Auteur Topic: Nieuwe shirts  (gelezen 75712 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Qnder

  • Leden
  • Berichten: 62
  • Essevee!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #20 Gepost op: juni 18, 2012, 05:27:43 pm »
Het valt best wel mee !

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #21 Gepost op: juni 18, 2012, 05:41:48 pm »
Die 'M' van Molecule op zijkant is er teveel aan. Over-branding noem ik dat.




Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #22 Gepost op: juni 18, 2012, 05:42:07 pm »


Mss een tip voor later.
Denk wel de reclame weg.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #23 Gepost op: juni 18, 2012, 05:42:33 pm »
Man man doet pijn aan de ogen, lelijk! schrijnend als je ziet hoe andere kleine ploegen, knappe shirts van hebben die niet overvol staan... en ja ik heb het onder andere over de buren van Krotrijk.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #24 Gepost op: juni 18, 2012, 05:49:42 pm »
Afschuwelijk idd :p. Rood en groen passen sowieso al niet maar valt toch veel meer mee te doen. Ik denk dat ik het bij het truitje van vorig seizoen zal houden:)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #25 Gepost op: juni 18, 2012, 05:53:24 pm »
Man man doet pijn aan de ogen, lelijk! schrijnend als je ziet hoe andere kleine ploegen, knappe shirts van hebben die niet overvol staan... en ja ik heb het onder andere over de buren van Krotrijk.

Dat komter nu eenmaal van als je Patrick als kledijsponsor hebt.
Laat ons eens met Jako, Adidas of nike spelen, we zouden ook een mooier shirt hebben

Offline venez

  • Leden
  • Berichten: 134
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #26 Gepost op: juni 18, 2012, 05:55:08 pm »
Man man doet pijn aan de ogen, lelijk! schrijnend als je ziet hoe andere kleine ploegen, knappe shirts van hebben die niet overvol staan... en ja ik heb het onder andere over de buren van Krotrijk.

Dat komter nu eenmaal van als je Patrick als kledijsponsor hebt.
Laat ons eens met Jako, Adidas of nike spelen, we zouden ook een mooier shirt hebben

Idd Patrick heeft ?cht saai ontwerpen. Ik vind het echt niet geslaagd. Maar zolang zowel patrick als molecule genoeg geld in het laadje brengen. Slechter dan yu card kan niet.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #27 Gepost op: juni 18, 2012, 06:54:40 pm »
Man man doet pijn aan de ogen, lelijk! schrijnend als je ziet hoe andere kleine ploegen, knappe shirts van hebben die niet overvol staan... en ja ik heb het onder andere over de buren van Krotrijk.

Dat komter nu eenmaal van als je Patrick als kledijsponsor hebt.
Laat ons eens met Jako, Adidas of nike spelen, we zouden ook een mooier shirt hebben
Met rood en groen valt zeker iets te doen, kijk maar naar de shirts van Portugal, zowel de thuis als uit shirt zijn prachtig!

Leatherfaceje

  • Gast
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #28 Gepost op: juni 18, 2012, 07:06:26 pm »
Spijtig dat het wit wat is weggevallen ... Thuisshirt: Die gele Molecule mocht wit geweest zijn, die gele boorden aan de kousen mochten ook wit geweest zijn vind ik enja die M'en op de zijkant mochten er niet geweest zijn

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #29 Gepost op: juni 18, 2012, 07:09:39 pm »
Beetje amateuristisch.
SV TILL I DIE

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #30 Gepost op: juni 18, 2012, 08:23:30 pm »
Idd, als je ziet wat Portugal (Nike) doet met hun truitjes dan moet hier echt meer mee te doen zijn!

Ik kan me echt niet inbeelden dat de creatief verantwoordelijke van patrick bij het zien van het ontwerp van onze truitjes riep: DAT IS HET!

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #31 Gepost op: juni 18, 2012, 08:30:58 pm »
Zo'n gezeik over die truitjes wat kan mij die truitjes schelen tis op de groene mat dat telt !!!!
Als we opnieuw een seizoen hebben gelijk ons 1ste jaar dan mogen ze van mij nog lelijker zijn :)

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #32 Gepost op: juni 18, 2012, 08:31:05 pm »
Ik ben blij dat er terug rood EN groen zit in onze shirts, maar het ontwerp en de inpassing van de reclame konden - wat mij betreft - beter. Op dat vlak scoren de rood-groene shirts van Portugal of van Dida toch een stuk beter.









"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #33 Gepost op: juni 18, 2012, 10:15:20 pm »
Bah, bah.... Wat een teleurstelling... Terug naar af op truitjes gebied.  Terug veel groen ( nog tot daar)en dan dat afchuwelijke geel er nog eens bij met een goedkoop lettertype.  Over de inpassing zwijgen we al helemaal.  Als kers op de taart, slappe slordige shirts zonder enig model.  Goed voor een provincialer msh zo iets.

Online Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #34 Gepost op: juni 18, 2012, 10:27:41 pm »
Ben ook teleurgesteld. Thuis-truitjes van vorig jaar waren,tot nu toe, de mooiste.
-SVZW Forever-

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #35 Gepost op: juni 18, 2012, 10:29:41 pm »
Bah, bah.... Wat een teleurstelling... Terug naar af op truitjes gebied.  Terug veel groen ( nog tot daar)en dan dat afchuwelijke geel er nog eens bij met een goedkoop lettertype.  Over de inpassing zwijgen we al helemaal.  Als kers op de taart, slappe slordige shirts zonder enig model.  Goed voor een provincialer msh zo iets.

Indeed heel lelijk, maar dat slappe model komt omdat die meisjes niet de body hebben zoals onze Brian Hamalainen en co...

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #36 Gepost op: juni 18, 2012, 10:36:59 pm »
of neemelo
One Essevee!

Freve

  • Gast
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #37 Gepost op: juni 18, 2012, 11:06:26 pm »
of neemelo
eindelijk een funny noot
al da serieus gedoe ier

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #38 Gepost op: juni 18, 2012, 11:30:25 pm »
Al 32 reacties op voetbalkrant, en zoals we kunnen raden... Lachwekkend, afschuwelijk, provinciaal niveau, kleurboek, van mooie truitjes terug verprutst naar vodden, in een paar seconden ontworpen, enz... .

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #39 Gepost op: juni 18, 2012, 11:39:58 pm »
Dezelfde personen als hier dan? Neen serieus, die reactie's zijn gewoon de waarheid. Ze slaan de bal compleet mis met deze shirts.. Maar uiteindelijk zijn het inderdaad niet de uitrustingen die tellen, toch niet op sportief vlak tenminste. Ze zullen er wellicht niet te veel van verkopen. Mensen die ieder jaar ??n kopen zullen dat misschien wel doen maar ik zit persoonlijk nog met eentje van ik denk 4 jaar terug. Ik had dan ook gedacht om me nog eens een nieuw aan te schaffen, dit shirt zal het zeker niet worden.. Had ik vorig jaar maar ??n gekocht
One Essevee!