Auteur Topic: [NB] Cercle - Essevee  (gelezen 4344 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: februari 26, 2012, 02:49:52 pm »
Cercle staat 4e, wij staan 13e. Wij moeten het spel maken op verplaatsing tegen de 4e in de stand? Bob Peeters gzijt nen broekschijter!
SV TILL I DIE

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #21 Gepost op: februari 26, 2012, 05:12:11 pm »
Cercle staat 4e, wij staan 13e. Wij moeten het spel maken op verplaatsing tegen de 4e in de stand? Bob Peeters gzijt nen broekschijter!

100% de waarheid

Offline visitor

  • Leden
  • Berichten: 9
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #22 Gepost op: februari 26, 2012, 06:29:24 pm »
Cercle staat 4e, wij staan 13e. Wij moeten het spel maken op verplaatsing tegen de 4e in de stand? Bob Peeters gzijt nen broekschijter!

100% de waarheid
Behalve indien de tegenstander met zijn beloftenploeg moet aantreden ...

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #23 Gepost op: februari 26, 2012, 06:35:56 pm »
Cercle staat 4e, wij staan 13e. Wij moeten het spel maken op verplaatsing tegen de 4e in de stand? Bob Peeters gzijt nen broekschijter!

100% de waarheid
Behalve indien de tegenstander met zijn beloftenploeg moet aantreden ...
Al die jongens hadden al eerste klasse ervaring als ik mij niet vergis.
SV TILL I DIE

Offline visitor

  • Leden
  • Berichten: 9
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #24 Gepost op: februari 26, 2012, 06:58:35 pm »
Cercle staat 4e, wij staan 13e. Wij moeten het spel maken op verplaatsing tegen de 4e in de stand? Bob Peeters gzijt nen broekschijter!

100% de waarheid
Behalve indien de tegenstander met zijn beloftenploeg moet aantreden ...
Al die jongens hadden al eerste klasse ervaring als ik mij niet vergis.
Klopt. Twee kwamen voor de eerste keer aan de aftrap en hadden voordien hoogstens een invalbeurt of twee achter de kiezen. De keeper zit aan zijn vierde wedstrijd van het seizoen, net zoals Portier. Carvalho zit aan een wedstrijd of zes (ongeveer, zonder het in detail uit te pluizen) en Mertens en Vetokele (toegegeven, zijn nu titularissen) speelden tot enkele maanden geleden anoniem bij de reserven van Gent. Van Eeno en Dhaene speelden na de winterstop bijna nooit in de basiself, maar kwamen slechts sporadisch van de bank of werden altijd gewisseld (bij LVE hoofdzakelijk door een gebrek aan kwaliteit in zijn spel).
Maar het spel was idd extreem pover, van beide kanten trouwens (wat jullie ook niet ontkennen). Het povere spel ligt imo hoofdzakelijk aan het falen van in principe sterkhouders als Berrier, Leye en Chevalier en niet aan het onervaren Cercle. Met deze basiself zou Cercle zonder twijfel een seizoen zoals STVV of Westerlo afwerken. Het is daarom niet verwonderlijk dat er een gevoel van tevredenheid heerst bij onze supporters omdat deze jongens alsnog er blijkbaar in zullen slagen om onze plaats in PO 1 veilig te stellen.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #25 Gepost op: februari 26, 2012, 09:05:36 pm »
Niet overdrijven h?

Als je al begint te zeggen dat Van Eenoo, Dhaene, Vetokele,Portier nog altijd beloften zijn, amai...

Trouwens ligt het erbarmelijke spel ook grotendeels aan het erbarmelijke veld(net als twee weken geleden in Lierse voor ons)

Cercle pakte enkel en alleen de drie punten door heel wat geluk... Eerst en vooral het geluk dat die immens slechte vrijetrap nog goed terecht komt, ten tweede dat die lijnrechter gewoon aan het slapen was... Tot tweemaal toe staat Portier buitenspel... En ja half metertje, metertje, kan je nog discussieren dat het moeilijk te zien is maar 5 meter? Komaan zeg, die zouden ze meteen naar derde nationale moeten sturen op bezinning... Dit kan toch niet meer?

En scoort Cercle die goal niet blijft Waregem baas, spelen ze nooit met 4 spitsen waardoor ze de grip niet verliezen en volgens mij zelfs nog de drie punten gingen rapen...

Cercle heeft toch al heel veel geluk gehad dit seizoen... Daardoor zitten zij in PO I en staan wij dertiende... Ik kan nu toch al zeker 10 gestolen punten rekenen van Cercle en dan volg ik hun matchen nog niet zo
De twee matchen tegen ons was het triestig om te zien dat ze punten pakten, tegen Gent eerste speeldag meen ik mij ook nog te herinneren en dan nog vorige week tegen ocheer ochot Leuven was het ook al zo triestig...

Sorry hoor maar dit Cercle gaat zwaar op hun bek gaan in POI

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #26 Gepost op: februari 26, 2012, 11:04:58 pm »
Volgend jaar opnieuw eersteklassevoetbal :)

Thx Francky!

Voor de rest, k*tmatch om naar te kijken...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #27 Gepost op: februari 26, 2012, 11:35:15 pm »
Niet overdrijven h?

Als je al begint te zeggen dat Van Eenoo, Dhaene, Vetokele,Portier nog altijd beloften zijn, amai...

Trouwens ligt het erbarmelijke spel ook grotendeels aan het erbarmelijke veld(net als twee weken geleden in Lierse voor ons)

Cercle pakte enkel en alleen de drie punten door heel wat geluk... Eerst en vooral het geluk dat die immens slechte vrijetrap nog goed terecht komt, ten tweede dat die lijnrechter gewoon aan het slapen was... Tot tweemaal toe staat Portier buitenspel... En ja half metertje, metertje, kan je nog discussieren dat het moeilijk te zien is maar 5 meter? Komaan zeg, die zouden ze meteen naar derde nationale moeten sturen op bezinning... Dit kan toch niet meer?

En scoort Cercle die goal niet blijft Waregem baas, spelen ze nooit met 4 spitsen waardoor ze de grip niet verliezen en volgens mij zelfs nog de drie punten gingen rapen...

Cercle heeft toch al heel veel geluk gehad dit seizoen... Daardoor zitten zij in PO I en staan wij dertiende... Ik kan nu toch al zeker 10 gestolen punten rekenen van Cercle en dan volg ik hun matchen nog niet zo
De twee matchen tegen ons was het triestig om te zien dat ze punten pakten, tegen Gent eerste speeldag meen ik mij ook nog te herinneren en dan nog vorige week tegen ocheer ochot Leuven was het ook al zo triestig...

Sorry hoor maar dit Cercle gaat zwaar op hun bek gaan in POI

Ik kan hier enkel op antwoorden: gr??t gelijk. Je moet trouwens eens kijken ho? Cercel altijd scoort...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #28 Gepost op: februari 27, 2012, 10:11:41 am »
De wedstrijd gevolgd tussen de cercle supporters op de noord tribune (ze hadden 3500 tickets gratis verspreid).  Wat een triestige match.  In de eerste helft heeft cercle minuut of 10 wat druk kunnen zetten, met goal tot gevolg.  T was mij niet opgevallen dat het buitenspel was, maar van achter de goal zie je dat niet.  Daarna minuut of 10 dat wij beter waren, met toch wat gevaarlijke ballen voor de goal.  Vanaf het einde van de eerste helft tot het einde van de match was er echt wel niets meer te zien.  Cercle is onder Peeters een pure counterploeg (zelfs met de titularissen, herinner u hoe ze bij ons kwamen tijdrekken bij een gelijkspel toen wij achteraan stonden).  En wij kunnen zelfs met Berrier en Leye het spel niet maken.

Ik vond enkel Dhaene en Naessens nog acceptabel.  Allerzwakste was nog maar eens Chevalier.  Wat krijgt die vent toch veel krediet, ik had hem er veel vroeger afgehaald.  Verder waren Skulasson en Leye ook kandidaat voor het flopelftal van de week.

Chans dat ik hiervoor niet betaald heb...

3500 tickets verspreid gratis en dan nog zo een povere opkomst.  Die gasten trekken toch ook niet te veel volk.

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #29 Gepost op: februari 27, 2012, 10:21:18 am »
@essevee007 : niet veel volk ?  er waren toch mee dan 10 000 toeschouwers... zelfs met gratis kaarten geraken wij amper aan 8000 man...

de wedstrijd zelf : ik had sterk de indruk dat SV niet van plan was om Cercle ook maar iets in de weg te leggen... de 3 punten waren hen blijkbaar gegund... Dury zette zelfs een heuse bouevard open in de 2de helft door zijn middenveld te ontwrichten... gelukkig was cercle te zwak/nerveus om hiervan te profiteren...

nog dit : pluimke voor de cercle supporters : velen dragen trots de groen-zwarte kleuren, en moedigen op een positieve manier hun ploeg aan, ondanks de snertmatch - vanzodra cercle in balbezit kwam werden ze vooruitgeschreeuwd...

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #30 Gepost op: februari 27, 2012, 01:15:12 pm »
toch niet gemerkt op tv hun steun aan het cercle publiek. kwa sfeer is het regenboogstadium nu toch wel heel wat beter. en niet vergeten GVA dat zij ook op de 4de plaats staan. en wij op de 13 de plaats is normaal dat ons stadium dan moeilijk vol zal geraken.  :)

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #31 Gepost op: februari 27, 2012, 03:41:45 pm »
Al dat geleuter over toeschouwersaantallen altijd... Vraag me dikwijls af hoeveel waarheid daar achter steekt. Vaak staat er gewoon een afgerond getal, wat er op wijst dat het maar een ruwe schatting is. Tegen standard bijvoorbeeld zat het stadion toch echt wel goed gevuld, maar verscheen er op het bord dat er slecht iets meer dan 7000 toeschouwers waren.

Anyway, met ons vak X denk ik dat Cercle nu in het kilste stadion van 1e klasse speelt :)

Online edouard

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #32 Gepost op: februari 27, 2012, 04:24:53 pm »
toch mooi aantal toeschouwers, het is gewoon het stadion dat daar te groot is. Wat me ook opviel ( in de 2e helft dan ) dat ze in elke tribune meededen voor sfeer

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #33 Gepost op: februari 27, 2012, 04:39:25 pm »
Hoeveel kan je eigenlijk offside staan zeg, niet te geloven, maar typisch dit seizoen natuurlijk.

Even een vraagje richting webmasters/fotograaf (als die hier zitten?) - noch in Lier noch in Brugge (noch op zovele verplaatsingen) werden/worden foto's getrokken van het uitvak. Niet dat de foto's niet goed zijn, integendeel, maar ik en velen met mij zouden het toch leuk vinden, denk ik, om ook foto's te zien van de mensen die de moeite doen om de verplaatsingen te doen.

Wat de toeschouwersaantallen betreft: zowel Cercle als Essevee doen het op dat vlak niet slecht me dunkt. Cercle speelt natuurlijk aan de top in een bijzonder goed seizoen, wij spelen onderin in een bijzonder ongelukkig/slecht seizoen. Ik denk inderdaad dat, met Vak X, Cercle nu in het meest kille stadion speelt. Voor de bezoekers echter blijft ons stadion met voorsprong het slechtste.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #34 Gepost op: februari 27, 2012, 04:48:40 pm »
De buitenspelfase was echt om mee te lachen. En in de pers lees je hier niks over! Moest het Cercle - Anderlecht zijn en Cercle wint met 1-0 door zo'n goal, de gazetten staan er vol van!
SV TILL I DIE

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #35 Gepost op: februari 27, 2012, 04:57:53 pm »
De buitenspelfase was echt om mee te lachen. En in de pers lees je hier niks over! Moest het Cercle - Anderlecht zijn en Cercle wint met 1-0 door zo'n goal, de gazetten staan er vol van!

Feit. Cercle speelt (zogezegd, ik zie het al lange tijd anders, maar goed) uitstekend, gaan vol voor play-off 1 - en dat terwijl wij gered zijn dankzij (...!) het verlies van Westerlo, dus wat maakt die buitenspelfase ook uit. Mochten we echter alle scheidsrechterlijke blunders van dit seizoen op een rijtje zetten, en hoeveel punten het ons al heeft gekost (bestaat die lijst van de RTBF nog?) - dan staan we volgens mij makkelijk in de linkerkolom. Nu ja, wij zijn maar Waregem he...

Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #36 Gepost op: februari 27, 2012, 07:32:41 pm »
Heb zo'n gevoel dat Leye de standard mentaliteit heeft op verplaatsing thuis goed tot zeer goed op verplaatsing zagen over van alles  en domme gele kaarten pakken, vond hem zaterdag een identieke match afleveren zoals op Lierse

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #37 Gepost op: februari 27, 2012, 11:33:58 pm »
Cercle staat 4e, wij staan 13e. Wij moeten het spel maken op verplaatsing tegen de 4e in de stand? Bob Peeters gzijt nen broekschijter!

100% de waarheid
Behalve indien de tegenstander met zijn beloftenploeg moet aantreden ...

was in onze thuismatch ook al zo alsk mij goed herinner. Verdienden van te winnen, maar zoals vele keren verging het ons anders...

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Cercle - Essevee
« Reactie #38 Gepost op: februari 28, 2012, 09:20:16 am »
Cercle staat 4e, wij staan 13e. Wij moeten het spel maken op verplaatsing tegen de 4e in de stand? Bob Peeters gzijt nen broekschijter!

100% de waarheid
Behalve indien de tegenstander met zijn beloftenploeg moet aantreden ...

was in onze thuismatch ook al zo alsk mij goed herinner. Verdienden van te winnen, maar zoals vele keren verging het ons anders...

Inderdaad. Op dat vlak (en op vele andere) wordt het een seizoen om snel te vergeten. Hoeveel pech en onrecht we al hebben moeten incasseren, niet normaal meer eigenlijk - die goal van Cercle kan volgens mij niet typischer zijn om dit seizoen te illustreren (hoeveel meter k?n iemand eigenlijk offside staan). Men zegt altijd dat zoiets (pech, blunders van de arbitrage) in balans komt over een heel seizoen gezien, wel dan zullen we in PO2 (en volgend seizoen) al maar dan ook ?l het geluk van de wereld moeten hebben om alles 'in balans' te kunnen krijgen.

Wat Bob Peeters betreft, absoluut geen fan van. Cercle kent zo'n seizoen waarin alles lukt lijkt me, ook al verdienen ze verre van altijd de punten. Bij ons is dat net omgekeerd.