Auteur Topic: [VB] Essevee - Anderlecht  (gelezen 20036 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #140 Gepost op: mei 16, 2014, 12:07:38 pm »
Verstaat iemand wat er gevraagd wordt en wat Thorgan zegt heel op het einde van de persconferentie? Iets over Zulte Waregem en Kortrijk, alleszins. http://www.sporza.be/cm/sporza/matchcenter/mc_voetbal/JPL_play-offs_1314/2014_Comp_PO_I/MG_PO_I_speeldag_9/MF_140515_ZWa_AND

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #141 Gepost op: mei 16, 2014, 12:11:13 pm »
Verstaat iemand wat er gevraagd wordt en wat Thorgan zegt heel op het einde van de persconferentie? Iets over Zulte Waregem en Kortrijk, alleszins. http://www.sporza.be/cm/sporza/matchcenter/mc_voetbal/JPL_play-offs_1314/2014_Comp_PO_I/MG_PO_I_speeldag_9/MF_140515_ZWa_AND

Gewoon dat ze voor Oostende zijn, niet per se om KVK te kloten maar omdat ze geen match meer willen spelen h? liefst.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #142 Gepost op: mei 16, 2014, 12:15:26 pm »
Gewoon dat ze voor Oostende zijn, niet per se om KVK te kloten maar omdat ze geen match meer willen spelen h? liefst.

Aha, inderdaad, merci!

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #143 Gepost op: mei 16, 2014, 12:24:20 pm »
Sammy wordt hier weer vreselijk over het hoofd gezien. moesten de hazards, de kums ed van dees wereld met de zelfde doodsverachting de strijd aangaan...

Jammer maar helaas. Wanneer we het niet verwachten werden punten gepakt (uefa cup, gent, etc...) , wanneer het hele stadion vol zit vol verwachting, slaat heel het team, staf incluis, aan het klungelen. die psycholoog heeft dan telkens cong? zeker?

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.608
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #144 Gepost op: mei 16, 2014, 12:42:05 pm »
kums is een goede speler maar wint bijna geen enkel duel en is ok traag.

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 903
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #145 Gepost op: mei 16, 2014, 01:18:05 pm »
Tweede fout van Dury dit seizoen. Jammer genoeg 2x met fatale gevolgen. Hiermee breek ik Franky zeker niet af, verre van maar ik zou de opstelling van de tweede helft vanaf het begin gemaakt hebben.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #146 Gepost op: mei 16, 2014, 01:19:15 pm »
kums is een goede speler maar wint bijna geen enkel duel en is ok traag.


Tja, kwestie van een speler te beoordelen op ??n match. Een paar weken terug las ik nog dat Kums nooit een duel verliest.

Ok, de eerste helft gisteren was een complete off-day, maar nadien was het beter en algemeen dit seizoen was het gewoon top.  Kan gebeuren.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.241
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #147 Gepost op: mei 16, 2014, 01:21:12 pm »
Sammy wordt hier weer vreselijk over het hoofd gezien. moesten de hazards, de kums ed van dees wereld met de zelfde doodsverachting de strijd aangaan...

Jammer maar helaas. Wanneer we het niet verwachten werden punten gepakt (uefa cup, gent, etc...) , wanneer het hele stadion vol zit vol verwachting, slaat heel het team, staf incluis, aan het klungelen. die psycholoog heeft dan telkens cong? zeker?

Kom kom kom, je moet ook niet overdrijven he.
Sammy heeft 2 ballen moeten pakken. Waarvan er 1 gewoon recht op hem werd geschoten.
Ik ga niet zeggen dat Sammy slecht was e, gewoon degelijk, want heeft eigenlijk niets moeten doen.

Wel erger ik mij bij hem aan zijn eindeloos getalm bij spelhervattingen, wat moet dat duren zeg.

Persoonlijk (!!) zou ik altijd kiezen voor Bruzzese. In het keepen niet slechter dan Sammy (enkel op hoge ballen)  en voetballend een klasse beter.
Maar ik begrijp ook wel dat Bossut hier in de goal staat(na jaren trouwe dienst) en heb daar geen probleem mee.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.268
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #148 Gepost op: mei 16, 2014, 02:07:39 pm »
RSCA de eerste helft gewoon scherper en agressiever, met logische ruststand. Na de rust meer evenwicht, maar we eindigen op een correcte plaats. Ik hoop wel dat we geen barrages moeten spelen, anders ben ik er wat bang voor! Nu, ik denk niet dat Kortrijk nog veel goesting heeft, gelukkig maar!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.789
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #149 Gepost op: mei 16, 2014, 03:08:19 pm »
RSCA de eerste helft gewoon scherper en agressiever, met logische ruststand. Na de rust meer evenwicht, maar we eindigen op een correcte plaats. Ik hoop wel dat we geen barrages moeten spelen, anders ben ik er wat bang voor! Nu, ik denk niet dat Kortrijk nog veel goesting heeft, gelukkig maar!
die van ons ook niet...

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #150 Gepost op: mei 16, 2014, 04:06:25 pm »

Wel erger ik mij bij hem aan zijn eindeloos getalm bij spelhervattingen, wat moet dat duren zeg.


Daar stoor ik mij ook enorm aan. Waarschijnlijk wil hij dit niet meer meemaken  :)
https://www.youtube.com/watch?v=ZLnR0VpEKJE

"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #151 Gepost op: mei 16, 2014, 04:41:06 pm »
Diegene die onze barslechte 1e helft afschuiven op de aanwezigheid van Leye hebben maar weinig kaas gegeten van voetbal.

Of was het Leyes schuld misschien dat Kums als een vod stond te spelen die 1e helft en altijd zijn mannetje liet lopen?
Was het Leyes schuld dat de ballen m?ters van Skulasons voeten sprongen bij controles?
Was het Leyes schuld dat Anderlecht razendsnel counterde (Najar stond bij hoekschoppen van Essevee ?ltijd moederziel alleen vrij) ?
Was het Leyes schuld dat Bongonda bang leek van Vanden Borre?

Anderlecht was gewoon h??l goed die 1e helft. Zoals Zulte Waregem vorige zaterdag h??l goed was in de 1e helft.
Anderlecht deed dat gewoon fantastisch. Ze grepen vanaf minuut 1 Essevee naar de keel en daar wisten onze mannen geen raad mee. Integendeel, ze trokken hun voet terug. En als dan nog eens ?lle ballen goed vallen in hun voordeel ?n er een ref is die ?lle twijfelgevallen in hun voordeel fluit, dan wordt het moeilijk zoniet onmogelijk om nog een goed resultaat te spelen.
Niettegenstaande ik er altijd bleef in geloven hoor. Ik wist dat in de 2e helft nog ?lles mogelijk was.

Zulte Waregem herpakte zich in de 2e helft gelukkig. Plots leken Kums en co w?l weer te kunnen voetballen.
Een gelijkspel was daarom ook een juiste weergave geweest van de wedstrijd vond ik.
Maar als die ?ne pass op De fauw juist is, zie ik Essevee nog stunten en over Anderlecht wippen. Maar ja, als als als.

C?ceres viel heel goed in (Jaaaa, die had aan de wedstrijd moeten starten, ACHTERAF GEZIEN).
S?perwedstrijd van N'Diaye moet ik zeggen. Die jongen was tegen Lokeren ook al fenomenaal en deed dat gisteren andermaal subli?m. Z?lden balverlies, passes buitenkant voet, hard in duel. Het leek wel een Kums in topvorm.

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #152 Gepost op: mei 16, 2014, 05:25:21 pm »
We spelen onze beste wedstrijd vorige week en toch dat sterk middenveld veranderen?
Als je van je eigen sterkte uitgaat moet je dat niet doen Dury, tenzij je je achteraf op de borst wil kloppen als tactisch genie.
Never chance a winning team.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #153 Gepost op: mei 16, 2014, 05:27:57 pm »
We spelen onze beste wedstrijd vorige week en toch dat sterk middenveld veranderen?
Als je van je eigen sterkte uitgaat moet je dat niet doen Dury, tenzij je je achteraf op de borst wil kloppen als tactisch genie.
Never chance a winning team.

Als je van je eigen sterkte uitgaat, start je een match ?ltijd met Kums in de basis. En niet met de op papier minder aan de bal zijnde N'Diaye. Die overigens, zoals ik al meermaals zei, een prima match speelde.
Die laatste zin is trouwens zever in pakskes.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.241
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #154 Gepost op: mei 16, 2014, 07:26:11 pm »
Als je van je eigen sterkte uitgaat, start je een match ?ltijd met Kums in de basis. En niet met de op papier minder aan de bal zijnde N'Diaye. Die overigens, zoals ik al meermaals zei, een prima match speelde.
Die laatste zin is trouwens zever in pakskes.

Je weet dat ik zou gestart zijn met N'diaye, gewoon al om Kouyate op te vangen, want die kon doen waar hij zin in had.

Over je vorige post (die lange ;) ) zie ik je wel niet praten over de verdedigers.
Die waren ook zeer zwak in die eerste helft, De fauw en Verboom zagen sterren en konden geen bal controleren.
Valt op dat vooral die 2 zwak spelen als het om de knikkers te doen is.
D'haene en Colpaert leden constant balverlies.
En tegen een pivot en een rappe spits zijn die 2 meestal slecht, want die ene verliest het duel, en de ander is niet mee met de lopende spits.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.724
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #155 Gepost op: mei 17, 2014, 11:46:52 am »
Diegene die onze barslechte 1e helft afschuiven op de aanwezigheid van Leye hebben maar weinig kaas gegeten van voetbal.

Of was het Leyes schuld misschien dat Kums als een vod stond te spelen die 1e helft en altijd zijn mannetje liet lopen?
Was het Leyes schuld dat de ballen m?ters van Skulasons voeten sprongen bij controles?
Was het Leyes schuld dat Anderlecht razendsnel counterde (Najar stond bij hoekschoppen van Essevee ?ltijd moederziel alleen vrij) ?
Was het Leyes schuld dat Bongonda bang leek van Vanden Borre?

Anderlecht was gewoon h??l goed die 1e helft. Zoals Zulte Waregem vorige zaterdag h??l goed was in de 1e helft.
Anderlecht deed dat gewoon fantastisch. Ze grepen vanaf minuut 1 Essevee naar de keel en daar wisten onze mannen geen raad mee. Integendeel, ze trokken hun voet terug. En als dan nog eens ?lle ballen goed vallen in hun voordeel ?n er een ref is die ?lle twijfelgevallen in hun voordeel fluit, dan wordt het moeilijk zoniet onmogelijk om nog een goed resultaat te spelen.
Niettegenstaande ik er altijd bleef in geloven hoor. Ik wist dat in de 2e helft nog ?lles mogelijk was.

Zulte Waregem herpakte zich in de 2e helft gelukkig. Plots leken Kums en co w?l weer te kunnen voetballen.
Een gelijkspel was daarom ook een juiste weergave geweest van de wedstrijd vond ik.
Maar als die ?ne pass op De fauw juist is, zie ik Essevee nog stunten en over Anderlecht wippen. Maar ja, als als als.

C?ceres viel heel goed in (Jaaaa, die had aan de wedstrijd moeten starten, ACHTERAF GEZIEN).
S?perwedstrijd van N'Diaye moet ik zeggen. Die jongen was tegen Lokeren ook al fenomenaal en deed dat gisteren andermaal subli?m. Z?lden balverlies, passes buitenkant voet, hard in duel. Het leek wel een Kums in topvorm.
Nog een geluk dat jij heel veel kaas eet! Wel kaas met veel gaten in.  Het is correct dat Anderlecht heel goed was, het is correct dat zowel onze verdediging als onze middenvelders een ramp waren, maar het is zeker correct dat we door Leye zwak waren,kon de bal niet controleren,bij ieder balverlies liep hij geen meter(in ons systeem is het heel belangrijk dat onze flankspelers mee helpen verdedigen aangezien onze back's zo hoog staan) maw dankzij inbreng van Leye konden we aanvallend niks doen en stonden we verdedigend veel zwakker.  Ik versta niet dat een coach als Dury niet ingreep bij die enorme kans van Kouyat?(waarom zowel Colpaert als D'Haene meesturen naar voren toe, nadat we die enorme kans zagen van Kouyat?)we kregen reeds in Standard en Lokeren zo'n goal tegen en ik denk nog enkele andere op juist dezelfde manier, dit noem ik naief.

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #156 Gepost op: mei 17, 2014, 12:19:12 pm »
Ik heb het er moeilijk mee dat veel zogenaamde voetbalkenners onze spelers na een inderdaad zwakke prestatie tegen Anderlecht afmaken. Ik vind dankbaarheid voor wat deze ploeg ons nu twee seizoenen na elkaar brengt een mooie deugd.

Sommigen hier vellen een oordeel over onze spelers en gebruiken daarvoor een maatstaf die niet realistisch is voor een ploeg met het budget van Zulte Waregem.

We moeten het hebben van ons collectief en alle details moeten kloppen om goed te zijn.

Donderdag klopten jammer genoeg vele details niet, sommige zijn de verantwoordelijkheid van de coach en sommige zijn te wijten aan een mindere prestatie van onze spelers (te veel willen en daardoor te veel druk op zichzelf zetten ?).

Dury heeft verkeerd gegokt met de opstelling van Leye en de niet-opstelling van Ndiaye.
Dury zet de ploeg niet goed bij corners voor ons waardoor we uiterst kwetsbaar zijn voor de tegenaanval.

Bepaalde spelers presteerden onder hun normale niveau, Skulasson, Kums, Defauw, Verboom en de rest was niet goed genoeg om dit alles te compenseren.

Een laatse factor: Anderlecht was in de eerste helft indrukwekkend goed, volgens iedereen hun beste helft van het seizoen.

Alles zat dus tegen om punten te kunnen halen ( en laat ons zeggen dat ook de scheids niet meewerkte) en toch had het nog gekund....alleen daarom al, chapeau voor ons team.

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #157 Gepost op: mei 17, 2014, 12:33:36 pm »
Kzal het mar hier zetten ;)

@CouckeMarc: Als dankbaarheid aan @ESSEVEELIVE voor @FranckBERRIER, belangrijke stap voor #weireldploegsje, gaat #kvo vanavond alles geven!! #kvokor

Vincent

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #158 Gepost op: mei 17, 2014, 07:53:27 pm »
Ik heb het er moeilijk mee dat veel zogenaamde voetbalkenners onze spelers na een inderdaad zwakke prestatie tegen Anderlecht afmaken. Ik vind dankbaarheid voor wat deze ploeg ons nu twee seizoenen na elkaar brengt een mooie deugd.

Sommigen hier vellen een oordeel over onze spelers en gebruiken daarvoor een maatstaf die niet realistisch is voor een ploeg met het budget van Zulte Waregem.

We moeten het hebben van ons collectief en alle details moeten kloppen om goed te zijn.

Donderdag klopten jammer genoeg vele details niet, sommige zijn de verantwoordelijkheid van de coach en sommige zijn te wijten aan een mindere prestatie van onze spelers (te veel willen en daardoor te veel druk op zichzelf zetten ?).

Dury heeft verkeerd gegokt met de opstelling van Leye en de niet-opstelling van Ndiaye.
Dury zet de ploeg niet goed bij corners voor ons waardoor we uiterst kwetsbaar zijn voor de tegenaanval.

Bepaalde spelers presteerden onder hun normale niveau, Skulasson, Kums, Defauw, Verboom en de rest was niet goed genoeg om dit alles te compenseren.

Een laatse factor: Anderlecht was in de eerste helft indrukwekkend goed, volgens iedereen hun beste helft van het seizoen.

Alles zat dus tegen om punten te kunnen halen ( en laat ons zeggen dat ook de scheids niet meewerkte) en toch had het nog gekund....alleen daarom al, chapeau voor ons team.

2

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: [VB] Essevee - Anderlecht
« Reactie #159 Gepost op: mei 19, 2014, 08:44:06 am »
Kzal het mar hier zetten ;)

@CouckeMarc: Als dankbaarheid aan @ESSEVEELIVE voor @FranckBERRIER, belangrijke stap voor #weireldploegsje, gaat #kvo vanavond alles geven!! #kvokor

Merci Marc.

Ik zie graag voetbal, maar had geen zin meer in nog 2 matchkes tegen Kortrijk.