Auteur Topic: Ticketprijzen PO1  (gelezen 11323 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Ticketprijzen PO1
« Reactie #20 Gepost op: maart 23, 2013, 09:19:41 am »
amai ferm overdreven prijzen, 26 euro in brugge :o
Ze zullen ze hard nodig hebben zeker om Zjors uit te betalen...  ;)

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Ticketprijzen PO1
« Reactie #21 Gepost op: maart 23, 2013, 12:00:49 pm »
toch nog maar een jaar of twee geleden? Met een oefenmatch? Of is het al drie seizoenen?

In de jaren '90 met KSV Waregem nog tegen gespeeld ook natuurlijk.

en sommigen vergeten het blijbaar :  met zulte waregem in tweede klasse een paar memorabele verplaatsingen naar deinze :)

met ksv waregem weet ik het zelfs niet zeker : hebben we toen ooit met deinze in dezelfde reeks gezeten?

ja met de 7 anjers van de stadionomroeper ;)

was het toen geen 8-2?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Ticketprijzen PO1
« Reactie #22 Gepost op: maart 23, 2013, 05:37:49 pm »
8-2 thuis tegen deinze in de competitie ja , was toen rond waregem koerse

dacht inderdaad dat we ook eens 7-0 of zo gewonnen hebben tegen la louviere .

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Ticketprijzen PO1
« Reactie #23 Gepost op: maart 23, 2013, 05:51:41 pm »
8-2 thuis tegen deinze in de competitie ja , was toen rond waregem koerse

dacht inderdaad dat we ook eens 7-0 of zo gewonnen hebben tegen la louviere .

Ja, idd. Was in de beker tegen La Louvi?re. Het enige wat ik me van die wedstrijd nog kan herinneren is dat Lander Van Steenbrugghe in die wedstrijd heeft gescoord.

Offline remcofra

  • Leden
  • Berichten: 104
  • Groen Rood
Re: Ticketprijzen PO1
« Reactie #24 Gepost op: maart 23, 2013, 08:12:43 pm »
toch nog maar een jaar of twee geleden? Met een oefenmatch? Of is het al drie seizoenen?

In de jaren '90 met KSV Waregem nog tegen gespeeld ook natuurlijk.

en sommigen vergeten het blijbaar :  met zulte waregem in tweede klasse een paar memorabele verplaatsingen naar deinze :)

met ksv waregem weet ik het zelfs niet zeker : hebben we toen ooit met deinze in dezelfde reeks gezeten?

ja met de 7 anjers van de stadionomroeper ;)
hahaha dat doet mij denken aan de overwinning thuis tegen la louviere voor de beker :p weet wel niet meer hoeveel het was 7-0/8-0? :p

8-2 idd da waren tijden :p
One team One dream, i'm a believer

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Ticketprijzen PO1
« Reactie #25 Gepost op: maart 23, 2013, 08:17:03 pm »
8-2 thuis tegen deinze in de competitie ja , was toen rond waregem koerse

dacht inderdaad dat we ook eens 7-0 of zo gewonnen hebben tegen la louviere .

Ja, idd. Was in de beker tegen La Louvi?re. Het enige wat ik me van die wedstrijd nog kan herinneren is dat Lander Van Steenbrugghe in die wedstrijd heeft gescoord.

Ja, die liep toen gelijk Mozes 'over het water' :)  Van aan de middencirkel, in z'n eentje, iedereen passeren, richting doel. Heb het er met hem nog es over gehad...zo'n onvergetelijk doelpunt :)

"Zeven anjers, zeven rozen"
-SVZW Forever-

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 352
Re: Ticketprijzen PO1
« Reactie #26 Gepost op: maart 24, 2013, 12:04:55 am »
8-2 thuis tegen deinze in de competitie ja , was toen rond waregem koerse

Drie goals van Tankary, niet? En ook nog goals van Wostyn en Jacobs of vergis ik me?  :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Ticketprijzen PO1
« Reactie #27 Gepost op: maart 24, 2013, 11:45:47 am »
8-2 thuis tegen deinze in de competitie ja , was toen rond waregem koerse

Drie goals van Tankary, niet? En ook nog goals van Wostyn en Jacobs of vergis ik me?  :)
Maak anders een topic over de geschiedenis
SV TILL I DIE

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: Ticketprijzen PO1
« Reactie #28 Gepost op: maart 24, 2013, 11:58:46 am »
8-2 thuis tegen deinze in de competitie ja , was toen rond waregem koerse

dacht inderdaad dat we ook eens 7-0 of zo gewonnen hebben tegen la louviere .

Ja, idd. Was in de beker tegen La Louvi?re. Het enige wat ik me van die wedstrijd nog kan herinneren is dat Lander Van Steenbrugghe in die wedstrijd heeft gescoord.

Ja, die liep toen gelijk Mozes 'over het water' :)  Van aan de middencirkel, in z'n eentje, iedereen passeren, richting doel. Heb het er met hem nog es over gehad...zo'n onvergetelijk doelpunt :)

"Zeven anjers, zeven rozen"
Haha idd  8)
Liberta per gli ultras!

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Ticketprijzen PO1
« Reactie #29 Gepost op: maart 24, 2013, 02:47:25 pm »
8-2 thuis tegen deinze in de competitie ja , was toen rond waregem koerse

Drie goals van Tankary, niet? En ook nog goals van Wostyn en Jacobs of vergis ik me?  :)

Ik herinner me een nog een goal van Wouter Vandendriessche (gekruiste bal).
Tankary idd met een hattrick. Jacobs zou me verwonderen.
Van Nieuwenhuyze ook niet met een goaltje ?

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Ticketprijzen PO1
« Reactie #30 Gepost op: maart 25, 2013, 10:30:54 am »
Gesprekken hier zijn leuk, maar wijken wel mijlen af van het topic "Ticketprijzen PO 1"...iemand een idee op hoeveel de abonnemententeller staat? Ik zou het h????l vreemd vinden dat niet iedereen die een bestaand abonnement heeft, die niet zou vernieuwen. Is toch zeer vreemd, niet? Bijna 1 op 2 abonnees had nog geen ticket. Nu, ik vermoed wel dat veel abonnementenhouders een andere plaats gaan kiezen. Zo verwacht ik mannen uit Q en R in vak X, of kiezen mensen voor de play offs uit O en R misschien wel voor P en Q. Ook mensen uit de hoofdtribune die graag sfeer maken, kunnen zich nu verplaatsen. Maar 2800 stuks, da's toch heel weinig....wat moet een ploeg anders nog meer doen om een vol stadion te lokken (tweede plek, in titelkoers, goedkope prijzen....)  ::)

13 april 1951

  • Gast
Re: Ticketprijzen PO1
« Reactie #31 Gepost op: maart 25, 2013, 11:24:59 am »
Gesprekken hier zijn leuk, maar wijken wel mijlen af van het topic "Ticketprijzen PO 1"...iemand een idee op hoeveel de abonnemententeller staat? Ik zou het h????l vreemd vinden dat niet iedereen die een bestaand abonnement heeft, die niet zou vernieuwen. Is toch zeer vreemd, niet? Bijna 1 op 2 abonnees had nog geen ticket. Nu, ik vermoed wel dat veel abonnementenhouders een andere plaats gaan kiezen. Zo verwacht ik mannen uit Q en R in vak X, of kiezen mensen voor de play offs uit O en R misschien wel voor P en Q. Ook mensen uit de hoofdtribune die graag sfeer maken, kunnen zich nu verplaatsen. Maar 2800 stuks, da's toch heel weinig....wat moet een ploeg anders nog meer doen om een vol stadion te lokken (tweede plek, in titelkoers, goedkope prijzen....)  ::)

Laatste dat ik gelezen had (krant) was dat er meer dan 3000 verkocht zijn. Blijft weinig, maar ik hoor en lees dat het bij nog clubs zo is. Vind het ook heel vreemd, maar ik verwacht wel dat het goed vol zal zitten. De eerste match tegen Lokeren winnen zou andermaal een enorme boost geven natuurlijk.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Ticketprijzen PO1
« Reactie #32 Gepost op: maart 25, 2013, 07:48:29 pm »
als er 6500- 7500 man in je stadion zit voor matchen tegen cercle , lierse of charleroi zal er toch al 6500-7500 man tegen lokeren zijn zeker ? en 7500 + voor de toppers zeker , zoals in de competitie ?

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Ticketprijzen PO1
« Reactie #33 Gepost op: maart 26, 2013, 06:29:37 pm »
4300 nu volgens de fb pagina van essevee

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Ticketprijzen PO1
« Reactie #34 Gepost op: april 03, 2013, 04:11:14 pm »
Ik heb een vraagje, ik heb kaarten voor vak L M of N, is dit het oude uitvak? En langs welke kant moet ik hiermee binnen gaan? Ingang vijverkant zoals de R of Q? Thx

Offline djeten

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: Ticketprijzen PO1
« Reactie #35 Gepost op: april 03, 2013, 05:18:46 pm »
Ik heb een vraagje, ik heb kaarten voor vak L M of N, is dit het oude uitvak? En langs welke kant moet ik hiermee binnen gaan? Ingang vijverkant zoals de R of Q? Thx
Is inderdaad het vroegere uitvak. Ingang via kant vijvers, toegang tot tribune zit helemaal in de hoek van de 'kantine'.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Ticketprijzen PO1
« Reactie #36 Gepost op: april 03, 2013, 05:22:24 pm »
Je kan dus met die kaarten ook gewoon in R enzo zitten? (Als het niet vol zit tenminste)