Auteur Topic: [NB] Essevee - Lokeren  (gelezen 4458 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pedro

  • Gast
[NB] Essevee - Lokeren
« Gepost op: november 29, 2009, 08:43:55 pm »
Net gaan kijken en winnen met 1-0 ,vind ermee alles gezegd en lokeren rijp voor 2de klasse ,zijn mooi mee voor top6 en op naar volgende week
« Laatst bewerkt op: november 29, 2009, 10:48:11 pm door SV5381.be »

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: ( nb) Essevee-lokeren
« Reactie #1 Gepost op: november 29, 2009, 08:44:52 pm »
mvdm : Steve Colpaert
is niet mijn favoriete speler, maar was toch wel uitmuntend vandaag!

cmon essevee!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: ( nb) Essevee-lokeren
« Reactie #2 Gepost op: november 29, 2009, 09:06:09 pm »
Een degelijke match die na 60 minuten al lang moesten beslissen. Maar door de 2-0 niet te willen binnenschieten bleef het toch nog spannend tot het laatst.

Nog even mijn verontschuldigingen aanbieden dat er geen aanzet was van de sfeer. Maar alle spandoeken die gisteren werden gemaakt en de voorziene confetti ?n vlaggen werden niet toegelaten door de oranje-mannetjes! 45 min discussi?ren , welles, nietes, welles, nietes, ... Triestig!!!
Wel positief was de sfeer op de tribune. een leuke eerste helft en een toffe 2e... Op naar Krotrijk!!

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: ( nb) Essevee-lokeren
« Reactie #3 Gepost op: november 29, 2009, 09:16:30 pm »
Die oranje mannekes denken dat ze t warm water uitgevonden hebben, man man man...Lokeren wou precies niet...weinig echte druk, zelfs diep in de 2de helft bleven ze in een strakke organisatie spelen. SVZW zal volgende week best iets gerichter afwerken. Jammer van Lutte's kaart, maar soit, Hyland kan ook genoeg zijn mannetje staan. Sfeer niet slecht, maar volgende week moet het daar sidderen en beven!

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: ( nb) Essevee-lokeren
« Reactie #4 Gepost op: november 29, 2009, 09:17:13 pm »
Eindelijke eens de 0 kunnen houden en niet gepanikeerd op het laatste tegen een toch wel zwak Lokeren dat zelfs na de 1-0 bleef verdedigen. We hadden er zeker nog een paar extra kunnen inkletsen maar die zullen de spelers wel opgespaard hebben voor volgende week!

Jammer van de gele kaart van Lutte waardoor hij Kortrijk mist.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: ( nb) Essevee-lokeren
« Reactie #5 Gepost op: november 29, 2009, 09:55:01 pm »
Zonder twijfel man van de match

STEVE COLPAERT

Speelde echt EEN DIJK van een wedstrijd!!
« Laatst bewerkt op: november 29, 2009, 10:01:52 pm door Ranter »

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: ( nb) Essevee-lokeren
« Reactie #6 Gepost op: november 29, 2009, 10:03:53 pm »
Goeie match, jammer dat er niet wat meer kansen zijn binnengegaan, maar dat zullen ze idd houden voor zaterdag.
Kloofje geslagen met de 7de plaats en nu op naar scum city! Deraan gaan ze!!!!!

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: ( nb) Essevee-lokeren
« Reactie #7 Gepost op: november 29, 2009, 10:08:16 pm »
Heb de match niet kunnen zien  :(
Iemand getuige van deze fase?

Citaat van: Het Nieuwsblad
De jonge Brusselaar (Colpaert) was voldoende hersteld van zijn voetblessure en bedankte met een sterke match en een hilarische glijpartij tegen de boarding.

Boer Boerie

  • Gast
Re: ( nb) Essevee-lokeren
« Reactie #8 Gepost op: november 29, 2009, 10:16:01 pm »
Goeie zaak gedaan, eindelijk de nul gehouden, goeie match van Colpaert
en jammer van Lutte.   Voor mijn part moesten ze de spanning er zo lang ni inhouden,
ze mochten er gerust 2 3 -0 van gemaakt hebben.
Ik vrees dat we Nfor 2-3 matchen gaan moeten wissen, ze hebben er al de beelden bijgehaald
en der ga volgens mij zeker een straf volgen, jammer genoeg.
In Krotrijk gadet toch straffer moeten zijn vresek, en der zo rap niet in berusten.
90 minuten alles geven.

Oja,
we komen voor Standard te staan, ze staan 2-0 achter.
En het is weer Standard op zijn vuilst, al enen van het veld geschopt
en een pak of 6 gele kaarten waarvan er al een paar direct rood mochten zijn.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: ( nb) Essevee-lokeren
« Reactie #9 Gepost op: november 29, 2009, 10:16:19 pm »
Nice, mooi op schema!!! En nu aub niet gaan zweven , want we staan vijfdes aangezien standard aan het verliezen is, dus voetjes op de grond en met drie punten terugkomen van Kortrijk!!!

Hier ook nog een interview van Sporza met Dury (voor degene die zich eventueel zorgen maakten dat Dury naar Genk zou gaan...)

Dury: "Ben blij met prestaties van de ploeg"

"We hebben nog dipjes in ons spel, maar dat is normaal. Mochten we 90 minuten top zijn, zouden we kampioen spelen. We hebben bijna niets weggegeven en ik heb zeven kansen geteld aan onze kant. Ik ben blij met wat deze ploeg presteert", sprak trainer Franky Dury.

Genk is op zoek naar een nieuwe coach na het ontslag van Hein Vanhaezebrouck. Is Dury kandidaat? "Dat is een hypothetische vraag. Kijk, ik amuseer mij in Waregem en iemand die zich amuseert, die blijft", antwoordde Dury

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: ( nb) Essevee-lokeren
« Reactie #10 Gepost op: november 29, 2009, 10:16:58 pm »
Was aan de cornervlag dat hij na een tackle doorgleed in een grote plas water.
Was inderdaad grappig om zien.
Kon er zelf ook met lachen, want deed teken met  :) dat hij zich had gewassen naar ??n van verdedigers.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: ( nb) Essevee-lokeren
« Reactie #11 Gepost op: november 29, 2009, 10:41:47 pm »
we konden nu spijtig genoeg geen 2e keer scoren zodat het toch nog spannend bleef tot het einde.

lokeren is al jaren een sch*tploeg om tegen te spelen, die nu gelukkig leuk onderaan staat.

we blijven met de wedstrijd van volgende week  in de top 6 staan .

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #12 Gepost op: november 29, 2009, 10:52:39 pm »
Man van de avond was Marcos, die voor de U7 het verlossende doelpunt scoorde in de rust.  :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #13 Gepost op: november 29, 2009, 10:55:41 pm »
Man van de avond was Marcos, die voor de U7 het verlossende doelpunt scoorde in de rust.  :)

Inderdaad, hoe kon ik dit vergeten  ;)

Leuk om zien!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #14 Gepost op: november 29, 2009, 10:59:24 pm »
Man van de avond was Marcos, die voor de U7 het verlossende doelpunt scoorde in de rust.  :)

Inderdaad, hoe kon ik dit vergeten  ;)

Leuk om zien!

Inderdaad, en vanuit een scherpe hoek. :) Ze speelden trouwens zonder keeper die van essevee, was dat om de andere nog een kans te geven?  :)

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #15 Gepost op: november 30, 2009, 07:51:56 am »
Nie, ze spelen meestal met een doelman die meevoetbalt. Dit doen ze ook vaak in de competitie tijdens het seizoen. Maar dan heeft hij wel keeperkleren aan. En ook in minivoetbal goalen is dat niet nodig.

Over de match: de drie punten zijn binnen en dat is het belangrijkste. Jammer dat we niet meer konden scoren.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #16 Gepost op: november 30, 2009, 10:20:56 am »
Kzou mij geen zorgen maken mbt Nfor. Als dat een elleboog was, dan mogen ze iedere week een 5tal mensen schorsen. Als het al een elleboog was dan wast de minste van de 3. En trouwens: de scheids heeft de situatie gezien en beoordeeld, dus kan den (bejaarden)bond geen sanctie opleggen!

Wat me vooral stoort is de "maak de speler zwart" campagne van dhr. Demarez, die toch weer niet kon laten Nfor af te schilderen als een ordinaire straatvechter die enkel met zijn ellebogen speelt.

Wel dhr. Demarez: sorry dat u matchen moet becommentari?ren van 'slechts' Zulte Waregem en Lokeren. Uw enthousiasme droop alleszins van het tv-scherm! Vuile sportingslet!  >:(


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #17 Gepost op: november 30, 2009, 10:28:47 am »
Demarez heeft benadrukt dat Essevee veel veel beter was en met veel meer kon / moest winnen. Hij gaf dus een correcte weergave van de partij. Over het spel van Essevee: als een ploeg in het eerste halfuur zoveel kansen cre?ert en de rest van de wedstrijd volwassen speelt kunnen we maar zeggen dat we goed gespeeld hebben. de afwerking was het enige minpuntje.
Colpaert speelde heel goed en gedreven. De rest speelde ook goed. Zo gedreven als we de laatste twee wedstrijden begonnen eens zo durven beginnen tegen de VK. Liever dat dan een snerprestatie zoals in Roeselare

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #18 Gepost op: november 30, 2009, 11:36:20 am »
Eerste kwartier was ronduit schittterend. Het moest toen al 2-0 gestaan hebben. De rest van de partij vond ik enorm flauw en zelfs slaapverwekkend. Colpaert wel met kop en schouders de beste man op het veld. Leiding vond ik weer heel flauwtjes, de gele kaart voor Lutte was er echt over. Wel spijtig dat Hyland weer niet mocht opdraven (of toch amper 1 minuutje), heeft op dit moment geen matchritme om nu tegen Kortrijk te spelen.

Wat de U7 betreft, ze mogen van mij iedere week die gastjes laten opdraven tijdens de rust, wat een verademing :) Die nummer 5 heeft trouwens een aardige kapbeweging in huis!

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #19 Gepost op: november 30, 2009, 11:52:33 am »
Hier ook nog een interview van Sporza met Dury (voor degene die zich eventueel zorgen maakten dat Dury naar Genk zou gaan...)

Dury: "Ben blij met prestaties van de ploeg"

"We hebben nog dipjes in ons spel, maar dat is normaal. Mochten we 90 minuten top zijn, zouden we kampioen spelen. We hebben bijna niets weggegeven en ik heb zeven kansen geteld aan onze kant. Ik ben blij met wat deze ploeg presteert", sprak trainer Franky Dury.

Genk is op zoek naar een nieuwe coach na het ontslag van Hein Vanhaezebrouck. Is Dury kandidaat? "Dat is een hypothetische vraag. Kijk, ik amuseer mij in Waregem en iemand die zich amuseert, die blijft", antwoordde Dury

Ik denk niet dat er veel gevaar is. Dury zal wel 2 keer nadenken vooraleer zich opnieuw in een wespennest (zoals de rode duivels) te storten.