Auteur Topic: [VB] RSC Anderlecht - Essevee  (gelezen 13843 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: december 23, 2013, 06:51:28 pm »
                    Bossut
De Fauw(Duplus) Dhaene Skulason Godeau
                    Ndiaye
              Kums     Hazard
       Cont?                   Sylla
                 Naessens (desnoods Bruzzese/Bongonda,alst maar Cac?res niet is  :))

Sylla is totaal geen flankspeler, dus zet hem in de punt, Naessens rechts en Cont? links.
Zet Kums maar naast N'diaye.
Malanda op plaats Skulason en Verboom op plaats van Godeau.

Iets zegt me dat Skulason op de rechtsachter gaat spelen.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: december 23, 2013, 06:54:35 pm »
Dat van De fauw is geen contactblessure he.
Wss een verrekking bij die sliding op Depoitre.

Trouwens, al die zever over zijn "ontrouw" moet stoppen. Ik vraag me trouwens af hoe leken als jullie dit te weten komen?

Idd nogal onnozel om die blessures van Leye en De fauw op Oostende te steken.  ;D
Leye raakte niemand en dat van De fauw is gewoon ongelukkig.

Zwijg er dan z?lf over he over de "affaire-De fauw" (gaan we het zo noemen...?) als je het er niet meer wilt over hebben.
Hoe wij dit te weten zijn gekomen? Bronnen mag je nooit prijsgeven, mijn beste.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: december 23, 2013, 07:12:25 pm »
Sylla is totaal geen flankspeler, dus zet hem in de punt, Naessens rechts en Cont? links.
Zet Kums maar naast N'diaye.
Malanda op plaats Skulason en Verboom op plaats van Godeau.

Iets zegt me dat Skulason op de rechtsachter gaat spelen.
Jens is ook geen flankspeler h?.Hij speelde tijdens de "titelmatch"toch ook in de de punt.
Kums naast N'diaye is idd wss beter.
Maar met Malanda naast Verboom achteraan gaan het serieuse opendeurdagen zijn  :-\

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: december 23, 2013, 07:25:39 pm »
Ik herinner mij dat Naessen een goede wedstrijd speelde diep in de punt in Anderlecht in de reguliere competitie. Leye en Malanda waren toen geschorst (dachten slim te zijn door geel te pakken in een thuismatch waardoor ze geschorst zouden zijn tegen Charleroi en ni?t in de daaropvolgende wedstrijd tegen Anderlecht! Maar de match in Charleroi werd uitgesteld door de sneeuw en beiden waren geschorst tegen Anderlecht! Naessens en Skulason in hun plaats en deden dat heel goed. We konden Naessens' snelheid toen goed gebruiken in de punt). Misschien dit opnieuw proberen?
Al zal Dury dit ook wel allemaal wel weten natuurlijk.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: december 23, 2013, 07:36:04 pm »
Idd nogal onnozel om die blessures van Leye en De fauw op Oostende te steken.  ;D
Leye raakte niemand en dat van De fauw is gewoon ongelukkig.

Zwijg er dan z?lf over he over de "affaire-De fauw" (gaan we het zo noemen...?) als je het er niet meer wilt over hebben.
Hoe wij dit te weten zijn gekomen? Bronnen mag je nooit prijsgeven, mijn beste.

Dat was echt wel een charge op Mbaye?

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: december 23, 2013, 11:32:21 pm »
Met een prefab verdediging en zonder echte spitsen naar rsca, ik denk dat we deze keer in het zand zullen bijten..

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: december 24, 2013, 09:42:29 am »
Dat was echt wel een charge op Mbaye?
Idd, mijn excuses. Luissint en Leye geraken inderdaad 'vernesteld' in elkaar, maar om nu de schuld in de schoenen van Luissint te schuiven vind ik maar wat laag. Jongen kon daar niet echt iets aan doen. Gewoon ongelukkige blessure van Mbaye. Weet er iemand trouwens hoe zijn blessure evolueert ? Mag die al weer lopen zonder krukken ?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: december 24, 2013, 10:52:30 am »
Idd, mijn excuses. Luissint en Leye geraken inderdaad 'vernesteld' in elkaar, maar om nu de schuld in de schoenen van Luissint te schuiven vind ik maar wat laag. Jongen kon daar niet echt iets aan doen. Gewoon ongelukkige blessure van Mbaye. Weet er iemand trouwens hoe zijn blessure evolueert ? Mag die al weer lopen zonder krukken ?

Liep vorige week voor het eerst.
Zit perfect op schema. Kan speelklaar geraken in maart, maar men wil hem vooral klaarstomen richting PO's

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [VB] RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: december 24, 2013, 04:59:07 pm »
Het kan volgens mij alle kanten op.  Toch tip ik op een gelijkspel. 

Jammer uiteraard dat Zulte-Waregem Leye, Habibou en wellicht ook De Fauw moet missen.  Wat men ook van Habibou mag zeggen, hij staat toch maar mooi in de topschutterslijst.

Ik verwacht van Zulte-Waregem dat ze PO1 zullen halen.  De Belgische beker is misschien een doel, maar ze zijn er nog lang niet.  Cercle kan er nog een stokje tussen steken.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: december 24, 2013, 05:33:01 pm »
Het kan volgens mij alle kanten op.  Toch tip ik op een gelijkspel. 

Jammer uiteraard dat Zulte-Waregem Leye, Habibou en wellicht ook De Fauw moet missen.  Wat men ook van Habibou mag zeggen, hij staat toch maar mooi in de topschutterslijst.

Ik verwacht van Zulte-Waregem dat ze PO1 zullen halen.  De Belgische beker is misschien een doel, maar ze zijn er nog lang niet.  Cercle kan er nog een stokje tussen steken.

In je 1e alinea spreek je jezelf tegen  ???

In je 2e alinea vertel je w??r niet de waarheid. Iedereen is hier doodcontent dat Habibou Leye probleemloos verving.

En in je 3e alinea doe je enerzijds een nogal boude uitspraak hoor. Van Zulte Waregem d?nken dat ze in POI zullen zitten, je moet het toch maar durven zeggen, chapeau... Ik zou gaan inzetten bij de BookMakers.
Anderzijds maak je je er ons op attent dat Essevee "er nog niet is in de beker". Tja als je met 1-0 de eerste wedstrijd wint, wil dat inderdaad zeggen dat Cercle nog een kans maakt ja. En dan ze er "nog een stokje kunnen voorsteken"... Bedankt om dit te melden !

Vreemde post. Hele vreemde.

Offline Stofke_81

  • Leden
  • Berichten: 159
Re: [VB] RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: december 25, 2013, 05:05:05 pm »
Morgen trekken we naar een uitverkocht Astridpark voor de clash tegen Anderlecht, we verzamelen om 15u30 in "De Klauwaert", de bussen vertrekken stipt om 16u.
Gelieve tijdig aanwezig te zijn voor de betaling en verdeling van de tickets.
Er zijn nog steeds 10 staanplaatsen over, voor de late beslissers, twijfel niet en ga mee om ons topteam aan te moedigen naar een nieuwe stunt!! U kan dit nog door mij een bericht te sturen op het nummer 0495/ 29.93.02
Tot morgen!!

HISTORY TOGETHER # FORZA ESSEVEE

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: december 25, 2013, 07:39:09 pm »
Ik zit bij Anderlecht morgen.
Alles was uitverkocht zeiden ze, en komen ze nu af dat er nog 10 plaatsen zijn, ja eej...

Nuja, ik zal toch de match zien.

Morgen zonder De fauw, Habib en Colpaert. aiaiai

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: [VB] RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: december 25, 2013, 08:28:05 pm »
En de vrouw van De fauw dan?  Zegt veel over jullie, totaal geen empathie, ziekte van de maatschappij noem ik dat, daarbij dit zijn priv?zaken, dit hoeft hier totaal niet op dit forum komen, ik zie niet in wat er daar grappig aan is.
Vindt dat hier ook niet de plaats, om dat te melden. In zijn prive doet hij toch wat hij wilt, als de prestatie op het veld er niet onder lijd. En hij is ook maar ne gewone man h?, er begaan er zoveel eens een scheve schaats

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [VB] RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: december 25, 2013, 10:23:26 pm »
Sylla is totaal geen flankspeler, dus zet hem in de punt, Naessens rechts en Cont? links.
Zet Kums maar naast N'diaye.
Malanda op plaats Skulason en Verboom op plaats van Godeau.

Iets zegt me dat Skulason op de rechtsachter gaat spelen.
waaom niet duplus?

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: december 26, 2013, 09:05:13 am »
Ref; Serge gumienny ....ook dat nog  :(

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: [VB] RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: december 26, 2013, 01:32:07 pm »
waaom niet duplus?

Inderdaad, Duplus is toch de normale doublure van davy? Is normaal een rechtsback ipv. een linkse. 

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [VB] RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: december 26, 2013, 01:58:01 pm »
Pff geen de fauw, Habibou, Colpaert, Naessens die nog steeds op de sukkel is, Godeau en Verboom niet op niveau... Tis een half mirakel als we daar een puntje pakken imo..

Ik vrees voor Malanda op de plaats Colpaert, en Duplus lijkt me idd de beste oplossing op rechts.
En mss eens starten met Sylla als diepe man, zowat de enige fitte aanvaller die we nog hebben..


                Bossut

Duplus - Dhaene - Malanda - Verboom
               Kums - Ndiaye
                   Hazard
Cont?                        Theo/Naessens
                    Sylla

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: december 26, 2013, 02:16:50 pm »
Vindt dat hier ook niet de plaats, om dat te melden. In zijn prive doet hij toch wat hij wilt, als de prestatie op het veld er niet onder lijd. En hij is ook maar ne gewone man h?, er begaan er zoveel eens een scheve schaats

Der mag toch al eens gelachen worden zeker? Zijn we hier bij Joods Actueel misschien?
In dezelfde lijn: 't Is op verplaatsing vandaag, dus we winnen ;)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: december 26, 2013, 02:19:23 pm »
Der mag toch al eens gelachen worden zeker? Zijn we hier bij Joods Actueel misschien?
In dezelfde lijn: 't Is op verplaatsing vandaag, dus we winnen ;)

Vorig jaar ging die vlieger op, dit seizoen alles behalve

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] RSC Anderlecht - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: december 26, 2013, 02:27:29 pm »
Vorig jaar ging die vlieger op, dit seizoen alles behalve

Dat je het dus niet gesnopen hebt, het klein moppeke :)