Auteur Topic: [NB] Bergen - Essevee  (gelezen 3967 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: december 23, 2012, 04:52:46 pm »
Sammy was goed, ik vond ons goed spelen, we verdienden om te winnen, paar grote kansen gehad,we wilden tot het eind nog winnen.   Nu nog winnen tegen OHL  en we hebben nog meer punten dan in de heenronde tegen dezelfde ploegen.  Godeau deed het weeral goed, knap.
Idd godeau is een goede back-up :) Op hem hebben we ook een aankoopoptie zeker ?

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #21 Gepost op: december 23, 2012, 05:16:38 pm »
Heeft er iemand gezien op tv of die buitenspelfases, in de tweede helft, terecht afgefloten werden?

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #22 Gepost op: december 23, 2012, 05:23:57 pm »
Heeft er iemand gezien op tv of die buitenspelfases, in de tweede helft, terecht afgefloten werden?

Ik heb niet erg aandachtig naar de match kunnen kijken, maar de buitenspelfases die ik gezien hebben waren allemaal terecht (hoewel soms erg nipt) afgevlagd denk ik.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #23 Gepost op: december 23, 2012, 05:35:07 pm »
De scheidsrechter heeft volgens mij een goede wedstrijd gefloten.
Het geel voor Berrier was trouwens ook terecht.

Offline remcofra

  • Leden
  • Berichten: 104
  • Groen Rood
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #24 Gepost op: december 23, 2012, 05:45:53 pm »
De scheidsrechter heeft volgens mij een goede wedstrijd gefloten.
Het geel voor Berrier was trouwens ook terecht.

mss 1 fout net voor de 16 niet gefloten denk ik
One team One dream, i'm a believer

fox

  • Gast
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #25 Gepost op: december 24, 2012, 12:11:06 pm »
"Moeilijke wedstrijden" ??  Wat zijn al de andere dan ??  "Piece of Cake" ??  Het niveau dit seizoen van de Jupiler Pro Ligue ligt dermate dat iedereen van iedereen kan winnen of verliezen, al heb je natuurlijk enkele ploegen die minder zijn.

Ik vind het al een hele prestatie dat Zulte-Waregem op de 2e plaats staat en (voorlopig) blijft.  Dat supporters achter hun ploeg staan, is niet meer dan normaal.  Maar laten we de komende 9 wedstrijden in de reguliere competitie bekijken, het zou immers snel kunnen veranderen.  Indien op het einde Zulte-waregem inderdaad PO1 haalt, is dat niet meer en niet minder dan een bijzondere prestatie.  Dus boodschap is : voeten op de grond houden, realistisch blijven.

Ja je moet ze bestempelen als gemakkelijke wedstrijden. je kunt natuurlijk ook thuiswedstrijden tegen OHL, Lierse en Waasland Beveren als moeilijk bestempelen, maar dat zou de waarheid een beetje teveel geweld aandoen zijn.

Vincent

  • Gast
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #26 Gepost op: december 24, 2012, 01:03:57 pm »
De scheidsrechter heeft volgens mij een goede wedstrijd gefloten.
Het geel voor Berrier was trouwens ook terecht.

mss 1 fout net voor de 16 niet gefloten denk ik

Tja, als Bergen een goal had gemaakt zoals de onze met pakweg Nong in de rol van Berrier, dan roepen we hier allemaal dat ze had moeten afgekeurd worden ... En behalve in Stadion (het is ver gekomen) wordt er verder werkelijk met geen woord over gerept.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #27 Gepost op: december 26, 2012, 10:13:19 am »
We behoren bij de beste uitploegen van Europa (de wereld)  8) --> wat een seizoen!!! :D

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20121225_00413727

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #28 Gepost op: december 29, 2012, 12:58:04 pm »
We behoren bij de beste uitploegen van Europa (de wereld)  8) --> wat een seizoen!!! :D

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20121225_00413727
Als ik me goed herinner, verloren we in ons eerste jaar in eerste (sinds de fusie) ook zelden op verplaatsing. Correct me if i'm wrong...