Auteur Topic: [VB] Essevee - Beerschot AC  (gelezen 4304 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - GB Antwerpen
« Reactie #20 Gepost op: november 29, 2012, 05:50:35 pm »
Mja, mss willen de spelers wel tonen dat ze het WEL kunnen.
Net zoals een paar jaar terug toen Stefanie DeMol niet op de bus stapte in Charleroi....

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Essevee - GB Antwerpen
« Reactie #21 Gepost op: november 29, 2012, 05:51:59 pm »
Adrie Koster zal er niet veel meer mee zijn, ligt buiten bij Beerschot!!!

Hopen dat er geen schockeffect is dan. En hopen dat de vermoeidheid meevalt. Voordeel is wel dat Malanda en Delaplace (ons centraal middenveld) fris zou moeten zijn.

T. Hazard zal ook wel weer in de ploeg komen. Voorlijn zal T. Hazard - Leye- ? zijn. Wie op vraagteken?Naessens of Trajkovski die beiden 120 minuten speelden gisteren ?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: [VB] Essevee - GB Antwerpen
« Reactie #22 Gepost op: november 29, 2012, 05:55:12 pm »
Moest het nu in het begin van de week geweest zijn ok, maar we zijn al woensdag en nu nieuwe trainer vinden. Zal met assistent worden en das nog niet hetzelfde als een nieuwe trainer.
SV TILL I DIE

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] Essevee - GB Antwerpen
« Reactie #23 Gepost op: november 29, 2012, 08:02:07 pm »
't is niet het seizoen van de schokeffecten alleszins. Bij Cercle Brugge, Club Brugge, Waasland-Beveren en AA Gent bijvoorbeeld zie ik alleszins niet veel beterschap na de trainerswissel..

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [VB] Essevee - GB Antwerpen
« Reactie #24 Gepost op: november 29, 2012, 08:38:49 pm »
Kunnen we de titel van dit topic aanpassen. Het is Beerschot AC en niet GB Antwerpen. Wij willen ook dat zij onze naam correct gebruiken. Dan kunnen we zelf het goede voorbeeld geven.

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: [VB] Essevee - GB Antwerpen
« Reactie #25 Gepost op: november 29, 2012, 08:52:42 pm »
Kunnen we de titel van dit topic aanpassen. Het is Beerschot AC en niet GB Antwerpen. Wij willen ook dat zij onze naam correct gebruiken. Dan kunnen we zelf het goede voorbeeld geven.

Klopt, en als er iemand is die het eerst jankt als de naam van onze club niet juist geschreven is, dan is het svzw81 wel, de maker van dit topic weliswaar.
« Laatst bewerkt op: november 29, 2012, 08:54:23 pm door ortem »

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Essevee - GB Antwerpen
« Reactie #26 Gepost op: november 29, 2012, 10:43:17 pm »
Zo iemand midden de week ontslaan, raar.
Meestal gebeurt dat maandag of dinsdag. Zat gisteren nog hier.
Coulibaly ontslaan, Adrie op een raar tijdstip de laan uitsturen, die club staat aan de afgrond denkik.
Jacky Mathijssen kan daar de boel weer over pakken, werd daar al een aantal keer gespot.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: [VB] Essevee - Beerschot AC
« Reactie #27 Gepost op: november 30, 2012, 10:17:01 am »
Kunnen we de titel van dit topic aanpassen. Het is Beerschot AC en niet GB Antwerpen. Wij willen ook dat zij onze naam correct gebruiken. Dan kunnen we zelf het goede voorbeeld geven.

Bij deze gebeurd.

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [VB] Essevee - Beerschot AC
« Reactie #28 Gepost op: november 30, 2012, 03:51:47 pm »
Zulte Waregem - K. Beerschot AC (1/12): Voorbeschouwing & selectie
30/11

Vrijdagochtend stond een tactische training op het programma, met een aantal kleine positie- en partijspelen. De blessurelijst bleef ongewzijgid. Sam Van den Abeel (knie), Nick Van Asch (nawee?n hersenschudding), Roy Dayan (kneuzing bovenbeen), Hernan Losada (knie), Stijn Stijnen (knie) en Dries Wuytens (knie) zijn out.
Ook Stijn Wuytens, Alpaslan ?zturk en Funso Ojo haalden de selectie voor de wedstrijd tegen zaterdag niet wegens hun lichte kwetsuren. Wim De Corte kan zaterdag tegen Zulte Waregem rekenen op de volgende zeventien spelers: Marzo, Brillant, Schaessens, De Decker, Galesic, Veselinovic, Mununga, Nyoni, Laerenbergh, Van Langendonck, Fran?ois, Mikulic, Deloose, Bodor, Wanderson, Bravo en Malul.
Wim De Corte, die de taken van Adrie Koster overneemt, ziet de verplaatsing naar Zulte Waregem als een lastige opdracht: "De wedstrijd op Zulte Waregem wordt moeilijk. Kijk maar naar hun sterke middenveld en naar hun plaats in het klassement. Maar uiteindelijk staat of valt alles bij onze eigen prestatie", aldus De Corte.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] Essevee - Beerschot AC
« Reactie #29 Gepost op: november 30, 2012, 04:07:53 pm »
eigenlijk een match die moet gewonnen worden als je kijkt wat de volgende verplaatsing is.
mits verlies tegen beerschot en verlies volgende week staje plots maar op de 5 plaats meer :)
We moeten altijd winnen van onze buren maar uit ervaring weten we al dat dit geen gemakkelijk verplaatsing is. Dus nu de 3 punten thuis zou meer dan welkom zijn. :)

Inderdaad!  Hoop wel zo keihard om daar in krotrijk met ons vak de forza te schreeuwen in hen eigen stadion bij winst van ons. 

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: [VB] Essevee - Beerschot AC
« Reactie #30 Gepost op: november 30, 2012, 04:13:54 pm »
Ik weet niet wat ik er van moet denken met al die miserie in Beerschot. Hopelijk zijn hun spelers niet geconcentreerd en kunnen wij dit afstraffen met een dikke score.
SV TILL I DIE

fox

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Beerschot AC
« Reactie #31 Gepost op: november 30, 2012, 04:29:06 pm »
Ik weet niet wat ik er van moet denken met al die miserie in Beerschot. Hopelijk zijn hun spelers niet geconcentreerd en kunnen wij dit afstraffen met een dikke score.

Van Noppen valt zijn spelers nu nog eens aan in de pers ook. Dat komt alleszins niet goed tegen morgen.

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: [VB] Essevee - Beerschot AC
« Reactie #32 Gepost op: november 30, 2012, 04:33:03 pm »
Ik weet niet wat ik er van moet denken met al die miserie in Beerschot. Hopelijk zijn hun spelers niet geconcentreerd en kunnen wij dit afstraffen met een dikke score.

Het zal in ieder geval niet hun allerbeste ploeg zijn die op het veld staat. Ik ken niet alle spelers, maar in die kern van 17 lijken mij vooral verdedigers en aanvallers te zitten (+ 2 keepers). Hopelijk kunnen we dan het verschil maken met ons sterke middenveld zoals De Corte het zei  ;) Onze eigen geringe blessurelast en brede, competitieve kern zijn belangrijke factoren in de successen die we dit seizoen boeken. Verlang al naar morgen...

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [VB] Essevee - Beerschot AC
« Reactie #33 Gepost op: november 30, 2012, 04:33:26 pm »
Frederik Geldhof fluit de match.
Een ploeg die in de miserie zit kunt ge ,volgens mij, best direct hoog onder druk zetten om zo snel mogelijk tot scoren te komen. Vroeger onder dury 1 deden we dat vaker en meestal met succes.Spijtig genoeg doen we dat nu veel minder.Meestal zijn het enkelingen die vroeg gaan storen,en dan krijg je soms scenario's alla bekermatch Charleroi.

fox

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Beerschot AC
« Reactie #34 Gepost op: november 30, 2012, 04:35:20 pm »
Trouwens net gelezen dat hun beste speler van vorig weekend tegen Anderlecht er ook niet zal bij zijn. Dus geen Ozturk. Ook Wuytens, Ojo en Losada er niet bij. Dat zijn zowat hun 4 beste. Dat zootje ongeregeld zonder trainer moet je dan ook inpakken.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] Essevee - Beerschot AC
« Reactie #35 Gepost op: november 30, 2012, 04:35:29 pm »
Ik weet niet wat ik er van moet denken met al die miserie in Beerschot. Hopelijk zijn hun spelers niet geconcentreerd en kunnen wij dit afstraffen met een dikke score.

Het zal in ieder geval niet hun allerbeste ploeg zijn die op het veld staat. Ik ken niet alle spelers, maar in die kern van 17 lijken mij vooral verdedigers en aanvallers te zitten (+ 2 keepers). Hopelijk kunnen we dan het verschil maken met ons sterke middenveld zoals De Corte het zei  ;) Onze eigen geringe blessurelast en brede, competitieve kern zijn belangrijke factoren in de successen die we dit seizoen boeken. Verlang al naar morgen...

Posities zijn goed verdeeld hoor maar de kwaliteit van de bezetting is op sommige posities naar beneden :)

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Essevee - Beerschot AC
« Reactie #36 Gepost op: november 30, 2012, 05:02:43 pm »
Blij dat die Ozturk niet fit is.
Hadden we in de heenmatch flink wat moeite mee.
Als je de namen van Beerschot ziet dan denk ik aan deze opstelling.

Van Langendonck
Marzo--Brillant--Mikulic--Nyoni
De Decker--?
Fran?ois
Mununga--------------Galesic
Veselinovic

Wie daar naast De Decker gaat spelen is me een vraagteken. Wss Bodor.

Als je dat bekijkt, moeten die toch "makkelijk" te kloppen zijn

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] Essevee - Beerschot AC
« Reactie #37 Gepost op: november 30, 2012, 05:11:38 pm »
Blij dat die Ozturk niet fit is.
Hadden we in de heenmatch flink wat moeite mee.
Als je de namen van Beerschot ziet dan denk ik aan deze opstelling.

Van Langendonck
Marzo--Brillant--Mikulic--Nyoni
De Decker--?
Fran?ois
Mununga--------------Galesic
Veselinovic

Wie daar naast De Decker gaat spelen is me een vraagteken. Wss Bodor.

Als je dat bekijkt, moeten die toch "makkelijk" te kloppen zijn

Op dit moment en met dit team op papier zowel van hen als ons.  Is dit na waasland beveren de makkelijkste ploeg die je kan treffen.  Dus geen excuses en 3punten thuis, al zeker omdat het al te lang geleden is dat we eens de volle buit genomen hebben thuis.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [VB] Essevee - Beerschot AC
« Reactie #38 Gepost op: november 30, 2012, 11:16:44 pm »
Serwy in de wedstrijdselectie . Misschien als 19e man misschien ook niet ;)

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [VB] Essevee - Beerschot AC
« Reactie #39 Gepost op: december 01, 2012, 12:37:17 am »
Brillant vond ik in Beerschot de beste man, wordt opletten bij hoekschoppen. Voorts nog combinatie Mununga-Veselinovic en dat is het zowat