Auteur Topic: [10] HAZARD Thorgan  (gelezen 103062 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #40 Gepost op: januari 16, 2014, 11:12:52 pm »
Dus,Thorgan wil naar Anderlecht,Anderlecht wil Thorgan,Biko wil Thorgan naar Anderlecht,Chelsea wil??;Dury en Essevee willen hem hier houden,maar ondertussen zit hij hier nog altijd, gisteren deed Thorgan dus een Noodkreet,' ik wil naar Anderlecht' omdat  het dossier dus muurvast zit en Thorgan duidelijk voelt dat hij misschien wel nog 6 maanden bij Essevee zal zitten(zoals Malanda zich verleden jaar voelde zeker),is dat dan voor hem zo'n ramp?  Dat hij volgend jaar naar Anderlecht gaat en dit nu al bespreekt!  Dit is een bizare situatie, er zijn op zijn minst 3 of 4 van de 5 actoren die hem nu bij Anderlecht willen zien,Essevee moet dan toch veel macht hebben aangezien Hazard hier nog altijd zit ipv in Anderlecht!  Vreemd.
Der zijn er 3 die contract willen verbreken
1 die het hem ni aantrekt als zijn waarde maar stijgt
1 die hem aan zijn contract wil houden.
en laat nu net die 2 zijn die alles in handen hebben....

ik hoop dat het mag... idd een ferme noodkreet.

oproep aan het bestuur, tis de moment om been stijf te houden.
toont da ge tanden hebt en doe een voorstel da ze ni gaan op ingaan.
Praet aub meneer Herman, indien niet dan ist een njet....

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #41 Gepost op: januari 16, 2014, 11:21:38 pm »
Der zijn er 3 die contract willen verbreken
1 die het hem ni aantrekt als zijn waarde maar stijgt
1 die hem aan zijn contract wil houden.
en laat nu net die 2 zijn die alles in handen hebben....

ik hoop dat het mag... idd een ferme noodkreet.

oproep aan het bestuur, tis de moment om been stijf te houden.
toont da ge tanden hebt en doe een voorstel da ze ni gaan op ingaan.
Praet aub meneer Herman, indien niet dan ist een njet....

Vind die praat een ferm overschatte voetballer.
Maar wie weet krijgt Dury er wel wat uit

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #42 Gepost op: januari 16, 2014, 11:28:37 pm »
Als Hazard geen gehuurde speler was, was hij al lang weg met de wet van '78. Maar met zo'n gedoe moet je bij Chelsea niet afkomen, denk ik. :p

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #43 Gepost op: januari 17, 2014, 01:01:13 am »
Ik versta ook al dat gejubel rond Praet niet. Bruno heeft al meer laten zien imo. (En die Acheampong, dat moet een vergissing zijn die ze ergens bij een atletiekclub hebben opgepikt.)

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #44 Gepost op: januari 17, 2014, 01:41:52 am »
en de soepe begint te stinken te stinken en  nog meer te stinken  in onzen hof  8) essevee laat U Niet doen door bicootje en consoorten , >:( >:( >:(
« Laatst bewerkt op: januari 17, 2014, 01:47:04 am door velociraptor »

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #45 Gepost op: januari 17, 2014, 08:37:20 am »
en de soepe begint te stinken te stinken en  nog meer te stinken  in onzen hof  8) essevee laat U Niet doen door bicootje en consoorten , >:( >:( >:(
denk dat te laat is
Bayat heeft hem gemoeid

Offline dendanny

  • Leden
  • Berichten: 169
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #46 Gepost op: januari 17, 2014, 08:41:27 am »

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #47 Gepost op: januari 17, 2014, 08:43:50 am »
of toch niet...
http://www.voetbal24.be/2014/01/17/wie-wil-nu-niet-een-keer-voor-anderlecht-spelen/

Met dat verschil dat Anderlecht toen eens polste en nu de volledige wereld op zijn kop zet om hem binnen te halen...

Offline rammie

  • Leden
  • Berichten: 95
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #48 Gepost op: januari 17, 2014, 08:45:32 am »
Volgens het Laagste nieuws is Dury de schuld van alles...
Ongelooflijk toch dit...

Slachtoffer van oorlog in de coulissen
BELGA

Daar sta je dan in het Jan Breydelstadion, met je rood-groene muts op je hoofd, dansend om de kwalificatie voor de halve finale van de beker. Valt het bericht op je smartphone binnen: 'Thorgan Hazard wil naar Anderlecht.' Paf! De reacties die volgden via HLN.be en Twitter waren niet mals. "Verrader! Lafaard!" Hazard verdient die hoon niet. Dat hij vandaag weg wil bij Essevee, heeft immers alles te maken met de oorlog die zich deze zomer in de coulissen van het Regenboogstadion afspeelde. "Ik heb in de aanvoerderskwestie een inschattingsfout gemaakt. Ik neem dat op mij en ik heb mij verontschuldigd bij de spelersgroep." Francky Dury, VTM, dinsdag 6 augustus

Hoe ver kunnen de gevolgen van een inschattingsfout strekken? Francky Dury kent sinds woensdagavond het antwoord. Toen hij op 30 juli, acht uur voor de kwalificatiematch in de Champions League tegen PSV, naar de spelersraad en Davy De Fauw trok om hen te vertellen dat de verdediger z'n aanvoerdersband moest inleveren, luidde hij nietsvermoedend het vertrek van Thorgan Hazard bij Essevee in. De aardschok die de mededeling in de kleedkamer veroorzaakte, zorgde er immers voor dat zowel Hazard als z'n manager John Bico vol in de wind kwamen te staan. En vooral die laatste staat daar niet graag. Op een persmoment twee dagen later gooide Karel D'Haene het ongenoegen bij de spelers op straat en nadien stroomden de details naar buiten over hoe Bico de aanvoerdersband voor Thorgan 'gefikst' had tijdens de huuronderhandelingen. Onderhandelingen waarin Dury naar eigen zeggen nooit expliciete beloftes gedaan heeft, maar waarover de twee andere aanwezigen (toenmalig CEO Patrick Decuyper en Bico) de actieve rol van Dury van bij de start bevestigd hebben. Decuyper in deze krant de dag na het uitlekken van de 'zaak-De Fauw': "Dury was van alles op de hoogte en heeft ingestemd met het weggeven van de aanvoerdersband."

Voor schut gezet

Waarom de coach zo lang talmde om zijn belofte na te komen en ze dan op zo'n ongelukkig moment plots t?ch doorduwde, is tot op heden onbekend. Hoe dan ook: de 20-jarige Hazard kwam daardoor in augustus flink voor schut te staan. Zowel voor de spelersgroep als voor de rest van 't land. Zijn makelaar en hijzelf zijn dat zes maanden later, toen Anderlecht opnieuw kwam aankloppen, niet vergeten. John Bico zei in de zomer zelfs letterlijk in uw krant dat het tussen hem en Dury voorgoed voorbij was.

"Nooit zal ik nog Francky Dury vertrouwen. Hij kwam zijn beloftes niet na. Een man zonder woord is voor mij een man zonder waarde. Hij had het hele verhaal netjes kunnen uitleggen, maar hij koos voor de stilte, waardoor alles nog veel erger werd. Hij heeft nagelaten om Patrick Decuyper, Thorgan Hazard, Davy De fauw ?n John Bico uit de wind te zetten."
De manager was op dat moment overigens ook al boos op Dury omwille van iets anders. Zo leverde Bico in juni twee spelers af aan Essevee: verdediger Duplus en de jonge aanvaller Maatoug. Die
laatste werd door Dury al na enkele weken doorgestuurd en die eerste speelt zelden of nooit op z'n beste positie (rechtsback, de plaats van De fauw). Het maakte de woede van de manager de voorbije maanden alleen maar groter.

Afgedwongen

Hazard zelf is z'n coach nooit publiekelijk afgevallen, maar toen uw krant tien dagen geleden met hem de Eurostar richting Londen nam om er z'n oudere broer aan het werk te zien, gaf hij toe dat de rel rond de aanvoerdersband hem geraakt heeft. De quotes haalden het interview niet wegens plaatsgebrek, maar we willen ze u niet onthouden. "Ik vind het niet zo verwonderlijk dat mijn manager bepaalde zaken heeft
afgedwongen bij de club. Bij Lille heeft Bico dat jaren ook voor Eden gedaan en in ruil liet hij mijn broer bij Lille zitten, ondanks de interesse van de topclubs. Nooit heeft dat de media gehaald."
Vooral die laatste zin is belangrijk. Het stoorde Hazard niet dat hij afgelopen zomer die band uiteindelijk niet kreeg, maar w?l dat alles op straat lag.

Machtsstrijd

De jonge spelverdeler is op die manier ongewild het slachtoffer geworden van een oorlog tussen Francky Dury en zijn manager. Een strijd die Dury voerde om de macht binnen Essevee - die naar zijn zin
te veel geconcentreerd zat bij Decuyper en Bico - naar zich toe te trekken en die finaal alleen maar verliezers heeft gekend. Mensen die menen dat het grote, boze Anderlecht het kleine, onschuldige Zulte Waregem komen leegroven is, weten bij deze beter.

? Het Laatste Nieuws
vrijdag 17 januari 2014

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #49 Gepost op: januari 17, 2014, 08:45:36 am »
Het Laatste Nieuws toont weeral zijn ware gelaat!  In een artikel van Jeroen Bossaert verdedigt die jounalist Anderlecht(totaal zijn taak niet) zegt hij tussen de lijntjes dat het Dury zijn fout is dat Hazard nu naar Anderllecht wil(armbandkwestie)!
Mijn beste Jeroen, uw taak als journalist is om wanpraktijken,zoals makelaars de dag van vandaag de voetbalwereld gijzelen en veel te veel macht hebben, publiek te maken en te veroordelen, om de dubieze rol van een Bico(makelaar en baas bij WS Woluwe Brussel) in kaart te brengen!
Neen, enkel focussen op de ruzie tussen Dury en Bico maar voor de rest zeker Bico uit de wind te zetten(is de journalist in kwestie bang van dienen gast?).  Het is toch normaal dat een trainer 'baas' is over zijn kern,hij beslist het sportieve, hoe en wat zijn spelers moeten doen,daar kan en mag een manager/raadsman/eigenaar van een andere club zicht niet met moeien.  Nergens lees ik daar iets over,het is ver gekomen met de journalistiek!
« Laatst bewerkt op: januari 17, 2014, 09:07:00 am door mogul »

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #50 Gepost op: januari 17, 2014, 08:47:08 am »
En dan die titel op de voorpagina van Het Laatste Nieuws  ;D ;D

"Waarom Hazard ?cht weg wil bij Zulte Waregem"

'Dag Allemaal' is er verdorie niets tegen.

Offline rammie

  • Leden
  • Berichten: 95
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #51 Gepost op: januari 17, 2014, 08:47:59 am »
Er is wel nog in het nieuwsblad een column van Peter van den Bempt, die het wel onethisch vindt, maar die kan ik niet kopi?ren... maar die zegt denk ik wel waar het op neer komt, en de eerste kritische noot naar A'lecht toe.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #52 Gepost op: januari 17, 2014, 08:59:33 am »
Er is wel nog in het nieuwsblad een column van Peter van den Bempt, die het wel onethisch vindt, maar die kan ik niet kopi?ren... maar die zegt denk ik wel waar het op neer komt, en de eerste kritische noot naar A'lecht toe.

Waarbij het verschil tussen beide daggazetten nog maar eens duidelijk uit de verf komt.  Dat HLN ?berhaupt nog abonnees heeft is me echt een raadsel ! De boekskes story, dag allemaal en woef zijn kwalitatief zelfs beter dan die roddeltantegazette.

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #53 Gepost op: januari 17, 2014, 09:05:45 am »
De bedoelingen van Bico waren anders ook wel duidelijk. Hij wou naast WS Brussels ook een eerstklasseclub in zijn handen om al zijn spelers te slijten...

Offline dendanny

  • Leden
  • Berichten: 169
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #54 Gepost op: januari 17, 2014, 09:06:06 am »
Volgens het Laagste nieuws is Dury de schuld van alles...
Ongelooflijk toch dit...

Slachtoffer van oorlog in de coulissen
BELGA

Daar sta je dan in het Jan Breydelstadion, met je rood-groene muts op je hoofd, dansend om de kwalificatie voor de halve finale van de beker. Valt het bericht op je smartphone binnen: 'Thorgan Hazard wil naar Anderlecht.' Paf! De reacties die volgden via HLN.be en Twitter waren niet mals. "Verrader! Lafaard!" Hazard verdient die hoon niet. Dat hij vandaag weg wil bij Essevee, heeft immers alles te maken met de oorlog die zich deze zomer in de coulissen van het Regenboogstadion afspeelde. "Ik heb in de aanvoerderskwestie een inschattingsfout gemaakt. Ik neem dat op mij en ik heb mij verontschuldigd bij de spelersgroep." Francky Dury, VTM, dinsdag 6 augustus

Hoe ver kunnen de gevolgen van een inschattingsfout strekken? Francky Dury kent sinds woensdagavond het antwoord. Toen hij op 30 juli, acht uur voor de kwalificatiematch in de Champions League tegen PSV, naar de spelersraad en Davy De Fauw trok om hen te vertellen dat de verdediger z'n aanvoerdersband moest inleveren, luidde hij nietsvermoedend het vertrek van Thorgan Hazard bij Essevee in. De aardschok die de mededeling in de kleedkamer veroorzaakte, zorgde er immers voor dat zowel Hazard als z'n manager John Bico vol in de wind kwamen te staan. En vooral die laatste staat daar niet graag. Op een persmoment twee dagen later gooide Karel D'Haene het ongenoegen bij de spelers op straat en nadien stroomden de details naar buiten over hoe Bico de aanvoerdersband voor Thorgan 'gefikst' had tijdens de huuronderhandelingen. Onderhandelingen waarin Dury naar eigen zeggen nooit expliciete beloftes gedaan heeft, maar waarover de twee andere aanwezigen (toenmalig CEO Patrick Decuyper en Bico) de actieve rol van Dury van bij de start bevestigd hebben. Decuyper in deze krant de dag na het uitlekken van de 'zaak-De Fauw': "Dury was van alles op de hoogte en heeft ingestemd met het weggeven van de aanvoerdersband."

Voor schut gezet

Waarom de coach zo lang talmde om zijn belofte na te komen en ze dan op zo'n ongelukkig moment plots t?ch doorduwde, is tot op heden onbekend. Hoe dan ook: de 20-jarige Hazard kwam daardoor in augustus flink voor schut te staan. Zowel voor de spelersgroep als voor de rest van 't land. Zijn makelaar en hijzelf zijn dat zes maanden later, toen Anderlecht opnieuw kwam aankloppen, niet vergeten. John Bico zei in de zomer zelfs letterlijk in uw krant dat het tussen hem en Dury voorgoed voorbij was.

"Nooit zal ik nog Francky Dury vertrouwen. Hij kwam zijn beloftes niet na. Een man zonder woord is voor mij een man zonder waarde. Hij had het hele verhaal netjes kunnen uitleggen, maar hij koos voor de stilte, waardoor alles nog veel erger werd. Hij heeft nagelaten om Patrick Decuyper, Thorgan Hazard, Davy De fauw ?n John Bico uit de wind te zetten."
De manager was op dat moment overigens ook al boos op Dury omwille van iets anders. Zo leverde Bico in juni twee spelers af aan Essevee: verdediger Duplus en de jonge aanvaller Maatoug. Die
laatste werd door Dury al na enkele weken doorgestuurd en die eerste speelt zelden of nooit op z'n beste positie (rechtsback, de plaats van De fauw). Het maakte de woede van de manager de voorbije maanden alleen maar groter.

Afgedwongen

Hazard zelf is z'n coach nooit publiekelijk afgevallen, maar toen uw krant tien dagen geleden met hem de Eurostar richting Londen nam om er z'n oudere broer aan het werk te zien, gaf hij toe dat de rel rond de aanvoerdersband hem geraakt heeft. De quotes haalden het interview niet wegens plaatsgebrek, maar we willen ze u niet onthouden. "Ik vind het niet zo verwonderlijk dat mijn manager bepaalde zaken heeft
afgedwongen bij de club. Bij Lille heeft Bico dat jaren ook voor Eden gedaan en in ruil liet hij mijn broer bij Lille zitten, ondanks de interesse van de topclubs. Nooit heeft dat de media gehaald."
Vooral die laatste zin is belangrijk. Het stoorde Hazard niet dat hij afgelopen zomer die band uiteindelijk niet kreeg, maar w?l dat alles op straat lag.

Machtsstrijd

De jonge spelverdeler is op die manier ongewild het slachtoffer geworden van een oorlog tussen Francky Dury en zijn manager. Een strijd die Dury voerde om de macht binnen Essevee - die naar zijn zin
te veel geconcentreerd zat bij Decuyper en Bico - naar zich toe te trekken en die finaal alleen maar verliezers heeft gekend. Mensen die menen dat het grote, boze Anderlecht het kleine, onschuldige Zulte Waregem komen leegroven is, weten bij deze beter.

? Het Laatste Nieuws
vrijdag 17 januari 2014

Bico de arme stakker..., ik krijg er zowaar medelijden mee

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #55 Gepost op: januari 17, 2014, 09:07:13 am »
Misschien heeft Bico ook al aandelen in Het Laatste Nieuws...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #56 Gepost op: januari 17, 2014, 09:09:16 am »
Wat een bende riooljournalisten bij het laagste nieuws! Dus het is allemaal Dury zijn schuld??? Als het ooit oorlog wordt, en er is geen wc-papier meer, dan weet ik met welke gazette ik mijn gat ga afkuisen...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #57 Gepost op: januari 17, 2014, 09:09:58 am »
Er is wel nog in het nieuwsblad een column van Peter van den Bempt, die het wel onethisch vindt, maar die kan ik niet kopi?ren... maar die zegt denk ik wel waar het op neer komt, en de eerste kritische noot naar A'lecht toe.
ik vind 'm niet. Heb je een link?

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #58 Gepost op: januari 17, 2014, 09:11:23 am »
Ja, hoe spijtig voor die Bico, zo een brave mens die alleen maar het beste voor heeft voor zijn speler en niet alleen denkt aan zijn portefeuille en macht  ::)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #59 Gepost op: januari 17, 2014, 09:17:55 am »
Waarbij het verschil tussen beide daggazetten nog maar eens duidelijk uit de verf komt.  Dat HLN ?berhaupt nog abonnees heeft is me echt een raadsel ! De boekskes story, dag allemaal en woef zijn kwalitatief zelfs beter dan die roddeltantegazette.

de papieren het laatste nieuws , en ook hln.be is inderdaad een ordinaire roddelgazet geworden (voor zover het vroeger al zo niet was), voor kwaliteitsnieuws kies ik al jaren als abonnee voor het nieuwsblad  : goede artikels, goed streeknieuws, goede sportverslaggeving, en uiteraard ook nog jommeke EN suske en wiske EN garfield :)

de commentaren van de internetforums  op hln.be volgen vaak de artikels van de krant  :)