Auteur Topic: [VB] KV Mechelen - Essevee  (gelezen 9141 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: november 03, 2013, 12:30:16 pm »
Los van het feit d

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: november 03, 2013, 12:32:17 pm »
Los van het feit of er bepaalde scheidsrechters al dan niet in het voordeel of nadeel fluiten, moet er toch worden geconcludeerd dat het zo geroemde en gewaardeerde voetbal van vorig seizoen van Zulte-Waregem er dit seizoen toch nog te weinig is gekomen.

Vooral achteraan lijkt het me toch onzekerheid troef.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: november 03, 2013, 01:30:42 pm »
Los van het feit of er bepaalde scheidsrechters al dan niet in het voordeel of nadeel fluiten, moet er toch worden geconcludeerd dat het zo geroemde en gewaardeerde voetbal van vorig seizoen van Zulte-Waregem er dit seizoen toch nog te weinig is gekomen.

Vooral achteraan lijkt het me toch onzekerheid troef.
Vorig jaar speelden zowel Godeau als Verboom op topniveau, nu niet. Het voortdurend moeten wisselen en schuiven achterin komt het spel van De fauw & Colpaert zeker niet ten goede volgens mij...

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: november 03, 2013, 02:09:12 pm »
In het huidige systeem van heel diep opkomende backs is het niet abnormaal dat de verdediging vaak onder druk komt. Vorig jaar hadden we iemand met veel loopvermogen zoals Delaplace die nog de steken kon opvangen, nu hebben we dat minder.  Waarmee ik niet wil zeggen de Kums daarom slechter, maar het is een ander type.

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: november 03, 2013, 02:21:45 pm »
misschien wel lichte, maar terechte penalty... wel opnieuw enorm zwak verdedigend werk van duplus...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: november 03, 2013, 02:22:44 pm »
ik vind dat De Fauw vaak traag terug achteraan is.
als ge ziet hoe vaak Jens plots achter in het hoekje verschijnt
terwijl DeFauw nog op terugweg is.
En die terugweg komt niet omdat Davy net aan de cornervlag raakte...

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: november 03, 2013, 02:23:34 pm »
Dank U Collemonts!  Eikel!  Die moet ons niet.

Calimero woont in het noorden van WVL, mijn beste, niet in het zuiden.

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: november 03, 2013, 02:24:54 pm »
Vond de wedstrijdleiding toch wel veel geel-rood fluiten...

Zijn dat niet onze (voor de zoveelste keer) nieuwe clubkleuren van dit seizoen, aan de thuisuitrusting te zien?

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: november 03, 2013, 04:27:10 pm »
Colemonts is een standard-supporter die ons nog nooit iets gegund heeft.Spijtig dat we nog 2 ptn verliezen door die stomme penalty.Wat een irritante thuis-supps zijn me dat daar zeg ,constant Sammy uitfluiten voor tijdrekken en ze hebben zelfs geen ballenjongens achter de doelen.Toch chapeau voor de ploeg (met 9 belgen !!!!) voor de vechtlust en de inzet.
C'mon essevee!!
Ik was ter plekke en ze hadden wel degelijk ballenjongens achter de doelen hoor. Alleen negeerde Sammy die al dan niet bewust..  ;)

Verder een leuke tweede helft en een terecht gelijkspel. De scheidsrechterlijke beslissing heb je soms voor, soms tegen.. maar op zich wel tevreden met het punt. En opmerkelijk malanda speelde een van zijn slechtste matchen ooit voor sv maar scoort wel twee keer.  :D

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: november 03, 2013, 06:44:45 pm »
We hebben een punt op Mechelen, das niet slecht, zij vierden dat als een overwinning, zegt veel over onze status. Op ons eigen veld zal KVM een ander matchke mogen spelen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: november 03, 2013, 07:06:27 pm »
Colemonts is een standard-supporter die ons nog nooit iets gegund heeft.Spijtig dat we nog 2 ptn verliezen door die stomme penalty.Wat een irritante thuis-supps zijn me dat daar zeg ,constant Sammy uitfluiten voor tijdrekken en ze hebben zelfs geen ballenjongens achter de doelen.Toch chapeau voor de ploeg (met 9 belgen !!!!) voor de vechtlust en de inzet.
C'mon essevee!!
Ik was ter plekke en ze hadden wel degelijk ballenjongens achter de doelen hoor. Alleen negeerde Sammy die al dan niet bewust..  ;)

Verder een leuke tweede helft en een terecht gelijkspel. De scheidsrechterlijke beslissing heb je soms voor, soms tegen.. maar op zich wel tevreden met het punt. En opmerkelijk malanda speelde een van zijn slechtste matchen ooit voor sv maar scoort wel twee keer.  :D
Bij een 0-0 stand viel het op hoe Sammy tijd aan het rekken was, ik vraag mij af waarom dat nodig was?  ???
SV TILL I DIE

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: november 03, 2013, 08:58:54 pm »
Is het niemand duidelijk dat de 2-2 er komt doordat hazard onnodig bal verliest op middenveld?
Zie ook 2-2 tegen anderlecht..

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: november 03, 2013, 09:18:42 pm »
Is het niemand duidelijk dat de 2-2 er komt doordat hazard onnodig bal verliest op middenveld?
Zie ook 2-2 tegen anderlecht..
Inderdaad een spijtig geval. Een jeugdzonde, maar heeft ons al meer punten opgeleverd dan gekost  :)
SV TILL I DIE

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: november 03, 2013, 10:01:55 pm »
Is het niemand duidelijk dat de 2-2 er komt doordat hazard onnodig bal verliest op middenveld?
Zie ook 2-2 tegen anderlecht..
Inderdaad een spijtig geval. Een jeugdzonde, maar heeft ons al meer punten opgeleverd dan gekost  :)
Is inderdaad Hazard die te lang de bal koste wat het kost wil bijhouden met balverlies erboven op, dat kan gebeuren, maar waarom Duplus weeral volledig uit positie voetbalt is mij een raadsel.  Een puntje in Mechelen is zeker niet slecht, maar als ge 1-2 voorkomt in de laatste 10 minuten moeten we slimmer zijn. 
Als ik het goed voorheb dan hebben we nu nog altijd 2 punten meer dan verleden jaar tegen dezelfde ploegen(Beerschot is nu Oostende) en dat met al  die commotie in het begin van het seizoen met Europees voetbal en met het kwijtspelen van een Leye en een Berrier en een Delaplace.  Is het dan minder dan verleden jaar?  Hell no, het is godverdomme nog straffer dan verleden jaar tot nu toe.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: november 04, 2013, 12:08:29 am »
Vond de wedstrijdleiding toch wel veel geel-rood fluiten...

Zijn dat niet onze (voor de zoveelste keer) nieuwe clubkleuren van dit seizoen, aan de thuisuitrusting te zien?

ik zal het dan maar zeggen : wat een dwaze opmerking van jou alweer ... je moet dringend eens het verschil zien tussen stadskleuren, clubkleuren (zijn bij mijn weten niet veranderd van sv zulte waregem ?) ,  kleuren van de uitrusting  (meeste clubs hebben er een 3-tal per seizoen dacht ik) , ....  zo is bijvoorbeeld de kleur van de luikse stadsvlag rood-geel, de kleuren van standard luik rood-wit en speelden ze vanmiddag in gent met een grijze tenue. zitten die daar ook zo constant over te zeiken ? jongens toch get over it ...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: november 04, 2013, 12:13:34 am »
Malanda mag weer de ganse match klungelen... Breng aub Ndiaye in...

achteraf gezien viel dat geklungel nog mee :)

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: november 04, 2013, 08:29:23 am »
We hebben een punt op Mechelen, das niet slecht, zij vierden dat als een overwinning, zegt veel over onze status. Op ons eigen veld zal KVM een ander matchke mogen spelen.

Een punt op verplaatsing is inderdaad niet slecht. Het was nu ook niet dat we ze hebben weggespeeld. Ons puntenverlies thuis tegen Charleroi vond ik veel erger.

Nu 6 op 6 thuis tegen Waasland en Mechelen en ze mogen van ver komen om ons uit PO1 te houden.

Offline ceedee

  • Leden
  • Berichten: 72
  • Essevee!
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: november 04, 2013, 09:10:50 am »
We hebben een punt op Mechelen, das niet slecht, zij vierden dat als een overwinning, zegt veel over onze status. Op ons eigen veld zal KVM een ander matchke mogen spelen.

Een punt op verplaatsing is inderdaad niet slecht. Het was nu ook niet dat we ze hebben weggespeeld. Ons puntenverlies thuis tegen Charleroi vond ik veel erger.

Nu 6 op 6 thuis tegen Waasland en Mechelen en ze mogen van ver komen om ons uit PO1 te houden.

Wie heeft die kalender gemaakt zeg
14e speeldag in Mechelen
16e speeldag thuis tegen Mechelen :D

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: november 04, 2013, 09:19:10 am »
We hebben een punt op Mechelen, das niet slecht, zij vierden dat als een overwinning, zegt veel over onze status. Op ons eigen veld zal KVM een ander matchke mogen spelen.

Een punt op verplaatsing is inderdaad niet slecht. Het was nu ook niet dat we ze hebben weggespeeld. Ons puntenverlies thuis tegen Charleroi vond ik veel erger.

Nu 6 op 6 thuis tegen Waasland en Mechelen en ze mogen van ver komen om ons uit PO1 te houden.

Wie heeft die kalender gemaakt zeg
14e speeldag in Mechelen
16e speeldag thuis tegen Mechelen :D

Ja en Lokeren - Club Brugge waardoor Harbaoui zijn volgende wedstrijd weer tegen club is.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: november 04, 2013, 09:22:18 am »
We hebben een punt op Mechelen, das niet slecht, zij vierden dat als een overwinning, zegt veel over onze status. Op ons eigen veld zal KVM een ander matchke mogen spelen.

Een punt op verplaatsing is inderdaad niet slecht. Het was nu ook niet dat we ze hebben weggespeeld. Ons puntenverlies thuis tegen Charleroi vond ik veel erger.

Nu 6 op 6 thuis tegen Waasland en Mechelen en ze mogen van ver komen om ons uit PO1 te houden.

Wie heeft die kalender gemaakt zeg
14e speeldag in Mechelen
16e speeldag thuis tegen Mechelen :D
Computerprogramma van de KUL, naar het schijnt...  ::)