Auteur Topic: Voorspelling 2013/14  (gelezen 19887 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Voorspelling 2013/14
« Reactie #60 Gepost op: juli 20, 2013, 12:00:13 am »
Beveren en Charleroi zullen dit jaar veeeel sterker uit de hoek komen.

waasland-beveren heeft in ieder geval al massaal ingekocht , of het volstaat is natuurlijk iets anders. maar met die spelers en de boeck lijken ze mij nooit in gevaar te zullen komen.

Freve

  • Gast
Re: Voorspelling 2013/14
« Reactie #61 Gepost op: juli 20, 2013, 07:22:10 am »
Beveren en Charleroi zullen dit jaar veeeel sterker uit de hoek komen.

waasland-beveren heeft in ieder geval al massaal ingekocht , of het volstaat is natuurlijk iets anders. maar met die spelers en de boeck lijken ze mij nooit in gevaar te zullen komen.
ik denk ook da WB zal verrassen

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Voorspelling 2013/14
« Reactie #62 Gepost op: juli 20, 2013, 07:38:02 am »
Bij charleroi loopt er nog altijd ene Pollet rond ... topspits

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Voorspelling 2013/14
« Reactie #63 Gepost op: juli 22, 2013, 06:55:57 pm »
Bij charleroi loopt er nog altijd ene Pollet rond ... topspits

Nen topspits loopt volgens mij nie bij Charleroi te stinken e.
Zwaar overschat vind ik die Pollet door sommige supporters van ons.

callens500

  • Gast
Re: Voorspelling 2013/14
« Reactie #64 Gepost op: juli 22, 2013, 07:51:18 pm »
Bij charleroi loopt er nog altijd ene Pollet rond ... topspits

Nen topspits loopt volgens mij nie bij Charleroi te stinken e.
Zwaar overschat vind ik die Pollet door sommige supporters van ons.
ik heb liever pollet dan leye is sterker rapper en heeft een neusje voor doelpunten.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Voorspelling 2013/14
« Reactie #65 Gepost op: juli 22, 2013, 07:53:16 pm »
Bij charleroi loopt er nog altijd ene Pollet rond ... topspits

Nen topspits loopt volgens mij nie bij Charleroi te stinken e.
Zwaar overschat vind ik die Pollet door sommige supporters van ons.
ik heb liever pollet dan leye is sterker rapper en heeft een neusje voor doelpunten.
Maar Leye is zeer belangrijk voor ond . Maar geeft geen neus voor goals . Scoorde maar 17 keer ...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Voorspelling 2013/14
« Reactie #66 Gepost op: juli 22, 2013, 07:58:41 pm »
Bij charleroi loopt er nog altijd ene Pollet rond ... topspits

Nen topspits loopt volgens mij nie bij Charleroi te stinken e.
Zwaar overschat vind ik die Pollet door sommige supporters van ons.
ik heb liever pollet dan leye is sterker rapper en heeft een neusje voor doelpunten.

Leye is eigenlijk de leider van ons druk zetten!
Weet perfect hoe hij dat moet doen.
Pollet, wat doet die, rechtdoor lopen met zijn bal en schieten.
Heeft een goed schot ok, maar tegen deftige verdedigers brengt die niets voor mekaar.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Voorspelling 2013/14
« Reactie #67 Gepost op: juli 22, 2013, 10:55:27 pm »
nieuwsblad ziet ons 7e eindigen, net voor de v??kaa.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Voorspelling 2013/14
« Reactie #68 Gepost op: juli 22, 2013, 11:49:03 pm »
nieuwsblad ziet ons 7e eindigen, net voor de v??kaa.

De algemene teneur is dat Lokeren 6e eindigt en dus POI haalt en wij niet. Delaplace/Malanda wordt aangehaald ja, maar Lokeren liet nu ook niet bepaald iets moois zien in POI. Begonnen vaak goed maar verpestten het vaak. Zijn wel niemand kwijt.

Freve

  • Gast
Re: Voorspelling 2013/14
« Reactie #69 Gepost op: juli 23, 2013, 08:07:02 am »
nieuwsblad ziet ons 7e eindigen, net voor de v??kaa.

De algemene teneur is dat Lokeren 6e eindigt en dus POI haalt en wij niet. Delaplace/Malanda wordt aangehaald ja, maar Lokeren liet nu ook niet bepaald iets moois zien in POI. Begonnen vaak goed maar verpestten het vaak. Zijn wel niemand kwijt.
das hun sterkte
sommige spelers zitten er al meer dan 3j
ingespeeld en kennen elkaar door en door

13 april 1951

  • Gast
Re: Voorspelling 2013/14
« Reactie #70 Gepost op: juli 23, 2013, 10:58:19 am »
Citaat
Eersteklassers 2013-2014 doorgelicht: Zulte Waregem
Na een straf 2012-2013 volgt voor Zulte Waregem het seizoen van de bevestiging. Met Delaplace en Malanda (?) is het wel twee smaakmakers kwijt.

Afgelopen seizoen speelde Zulte Waregem bij vlagen het beste voetbal dat er in eerste klasse te zien was en streed het tot de laatste speeldag mee om de titel. Die prestatie evenaren zal moeilijk worden, maar in het Regenboogstadion wordt wel nog steeds gerekend op een plaatsje bij de eerste zes. Nochtans is Zulte Waregem ??n, mogelijk twee, sterkhouders kwijt. Jonathan Delaplace verhuisde naar het Noord-Franse Lille en in het dossier van Junior Malanda blijft een doorbraak voorlopig uit. Zoals bekend verbrak de 18-jarige belofteninternational zijn contract bij Zulte Waregem, maar die contractbreuk wordt aan de Gaverbeek betwist. Feit is dat Malanda voorlopig bij buur Roeselare zijn conditie onderhoudt.

Serieuze opstekers waren dan weer het behoud van trainer Francky Dury, die flirtte met interesse uit Lille, en Thorgan Hazard, die gesprekken voerde met RC Genk en Anderlecht.

Ook positief is dat de succesverdediging van vorig seizoen volledig in ere bleef. De fauw, D?Haene, Colpaert en Godeau vormen nog steeds het stevige slot op de Waregemse deur. Sluitstuk Sammy Bossut verbond zich, ondanks Brugse interesse, voor langere tijd aan de club. Vooraan zijn er met de terugkeer van Habib Habibou en het aantrekken van de ervaren Fransman Julien Toudic meer keuzemogelijkheden voor Francky Dury, die met Mbaye Leye ook de topschutter van Play-off 1 onder zijn hoede heeft.

Ondanks de voetbalknowhow van Dury lijkt dit Zulte Waregem toch een maatje kleiner dan vorig seizoen. Aan de Gaverbeek zal men dan ook de vingers kruisen voor het behoud van Malanda.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Voorspelling 2013/14
« Reactie #71 Gepost op: juli 23, 2013, 12:14:01 pm »
nieuwsblad ziet ons 7e eindigen, net voor de v??kaa.

Laat ze maar doen!  Vorig jaar zeiden ze 11e.  De pers don't like us.  Playoff 1 moet en zal het zijn.  Daarin zie ik ons 3e of 4es stranden.

13 april 1951

  • Gast
Re: Voorspelling 2013/14
« Reactie #72 Gepost op: juli 23, 2013, 12:24:40 pm »
nieuwsblad ziet ons 7e eindigen, net voor de v??kaa.

Laat ze maar doen!  Vorig jaar zeiden ze 11e.  De pers don't like us.  Playoff 1 moet en zal het zijn.  Daarin zie ik ons 3e of 4es stranden.

Moeten werkelijk al jouw posts zo calimero zijn? Haha Gent, monkey Mbokani, zogezegde G5, gatlikkende pers "don't like us", doe toch eens normaal. Wat zou de pers nu tegen ons hebben? Je doet onszelf teveel eer aan hoor. Misschien eens een goed idee om je op andere fora te registreren, ik denk dat je ervan versteld zal staan hoe oninteressant Essevee niet is. Plus, wij zijn en blijven een klein clubje dat af en toe eens een topseizoen draait. En dat is nu net onze charme. En daarom vind ik ons zo'n leuke club.

Trouwens, ik vind een 7e plaats eigenlijk heel realistisch. Er komen namelijk Europese wedstrijden bij, veel zal afhangen van onze start (waarin we ook Europees spelen), en beter doen dan vorig jaar kan simpelweg niet. Meedoen voor PO1 moet het doel zijn, en zal het doel zijn, maar er is weeral nogal wat competitie voor dat 6e ticketje.

Laat ons hopen op een goede start, en wie weet zijn we dan weer vertrokken voor een mooi seizoen!

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Voorspelling 2013/14
« Reactie #73 Gepost op: juli 23, 2013, 01:02:53 pm »
Standard
A'lecht
Lokeren
ZW
Gent
Genk
Club ;D

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Voorspelling 2013/14
« Reactie #74 Gepost op: juli 23, 2013, 04:19:32 pm »
nieuwsblad ziet ons 7e eindigen, net voor de v??kaa.

Laat ze maar doen!  Vorig jaar zeiden ze 11e.  De pers don't like us.  Playoff 1 moet en zal het zijn.  Daarin zie ik ons 3e of 4es stranden.

Groot gelijk 13 april 1951 !
Wat voor een calimero ben jij eigenlijk, essevee007 ?  :-[
"Pers don't like us". man, man, man.
Wat kan ons dat schelen of "de pers" ons nu 7e of 14e zet ? Gaan we dan effectief 7e of 14e eindigen ? Nee toch ?!

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Voorspelling 2013/14
« Reactie #75 Gepost op: juli 23, 2013, 10:15:05 pm »
nieuwsblad ziet ons 7e eindigen, net voor de v??kaa.

Laat ze maar doen!  Vorig jaar zeiden ze 11e.  De pers don't like us.  Playoff 1 moet en zal het zijn.  Daarin zie ik ons 3e of 4es stranden.

Moeten werkelijk al jouw posts zo calimero zijn? Haha Gent, monkey Mbokani, zogezegde G5, gatlikkende pers "don't like us", doe toch eens normaal. Wat zou de pers nu tegen ons hebben? Je doet onszelf teveel eer aan hoor. Misschien eens een goed idee om je op andere fora te registreren, ik denk dat je ervan versteld zal staan hoe oninteressant Essevee niet is. Plus, wij zijn en blijven een klein clubje dat af en toe eens een topseizoen draait. En dat is nu net onze charme. En daarom vind ik ons zo'n leuke club.

Trouwens, ik vind een 7e plaats eigenlijk heel realistisch. Er komen namelijk Europese wedstrijden bij, veel zal afhangen van onze start (waarin we ook Europees spelen), en beter doen dan vorig jaar kan simpelweg niet. Meedoen voor PO1 moet het doel zijn, en zal het doel zijn, maar er is weeral nogal wat competitie voor dat 6e ticketje.

Laat ons hopen op een goede start, en wie weet zijn we dan weer vertrokken voor een mooi seizoen!

?

Heb ons zelf maar 8ste gezet, misschien vrij negatief maar ik denk een pak realistischer dan mensen die ons weer probleemloos play off 1 zien halen. Plaats 6-7-8 is gewoon onze plaats momenteel en ik vind het een realistische schatting van de pers. Het wordt knokken voor die 6de plaats met oa Lokeren. Zij hebben het "voordeel" geen Europees te spelen en alles op de competitie te kunnen zetten
« Laatst bewerkt op: juli 23, 2013, 10:38:08 pm door bojaaan »

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Voorspelling 2013/14
« Reactie #76 Gepost op: juli 24, 2013, 12:08:59 pm »
Anderlecht, Club Brugge en Standard zijn m.i. zo goed als zeker van een plaats in de top 6.

Bij Racing Genk heb ik mijn twijfels. Zouden wel eens niet in POI terecht kunnen komen...
Vraag me niet waarom, maar ik heb zo'n gevoel.

Iedereen doet ook alsof AA Gent zomaar eventjes in POI zal zitten. Alsof vorig seizoen een 'accident de parcours' was. Zijn wel Mboyo kwijt (zonder hem zaten die nu in 2e klasse). Blessuregevoelige Pedersen is nu zijn vervanger. Met Asare en verloren zoon El Ghanassy doen ze wel 2 goede transfers.

Wie zegt dat het stilletjesaan niet wat op is bij Lokeren ? Leko, Overmeire en Persoons gaan ook geen j?ren mee, h?. Op een bepaald moment stopt het. Van Overmeire had ik vorig seizoen al een beetje zo'n gevoel. Overschatte voetballer, die Overmeire. Leko gaan ze toch moeten vervangen. Ze willen dat doen door Hans Vanaken van Lommel. Liet blijkbaar een goede indruk tijdens de voorbereiding, maar dat was wel tegen Janneke en Mieke.
Neemt wel niet weg dat Lokeren weer gaat kunnen beschikken over Ayanda Patosi. Konden daar niet over beschikken tijdens de PO's vorig jaar.
Pas op, daar loopt wel wat kwaliteit hoor bij de mannen van Peter Maes. Patosi, Remacle, Dutra,...
Maar hoelang pikt de groep de figuur Peter Maes nog ?

Ik zie 8 kandidaten voor PO I.
Anderlecht, Club Brugge, Standard, Genk, Gent, Zulte Waregem, Lokeren en Kortrijk. Voor de rest komt niemand in aanmerking.

13 april 1951

  • Gast
Re: Voorspelling 2013/14
« Reactie #77 Gepost op: juli 25, 2013, 10:15:48 am »

13 april 1951

  • Gast
Re: Voorspelling 2013/14
« Reactie #78 Gepost op: juli 25, 2013, 01:21:55 pm »
Citaat
Gazet van Antwerpen peilde naar de verwachtingen onder de aanvoerders van alle eersteklassers. Zo kom je tot opmerkelijke vaststellingen. Timmy Simons ziet Anderlecht bijvoorbeeld niet bij de eerste twee eindigen. Yoni Buyens gelooft al helemaal niet in paars-wit.

Volgens Simons wordt Club Brugge kampioen en Racing Genk wordt tweede. Tom De Sutter ziet hij dan weer topschutter worden. Ook Tim Matthys ziet in Tom De Sutter een mogelijke topschutter dit seizoen.

Op vraag wie de negatieve verrassing wordt, wordt vaak Zulte Waregem genoemd. Onder meer Thomas Wils (Lierse), Xavier Luissint (Oostende) en Yoni Buyens (Standard) geloven niet in de kansen van Zulte Waregem.

Maar de meest opmerkelijke uitspraak komt toch van Yoni Buyens. De aanvoerder van Standard denkt dat landskampioen Anderlecht de play-off I niet zal halen. U begrijpt: de competitie is begonnen.


Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Voorspelling 2013/14
« Reactie #79 Gepost op: juli 25, 2013, 01:42:13 pm »
Citaat
Gazet van Antwerpen peilde naar de verwachtingen onder de aanvoerders van alle eersteklassers. Zo kom je tot opmerkelijke vaststellingen. Timmy Simons ziet Anderlecht bijvoorbeeld niet bij de eerste twee eindigen. Yoni Buyens gelooft al helemaal niet in paars-wit.

Volgens Simons wordt Club Brugge kampioen en Racing Genk wordt tweede. Tom De Sutter ziet hij dan weer topschutter worden. Ook Tim Matthys ziet in Tom De Sutter een mogelijke topschutter dit seizoen.

Op vraag wie de negatieve verrassing wordt, wordt vaak Zulte Waregem genoemd. Onder meer Thomas Wils (Lierse), Xavier Luissint (Oostende) en Yoni Buyens (Standard) geloven niet in de kansen van Zulte Waregem.

Maar de meest opmerkelijke uitspraak komt toch van Yoni Buyens. De aanvoerder van Standard denkt dat landskampioen Anderlecht de play-off I niet zal halen. U begrijpt: de competitie is begonnen.
Uithangen in de kleedkamer !! En zaterdag Lierse met de grond gelijk maken , dan is die Wils meteen de mond gesnoerd !