Auteur Topic: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee  (gelezen 64733 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #40 Gepost op: mei 28, 2013, 10:08:23 pm »
Weet iemand al de prijs van een aandeel ? Indien er winst gerealiseerd wordt gaat dit dan naar de aandeelhouders of blijft dit in de club ? Ik kan me wel voorstellen dat Pdc de prijs die hij betaald heeft voor zijn aandelen dat hij die wil terugverdienen op x aantal jaar wel als ik investeer wil ik nu juist hetzelfde !!!!

Freve

  • Gast
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #41 Gepost op: mei 28, 2013, 10:11:04 pm »
Weet iemand al de prijs van een aandeel ? Indien er winst gerealiseerd wordt gaat dit dan naar de aandeelhouders of blijft dit in de club ? Ik kan me wel voorstellen dat Pdc de prijs die hij betaald heeft voor zijn aandelen dat hij die wil terugverdienen op x aantal jaar wel als ik investeer wil ik nu juist hetzelfde !!!!
dan moet idereen zijn inbreng ook geregistreerd worden en bijgehouden en verdeelt worden naar inbreng
tis gene kak in elk geval, juristen zullen ook plezier hebben

Offline koenbossuyt

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #42 Gepost op: mei 28, 2013, 10:12:54 pm »

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #43 Gepost op: mei 28, 2013, 10:15:40 pm »
IK zou daar niet te veel op rekenen, indien we het halen kunnen we dingen blokkeren, hebben we als supporter een "stem", maar uw geld zal zowieso weg zijn. Aan iedereen de keuze, zal tijd vragen.

Freve

  • Gast
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #44 Gepost op: mei 28, 2013, 10:17:48 pm »
als ge als supporter inspraak wilt is dit de enige mogelijkheid
inspraak zonder inspanning is ni meer van deze tijd maar van 1830

ik hoop da PDC ziet da de supporters ook een inspanning willen doen
want ze vallen hem niet aan, ze vragen zelfs zelf de medewerking van het stad

fingers crossed....

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #45 Gepost op: mei 28, 2013, 10:19:46 pm »
Als je 1M? kunt ophalen in tijden die niet meer zijn wat ze geweest zijn dan zeg ik CHAPEAU !!!!!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #46 Gepost op: mei 28, 2013, 10:26:18 pm »
Als je 1M? kunt ophalen in tijden die niet meer zijn wat ze geweest zijn dan zeg ik CHAPEAU !!!!!

Moet lukken. Denk dat er genoeg supporters zijn, waarbij SV een enorm belangrijk stukje van hun leven inneemt.
-SVZW Forever-

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #47 Gepost op: mei 28, 2013, 10:30:07 pm »
ik ben inderdaad ook bereid om wat te 'doneren' maar je moet weten 1M? = 1000 x 1000?, 2000 x 500?, 5000 x 200 ? (ongeveer iedere abbonee die het dubbele zou betalen voor zijn abbonoment) en dat is heel veel geld

Freve

  • Gast
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #48 Gepost op: mei 28, 2013, 10:30:37 pm »
Als je 1M? kunt ophalen in tijden die niet meer zijn wat ze geweest zijn dan zeg ik CHAPEAU !!!!!

Moet lukken. Denk dat er genoeg supporters zijn, waarbij SV een enorm belangrijk stukje van hun leven inneemt.
ik wil gerust luisteren wat ze voorstellen

Offline qrt

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #49 Gepost op: mei 28, 2013, 10:30:42 pm »
1000 fans die 1000 euro ophoesten , kzie dat nog nie gebeuren !

Freve

  • Gast
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #50 Gepost op: mei 28, 2013, 10:34:29 pm »
tezien hoe groot je de deelbewijzen ook maakt
als je 100? neemt kan het ook zijn dat er mensen zijn die er 2-3 kopen
als je 50? neemt heb je er meer nodig maar kan je bvb in januari een kopen
en dan later nog. 1000? in ene keer is veel, verspreidt is dat evenveel maar minder zwaar....

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 922
  • Essevee!
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #51 Gepost op: mei 28, 2013, 10:35:35 pm »
Wat de supportersraad van Zulte Waregem precies wil doen is participeren in de club. Dat plan stelde het ook voor aan Patrick Decuyper. Het voorstel omvat enkele pijlers.
1. Er wordt een Supporters Trust opgericht dat minstens 20% van de aandelen zal aankopen.
2. Dat Supporters Trust zal iemand afvaardigen in de raad van bestuur van de club.
3. Davy De fauw blijft na zijn actieve loopbaan actief bij de club.
4. Het Europese voetbal wordt bij voorkeur in Gent gespeeld.
5. De club verbindt zich tot de regio Zuid-West-Vlaanderen.


Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-05-28/supporters-gaan-20-aandelen-zulte-waregem-overnemen#ixzz2UcbIZeGA

Kan dit bevestigd worden?
Want puntje 5 is duidelijk over PDC zijn fusieplannen met kortrijk

Freve

  • Gast
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #52 Gepost op: mei 28, 2013, 10:38:25 pm »
Wat de supportersraad van Zulte Waregem precies wil doen is participeren in de club. Dat plan stelde het ook voor aan Patrick Decuyper. Het voorstel omvat enkele pijlers.
1. Er wordt een Supporters Trust opgericht dat minstens 20% van de aandelen zal aankopen.
2. Dat Supporters Trust zal iemand afvaardigen in de raad van bestuur van de club.
3. Davy De fauw blijft na zijn actieve loopbaan actief bij de club.
4. Het Europese voetbal wordt bij voorkeur in Gent gespeeld.
5. De club verbindt zich tot de regio Zuid-West-Vlaanderen.


Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2013-05-28/supporters-gaan-20-aandelen-zulte-waregem-overnemen#ixzz2UcbIZeGA

Kan dit bevestigd worden?
Want puntje 5 is duidelijk over PDC zijn fusieplannen met kortrijk
denk eerder verbinden om hier te blijven in de streek....
denk ik

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #53 Gepost op: mei 28, 2013, 10:40:45 pm »
Nee men bedoelt geen fusie!
men wil trouwens ook dat Stad Waregem de gronden cadeau doet, dan is svzw de bouwheer en zou de bouw van een stadion in principe veel sneller moeten gaan. (Minder vergunningen, ruimtelijke plannen, etc)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #54 Gepost op: mei 28, 2013, 10:43:37 pm »
Goed initiatief en veel werk ingestoken waarvoor dank. Dit is de weg die men moet volgen. Ik wil wel participeren.
 Maar de aanwezigheid van bestuursleden die de daden van Decuyper afkeuren had ik wel verwacht,maar neen dus,niemand, vond ik erg.  Het argument om de club tot rust te brengen is redicuul, enkel een afwijzig van Decuyper zjjn daden door WN zou de club en zijn supporters tot rust hebben gebracht, tot nu toe gebeurde dit niet en ben ik dus ook niet op mijn gemak.
  Ook moest men de solidariteit naar KVO-supporters benadrukken,maar dat deed men niet.  Ik wil dus wel participeren, maar ik blijf bij mijn standpunt,zolang diene aap van een Decuyper in Essevee zit, ga ik niet en koop ik geen abbo,omdat ik me niet kan vereenzelvigen met zo iemand in mijn club,ge kunt wel zeggen,hij is essevee niet, maar hij is wel de baas en zolang hij de baas is koop ik geen abbo, ik kan niet,sorry.  Ik veroordeel niemand, iedereen moet doen wat hij het beste vind, maar voor mij is dit het einde.
Ik zal mij hier dan ook onthouden van verdere commentaar.

Offline svthesharks

  • Leden
  • Berichten: 100
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #55 Gepost op: mei 28, 2013, 10:47:07 pm »
Alles respect voor het werk en de tijd van de  spr maar we staan nog nergens
buiten beetje sussn vond ik er vandaag niet veel aan
dienen aap kan nog doen wat ie wilt, en datie vooral uit mij buurt blijft

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 784
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #56 Gepost op: mei 28, 2013, 10:51:51 pm »
1000 fans die 1000 euro ophoesten , kzie dat nog nie gebeuren !

Zowiezo willen enkele investeerders lees "sponsers" reeds het deel voorschieten zodat het wat sneller gaat.

Vincent

  • Gast
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #57 Gepost op: mei 28, 2013, 11:38:53 pm »
We hebben de keuze: ofwel zwartkijken en zeggen dat Decuyper toch kan blijven doen wat hij wil, dat er geen afkeuring komt van Willy, zeggen dat we dat geld toch niet bij elkaar krijgen, dat we het allemaal nog wel eens willen zien enz.

Ofwel deze kans met beide handen grijpen en er in slagen om in elk geval af te dwingen dat zaken als een verhuis of een fusie met Kortrijk er nooit kunnen komen. Daar heb ik best een bedrag voor over en jawel, het mag 500 of zelfs 1000 euro zijn voor mij. Dat niet iedereen dat ziet zitten of kan opbrengen kan ik zeker begrijpen maar ik veronderstel dat er ook voor kleinere bedragen zal kunnen ingestapt worden en alle beetjes helpen. We moeten dit ook niet zien als een investering die een financieel rendement zal opbrengen. De opbrengst voor ons zal zijn dat onze club voor altijd in Waregem verankerd blijft.

We moeten Geert en diegenen die er mee bezig zijn in elk geval verder steunen, ze hebben nu al heel mooi werk geleverd. En op het moment dat we effectief zelf een bijdrage kunnen leveren, zou ieder dat naar eigen vermogen moeten proberen te doen. Dan wordt het meer dan ooit ons Essevee!
« Laatst bewerkt op: mei 28, 2013, 11:41:17 pm door Vincent »

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #58 Gepost op: mei 28, 2013, 11:42:10 pm »
Alles respect voor het werk en de tijd van de  spr maar we staan nog nergens
buiten beetje sussn vond ik er vandaag niet veel aan
dienen aap kan nog doen wat ie wilt, en datie vooral uit mij buurt blijft
Inderdaad we staan nog nergens en niemand vn het bestuur die zijn kop laat zien, easy. Afwachten...

Vincent

  • Gast
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #59 Gepost op: mei 28, 2013, 11:45:06 pm »
Alles respect voor het werk en de tijd van de  spr maar we staan nog nergens
buiten beetje sussn vond ik er vandaag niet veel aan
dienen aap kan nog doen wat ie wilt, en datie vooral uit mij buurt blijft
Inderdaad we staan nog nergens en niemand vn het bestuur die zijn kop laat zien, easy. Afwachten...

Dan moet je er ook bij zeggen dat de mensen van de supportersraad uiteindelijk zelf hebben gevraagd dat er niemand van het bestuur zou aanwezig zijn. Zelfs Decuyper wou komen maar het werd hem afgeraden.