Auteur Topic: [NB] Westerlo - Essevee 1-1  (gelezen 4126 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-1
« Reactie #20 Gepost op: augustus 15, 2010, 08:09:37 pm »
Dhaene mag terug naar den bank, laat dachelet maar terug spelen..
is mss geen penalty maar op zo een plaats een sliding maken doe je gewoon niet, zeker niet zo iemand met zijn ervaring..



Vreemde redenering. Omdat de scheidsrechter een fout maakt, moet D'haene maar weer op de bank. Als D'haene daar trouwens niet gepast tussenkomt dan komt die gast alleen voor doel. Perfecte interventie dus.
Liliu werd al door D'haene goed naar buiten gedreven had hij tussen Liliu en het doel gebleven was dat perfect een tackle in de 16 op een speler die naar buiten wijkt is niet slim, al was het een correcte tackle, toch was die niet nodig. D'haene moet zeker niet naar de bank, al vond ik het raar dat een coach een goed spelend centraal duo vervangt.

Voila, ik denk er exact hetzelfde over.

Offline bennyke

  • Leden
  • Berichten: 18
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-1
« Reactie #21 Gepost op: augustus 16, 2010, 06:00:17 pm »
al bij al een zwakke start voor essevee

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-1
« Reactie #22 Gepost op: augustus 17, 2010, 08:08:25 am »
Een zwakke start zal het pas zijn als er van 't week-end niet gewonnen wordt. Op Standard was het m??r dan goed en moesten we de 3 punten gehaald hebben, tegen Malinkwakwakwa was het flauwkes van de 2 kanten, maar verdienden we niet te verliezen vond ik en tegen Westerlo kregen we na inderdaad alweer een matige partij uiteindelijk waar we recht op hadden. Met andere woorden: 5/9 in plaats van 2/9 zou een juistere weergave van onze competitiestart geweest zijn en geen mens die dan van een mislukte start gesproken zou hebben. Vergeet ook niet dat we nogal wat nieuwe spelers moeten inpassen ( Vandenbroeck, Mar?val, Delaplace, Habibou, Sterckx, Bokila,... ), dat er bovendien nogal wat gekwetsten zijn ( Roelandts, Meert, Nfor ) en spelers die net terugkomen uit kwetsuur ( Dhaene, Chevalier,... ) en dat we tenslotte ook niet gespaard zijn gebleven van schorsingen tot nu toe ( Meert, Hyland ). We hebben het geluk tot nu toe niet aan onze zijde gehad, maar geef deze groep nog wat tijd en we komen er wel denk ik. Alleen mogen we niet in de onderste regionen van het klassement terecht komen, anders sluipt er sowieso paniek in de gelederen en gaan ze te verkrampt spelen. Winnen tegen Cercle is dus de boodschap!

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [NB] Westerlo - Essevee 1-1
« Reactie #23 Gepost op: augustus 17, 2010, 07:55:05 pm »
Een zwakke start zal het pas zijn als er van 't week-end niet gewonnen wordt. Op Standard was het m??r dan goed en moesten we de 3 punten gehaald hebben, tegen Malinkwakwakwa was het flauwkes van de 2 kanten, maar verdienden we niet te verliezen vond ik en tegen Westerlo kregen we na inderdaad alweer een matige partij uiteindelijk waar we recht op hadden. Met andere woorden: 5/9 in plaats van 2/9 zou een juistere weergave van onze competitiestart geweest zijn en geen mens die dan van een mislukte start gesproken zou hebben. Vergeet ook niet dat we nogal wat nieuwe spelers moeten inpassen ( Vandenbroeck, Mar?val, Delaplace, Habibou, Sterckx, Bokila,... ), dat er bovendien nogal wat gekwetsten zijn ( Roelandts, Meert, Nfor ) en spelers die net terugkomen uit kwetsuur ( Dhaene, Chevalier,... ) en dat we tenslotte ook niet gespaard zijn gebleven van schorsingen tot nu toe ( Meert, Hyland ). We hebben het geluk tot nu toe niet aan onze zijde gehad, maar geef deze groep nog wat tijd en we komen er wel denk ik. Alleen mogen we niet in de onderste regionen van het klassement terecht komen, anders sluipt er sowieso paniek in de gelederen en gaan ze te verkrampt spelen. Winnen tegen Cercle is dus de boodschap!

?