisteren af gelijk een gieter!  Wat heeft het voor zin om vooraan te gaan staan of achteraan mee te kijken naar het voetbal ?????  Ga verdomme tussen de spionkop staan met een paar man en haal er direct diegenen uit die vandalenstreken uithalen!  Enkel zo blijft de schade beperkt!  Een kwartier aan een stuk werd stoelen vernield en zelfs op het plein gesmeten. Enkel een paar gastjes vooraan werden eruit gepikt!!  Combi - spotters - stewards : ECHT ZINLOOS OP DEZE MANIER!!

Maar de trappen waren wel vrij h? !!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: ontwerpen en realisaties van vlaggen
« Reactie #208 Gepost op: december 06, 2009, 01:37:02 pm »
ja de trappen waren vrij, behalve om de 5 minuten , toen er iemand op uitgleed  ::)

Offline l__rens

  • Leden
  • Berichten: 95
  • c'mon essevee!!!!
Re: ontwerpen en realisaties van vlaggen
« Reactie #209 Gepost op: december 27, 2009, 02:33:48 pm »
vind het jammer dat er iedere thuismatch zoveel vlaagen achter het snoepkraam blijven liggen.
misschien eens uitdelen voor de match en vriendelijk vragen die iedere keer mee te brengen.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: ontwerpen en realisaties van vlaggen
« Reactie #210 Gepost op: december 27, 2009, 03:01:01 pm »
vind het jammer dat er iedere thuismatch zoveel vlaagen achter het snoepkraam blijven liggen.
misschien eens uitdelen voor de match en vriendelijk vragen die iedere keer mee te brengen.

Vraag maar aan jenske hoe tof het is om daar als een clown stof op stokken te staan uitdelen. :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline l__rens

  • Leden
  • Berichten: 95
  • c'mon essevee!!!!
Re: ontwerpen en realisaties van vlaggen
« Reactie #211 Gepost op: december 27, 2009, 05:42:31 pm »
vind het jammer dat er iedere thuismatch zoveel vlaagen achter het snoepkraam blijven liggen.
misschien eens uitdelen voor de match en vriendelijk vragen die iedere keer mee te brengen.

Vraag maar aan jenske hoe tof het is om daar als een clown stof op stokken te staan uitdelen. :)
oke moet vervelend zijn maar als ze nu bv eens in bak leggen of voor die hekken met een bordje naast dat ze mogen gebruikt worden. . .

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: ontwerpen en realisaties van vlaggen
« Reactie #212 Gepost op: december 28, 2009, 01:40:24 pm »
vind het jammer dat er iedere thuismatch zoveel vlaagen achter het snoepkraam blijven liggen.
misschien eens uitdelen voor de match en vriendelijk vragen die iedere keer mee te brengen.

Vraag maar aan jenske hoe tof het is om daar als een clown stof op stokken te staan uitdelen. :)
oke moet vervelend zijn maar als ze nu bv eens in bak leggen of voor die hekken met een bordje naast dat ze mogen gebruikt worden. . .

De vlaggen die daar nog achter liggen zijn enkele Rode vlagjes. Alle gecombineerde vlaggen (rood&groen) zijn allemaal uitgedeeld. Ik wil deze gerust bij de volgende thuiswedstrijd aan de ingangen van de tribunes leggen.

Van bij de start van het seizoen heb ik naar schatting al meer dan 200 vlaggen weggegeven. Als ik dan zie hoeveel er zich na enkele weken in de tribune begeven... Dan begrijp je misschien waarom het niet altijd even leuk is. Maar... Hoop doet leven :)

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: ontwerpen en realisaties van vlaggen
« Reactie #213 Gepost op: december 29, 2009, 01:03:59 am »
RESPECT.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline l__rens

  • Leden
  • Berichten: 95
  • c'mon essevee!!!!
Re: ontwerpen en realisaties van vlaggen
« Reactie #214 Gepost op: december 29, 2009, 12:42:25 pm »
vind het jammer dat er iedere thuismatch zoveel vlaagen achter het snoepkraam blijven liggen.
misschien eens uitdelen voor de match en vriendelijk vragen die iedere keer mee te brengen.

Vraag maar aan jenske hoe tof het is om daar als een clown stof op stokken te staan uitdelen. :)
oke moet vervelend zijn maar als ze nu bv eens in bak leggen of voor die hekken met een bordje naast dat ze mogen gebruikt worden. . .

De vlaggen die daar nog achter liggen zijn enkele Rode vlagjes. Alle gecombineerde vlaggen (rood&groen) zijn allemaal uitgedeeld. Ik wil deze gerust bij de volgende thuiswedstrijd aan de ingangen van de tribunes leggen.

Van bij de start van het seizoen heb ik naar schatting al meer dan 200 vlaggen weggegeven. Als ik dan zie hoeveel er zich na enkele weken in de tribune begeven... Dan begrijp je misschien waarom het niet altijd even leuk is. Maar... Hoop doet leven :)
je hebt gelijk maar ik breng al 3 jaar mijn vlaggen mee en probeer er ook het beste van te maken!!
idd hoop doet leven :)

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: ontwerpen en realisaties van vlaggen
« Reactie #215 Gepost op: december 31, 2009, 05:55:22 pm »
Vlaggen ja, tot daar aan toe ma ge moet nu ke echt na die foto's kijken van tegen Anderlecht.

Die Vlaggen met 'komaan essevee', da rood-groen met die gele letters.  A iedereen nu ke eerlijk is, die combinatie van 3 kleuren trekt er langs geen kanten op.  Da lijkt nu toch echt iets meer voor carnaval, met alle respect wi.  Ik dacht zelfs dat enkel vlaggen met de clubkleuren werden toegelaten of worden er uitzonderingen gemaakt.

svzw sup

  • Gast
Re: ontwerpen en realisaties van vlaggen
« Reactie #216 Gepost op: december 31, 2009, 06:51:18 pm »
Vlaggen ja, tot daar aan toe ma ge moet nu ke echt na die foto's kijken van tegen Anderlecht.

Die Vlaggen met 'komaan essevee', da rood-groen met die gele letters.  A iedereen nu ke eerlijk is, die combinatie van 3 kleuren trekt er langs geen kanten op.  Da lijkt nu toch echt iets meer voor carnaval, met alle respect wi.  Ik dacht zelfs dat enkel vlaggen met de clubkleuren werden toegelaten of worden er uitzonderingen gemaakt.

Hoe gaat u dan een opschrift erop krijgen? Met alleen Groen en Rood.

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: ontwerpen en realisaties van vlaggen
« Reactie #217 Gepost op: januari 01, 2010, 07:15:59 pm »
Vlaggen ja, tot daar aan toe ma ge moet nu ke echt na die foto's kijken van tegen Anderlecht.

Die Vlaggen met 'komaan essevee', da rood-groen met die gele letters.  A iedereen nu ke eerlijk is, die combinatie van 3 kleuren trekt er langs geen kanten op.  Da lijkt nu toch echt iets meer voor carnaval, met alle respect wi.  Ik dacht zelfs dat enkel vlaggen met de clubkleuren werden toegelaten of worden er uitzonderingen gemaakt.

Hoe gaat u dan een opschrift erop krijgen? Met alleen Groen en Rood.

Helemaal geen opschrift mijn beste, komaan zeg het is toch geen kindertuin.  Het mag wat mij betreft best allemaal een beetje volwassener.  Precies of dat opschrift 'komaan essevee' is zo belangrijk dat het voor een orgasme zorgt.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: ontwerpen en realisaties van vlaggen
« Reactie #218 Gepost op: januari 02, 2010, 09:23:11 am »
Die Franse vlag die te zien was op studio1,dat trekt toch op niets !
En als ernest,lutte,steffen scoort,gaat ge daar dan ook mee staan zwaaien.?

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: ontwerpen en realisaties van vlaggen
« Reactie #219 Gepost op: januari 02, 2010, 11:24:58 am »
Die Franse vlag die te zien was op studio1,dat trekt toch op niets !
En als ernest,lutte,steffen scoort,gaat ge daar dan ook mee staan zwaaien.?

En als Berrier, Taravel of Chevalier scoort ?