Auteur Topic: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi  (gelezen 4517 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
[VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Gepost op: september 26, 2010, 07:08:28 pm »
Opnieuw een thuismatch die feitelijk wel moet gewonnen worden, wat kunnen onze jongens presteren na de vele ups&downs, GBA werd in een spektakelpartij nog nipt naar huis gestuurd met 4-3 en een match later gingen onze rood-groenen met 3-0 de boot in bij competitieleider Genk, tegenstander Charleroi is misschien wel de ploeg op de dool. Trainer Mathijssen kreeg als snel zijn c4 en het is nu aan zijn opvolger om de ploeg terug op de rails te krijgen. Voorzitter Abbas Bayat komt ook steeds in nauwere schoentjes te zitten, een ploeg die dus haalbaar is maar let op van een gebeten hond.

Wat denkt u?

Sv Zulte-Waregem - RSC Charleroi wordt gespeeld op zaterdag 2 oktober om 20u in het regenboogstadion.
« Laatst bewerkt op: september 27, 2010, 12:56:45 am door SV5381.be »
One Essevee!

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [VB] ESSEVEE - RSC Charleroi
« Reactie #1 Gepost op: september 26, 2010, 07:12:02 pm »
---------------------Bossut---------------------
Minne--------VDB---------Colpaert-------Mareval
--------------Lutte-------Sterckx---------------
Chevalier---------------------------------Matton
-------------N'for---------Traor?----------------

2-0

fox

  • Gast
Re: [VB] ESSEVEE - RSC Charleroi
« Reactie #2 Gepost op: september 26, 2010, 07:15:39 pm »
6 punten match die we gewoon gaan winnen. Anders komt er iemand anders in nauwe schoentjes.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [VB] ESSEVEE - RSC Charleroi
« Reactie #3 Gepost op: september 26, 2010, 07:20:29 pm »
6 punten match die we gewoon gaan winnen. Anders komt er iemand anders in nauwe schoentjes.
Niets anders dan de waarheid, waarschijnlijk 2 ploegen aan de aftrap die het belang van die wedstrijd zullen inzien en hopelijk zijn onze mannen dan ook tot op het bod gemotiveerd, het wordt vooral een kwestie van ze kwalitatief te overtreffen, want gemotiveerd zullen ze zijn en met inzet zullen ze spelen.
One Essevee!

Offline Stofke_81

  • Leden
  • Berichten: 159
Re: [VB] ESSEVEE - RSC Charleroi
« Reactie #4 Gepost op: september 26, 2010, 07:25:56 pm »
Winnen MOETEN we of de ontgoocheling zal terug h??l groot zijn bij een nieuw puntenverlies!
maar ikzelf durf geen pronostiek te doen voor deze wedstrijd..want we zullen opnieuw te maken krijgen met een tegenstander die het ritme uit te wedstrijd zal willen halen en voor een punt zal komen spelen en vrees een beetje voor hetzelfde scenario als tegen Eupen..hopelijk ben ik mis!!

bij nieuw puntenverlies mogen we stilaan naar beneden beginnen kijken in plaats van naar boven in de rankschikking want onderaan beginnen ze ook punten te pakken dus als we ons terug veilig willen stellen zijn 3punten zeker gewenst!!! dus laat ons hopen op een goeie afloop!..

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] ESSEVEE - RSC Charleroi
« Reactie #5 Gepost op: september 26, 2010, 10:11:49 pm »
Met Charleroi weet je nooit. Gemiddel spelen die een slecht seizoen elk jaar, maar af en toe zit er dan eens en goede match tussen, zoals tegen ons vorig jaar. Zijn ze gemotiveerd en spelen ze als team, zullen ze sterk uit de hoek komen volgende week, maar anders moet deze ploeg te doen zijn.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] ESSEVEE - RSC Charleroi
« Reactie #6 Gepost op: september 26, 2010, 10:59:08 pm »
Charerloi is geen makkie. Nieuwe coach die zijn start miste.
We moeten gewoon winnen.  Als je ziet wat de andere matchen zijn en hoe dicht alles nu
nog bijeen staat zijn 3 punten noodzakelijk.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] ESSEVEE - RSC Charleroi
« Reactie #7 Gepost op: september 27, 2010, 12:17:13 am »
3 punten en we doen goed mee met ploegen 7-12.

0 punten en we staan bij de 'zwarte zone' 13-16.

Ik denk het duidelijk is, winnen is een must! En dat zal ook gebeuren, ik heb vertrouwen.

(en Club verprutst het weer tegen GBA :()

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #8 Gepost op: september 27, 2010, 10:44:05 am »
Winnen moet!  Geen excuus! 

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #9 Gepost op: september 27, 2010, 10:17:19 pm »
Winnen en niks anders, zeker tegen de rotste ploeg van de Jupiler League. (tijd dat ze eindelijk eens in 2de tuimelen)

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #10 Gepost op: september 28, 2010, 09:28:17 am »
'T is inderdaad weer van moeten zaterdag...
Ik heb er het volste vertrouwen in dat het zal lukken ook.
BDR mag voor mij ook eens wat aanvallender gaan spelen tegen deze tegenstander en er van bij de aftrap vol voor gaan.
Een vroeg doelpunt is wat we nodig hebben in dit soort wedstrijden, dan moeten de Carolo's uit hun schulp komen en kunnen wij ons favoriet spelleke gaan spelen zoals tegen Cercle.
Met 10 punten uit 9 wedstrijden zijn we momenteel karig beloond geweest, als je echter rekent dat we wel al de 4 eersten van de rangschikking op verplaatsing gehad hebben, ons deel schorsingen en blessures gehad hebben, nog geen cadeaus gehad hebben van de wedstrijdleiding en bovendien een aantal punten niet gehad hebben die we verdienden ( als we op Standard die belachelijke rooie kaart voor Meert niet krijgen wil ik hen nog wel eens zien weerkeren, de late tegengoal van malienkwakwakwa, het partijdige geklungel van Geldhof op Gent,... ), dan vind ik dat er momenteel nog geen reden tot paniek hoeft te zijn. Als je naar de rangschikking kijkt, dan stonden we met een 3-tal punten meer ( en die konden we echt wel gehad hebben! -zie hierboven- ) zelfs in of net onder de top 6! Enfin, we moeten nu wel stillekesaan punten beginnen pakken, want anders gaat er toch enige twijfel in de rangen sluipen vrees ik. Te beginnen nu zaterdag tegen de zebra's!
Mijn voorkeursopstelling voor deze wedstrijd:
----------------Bossut----------------
Colpaert-Vandenbroeck-D'haene-Mar?val
---------------- Lutte ---------------
Chevalier-----------------------Matton
--------------- Sterckx ---------------
----------Nfor----------Traor?----------
4-4-2 met een ruit op het middenveld waarbij Sterckx als aanvallende middenvelder net achter de spitsen opereert, want die jongen kan een man uitschakelen, een pas geven aan ??n van de spitsen of de opkomende falanken en ook nog schieten vanuit de tweede lijn. Met 2 spitsen erbij moet daar wel gevaar uit voortkomen! Enige minpunt in deze opstelling is dat we met Teddy en Matton dan nog 2 aanvallend ingestelde flanken hebben die echt wel hun verdedigende taak niet zullen mogen verwaarlozen, want dan komen we op het middenveld echt wel in de problemen als Lutte daar alles alleen moet gaan oplossen... Ik ga er echter van uit dat we in dit systeem zoveel druk kunnen gaan uitoefenen dat onze achterlijn veel hoger kan gaan spelen waardoor de ruimte voor de tegenstander op het middenveld toch relatief beperkt blijft. Alleen opletten voor eventeuele snelle spitsen die in de rug van de verdediging kunnen duiken dan...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #11 Gepost op: september 28, 2010, 09:57:59 am »
We staan ook maar op 3 punten van de 6de plaats. Als we de komende matchen wat punten kunnen pakken staan we direct weer een pak hoger en in principe zijn de ploegen die nog moeten komen, ploegen die het effectief niet goed doen en die we in principe aankunnen. Jammer van Sonck die nu bij Lierse zit, maar bon. Met matchen tegen Charleroi, Lierse, STVV, Lokeren, Kortrijk en Brugge moeten we toch zeker proberen er een stuk of 4 te winnen en dan hebben we een erg geslaagde eerste ronde achter de rug voor een overgangsjaar. ALLEMAAL VOLLE BAK ACHTER DE PLOEG ZOALS 2de HELFT WOENSDAG!!!!!!!!!!

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #12 Gepost op: september 28, 2010, 11:09:59 am »
laat habibou maar starten naast traore in de spits,tegen zijn ex-ploeg zal hij wel extra gemotiveerd zijn zeker om iets te tonen.
ik zou nfor op de bank zetten want speelt al weken slecht.

fox

  • Gast
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #13 Gepost op: september 28, 2010, 11:33:10 am »
laat habibou maar starten naast traore in de spits,tegen zijn ex-ploeg zal hij wel extra gemotiveerd zijn zeker om iets te tonen.
ik zou nfor op de bank zetten want speelt al weken slecht.

Speel met een 4-4-2 met Traore als diepste spits en Nfor die een beetje kan zwerven en we hebben volgens mij een dodelijk duo. Volgens mij zijn ze complementairder dan Traore-Habibou. Telkens van spitsen wisselen is trouwens helemaal geen goeie zaak.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #14 Gepost op: september 28, 2010, 11:37:24 am »
laat habibou maar starten naast traore in de spits,tegen zijn ex-ploeg zal hij wel extra gemotiveerd zijn zeker om iets te tonen.
ik zou nfor op de bank zetten want speelt al weken slecht.

Habibou zal zich idd willen bewijzen. Dat is goed maar de andere spelers en het spel mogen er natuurlijk ook niet onder lijden. Op zich zou dat geen probleem mogen zijn, want hij is niet voor niets onze assistenkoning! (weet niet of dit nu nog zo is maar tot vorige week toch nog)
Nfor is een harde werker en dat hebben we ook nodig in een team. Natuurlijk staat hij in de spits en wordt er verwacht dat hij scoort. Maar zijn werk is ook van belangrijke waarde. We hebben nog Bokila ook!

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #15 Gepost op: september 28, 2010, 12:07:27 pm »
'T is inderdaad weer van moeten zaterdag...
Ik heb er het volste vertrouwen in dat het zal lukken ook.
BDR mag voor mij ook eens wat aanvallender gaan spelen tegen deze tegenstander en er van bij de aftrap vol voor gaan.
Een vroeg doelpunt is wat we nodig hebben in dit soort wedstrijden, dan moeten de Carolo's uit hun schulp komen en kunnen wij ons favoriet spelleke gaan spelen zoals tegen Cercle.
Met 10 punten uit 9 wedstrijden zijn we momenteel karig beloond geweest, als je echter rekent dat we wel al de 4 eersten van de rangschikking op verplaatsing gehad hebben, ons deel schorsingen en blessures gehad hebben, nog geen cadeaus gehad hebben van de wedstrijdleiding en bovendien een aantal punten niet gehad hebben die we verdienden ( als we op Standard die belachelijke rooie kaart voor Meert niet krijgen wil ik hen nog wel eens zien weerkeren, de late tegengoal van malienkwakwakwa, het partijdige geklungel van Geldhof op Gent,... ), dan vind ik dat er momenteel nog geen reden tot paniek hoeft te zijn. Als je naar de rangschikking kijkt, dan stonden we met een 3-tal punten meer ( en die konden we echt wel gehad hebben! -zie hierboven- ) zelfs in of net onder de top 6! Enfin, we moeten nu wel stillekesaan punten beginnen pakken, want anders gaat er toch enige twijfel in de rangen sluipen vrees ik. Te beginnen nu zaterdag tegen de zebra's!
Mijn voorkeursopstelling voor deze wedstrijd:
----------------Bossut----------------
Colpaert-Vandenbroeck-D'haene-Mar?val
---------------- Lutte ---------------
Chevalier-----------------------Matton
--------------- Sterckx ---------------
----------Nfor----------Traor?----------
4-4-2 met een ruit op het middenveld waarbij Sterckx als aanvallende middenvelder net achter de spitsen opereert, want die jongen kan een man uitschakelen, een pas geven aan ??n van de spitsen of de opkomende falanken en ook nog schieten vanuit de tweede lijn. Met 2 spitsen erbij moet daar wel gevaar uit voortkomen! Enige minpunt in deze opstelling is dat we met Teddy en Matton dan nog 2 aanvallend ingestelde flanken hebben die echt wel hun verdedigende taak niet zullen mogen verwaarlozen, want dan komen we op het middenveld echt wel in de problemen als Lutte daar alles alleen moet gaan oplossen... Ik ga er echter van uit dat we in dit systeem zoveel druk kunnen gaan uitoefenen dat onze achterlijn veel hoger kan gaan spelen waardoor de ruimte voor de tegenstander op het middenveld toch relatief beperkt blijft. Alleen opletten voor eventeuele snelle spitsen die in de rug van de verdediging kunnen duiken dan...

dat Dhaene dan maar maakt dat hij een paar meter voorsprong heeft of het komt niet goed... Persoonlijk ben ik van mening dat hij veel te makkelijk 1-1 situaties verliest. Wordt meestal gepasseerd zoals nen miniem.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #16 Gepost op: september 28, 2010, 02:52:27 pm »
Persoonlijk ben ik van mening dat hij veel te makkelijk 1-1 situaties verliest. Wordt meestal gepasseerd zoals nen miniem.

Wel, dat is ook iets dat me al regelmatig opgevallen is. Het lijkt alsof hij niet alert genoeg is en zijn man gewoon laat lopen. Dachelet heeft dit minder en is sterker in duel. Daarom hoop ik dat Dachelet rap beter is.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #17 Gepost op: september 28, 2010, 05:00:56 pm »
Persoonlijk ben ik van mening dat hij veel te makkelijk 1-1 situaties verliest. Wordt meestal gepasseerd zoals nen miniem.

Wel, dat is ook iets dat me al regelmatig opgevallen is. Het lijkt alsof hij niet alert genoeg is en zijn man gewoon laat lopen. Dachelet heeft dit minder en is sterker in duel. Daarom hoop ik dat Dachelet rap beter is.

ik heb dit al meermaals gezien bij diepe bal van tegenstander naar voor waar hij tegen spits komt te staan. Die draait zich meermaals te makkelijk van Karel weg. Hij moet ook iets korter dekken vindk.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #18 Gepost op: september 29, 2010, 10:58:35 pm »
Met minder dan drie punten kan je niet tevreden zijn.

Prono: 2 - 0
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [VB] ESSEVEE - RCS Charleroi
« Reactie #19 Gepost op: september 30, 2010, 05:17:07 pm »
                                              Bossut
Colpaert                       Dhaene                    VDB               Mareval


                                   Lutte               Sterckx
                                           Hyland

Traore                                    Habibou                                  Nfor