Auteur Topic: [VB] KV Mechelen - Essevee  (gelezen 9139 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: november 04, 2013, 10:20:54 am »
Indien we donderdag niet winnen in Maribor mag Dury van mijn part een B-ploeg opstellen in laatste 2 EL-matchen om iedereen eens de nodige rust te geven, het is meer dan nodig.

Sympathiek van u, u gaat waarschijnlijk niet gaan kijken tegen Wigan?

Helaas niet, had ik 2 dagen cong? kunnen krijgen was ik wel meegeweest  :)

Maar moesten we straks achter blijven met 1 of zelfs 2 punten op 12, dan heeft het toch nog weinig zin om nog veel energie te steken in de EL ?
We zijn dan al afhankelijk van de andere resultaten in de groep en moeten we zelf winnen in Wigan en 'thuis' tegen Kazan.
Beetje zoals de Rode Duivels de voorbije 10 jaar, mathematisch kan het nog, maar iedereen weet dat het nougabollen gaat zijn.
En vooral niet te vergeten dat er in het weekend na Wigan - Essevee een tripje naar de Vuilkarre op het programma staat  :D

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #61 Gepost op: november 04, 2013, 10:47:07 am »
belgiumsoccer : Op het middenveld speelde Junior Malanda bij Zulte Waregem een dijk van een partij. Tot zijn eigen ontzetting waren zijn twee doelpunten niet voldoende voor de zege...
en op dit forum wordt zijn prestatie afgebroken, met uitzondering van de doelpunten...


Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #62 Gepost op: november 04, 2013, 10:53:34 am »
We hebben een punt op Mechelen, das niet slecht, zij vierden dat als een overwinning, zegt veel over onze status. Op ons eigen veld zal KVM een ander matchke mogen spelen.

Een punt op verplaatsing is inderdaad niet slecht. Het was nu ook niet dat we ze hebben weggespeeld. Ons puntenverlies thuis tegen Charleroi vond ik veel erger.

Nu 6 op 6 thuis tegen Waasland en Mechelen en ze mogen van ver komen om ons uit PO1 te houden.

Wie heeft die kalender gemaakt zeg
14e speeldag in Mechelen
16e speeldag thuis tegen Mechelen :D
Computerprogramma van de KUL, naar het schijnt...  ::)
Flauwe-KUL ;D

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #63 Gepost op: november 04, 2013, 11:54:52 am »
Is het niemand duidelijk dat de 2-2 er komt doordat hazard onnodig bal verliest op middenveld?
Zie ook 2-2 tegen anderlecht..
Inderdaad een spijtig geval. Een jeugdzonde, maar heeft ons al meer punten opgeleverd dan gekost  :)
Is inderdaad Hazard die te lang de bal koste wat het kost wil bijhouden met balverlies erboven op, dat kan gebeuren, maar waarom Duplus weeral volledig uit positie voetbalt is mij een raadsel.  Een puntje in Mechelen is zeker niet slecht, maar als ge 1-2 voorkomt in de laatste 10 minuten moeten we slimmer zijn. 
Als ik het goed voorheb dan hebben we nu nog altijd 2 punten meer dan verleden jaar tegen dezelfde ploegen(Beerschot is nu Oostende) en dat met al  die commotie in het begin van het seizoen met Europees voetbal en met het kwijtspelen van een Leye en een Berrier en een Delaplace.  Is het dan minder dan verleden jaar?  Hell no, het is godverdomme nog straffer dan verleden jaar tot nu toe.

Was ook de 4e match in 9 dagen.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #64 Gepost op: november 04, 2013, 04:43:52 pm »
belgiumsoccer : Op het middenveld speelde Junior Malanda bij Zulte Waregem een dijk van een partij. Tot zijn eigen ontzetting waren zijn twee doelpunten niet voldoende voor de zege...
en op dit forum wordt zijn prestatie afgebroken, met uitzondering van de doelpunten...

Het forum heeft altijd gelijk!  ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #65 Gepost op: november 04, 2013, 07:17:37 pm »
belgiumsoccer : Op het middenveld speelde Junior Malanda bij Zulte Waregem een dijk van een partij. Tot zijn eigen ontzetting waren zijn twee doelpunten niet voldoende voor de zege...
en op dit forum wordt zijn prestatie afgebroken, met uitzondering van de doelpunten...

Het forum heeft altijd gelijk!  ;)

en voor , tijdens en na de match : de kantine en de tribunes :)

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #66 Gepost op: november 04, 2013, 11:21:13 pm »
belgiumsoccer : Op het middenveld speelde Junior Malanda bij Zulte Waregem een dijk van een partij. Tot zijn eigen ontzetting waren zijn twee doelpunten niet voldoende voor de zege...
en op dit forum wordt zijn prestatie afgebroken, met uitzondering van de doelpunten...

Sorry ik vond hem zwakker spelen dan normaal. Scoorde natuurlijk wel twee doelpunten, waaronder 1 beauty. Maar hij heeft, naar mijn mening, toch al veel beter matchen voor sv gespeeld hoor. Leed soms knullig balverlies en zijn passing was soms te slordig. Liet zijn man bij de 2-2 ook te gemakkelijk lopen, ect. Waar ik zeker niet mee wil zeggen dat hij een slechte speler is of de slechtste man op het plein was, verre van zelfs, maar hij was in mijn ogen zeker niet 'outstanding' afgelopen zaterdag.

En dat artikel op belgiumsoccer komt rechtstreeks van voetbalkrant btw.. Edit: Oeps toch niet, mijn fout! ;)   
« Laatst bewerkt op: november 04, 2013, 11:26:56 pm door Boer Carels »

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #67 Gepost op: november 05, 2013, 10:55:39 am »
Malanda geen grootse partij? ik vond niemand super goed acteren zaterdag (wellicht door de weersomstandigheden) en het spel van Mechelen (veel duelkracht). Maar Malanda was duidelijk bij de beteren (twee goals waarvan ??n beauty - met zijn mindere voet).
bij die 2de goal...tja...Hazard moest de bal al lang afgegeven hebben.... er wordt dan nog een fout op hem gemaakt...en Duplus loopt volledig uit positie. Maar al die zaken kunnen gebeuren. Uitslag in Mechelen was correcte uitslag en voor ons ook een goeie uitslag. Op 14 wedstrijd 1 X verloren!!!! samen met Standard het minst verloren!!!! chapeau Essevee!!!

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #68 Gepost op: november 05, 2013, 11:05:25 am »
Net nog eens die gelijkmaker gezien. Hazard geen fout op hem denk ik. Maar Duplus moet gewoon direct naar binnen knijpen en er is geen sprake van die doorsteekbal :/

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [VB] KV Mechelen - Essevee
« Reactie #69 Gepost op: november 05, 2013, 07:35:49 pm »
Net nog eens die gelijkmaker gezien. Hazard geen fout op hem denk ik. Maar Duplus moet gewoon direct naar binnen knijpen en er is geen sprake van die doorsteekbal :/

idd moest godeau daar gestaan hebben had hij die bal, maarja was mijn tante ne vent was et mijne nonkel