Auteur Topic: [VB] Essevee - PSV  (gelezen 20548 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #20 Gepost op: juli 22, 2013, 10:39:45 pm »
Kan je tickets kopen in lokale, omdat je een vak verkiest dat ze niet op de club verkopen, als e geen lid bent van dat lokaal? Ik zou dan ook meegaan met de bus van datzelfde lokaal. Greten

Offline Fie

  • Leden
  • Berichten: 258
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #21 Gepost op: juli 22, 2013, 11:13:23 pm »
Kan je tickets kopen in lokale, omdat je een vak verkiest dat ze niet op de club verkopen, als e geen lid bent van dat lokaal? Ik zou dan ook meegaan met de bus van datzelfde lokaal. Greten
Is mogelijk!

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #22 Gepost op: juli 23, 2013, 09:24:29 am »
Essevee zal wel niet te veel 'toeristen' aantrekken, aangezien ze de verkoop angstvallig op de club en in de lokalen houden. Ik denk niet dat Brusselaars de moeite zullen doen om zo een ticket te kopen uit sympathie of om eens psv te zien... Er is nochtans plaats genoeg.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #23 Gepost op: juli 23, 2013, 11:35:14 am »
Essevee zal wel niet te veel 'toeristen' aantrekken, aangezien ze de verkoop angstvallig op de club en in de lokalen houden. Ik denk niet dat Brusselaars de moeite zullen doen om zo een ticket te kopen uit sympathie of om eens psv te zien... Er is nochtans plaats genoeg.
2
Onbegrijpelijk...dus Brusselse supps moeten naar Waregem komen om hun tickets ?  :o
Geef ze gvd de kans om ginder tickets te kopen,met (solidariteits)korting als ze voor de heenmatch aangeschaft worden.Hoe meer volk des te beter voor ons toch ?

13 april 1951

  • Gast
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #24 Gepost op: juli 23, 2013, 12:26:18 pm »
Essevee zal wel niet te veel 'toeristen' aantrekken, aangezien ze de verkoop angstvallig op de club en in de lokalen houden. Ik denk niet dat Brusselaars de moeite zullen doen om zo een ticket te kopen uit sympathie of om eens psv te zien... Er is nochtans plaats genoeg.

2
Onbegrijpelijk...dus Brusselse supps moeten naar Waregem komen om hun tickets ?  :o
Geef ze gvd de kans om ginder tickets te kopen,met (solidariteits)korting als ze voor de heenmatch aangeschaft worden.Hoe meer volk des te beter voor ons toch ?

?

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #25 Gepost op: juli 23, 2013, 12:28:31 pm »
Het is echt ongelofelijk dat ze niet willen inzien dat ze op deze manier geen Anderlecht-supporters (of supporters uit de streek) zullen aantrekken... Nochtans zeiden ze vooraf dat ze rekenden op een groot deel niet-Essevee-supporters. Begrijpe wie begrijpen kan.

Offline phd

  • Leden
  • Berichten: 88
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #26 Gepost op: juli 23, 2013, 12:31:45 pm »
yep, ik woon in het Leuvense en moet dus met mijn zoons naar Waregem rijden (1u15) om tickets aan te schaffen voor een matchke in Brussel (20 minuten rijden)  :-X

Dit is eenvoudigweg een gemiste kans; waarschijnlijk liggen veiligheidsoverwegingen aan de basis (en de factuur van de lokale politie) maar toch...

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #27 Gepost op: juli 23, 2013, 12:37:19 pm »
Essevee stelde online-ticketingsysteem voor. Dit werd echter geweigerd door de UEFA omdat PSV-supporters anders in de thuisvakken kunnen plaats nemen.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #28 Gepost op: juli 23, 2013, 12:39:29 pm »
en sowieso lijkt het me niet de bedoeling om een stadion te vullen met de helft "neutrale" supporters die uiteindelijk allesbehalve neutraal zijn denk maar aan anderlecht en ajax supporters bv.

13 april 1951

  • Gast
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #29 Gepost op: juli 23, 2013, 12:41:54 pm »
en sowieso lijkt het me niet de bedoeling om een stadion te vullen met de helft "neutrale" supporters die uiteindelijk allesbehalve neutraal zijn denk maar aan anderlecht en ajax supporters bv.

Die zouden 'tegen' PSV zijn, zou alleen maar helpen lijkt me...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #30 Gepost op: juli 23, 2013, 12:44:13 pm »
en sowieso lijkt het me niet de bedoeling om een stadion te vullen met de helft "neutrale" supporters die uiteindelijk allesbehalve neutraal zijn denk maar aan anderlecht en ajax supporters bv.

Die zouden 'tegen' PSV zijn, zou alleen maar helpen lijkt me...



ja maar zou een modale essevee supporter het dan leuk vinden om in een vak te belanden waarin de helft niet eens voor ons supportert , maar eerder tegen de tegenstander ? zoals een brugge supporter die in waregem komt kijken als wij tegen anderlecht spelen , komt ook voor maar dan maar enkelingen ...


13 april 1951

  • Gast
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #31 Gepost op: juli 23, 2013, 12:44:38 pm »
en sowieso lijkt het me niet de bedoeling om een stadion te vullen met de helft "neutrale" supporters die uiteindelijk allesbehalve neutraal zijn denk maar aan anderlecht en ajax supporters bv.

Die zouden 'tegen' PSV zijn, zou alleen maar helpen lijkt me...

ja maar zou een modale essevee supporter het dan leuk vinden om in een vak te belanden waarin de helft niet eens voor ons supporter , maar eerder tegen de tegenstander ? zoals een brugge supporter die in waregem komt kijken als wij tegen anderlecht spelen , komt ook voor maar dan maar enkelingen ...

Dat is ook waar.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #32 Gepost op: juli 24, 2013, 12:19:55 am »
Iemand die weet of er veel tickets werden verkocht vandaag voor deze wedstrijd ? Hoop op 10000 man zou mooi zijn voor de clubkas !!!!!

Offline elarto

  • Leden
  • Berichten: 104
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #33 Gepost op: juli 24, 2013, 01:37:32 pm »
Gisteren omstreeks 17u30 zaten ze nog aan vak E5 (in de categorie E5/E6/E7), meer weet ik niet :)

Vincent

  • Gast
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #34 Gepost op: juli 24, 2013, 02:48:25 pm »
Essevee stelde online-ticketingsysteem voor. Dit werd echter geweigerd door de UEFA omdat PSV-supporters anders in de thuisvakken kunnen plaats nemen.

Juist. En dat er in Eindhoven Essevee-supporters in de thuisvakken gaan zitten, dat is dan weer geen probleem ... Als ze al gedacht hadden dat dat zou kunnen gebeuren.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #35 Gepost op: juli 24, 2013, 04:51:44 pm »
en sowieso lijkt het me niet de bedoeling om een stadion te vullen met de helft "neutrale" supporters die uiteindelijk allesbehalve neutraal zijn denk maar aan anderlecht en ajax supporters bv.

Die zouden 'tegen' PSV zijn, zou alleen maar helpen lijkt me...



ja maar zou een modale essevee supporter het dan leuk vinden om in een vak te belanden waarin de helft niet eens voor ons supportert , maar eerder tegen de tegenstander ? zoals een brugge supporter die in waregem komt kijken als wij tegen anderlecht spelen , komt ook voor maar dan maar enkelingen ...

pff en dan, is goed voor de clubkas en komt beter over op tv

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #36 Gepost op: juli 24, 2013, 09:01:57 pm »
yep, ik woon in het Leuvense en moet dus met mijn zoons naar Waregem rijden (1u15) om tickets aan te schaffen voor een matchke in Brussel (20 minuten rijden)  :-X

Dit is eenvoudigweg een gemiste kans; waarschijnlijk liggen veiligheidsoverwegingen aan de basis (en de factuur van de lokale politie) maar toch...

Kunt ge combineren met een bezoekske aan Molecule, hoofdsponser van Essevee en 15min verder rijden  ;) 


Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #37 Gepost op: juli 25, 2013, 09:23:12 pm »
Vanddag naar Karekiet geweest, de verkoop loopt heel erg vlot, gaan met tientallen tegelijk deur uit!

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #38 Gepost op: juli 29, 2013, 08:55:42 pm »
kan dit dat de helft van het stadion beschikbaar gesteld wordt voor psv???? :s
Liberta per gli ultras!

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [VB] Essevee - PSV
« Reactie #39 Gepost op: juli 29, 2013, 10:46:05 pm »
kan dit dat de helft van het stadion beschikbaar gesteld wordt voor psv???? :s

Van mij mogen gerust 15000 Hollanders naar Anderlecht afzakken ! Zoveel mogelijk tickets verkopen is toch de boodschap zeker. Tomme toch ; reken en tel !!