Auteur Topic: [NB] KRC Genk - Essevee  (gelezen 4210 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 548
  • Superboeren
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: augustus 27, 2012, 12:12:42 pm »
Leye was niet goed idd, maar heeft wel bergen werk verzet...
Geen enkel commentaar op de 'prestatie' van Berrier?
Eerste helft was redelijk, ma kom die tweede helft??

Ik erger mij echt ongeloofelijk aan het feit dat die gast het vertikt om mee te verdedigen en liever gewoon blijft staan!

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #21 Gepost op: augustus 27, 2012, 12:38:02 pm »
berrier mag zich hier alles permitteren omdat hij nu goals maakt en veel assists van hem komen.  Maar ja, bijna alle ballen gaan naar hem ook en de stilstaande fases worden ook bijna allemaal door hem genomen

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #22 Gepost op: augustus 27, 2012, 12:54:31 pm »
Kdenk dat onze ploeg in de tweede helft stikkapot zat door de hoge pressing in de eerste helft. Veel slordigheden in de tweede helft en daardoor kwamen ook die 2 doelpunten zo snel.
Normaal moeten we 0-2 voorstaan aan de rust (afgekeurde goal Naessens en Leye die enorme kansen mist).
Soit, het is en blijft Genk. Daar moeten we de punten niet gaan halen. Volgende week tegen Bergen daarentegen moeten we w?l kunnen winnen.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #23 Gepost op: augustus 27, 2012, 01:00:00 pm »
Ik denk dat ni meer ging omdat Genk man op man ging spelen en we kwalitatief
minder zijn dan Genk.  (zoals Been het verwoorde ;)  )
We wonnen geen duels meer en de passing was niet goed, door het korter opzitten.

Der door zitten vond ik niet, fysiek staan ze redelik goed

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #24 Gepost op: augustus 27, 2012, 01:17:33 pm »
Er zal in elke wedstrijd wel iemand eens minder goed zijn of een fout maken.  Zulte Waregem is en blijft een ploeg die elke week moet strijden en als men heel eerlijk is, dan is de prognose die men in de media heeft gemaakt voor het begin van het seizoen, een redelijk realistische prognose.  Men heeft een zeer goede start gehad, maar laat ons wel wezen : verliezen op Genk is zeker geen schande.  E?n punt dat mij een beetje stoort : waarom mag Lendric niet eens starten ?  Is een jongen met veel potentieel, gevaarlijk voor doel, technische ok, dus mijnheer Dury, waarom eens niet ?

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #25 Gepost op: augustus 27, 2012, 01:21:14 pm »
zoals iemand al heeft gezegd: eerste helft heeft veel krachten gekocht.
over kritiek op Berrier...moest hij iets van duelkracht hebben zat hij gewoon niet bij ons. moest zo een speler dan nog massa's moeten verdedigen zouden hij misschien geen geniale dingen meer doen

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #26 Gepost op: augustus 27, 2012, 01:48:10 pm »
Er zal in elke wedstrijd wel iemand eens minder goed zijn of een fout maken.  Zulte Waregem is en blijft een ploeg die elke week moet strijden en als men heel eerlijk is, dan is de prognose die men in de media heeft gemaakt voor het begin van het seizoen, een redelijk realistische prognose.  Men heeft een zeer goede start gehad, maar laat ons wel wezen : verliezen op Genk is zeker geen schande.  E?n punt dat mij een beetje stoort : waarom mag Lendric niet eens starten ?  Is een jongen met veel potentieel, gevaarlijk voor doel, technische ok, dus mijnheer Dury, waarom eens niet ?

Laat die jongen maar rustig wat ritme opdoen via invalbeurten en verder  zijn oogskes de kost geven.  Hij krijgt zijn kans wel als de tijd daarvoor rijp is.  En wanneer dit is zal onze klassetrainer wel uitmaken.

Leye titulair, ok, maar niet wachten tot 80' voor hem Lendric in te brengen als ze 2-0 achterstaan, dan is het kalf verzopen

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #27 Gepost op: augustus 27, 2012, 01:49:23 pm »
Er zal in elke wedstrijd wel iemand eens minder goed zijn of een fout maken.  Zulte Waregem is en blijft een ploeg die elke week moet strijden en als men heel eerlijk is, dan is de prognose die men in de media heeft gemaakt voor het begin van het seizoen, een redelijk realistische prognose.  Men heeft een zeer goede start gehad, maar laat ons wel wezen : verliezen op Genk is zeker geen schande.  E?n punt dat mij een beetje stoort : waarom mag Lendric niet eens starten ?  Is een jongen met veel potentieel, gevaarlijk voor doel, technische ok, dus mijnheer Dury, waarom eens niet ?

Laat die jongen maar rustig wat ritme opdoen via invalbeurten en verder  zijn oogskes de kost geven.  Hij krijgt zijn kans wel als de tijd daarvoor rijp is.  En wanneer dit is zal onze klassetrainer wel uitmaken.

Leye titulair, ok, maar niet wachten tot 80' voor hem Lendric in te brengen als ze 2-0 achterstaan, dan is het kalf verzopen

2-0 viel binnen de twee minuten, dan is het moeilijk om ertussen een wissel te brengen...

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #28 Gepost op: augustus 27, 2012, 01:56:57 pm »
Er zal in elke wedstrijd wel iemand eens minder goed zijn of een fout maken.  Zulte Waregem is en blijft een ploeg die elke week moet strijden en als men heel eerlijk is, dan is de prognose die men in de media heeft gemaakt voor het begin van het seizoen, een redelijk realistische prognose.  Men heeft een zeer goede start gehad, maar laat ons wel wezen : verliezen op Genk is zeker geen schande.  E?n punt dat mij een beetje stoort : waarom mag Lendric niet eens starten ?  Is een jongen met veel potentieel, gevaarlijk voor doel, technische ok, dus mijnheer Dury, waarom eens niet ?

Laat die jongen maar rustig wat ritme opdoen via invalbeurten en verder  zijn oogskes de kost geven.  Hij krijgt zijn kans wel als de tijd daarvoor rijp is.  En wanneer dit is zal onze klassetrainer wel uitmaken.

Leye titulair, ok, maar niet wachten tot 80' voor hem Lendric in te brengen als ze 2-0 achterstaan, dan is het kalf verzopen
Stuur ne keer een twitterberichtje dan naar Dhr. Dury datie rapper moe wisselen..  ::)

fox

  • Gast
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #29 Gepost op: augustus 27, 2012, 02:04:50 pm »
Gasten die vinden dat Berrier moet mee verdedigen kennen niets van voetbal. Als de bal gerecupereerd wordt dan moet hij naar Berrier. Berrier moet ze toch niet zelf beginnen recupereren zeker. Daarvoor heb je toch Skulason en in mindere mate ook Hinostroza. Al zie ik in Hinostroza eigenlijk meer een rol als die van Berrier weggelegd. Die jongen heeft spelinzicht en een al even magistrale pass als Berrier. Laat Berrier hier nog blijven tot nieuwjaar en na nieuwjaar kan die jongen perfect die rol overnemen.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #30 Gepost op: augustus 27, 2012, 06:11:02 pm »
Zeer goede 1ste helft met een aantal 'honderdprocentkansen'. Genk was nergens in de 1e helft.
2e helft was van onze kant dan weer dramatisch.

Wel grappig dat die Hollandse trainers altijd zo bejubeld worden vanwege hun 'mooie' spel. Genk deed namelijk niets anders dan lange ballen richting Benteke droppen !

Bij de 1e gele kaart van Skulason moest hij zijn tegenstander direct in de grond gelegd hebben. Dan is de kans op een kaart kleiner. Gevolg is dat Skulason nog een uur met de daver op het lijf moest voetballen. En je weet, wanneer Skulason bang is om in duel te gaan in de wetenschap dat hij nog een 2e geel kan krijgen, is Skulason niets meer waard.

Hinostroza speelde een zeer goede 1e helft. 2e helft was hij werkelijk nergens en ik zie in hem de oorzaak waarom ons middenveld verzoop. Liep bij een tegenaanval van Genk op een bepaald moment in de spits te lopen. Moet nog veel leren ! Achteraf gezien werd hij er n?t te laat afgehaald. Trouwens, Hinostroza de rol van Berrier overnemen ? Hinostroza is een 6, Berrier een 10. Ik zie dan nog eerder een Trajkovski als de opvolger van Berrier.

Verder begrijp ik niet dat sommigen Berrier ditmaal als zwak omschreven. Berrier speelde niet anders dan anders. Met dit verschil dat hij gisteren geen assist gaf of doelpunt maakte. Luister, Berrier is niet meer de Berrier van 3-4 jaar geleden. Dat zeg ik al lang. Sinds hij een zware knieblessure opgelopen heeft, durft hij niet meer in duel gaan. Wat niet wegneemt dat hij nog altijd zijn fantastische traptechniek heeft ! Maar Berrier speelde gisteren zijn wedstrijd zoals hij de voorbije 4 speeldagen zijn match speelde, MAAR dit keer zonder assist of doelpunt. Maar om hem daardoor zwak te noemen ??

Voorts een kleine opmerking over die 2e goal van Genk. Vossen heeft al minstens 5 zo'n doelpunten gemaakt zoals gisteren. Laatst nog op de 1e speeldag tegen Cercle! Als Vossen een bal aangespeeld krijgt vanop de rechterflank, schiet hij hem ALTIJD richting 1e paal !! Waarom gaat Bossut dan plat richting 2e paal ?? Huiswerk niet gemaakt, Sammy ? Die anders een sterke partij keepte.

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #31 Gepost op: augustus 27, 2012, 07:40:55 pm »
Er zal in elke wedstrijd wel iemand eens minder goed zijn of een fout maken.  Zulte Waregem is en blijft een ploeg die elke week moet strijden en als men heel eerlijk is, dan is de prognose die men in de media heeft gemaakt voor het begin van het seizoen, een redelijk realistische prognose.  Men heeft een zeer goede start gehad, maar laat ons wel wezen : verliezen op Genk is zeker geen schande.  E?n punt dat mij een beetje stoort : waarom mag Lendric niet eens starten ?  Is een jongen met veel potentieel, gevaarlijk voor doel, technische ok, dus mijnheer Dury, waarom eens niet ?
Laat die jongen maar rustig wat ritme opdoen via invalbeurten en verder  zijn oogskes de kost geven.  Hij krijgt zijn kans wel als de tijd daarvoor rijp is.  En wanneer dit is zal onze klassetrainer wel uitmaken.

Leye titulair, ok, maar niet wachten tot 80' voor hem Lendric in te brengen als ze 2-0 achterstaan, dan
is het kalf verzopen

Lendric stond klaar net voor dat de 1-0 gescoord werd . Dus hij was van plan om hem er in te brengen als het 0-0 was ;)

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #32 Gepost op: augustus 27, 2012, 08:12:56 pm »
Er zal in elke wedstrijd wel iemand eens minder goed zijn of een fout maken.  Zulte Waregem is en blijft een ploeg die elke week moet strijden en als men heel eerlijk is, dan is de prognose die men in de media heeft gemaakt voor het begin van het seizoen, een redelijk realistische prognose.  Men heeft een zeer goede start gehad, maar laat ons wel wezen : verliezen op Genk is zeker geen schande.  E?n punt dat mij een beetje stoort : waarom mag Lendric niet eens starten ?  Is een jongen met veel potentieel, gevaarlijk voor doel, technische ok, dus mijnheer Dury, waarom eens niet ?
Laat die jongen maar rustig wat ritme opdoen via invalbeurten en verder  zijn oogskes de kost geven.  Hij krijgt zijn kans wel als de tijd daarvoor rijp is.  En wanneer dit is zal onze klassetrainer wel uitmaken.

Leye titulair, ok, maar niet wachten tot 80' voor hem Lendric in te brengen als ze 2-0 achterstaan, dan
is het kalf verzopen

Lendric stond klaar net voor dat de 1-0 gescoord werd . Dus hij was van plan om hem er in te brengen als het 0-0 was ;)

Ok, my bad, kan ni goed om met de ontgoocheling denk ik.

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 548
  • Superboeren
Re: [NB] KRC Genk - Essevee
« Reactie #33 Gepost op: augustus 27, 2012, 11:00:49 pm »
Gasten die vinden dat Berrier moet mee verdedigen kennen niets van voetbal. Als de bal gerecupereerd wordt dan moet hij naar Berrier. Berrier moet ze toch niet zelf beginnen recupereren zeker. Daarvoor heb je toch Skulason en in mindere mate ook Hinostroza. Al zie ik in Hinostroza eigenlijk meer een rol als die van Berrier weggelegd. Die jongen heeft spelinzicht en een al even magistrale pass als Berrier. Laat Berrier hier nog blijven tot nieuwjaar en na nieuwjaar kan die jongen perfect die rol overnemen.
Ja da is waar, ma als je zelf een bal verliest, dan is het toch logisch dat je een KLEIN beetje moeite doet om misschien, och al ist maar 5 meter, mee te gaan verdedigen?