Auteur Topic: [VB] APOEL - Essevee  (gelezen 15486 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: augustus 12, 2013, 09:01:32 pm »
ik heb gehoord dat er in apoel een turks en een grieks gedeelte is dus oppassen voor de mensen die zelf iets boeken voor het turks gedeelte denk ik dat je een visum nodig zal hebben om binnen te raken

In da Turks gedeelte is er maar weinig te beleven; alle (toeristische) hotels liggen in het Grieks gedeelte

ik zei het maar voor in het geval dat er iemand een hotel zou boeken :)

Offline Dingske

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #21 Gepost op: augustus 14, 2013, 03:11:15 pm »
Al definitieve prijzen bekend voor de verplaatsing naar Apoel ?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #22 Gepost op: augustus 14, 2013, 11:48:24 pm »
als ik al zou gaan (wat dus niet het geval is ) zou ik zoals jeroenie een betaaldbare 5 of 7 daagse in Cyprus boeken in een reisbureau, in een all-inclusive en dan zien dat je op de wedstrijd raakt (per taxi of auto huren of zo) lijkt me v??l interessanter dan honderden euro's te betalen om op en af te vliegen.

 al moet alles natuurlijk nog haalbaar zijn financieel en cong? en familiaal en zo ...

Offline EsseveeFANS - Supportersraad

  • Leden
  • Berichten: 111
  • Essevee!
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #23 Gepost op: augustus 16, 2013, 03:34:14 pm »
We hebben (eindelijk) een definitieve prijs gekregen: via ons kan je de match in Cyprus voor 450? per persoon bijwonen, wedstrijdticket inbegrepen.

Vertrek donderdagochtend per charter in Oostende (aankomst rond de middag) en "direct" na de match terug richting Oostende.

De mensen die meewillen, moeten tegen dinsdagavond 21u mailen naar geert.titeca[at]hotmail.com
Pas als er 168 supporters meegaan (= quasi volle vlucht) gaat het door; anders hebben we verlies.
« Laatst bewerkt op: augustus 16, 2013, 08:15:05 pm door EsseveeFANS - Supportersraad »

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #24 Gepost op: augustus 16, 2013, 05:59:14 pm »
168 :o da's een heleboel!

Offline frigo

  • Leden
  • Berichten: 145
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #25 Gepost op: augustus 16, 2013, 06:12:44 pm »
450 euro is ook nie bepaald weinig voor een daguitstapje

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #26 Gepost op: augustus 16, 2013, 10:36:41 pm »
168 halen we niet echt denk ik :)

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #27 Gepost op: augustus 17, 2013, 07:03:44 am »
zal deze toch maar aan mij laten voorbijgaan. Als we doorgaan zijn er nog 3 verplaatsingen  :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #28 Gepost op: augustus 18, 2013, 01:49:46 pm »
lijkt me zelfs onwaarschijnlijk om zelfs aan 50 man te raken.

mensen die "echt" willen en kunnen gaan betalen een ietske meer en zijn daar dan een week all-inclusive lijkt me.

vele rekenen om door te gaan en dan een verplaatsing te kunnen maken naar een buurland

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #29 Gepost op: augustus 18, 2013, 02:57:12 pm »
450 euro is niet goedkoop, maar het gaat hier natuurlijk wel over een vliegtuig...lijkt me dus ergens logisch, deze prijs! Veel zal afhangen van de thuismatch, vermoed ik.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #30 Gepost op: augustus 18, 2013, 11:21:55 pm »
450 euro is niet goedkoop, maar het gaat hier natuurlijk wel over een vliegtuig...lijkt me dus ergens logisch, deze prijs! Veel zal afhangen van de thuismatch, vermoed ik.

Nope, want je moet op 21/08 opgeven of je meegaat of niet.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #31 Gepost op: augustus 20, 2013, 12:43:59 pm »
het is jammer dat zelfs de website van waregem niks van deze organisatie plaatst! niet iedereen komt hier op dit gesloten forum, en niet iedereen wil zich dan ook nog registreren!
idem op facebook, niet iedereen wil zich registreren op facebook.
mocht er op de homepage van www.essevee.be toch al iets geplaatst worden van info, zou de vlucht misschien wel vlotter beschikbaar geraken, maar nu vrees ik er ook voor! de deadline van vanavond is geen excuus om niet te gaan! als je echt wil wachten tot na de heenmatch om te weten of er nog kans is, awel, dan zijde nen regelrechte successupporter! ik lag me steendood mochten we der uitliggen en ge hier allemaal komt bleiten omdat ge nu niet meer europees mee kunt!

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #32 Gepost op: augustus 20, 2013, 12:48:06 pm »
het is jammer dat zelfs de website van waregem niks van deze organisatie plaatst! niet iedereen komt hier op dit gesloten forum, en niet iedereen wil zich dan ook nog registreren!
idem op facebook, niet iedereen wil zich registreren op facebook.

mocht er op de homepage van www.essevee.be toch al iets geplaatst worden van info, zou de vlucht misschien wel vlotter beschikbaar geraken, maar nu vrees ik er ook voor! de deadline van vanavond is geen excuus om niet te gaan! als je echt wil wachten tot na de heenmatch om te weten of er nog kans is, awel, dan zijde nen regelrechte successupporter! ik lag me steendood mochten we der uitliggen en ge hier allemaal komt bleiten omdat ge nu niet meer europees mee kunt!
Dat vind ik ook zeer jammer, en onbegrijpelijk... Soms denk ik dat de dienst communicatie van Essevee echt niet weet hoe ze deftig zaken moeten communiceren.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #33 Gepost op: augustus 20, 2013, 12:51:35 pm »
Ik denk dat ze er zelf niet ingeloven om veel volk mee te trekken en er dus geen tijd in steken. Ofwel gaan ze wachten tot na de thuiswedstrijd.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #34 Gepost op: augustus 20, 2013, 01:40:27 pm »
het is jammer dat zelfs de website van waregem niks van deze organisatie plaatst! niet iedereen komt hier op dit gesloten forum, en niet iedereen wil zich dan ook nog registreren!
idem op facebook, niet iedereen wil zich registreren op facebook.

mocht er op de homepage van www.essevee.be toch al iets geplaatst worden van info, zou de vlucht misschien wel vlotter beschikbaar geraken, maar nu vrees ik er ook voor! de deadline van vanavond is geen excuus om niet te gaan! als je echt wil wachten tot na de heenmatch om te weten of er nog kans is, awel, dan zijde nen regelrechte successupporter! ik lag me steendood mochten we der uitliggen en ge hier allemaal komt bleiten omdat ge nu niet meer europees mee kunt!
Dat vind ik ook zeer jammer, en onbegrijpelijk... Soms denk ik dat de dienst communicatie van Essevee echt niet weet hoe ze deftig zaken moeten communiceren.

de communicatie naar de supporters trekt inderdaad vaak op niets.

er zullen wel een paar "rijke" sponsors en bestuursleden en zo meegaan en misschien wat familie en enkele die hards, maar ik denk als er 50 man zal mee zijn dat het al veel zal zijn .

t'is crisis voor iets h?, en velen hopen op poulefases met ploegen uit buurlanden (auto, busverplaatsingen met andere woorden)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #35 Gepost op: augustus 20, 2013, 03:11:07 pm »
het is jammer dat zelfs de website van waregem niks van deze organisatie plaatst! niet iedereen komt hier op dit gesloten forum, en niet iedereen wil zich dan ook nog registreren!
idem op facebook, niet iedereen wil zich registreren op facebook.

mocht er op de homepage van www.essevee.be toch al iets geplaatst worden van info, zou de vlucht misschien wel vlotter beschikbaar geraken, maar nu vrees ik er ook voor! de deadline van vanavond is geen excuus om niet te gaan! als je echt wil wachten tot na de heenmatch om te weten of er nog kans is, awel, dan zijde nen regelrechte successupporter! ik lag me steendood mochten we der uitliggen en ge hier allemaal komt bleiten omdat ge nu niet meer europees mee kunt!
Dat vind ik ook zeer jammer, en onbegrijpelijk... Soms denk ik dat de dienst communicatie van Essevee echt niet weet hoe ze deftig zaken moeten communiceren.

de communicatie naar de supporters trekt inderdaad vaak op niets.

er zullen wel een paar "rijke" sponsors en bestuursleden en zo meegaan en misschien wat familie en enkele die hards, maar ik denk als er 50 man zal mee zijn dat het al veel zal zijn .

t'is crisis voor iets h?, en velen hopen op poulefases met ploegen uit buurlanden (auto, busverplaatsingen met andere woorden)

Ook vervelende timing.  Iedereen net uit verlof. Voor veel mensen is het dan lastig om nog eens 3 dagen verlof te gaan vragen in de eerste werkweken en ook nog eens de lege portefeuille open te trekken na een drukke zomer.  Alhoewel het zeker geen dure verplaatsing is.  600 euro voor 3 nachten, 4 dagen en vlucht heen en terug is heel redelijk.  En zeker en vast een mooie verplaatsing.  Dan niet meteen dat stadion daar of ploeg maar de stad en locatie.

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #36 Gepost op: augustus 20, 2013, 03:21:42 pm »
450 euro is ook nie bepaald weinig voor een daguitstapje

Voor 50 Euro meer vindt je heen en terug vlucht naar New York....toch wel duur...

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #37 Gepost op: augustus 20, 2013, 06:35:17 pm »
Dit schreef iemand op de Facebook-pagina van Essevee. Geen idee of het al dan niet betrouwbaar is...

Citaat
Evros Antoniades UEFA EUROPA LEAGUE

APOEL (CYP) -ZULTE WAREGEM (BEL)
THURSDAY 29th AUGUST 2013 - 21.00 GSP STADIUM

SPECIAL OFFER for Zulte Waregen supporters to travel in Cyprus by Ryanair (From: Brussels Charleroi airport - To: Paphos - Cyprus, Dates: check in 28.8-check out 31.08.13). If you a big friend company we offer 3 days Accommodation + Transportation (Paphos Airport-Pissouri Village-GSP Football Ground-Pissouri Village-Paphos Airport)
SPECIAL package 600 euro per FLAT (ONLY 150 euro PER PERSON sleep up 4 persons)-Offer does not include airfare and match ticket {is your charge}). For information e-mail: evrosnet@cytanet.com.cy

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #38 Gepost op: augustus 20, 2013, 10:38:12 pm »
als je er zijn facebook account eens grondig doorspit, dan lijkt me zijn info wel betrouwbaar!

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [VB] APOEL - Essevee
« Reactie #39 Gepost op: augustus 21, 2013, 12:12:19 am »
Net geboekt heen (ryanair) en terug (thomas cook) voor... 132euro! Waar een wil is... Wij blijven ??n weekje, dus missen de topper tegen A'lecht, maar krijgen er -hopelijk- een mooie zevendaagse voor terug, inclusief plaatsing voor Uefa! Forza SV!