Auteur Topic: play-off 2  (gelezen 13041 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: play-off 2
« Reactie #20 Gepost op: maart 12, 2012, 11:32:37 am »
Ja, maar hier wordt veel naast gekeken.
Trouwens, dit is een seizoen waar er niet veel positiefs te vertellen valt.

Ik kan moeilijk zeggen dat we goed spelen, als we de laatste weken zo aan het slabakken zijn he.

Niet te geloven gewoon. Dury komt, we spelen gelijk tegen Genk, op Gent, op Kortrijk, en we winnen tegen Westerlo, Beerschot ?n Standard. Berrier heeft onze club/ploeg zowat in z'n eentje gered van de degradatie. Dat het sindsdien (sinds het allemaal niet meer moet) wat minder is, dat er minder druk is en dus laksheid, dat er slordigheid in het spel zit, is dat zo onbegrijpelijk? Maar nee, meteen kritiek op Berrier, Dury, het zwakke spel, onvoorstelbaar. En dan herhaal ik, andermaal, dat we zowel tegen Cercle als Sint-Truiden eigenlijk niet de mindere waren (zelfs de betere) ?n voor de zoveelste keer flagrant bestolen werden. Maar oke, het is makkelijk(er) om negatief zijn, dat begrijp ik.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: play-off 2
« Reactie #21 Gepost op: maart 12, 2012, 03:36:57 pm »
De laatste 2 jaar haalt het nagatieve dan ook (ferm) de bovenhand van het positieve.


Dat een ploeg al Zulte Waregem moet spelen tegen degradatie(2jaar op rij) dat kan in de eerste plaats al niet.
Dat komt allemaal door de wanorde in het bestuur.
Supporters hebben het afgelopen anderhalfjaar/2jaar recht van te klagen.

Moeten we dan blij zijn dat we ons redden, natuurlijk, maar ik sta eerder stil bij het feit dat wij eigenlijk nooit in de problemen zouden mogen komen.
Wij kijken al een ferme tijd naar zwak voetbal, maar dan zijn ze hier lyrisch als er af en toe eens een goed matchke tussen zit.

Voor mij zijn de 2 seizoen 2 verloren seizoenen en 2 verloren jaren.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: play-off 2
« Reactie #22 Gepost op: maart 12, 2012, 03:41:12 pm »
De laatste 2 jaar haalt het nagatieve dan ook (ferm) de bovenhand van het positieve.


Dat een ploeg al Zulte Waregem moet spelen tegen degradatie(2jaar op rij) dat kan in de eerste plaats al niet.
Dat komt allemaal door de wanorde in het bestuur.
Supporters hebben het afgelopen anderhalfjaar/2jaar recht van te klagen.

Moeten we dan blij zijn dat we ons redden, natuurlijk, maar ik sta eerder stil bij het feit dat wij eigenlijk nooit in de problemen zouden mogen komen.
Wij kijken al een ferme tijd naar zwak voetbal, maar dan zijn ze hier lyrisch als er af en toe eens een goed matchke tussen zit.

Voor mij zijn de 2 seizoen 2 verloren seizoenen en 2 verloren jaren.
Dus jij denkt/verlangt/droomt dat we iedere 10 jaar eens Europees gaan spelen, een beker gaan winnen en meerdere malen in de top-6 eindigen?! Uit uw negativisme kunnen we enkel concluderen dat we teveel verwend zijn geweest de voorbije jaren...

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.275
Re: play-off 2
« Reactie #23 Gepost op: maart 12, 2012, 04:34:55 pm »
De laatste 2 jaar haalt het nagatieve dan ook (ferm) de bovenhand van het positieve.


Dat een ploeg al Zulte Waregem moet spelen tegen degradatie(2jaar op rij) dat kan in de eerste plaats al niet.
Dat komt allemaal door de wanorde in het bestuur.
Supporters hebben het afgelopen anderhalfjaar/2jaar recht van te klagen.

Moeten we dan blij zijn dat we ons redden, natuurlijk, maar ik sta eerder stil bij het feit dat wij eigenlijk nooit in de problemen zouden mogen komen.
Wij kijken al een ferme tijd naar zwak voetbal, maar dan zijn ze hier lyrisch als er af en toe eens een goed matchke tussen zit.

Voor mij zijn de 2 seizoen 2 verloren seizoenen en 2 verloren jaren.
Een verloren jaar zou ik niet durven zeggen, ik denk dat ze in 2 jaar heel veel bijgeleerd hebben en een rampscenario in de toekomst zoals Westerlo nu zullen vermijden.
SV TILL I DIE

WAEREGHEM

  • Gast
Re: play-off 2
« Reactie #24 Gepost op: maart 12, 2012, 04:44:54 pm »
De laatste 2 jaar haalt het nagatieve dan ook (ferm) de bovenhand van het positieve.

Dat een ploeg al Zulte Waregem moet spelen tegen degradatie(2jaar op rij) dat kan in de eerste plaats al niet. Dat komt allemaal door de wanorde in het bestuur. Supporters hebben het afgelopen anderhalfjaar/2jaar recht van te klagen.

Sorry, maar opnieuw niet akkoord. Elke club (?lke club!) kent slechte seizoenen. Genk is het ene jaar kampioen en speelt het jaar erop middenmoot. Cercle speelt het ene jaar in de top-6 en het jaar erna tegen degradatie. Westerlo draait 15 jaar makkelijk mee in 1e en zakt nu naar alle waarschijnlijkheid naar 2e. Had iemand dat voorspeld? Neen, want voetbal is niet voorspelbaar. Westerlo kent heel veel pech, onder andere met die 16 (?) blessures. Wij kennen heel veel pech, onder andere met de arbitrage. Zo'n dingen zijn spijtig, maar niet meer dan normaal. Dat je dan eens mag klagen, uiteraard, maar het moet wel redelijk blijven natuurlijk. We zijn, zoals gezegd, v??l te verwend geweest de afgelopen 10 jaar, ik denk dat vooral dat het probleem is.

Citaat
Moeten we dan blij zijn dat we ons redden, natuurlijk, maar ik sta eerder stil bij het feit dat wij eigenlijk nooit in de problemen zouden mogen komen. Wij kijken al een ferme tijd naar zwak voetbal, maar dan zijn ze hier lyrisch als er af en toe eens een goed matchke tussen zit. Voor mij zijn de 2 seizoen 2 verloren seizoenen en 2 verloren jaren.

Wij zouden niet in de problemen mogen komen, nee. En Anderlecht zou niet mogen verliezen tegen AZ. Begrijp je? Jij hebt het over zwak voetbal waar we al een ferme tijd naar kijken, maar zowel onder Kalezic als onder Dury hebben we een hele hoop leuke, onderhoudende wedstrijden gezien vind ik - alleen kennen we, zoals gezegd, heel veel pech. Dit zijn absoluut geen 2 verloren jaren, eerder 2 jaren waarin we eens met de voetjes op de grond zijn gekomen - en als je reacties als de jouwe op dit forum leest, was dat hoog tijd!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: play-off 2
« Reactie #25 Gepost op: maart 12, 2012, 04:53:39 pm »
De laatste 2 jaar haalt het nagatieve dan ook (ferm) de bovenhand van het positieve.


Dat een ploeg al Zulte Waregem moet spelen tegen degradatie(2jaar op rij) dat kan in de eerste plaats al niet.
Dat komt allemaal door de wanorde in het bestuur.
Supporters hebben het afgelopen anderhalfjaar/2jaar recht van te klagen.

Moeten we dan blij zijn dat we ons redden, natuurlijk, maar ik sta eerder stil bij het feit dat wij eigenlijk nooit in de problemen zouden mogen komen.
Wij kijken al een ferme tijd naar zwak voetbal, maar dan zijn ze hier lyrisch als er af en toe eens een goed matchke tussen zit.

Voor mij zijn de 2 seizoen 2 verloren seizoenen en 2 verloren jaren.
Dus jij denkt/verlangt/droomt dat we iedere 10 jaar eens Europees gaan spelen, een beker gaan winnen en meerdere malen in de top-6 eindigen?! Uit uw negativisme kunnen we enkel concluderen dat we teveel verwend zijn geweest de voorbije jaren...

Zulte Waregem is een club die ALTIJD binnen de eerste 10 moet eindigen, zo simpel is dat.
Luister naar Dury zijn theorie?n i.v.m. budget.

En met het excuus, elke ploeg heeft al eens een slecht seizoen, tjah, maar het onze komt er vooral na wanbeleid.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: play-off 2
« Reactie #26 Gepost op: maart 12, 2012, 04:59:51 pm »
Zulte Waregem is een club die ALTIJD binnen de eerste 10 moet eindigen, zo simpel is dat. Luister naar Dury zijn theorie?n i.v.m. budget.

En met het excuus, elke ploeg heeft al eens een slecht seizoen, tjah, maar het onze komt er vooral na wanbeleid.

Mocht elke club elk jaar volgens haar budget eindigen in het klassement, het zou nogal saai worden. Anderlecht op 1, de nieuwkomers meteen terug naar 2e, en wij rond de 8e plaats? Dat jaar waarin we 6e werden, of dat jaar waarin we de Beker wonnen, of dat jaar waarin we de 16e finales van de Uefa Cup speelden - dat waren jaren waar we 'boven' ons niveau/budget acteerden. Dit jaar, en vorig jaar, deden we het minder goed. Kan gebeuren, nee? Maar om dan meteen alles te gaan bekritiseren, en te spreken van een wanbeleid, bwa...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: play-off 2
« Reactie #27 Gepost op: maart 12, 2012, 07:13:23 pm »
Zulte Waregem is een club die ALTIJD binnen de eerste 10 moet eindigen, zo simpel is dat. Luister naar Dury zijn theorie?n i.v.m. budget.

En met het excuus, elke ploeg heeft al eens een slecht seizoen, tjah, maar het onze komt er vooral na wanbeleid.

Mocht elke club elk jaar volgens haar budget eindigen in het klassement, het zou nogal saai worden. Anderlecht op 1, de nieuwkomers meteen terug naar 2e, en wij rond de 8e plaats? Dat jaar waarin we 6e werden, of dat jaar waarin we de Beker wonnen, of dat jaar waarin we de 16e finales van de Uefa Cup speelden - dat waren jaren waar we 'boven' ons niveau/budget acteerden. Dit jaar, en vorig jaar, deden we het minder goed. Kan gebeuren, nee? Maar om dan meteen alles te gaan bekritiseren, en te spreken van een wanbeleid, bwa...

Vooral wanbeleid zeg ik ;)
Transfers en trainerkeuze zit daar voor mij ook tussen.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: play-off 2
« Reactie #28 Gepost op: maart 12, 2012, 08:06:20 pm »
Zulte Waregem is een club die ALTIJD binnen de eerste 10 moet eindigen, zo simpel is dat. Luister naar Dury zijn theorie?n i.v.m. budget.

En met het excuus, elke ploeg heeft al eens een slecht seizoen, tjah, maar het onze komt er vooral na wanbeleid.

Mocht elke club elk jaar volgens haar budget eindigen in het klassement, het zou nogal saai worden. Anderlecht op 1, de nieuwkomers meteen terug naar 2e, en wij rond de 8e plaats? Dat jaar waarin we 6e werden, of dat jaar waarin we de Beker wonnen, of dat jaar waarin we de 16e finales van de Uefa Cup speelden - dat waren jaren waar we 'boven' ons niveau/budget acteerden. Dit jaar, en vorig jaar, deden we het minder goed. Kan gebeuren, nee? Maar om dan meteen alles te gaan bekritiseren, en te spreken van een wanbeleid, bwa...

Vooral wanbeleid zeg ik ;)
Transfers en trainerkeuze zit daar voor mij ook tussen.

Beleid dus. En niks, helemaal niks, is volgens jou te danken aan pech? Gewoon zo'n minder seizoen, waarin het niet wou lukken, zoals Westerlo er ook zo ??n kent? Puur en alleen wanbeleid, slechte transfers en slechte trainerkeuze? Komaan zeg... Ik blijf erbij, zonder zeveren, mits ietwat meer geluk in de beginfase van het seizoen (op Bergen, tegen Gent, tegen Standard in de beker, enzovoort - voor we dus in die negatieve, ongelukkige spiraal terecht kwamen) deden we nu met gemak mee voor PO1 (en speelden we misschien wel de finale van de Beker, want Mijnheer Colemonts wou niet dat we de kwartfinales haalden).

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: play-off 2
« Reactie #29 Gepost op: maart 12, 2012, 10:59:22 pm »
Zulte Waregem is een club die ALTIJD binnen de eerste 10 moet eindigen, zo simpel is dat. Luister naar Dury zijn theorie?n i.v.m. budget.

En met het excuus, elke ploeg heeft al eens een slecht seizoen, tjah, maar het onze komt er vooral na wanbeleid.

Mocht elke club elk jaar volgens haar budget eindigen in het klassement, het zou nogal saai worden. Anderlecht op 1, de nieuwkomers meteen terug naar 2e, en wij rond de 8e plaats? Dat jaar waarin we 6e werden, of dat jaar waarin we de Beker wonnen, of dat jaar waarin we de 16e finales van de Uefa Cup speelden - dat waren jaren waar we 'boven' ons niveau/budget acteerden. Dit jaar, en vorig jaar, deden we het minder goed. Kan gebeuren, nee? Maar om dan meteen alles te gaan bekritiseren, en te spreken van een wanbeleid, bwa...

Vooral wanbeleid zeg ik ;)
Transfers en trainerkeuze zit daar voor mij ook tussen.

Beleid dus. En niks, helemaal niks, is volgens jou te danken aan pech? Gewoon zo'n minder seizoen, waarin het niet wou lukken, zoals Westerlo er ook zo ??n kent? Puur en alleen wanbeleid, slechte transfers en slechte trainerkeuze? Komaan zeg... Ik blijf erbij, zonder zeveren, mits ietwat meer geluk in de beginfase van het seizoen (op Bergen, tegen Gent, tegen Standard in de beker, enzovoort - voor we dus in die negatieve, ongelukkige spiraal terecht kwamen) deden we nu met gemak mee voor PO1 (en speelden we misschien wel de finale van de Beker, want Mijnheer Colemonts wou niet dat we de kwartfinales haalden).

Met wat meer geluk??
Jah, kansen niet afmaken is geen kwestie van geluk, maar van (on)kunde.
Wat meer geluk tegen Gent?? lagen daar heel de tijd onder, en hier zakten we in de 2de helft weg(welliswaar met 10)
Tegen Standard speelt idd de scheidsrechter een rol.
Bergen, tjah, als je linksback staat te verdedigen als een 5 jarige... Als er dan een goal afgekeurd wordt tjah, als je goed bent, kan je er nog een maken.

Ik vraag me gewoon af, als je zo goed speelt tegen Brugge (thuis) waarom kan je dat dan niet een paar weken aan een stuk.
Of zoals thuis tegen Leuven.
Dat was een verademing.
Maar nee, we graven ons meer en meer in, telkens we voorkomen, kruipen we naar achter. Ik begrijp dat niet.
« Laatst bewerkt op: maart 12, 2012, 11:01:39 pm door San Iker »

WAEREGHEM

  • Gast
Re: play-off 2
« Reactie #30 Gepost op: maart 13, 2012, 09:01:53 am »
Met wat meer geluk?? Jah, kansen niet afmaken is geen kwestie van geluk, maar van (on)kunde. Wat meer geluk tegen Gent?? lagen daar heel de tijd onder, en hier zakten we in de 2de helft weg (welliswaar met 10) Tegen Standard speelt idd de scheidsrechter een rol. Bergen, tjah, als je linksback staat te verdedigen als een 5 jarige... Als er dan een goal afgekeurd wordt tjah, als je goed bent, kan je er nog een maken.

Ik vraag me gewoon af, als je zo goed speelt tegen Brugge (thuis) waarom kan je dat dan niet een paar weken aan een stuk. Of zoals thuis tegen Leuven. Dat was een verademing. Maar nee, we graven ons meer en meer in, telkens we voorkomen, kruipen we naar achter. Ik begrijp dat niet.

Ja, met wat meer geluk. Tegen Gent worden we bestolen, dat we onder liggen tegen een (bijna) topclub lijkt me niks om beschaamd over te zijn. Op Bergen verdienen we altijd te winnen, maar we pakken niks, 'als je goed bent maak je er nog ??n' - wat voor onzin is dat nu. Het is helemaal niet zo raar dat een ploeg zich ingraaft bij een voorsprong overigens, dat zie je overal. Dat is niet nodig, dat lijkt onbegrijpelijk, maar dat is zo. Ik geef je gelijk dat we onder Kalezic daarin te na?ef waren. Tegen Standard worden we andermaal bestolen, en zo missen we een kwartfinale die ons seizoen kleur had kunnen geven. En waarom we het spel van tegen pakweg tegen Leuven geen 'weken aan een stuk' kunnen volhouden? Omdat wij Waregem zijn, en niet Barcelona. Voetjes. Op. De. Grond.

Citaat
'We kunnen de spelers niets verwijten', toont Van Den Berge zich mild na het verlies tegen Sint-Truiden. 'Ik vond dat we goed begonnen waren en veldoverwicht hadden. Alleen hadden we wat tegenslag met die bal op de paal van Naessens. Net daarna scoort STVV en dan weet je dat het moeilijk wordt. Voor hen stond er dan ook veel op het spel.'

Citaat
'Als je ziet waar we twee maanden geleden stonden en met het moeilijke programma dat we hadden na Nieuwjaar, met o.a. Genk en Gent, dan is de opluchting al bij al zeer groot.'

(Eddy VDB)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: play-off 2
« Reactie #31 Gepost op: maart 13, 2012, 10:29:10 am »
Waarom spreken de spelers dan over: "een 0 over de ganse lijn" en "geen samenhorigheid op het veld"
Dat na Cercle en Stvv.

Eerst die rotte appels eruit, anders zullen we nog een tijdje onderin meedraaien.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: play-off 2
« Reactie #32 Gepost op: maart 13, 2012, 10:31:40 am »
Waarom spreken de spelers dan over: "een 0 over de ganse lijn" en "geen samenhorigheid op het veld"
Dat na Cercle en Stvv.

Eerst die rotte appels eruit, anders zullen we nog een tijdje onderin meedraaien.

Ontgoocheling zeker? Weet ik veel. Ik geef je gelijk dat de rotte appels er uit moeten - maar over wie hebben we het hier dan?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: play-off 2
« Reactie #33 Gepost op: maart 13, 2012, 11:31:47 am »
Waarom spreken de spelers dan over: "een 0 over de ganse lijn" en "geen samenhorigheid op het veld"
Dat na Cercle en Stvv.

Eerst die rotte appels eruit, anders zullen we nog een tijdje onderin meedraaien.

Ontgoocheling zeker? Weet ik veel. Ik geef je gelijk dat de rotte appels er uit moeten - maar over wie hebben we het hier dan?

Tjah, ik heb zo mijn idee?n. Maar als ik ze hier op het forum zeg, dan krijg ik weer van alles naar mijn kop geslingerd.
 

Offline dirtygiwke

  • Leden
  • Berichten: 217
  • Essevee!
Re: play-off 2
« Reactie #34 Gepost op: maart 13, 2012, 07:21:10 pm »
Waarom spreken de spelers dan over: "een 0 over de ganse lijn" en "geen samenhorigheid op het veld"
Dat na Cercle en Stvv.

Eerst die rotte appels eruit, anders zullen we nog een tijdje onderin meedraaien.

Ontgoocheling zeker? Weet ik veel. Ik geef je gelijk dat de rotte appels er uit moeten - maar over wie hebben we het hier dan?

Tjah, ik heb zo mijn idee?n. Maar als ik ze hier op het forum zeg, dan krijg ik weer van alles naar mijn kop geslingerd.
Veel meer dan woorden naar uwen kop geslingerd krijgen zalt nie zijn ?,waarom dient dit forum?
Om uw gedacht te kun zegn en om kritiek  (al dan niet terecht) te kunen slikken.
Dus vertel maar,want ge ? mij nu wel cerieus gemaakt ?  ;)

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: play-off 2
« Reactie #35 Gepost op: maart 13, 2012, 08:11:27 pm »
Waarom spreken de spelers dan over: "een 0 over de ganse lijn" en "geen samenhorigheid op het veld"
Dat na Cercle en Stvv.

Eerst die rotte appels eruit, anders zullen we nog een tijdje onderin meedraaien.

Ontgoocheling zeker? Weet ik veel. Ik geef je gelijk dat de rotte appels er uit moeten - maar over wie hebben we het hier dan?

Tjah, ik heb zo mijn idee?n. Maar als ik ze hier op het forum zeg, dan krijg ik weer van alles naar mijn kop geslingerd.
Veel meer dan woorden naar uwen kop geslingerd krijgen zalt nie zijn ?,waarom dient dit forum?
Om uw gedacht te kun zegn en om kritiek  (al dan niet terecht) te kunen slikken.
Dus vertel maar,want ge ? mij nu wel cerieus gemaakt ?  ;)

Ik zal geen namen noemen, maar ik zeg wel dit: er zit veel keer de letter "b" in...  ;)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: play-off 2
« Reactie #36 Gepost op: maart 13, 2012, 10:13:39 pm »
Waarom spreken de spelers dan over: "een 0 over de ganse lijn" en "geen samenhorigheid op het veld"
Dat na Cercle en Stvv.

Eerst die rotte appels eruit, anders zullen we nog een tijdje onderin meedraaien.

Ontgoocheling zeker? Weet ik veel. Ik geef je gelijk dat de rotte appels er uit moeten - maar over wie hebben we het hier dan?

Tjah, ik heb zo mijn idee?n. Maar als ik ze hier op het forum zeg, dan krijg ik weer van alles naar mijn kop geslingerd.
Veel meer dan woorden naar uwen kop geslingerd krijgen zalt nie zijn ?,waarom dient dit forum?
Om uw gedacht te kun zegn en om kritiek  (al dan niet terecht) te kunen slikken.
Dus vertel maar,want ge ? mij nu wel cerieus gemaakt ?  ;)

Ik zal geen namen noemen, maar ik zeg wel dit: er zit veel keer de letter "b" in...  ;)

Die onder andere.
Ze mogen nog zeggen dat hij nu een voorbeeldig gedrag heeft.
Hoe staat een groep hier tegenover? Ze(spelers) spuwen hem allemaal uit, maar van de ene op de andere dag staat hij er weer in de basis.
Zoals gekend, Teddy, daar moet geen uitleg bij.

Leye op het veld gedraagt zich ook anders dan paar jaren terug, als hij de bal niet krijgt loopt hij constant te mekkeren. (ik zeg nu niet dat hij een rotte appel is, maar die mag weer eens met zijn voeten op de grond terecht komen)

En volgens mij lopen er veel "rotzakskes" tussen die we totaal niet verwachten.

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: play-off 2
« Reactie #37 Gepost op: maart 14, 2012, 07:14:04 am »
Waarom spreken de spelers dan over: "een 0 over de ganse lijn" en "geen samenhorigheid op het veld"
Dat na Cercle en Stvv.

Eerst die rotte appels eruit, anders zullen we nog een tijdje onderin meedraaien.

Ontgoocheling zeker? Weet ik veel. Ik geef je gelijk dat de rotte appels er uit moeten - maar over wie hebben we het hier dan?

Tjah, ik heb zo mijn idee?n. Maar als ik ze hier op het forum zeg, dan krijg ik weer van alles naar mijn kop geslingerd.
Veel meer dan woorden naar uwen kop geslingerd krijgen zalt nie zijn ?,waarom dient dit forum?
Om uw gedacht te kun zegn en om kritiek  (al dan niet terecht) te kunen slikken.
Dus vertel maar,want ge ? mij nu wel cerieus gemaakt ?  ;)

Ik zal geen namen noemen, maar ik zeg wel dit: er zit veel keer de letter "b" in...  ;)

Die onder andere.
Ze mogen nog zeggen dat hij nu een voorbeeldig gedrag heeft.
Hoe staat een groep hier tegenover? Ze(spelers) spuwen hem allemaal uit, maar van de ene op de andere dag staat hij er weer in de basis.
Zoals gekend, Teddy, daar moet geen uitleg bij.

Leye op het veld gedraagt zich ook anders dan paar jaren terug, als hij de bal niet krijgt loopt hij constant te mekkeren. (ik zeg nu niet dat hij een rotte appel is, maar die mag weer eens met zijn voeten op de grond terecht komen)

En volgens mij lopen er veel "rotzakskes" tussen die we totaal niet verwachten.

Er lopen in ieder ploeg 'rotzakskes' rond, een kern van 25 lammetjes zou ook niet goed zijn... Het is gewoon aan de trainer om ze op zaterdag/zondag te laten presteren als een team, en als dat niet lukt de nodige maatregelen te nemen...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: play-off 2
« Reactie #38 Gepost op: maart 19, 2012, 09:57:59 am »
Zaterdag gelezen dat we ?30 moeten betalen voor PO II ????
Normaal is PO II toch gratis bij ons?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: play-off 2
« Reactie #39 Gepost op: maart 19, 2012, 10:27:46 am »
De laatste 2 jaar haalt het nagatieve dan ook (ferm) de bovenhand van het positieve.


Dat een ploeg al Zulte Waregem moet spelen tegen degradatie(2jaar op rij) dat kan in de eerste plaats al niet.
Dat komt allemaal door de wanorde in het bestuur.
Supporters hebben het afgelopen anderhalfjaar/2jaar recht van te klagen.

Moeten we dan blij zijn dat we ons redden, natuurlijk, maar ik sta eerder stil bij het feit dat wij eigenlijk nooit in de problemen zouden mogen komen.
Wij kijken al een ferme tijd naar zwak voetbal, maar dan zijn ze hier lyrisch als er af en toe eens een goed matchke tussen zit.

Voor mij zijn de 2 seizoen 2 verloren seizoenen en 2 verloren jaren.
Een verloren jaar zou ik niet durven zeggen, ik denk dat ze in 2 jaar heel veel bijgeleerd hebben en een rampscenario in de toekomst zoals Westerlo nu zullen vermijden

Msh aan ene kant 2 verloren jaren.  Maar aan de andere kant 2 jaren waaruit we goed kunnen leren en geleerd hebben en ook daardoor leye en berrier terughebben onrechtstreeks.  Volgend jaar moeten we opnieuw mee doen tot de laatste snik voor een plaats bij de eerste 6.