Auteur Topic: [BvB] Cercle - Essevee  (gelezen 18066 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.234
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #140 Gepost op: januari 16, 2014, 01:32:06 pm »
Mensen die gisteren aanwezig waren?
Zou graag weten hoe Bongonda, Sylla, Duplus en Verboom waren.
Van die anderen weet je hun kwaliteiten ondertussen wel al.

En hoe vielen Cac?r?s en Tarfi in?

Offline djeten

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #141 Gepost op: januari 16, 2014, 02:54:02 pm »
Mensen die gisteren aanwezig waren?
Zou graag weten hoe Bongonda, Sylla, Duplus en Verboom waren.
Van die anderen weet je hun kwaliteiten ondertussen wel al.

En hoe vielen Cac?r?s en Tarfi in?
Vond Duplus vooral sterk spelen. En dit op de rechterflank. Kleefde goed tegen de zijlijn en hield hierdoor het spel goed breed. Haalde een paar keer goed de achterlijn en vond hem vrij secuur verdedigen. Duidelijk dat zijn positie op de rechtsback is en niet tegenvoets op de linksback.

Met Bongonda gaan we nog veel plezier beleven. Heeft bakken techniek en is katterappe.

Sylla was sterk in het (kop)duel, maar zwak in de afwerking. Kwam in de 1ste helft alleen voor doel en had hier altijd moeten scoren.

Verboom, Cac?r?s en Tarfie vielen mij niet echt op.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #142 Gepost op: januari 16, 2014, 03:22:12 pm »
Vond Duplus vooral sterk spelen. En dit op de rechterflank. Kleefde goed tegen de zijlijn en hield hierdoor het spel goed breed. Haalde een paar keer goed de achterlijn en vond hem vrij secuur verdedigen. Duidelijk dat zijn positie op de rechtsback is en niet tegenvoets op de linksback.

Met Bongonda gaan we nog veel plezier beleven. Heeft bakken techniek en is katterappe.

Sylla was sterk in het (kop)duel, maar zwak in de afwerking. Kwam in de 1ste helft alleen voor doel en had hier altijd moeten scoren.

Verboom, Cac?r?s en Tarfie vielen mij niet echt op.

2! Het resultaat geeft een vertekend beeld voor de verdediging maar die had echt amper werk en cercle scoorde uit ongeveer al zijn kansen. Zou het kunnen dat dat 3e doelpunt trouwens off-side was? Soit: we zijn door.

Het is vooral verdiend ?n we spelen nog altijd ons mooi voetbal!!! Dit is het allerbelangrijkste!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #143 Gepost op: januari 16, 2014, 03:25:44 pm »
2! Het resultaat geeft een vertekend beeld voor de verdediging maar die had echt amper werk en cercle scoorde uit ongeveer al zijn kansen. Zou het kunnen dat dat 3e doelpunt trouwens off-side was? Soit: we zijn door.

Het is vooral verdiend ?n we spelen nog altijd ons mooi voetbal!!! Dit is het allerbelangrijkste!

Dat laatste is overigens iets waar ik ook heel tevreden van ben. Het draaide gisteren goed. Dat is de basis van puntenwinst en het is niet alleen spelers als een Hazard die het laten draaien. Conte en gisteren Theo zijn technische spelers met snelheid die voor beweging zorgen. Ik maak me dan ook geen zorgen naar volgend jaar. We hebben een meer dan degelijke kern met een stevige Belgische ruggengraat.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #144 Gepost op: januari 16, 2014, 03:38:30 pm »
Mensen die gisteren aanwezig waren?
Zou graag weten hoe Bongonda, Sylla, Duplus en Verboom waren.
Van die anderen weet je hun kwaliteiten ondertussen wel al.

En hoe vielen Cac?r?s en Tarfi in?

Ik vond ons heel sterk spelen. Verboom speelde echt goed en lijkt weer naar zijn beste vorm toe te groeien. Sylla hield de bal goed bij voorin maar miste wel een reuzenkans. Duplus speelde ??n van zijn beste matchen op een positie waar hij duidelijk met meer vertrouwen speelde. Bongonda was bij momenten echt genieten maar het moeilijkste zal zijn om te bevestigen. Hij heeft zeker talent en ook het inzicht om te weten wanneer hij moet dribbelen, afleggen en schieten.

Cac?res en Tarfi kwamen al bij al weinig in het stuk voor na hun invalbeurt...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #145 Gepost op: januari 16, 2014, 07:54:53 pm »
Ik vond ons heel sterk spelen. Verboom speelde echt goed en lijkt weer naar zijn beste vorm toe te groeien. Sylla hield de bal goed bij voorin maar miste wel een reuzenkans. Duplus speelde ??n van zijn beste matchen op een positie waar hij duidelijk met meer vertrouwen speelde. Bongonda was bij momenten echt genieten maar het moeilijkste zal zijn om te bevestigen. Hij heeft zeker talent en ook het inzicht om te weten wanneer hij moet dribbelen, afleggen en schieten.

Cac?res en Tarfi kwamen al bij al weinig in het stuk voor na hun invalbeurt...
Bongonda mag juist nog beetje harder in duel gaan.
SV TILL I DIE

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: [BvB] Cercle - Essevee
« Reactie #146 Gepost op: januari 17, 2014, 12:16:49 am »
Bongonda mag juist nog beetje harder in duel gaan.

Cont? doet dat toch ook nooit? Of heb je dat messi bijvoorbeeld al zien doen? Dat ligt denk ik niet binnen zijn mogelijkheden...