Auteur Topic: [VB] Essevee - Mons  (gelezen 4278 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: [VB] Essevee - Mons
« Reactie #20 Gepost op: augustus 17, 2013, 03:19:33 pm »
ik zou met het oog op donderdag toch enkele basisspelers rust gunnen. en zeker op de posities waar we evenwaardige spelers hebben die laten spelen..
zo zou ik verboom, zou ik mssn ook duplus laten spelen,ndiaye berrier en trajkovski zou ik laten spelen want ik vermoed dat we met hetzelfde team zullen spelen donderdag als de terugmatch tegen psv.
maar dury kennende vrees ik dat hij niet zoveel zal willen wisselen
« Laatst bewerkt op: augustus 17, 2013, 03:22:11 pm door woopser »

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [VB] Essevee - Mons
« Reactie #21 Gepost op: augustus 17, 2013, 03:24:45 pm »
ik zou met het oog op donderdag toch enkele basisspelers rust gunnen. en zeker op de posities waar we evenwaardige spelers hebben die laten spelen..
zo zou ik verboom, zou ik mssn ook duplus laten spelen,ndiaye berrier en trajkovski zou ik laten spelen want ik vermoed dat we met hetzelfde team zullen spelen donderdag als de terugmatch tegen psv.
maar dury kennende vrees ik dat hij niet zoveel zal willen wisselen
Aan de verdediging zou ik niet te veel veranderen . N'diaye , Berrier en Trajkovski zou ik idd ook durven in de basis zetten . Maar er zal idd Dury kennede niet te veel gewisseld worden .

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] Essevee - Mons
« Reactie #22 Gepost op: augustus 17, 2013, 08:17:57 pm »
1-0 Hazard (pen) !!  :D

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] Essevee - Mons
« Reactie #23 Gepost op: augustus 17, 2013, 09:09:37 pm »
De 2-0 moest al lange tijd op het scorebord prijken... Hopelijk krijgen we er straks geen tegen.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] Essevee - Mons
« Reactie #24 Gepost op: augustus 17, 2013, 09:56:16 pm »
2-0, opnieuw Hazard :D

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] Essevee - Mons
« Reactie #25 Gepost op: augustus 17, 2013, 10:27:35 pm »
Bye bye zwarte beest!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Essevee - Mons
« Reactie #26 Gepost op: augustus 18, 2013, 09:15:00 pm »
ik zou met het oog op donderdag toch enkele basisspelers rust gunnen. en zeker op de posities waar we evenwaardige spelers hebben die laten spelen..
zo zou ik verboom, zou ik mssn ook duplus laten spelen,ndiaye berrier en trajkovski zou ik laten spelen want ik vermoed dat we met hetzelfde team zullen spelen donderdag als de terugmatch tegen psv.
maar dury kennende vrees ik dat hij niet zoveel zal willen wisselen
Aan de verdediging zou ik niet te veel veranderen . N'diaye , Berrier en Trajkovski zou ik idd ook durven in de basis zetten . Maar er zal idd Dury kennede niet te veel gewisseld worden .
en met rede, de sterkste ploeg moet spelen! en daar zit vb een Duplus en co niet in.