Auteur Topic: [VB] Standard - Essevee  (gelezen 5797 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.267
[VB] Standard - Essevee
« Gepost op: februari 03, 2014, 06:15:11 pm »
Zondag topper op Sclessin tegen de leider.
Standard verloor dit seizoen nog maar 1x, en dat was tegen ons.

Verloor thuis 4x punten, gelijk tegen Anderlecht, Club Brugge, Charleroi en Waasland-Beveren.

Wij zonder Kums!


Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.793
  • Essevee!
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: februari 03, 2014, 06:45:20 pm »
met puntje al dik content (als we finale halen :) )

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: februari 03, 2014, 06:52:15 pm »
Ik zie ons enkel iets rapen als we op voorsprong komen, ik meen dat we nog nooit verloren zijn als we de eerst goal maakten. (Laatste keer was onze laatste thuisnederlaag tegen Standard zeker?)

edit: Moet mezelf al meteen corrigeren, op Genk kwamen we dit seizoen op voorsprong...   ::)

« Laatst bewerkt op: februari 03, 2014, 06:54:43 pm door Naessens C »

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: februari 03, 2014, 07:55:38 pm »
Ik zie ons enkel iets rapen als we op voorsprong komen, ik meen dat we nog nooit verloren zijn als we de eerst goal maakten. (Laatste keer was onze laatste thuisnederlaag tegen Standard zeker?)

edit: Moet mezelf al meteen corrigeren, op Genk kwamen we dit seizoen op voorsprong...   ::)

Verloren vorig seizoen in de reguliere competitie ook van Anderlecht thuis toen we nochtans met 1-0 voorkwamen na een knappe combinatiegoal met Trajkovski als afwerker. Verloren nog met 2-3.

Maar het is inderdaad een onmiskenbaar voordeel als je op voorsprong kan komen. Mensen beseffen niet hoe belangrijk dat dat is. Als Essevee op voorsprong komt, ben je al voor 50% zeker van de winst.

Idd zonder Kums. Maar dus wel m?t Anderson. Benieuwd of Dury voor Skulason of N'Diaye kiest als buffer.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: februari 03, 2014, 08:07:57 pm »
Dit zijn de ticketprijzen :

- Volwassenen: 18?
- 12-18 jaar: 13?
- Iedereen jonger dan 12 jaar : 9?

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: februari 04, 2014, 06:58:16 am »
Het zou een klein mirakel zijn mochten we daar gaan winnen, maar we hebben het nog gedaan... :)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.793
  • Essevee!
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: februari 04, 2014, 11:11:23 am »
Het zou een klein mirakel zijn mochten we daar gaan winnen, maar we hebben het nog gedaan... :)
we leven het laatste jaar gewoon in een mirakel :)

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 992
  • Essevee!
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: februari 04, 2014, 01:13:46 pm »
Wij gaan met een bende van 8 naar standard! Een hele week essevee is de ideale ontspanning!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: februari 04, 2014, 01:40:07 pm »
niet dat we kunnen kiezen, maar liever naar de heizel , en verliezen tegen standard, dan niet naar de heizel en winnen tegen standard :)

Offline wyffelch

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: februari 04, 2014, 03:49:01 pm »
Nog weinig informatie voor verplaatsing naar standard . bus,ticket, vertrek uur ?
Op de bus karekiet naar leuven werd er mij verteld dat er al 13 bussen vol zaten voor standard.
Maar ik weet niet of dat klopt.

Online mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.396
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: februari 04, 2014, 04:37:45 pm »
Nog weinig informatie voor verplaatsing naar standard . bus,ticket, vertrek uur ?
Op de bus karekiet naar leuven werd er mij verteld dat er al 13 bussen vol zaten voor standard.
Maar ik weet niet of dat klopt.

Zou inderdaad kloppen, al 700 tickets verkocht! ( Bron FB supportersfederatie)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: februari 04, 2014, 04:53:53 pm »
Zou inderdaad kloppen, al 700 tickets verkocht! ( Bron FB supportersfederatie)

Mooi, daar zullen er wel nog een pakje bijkomen.  Essevee op verplaatsing is toch zelden of nooit een ontgoocheling. Denk dat onze buurtjes uit krotrijk daar nog heel veel van kunnen leren.  Net zoals veel andere zaken rond en van essevee.  Thuis trekken ze al pak minder volk en verplaatsing zijn ze van de zwakste van de klas uit de eerste klasse. 

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: februari 04, 2014, 04:54:59 pm »
niet dat we kunnen kiezen, maar liever naar de heizel , en verliezen tegen standard, dan niet naar de heizel en winnen tegen standard :)

Ja en neen.  Gewoon naar de heizel.  Daarna is dat achter de rug en heb je een nieuwe uitdaging en dat is winnen van standard om dichter te komen bij nr 1 en de voeling met nr 2 en 3 te houden.  2 belangrijke matchen.  Sowieso!

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: februari 04, 2014, 04:58:56 pm »
Ook SC De Vlasschuur (Olsenestraat 5 B, Zulte) legt een bus in.

Interesse?

0497 15 75 77
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: februari 04, 2014, 05:50:09 pm »
REF:GUMIENNY SERGE(9)
Ik mis een k*ts-smiley om hierbij te plaatsen....of een homersimpsonmetdehandvoorhetgezicht-smiley  :)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.267
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: februari 04, 2014, 06:16:32 pm »
Gumienny...
Mister 'kgeefgeenpanaltiesaanessevee'

Offline EsseveeFANS - Supportersraad

  • Leden
  • Berichten: 111
  • Essevee!
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: februari 05, 2014, 12:34:57 am »
Nog weinig informatie voor verplaatsing naar standard . bus,ticket, vertrek uur ?
Op de bus karekiet naar leuven werd er mij verteld dat er al 13 bussen vol zaten voor standard.
Maar ik weet niet of dat klopt.

De ticketprijzen werden reeds door Athos gepost. Een lokaal bepaalt zelf het vertrekuur van de bus ;-)

Vanaf vrijdag kan je op het onthaal uw ticket(s) afhalen; in Luik gaan de loketten ?n beide vakken open.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.267
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: februari 06, 2014, 06:03:48 pm »
Er zal zondag toch uit een ander vaatje mogen getapt worden.
We mogen dan wel al euforisch zijn omdat we naar de finale gaan, maar het geleverde spel in 2014 trekt voorlopig op niets.

Mede door iemand die zich meer waant dan de rest (Hazard) of door mensen die uit vorm zijn (Cont?) of door mannen die nog niet ingespeeld zijn (Anderson, Pouri?)

Verdedigend zit alles goed, alleen aanvallend niet meer, en dat was in (het 2de deel van) 2013 juist omgekeerd.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: februari 06, 2014, 06:20:20 pm »
Ik snap heel goed wat je bedoelt hoor, San Iker. Maar laten we het eens positief bekijken.

Achterin staat het heel goed. Recupereren De fauw en Verboom zit weer aan zijn allerbeste niveau.

Op het middenveld hebben we met Kums onze rustbrenger terug. Normaal was die out voor de rest van het seizoen!
Daarnaast heb je een Anderson waar we het beste nog niet van hebben gezien.

We hebben een Cont? die momenteel wat uit vorm is ?n niet goed in zijn vel zit (gisteren flauwe invalbeurt, je zou verwachten dat hij zich dubbel en dik wil bewijzen nu hij op de bank zit, maar niets van dat, stond ook maar wat flauw mee te vieren na de match...). Draai dit om en je kunt zeggen dat het bij Cont? dus alleen maar beter kan!

Van Hazard moeten we opletten. Mag geen probleem beginnen worden. Vorig seizoen zagen de mensen hem zo graag bezig omdat hij ?n goed kon voetballen ?n hij zich te pletter liep om de ploeg te helpen (en dat zien de mensen graag he zeg, hoho). Vandaag voelt hij zich als Gouden Schoen te goed om dat metertje extra te lopen. Wat misschien normaal is, het zijn geen robots. Heeft nu ook al wat meegemaakt de laatste tijd he.
Ach, die vorm zal wel nog terugkomen. Geef hem nog wat tijd.

Ook met Pouri? kan het alleen nog maar beter gaan. Speelde nu wel 2 mindere partijen en heeft volgens Dury wat last aan de hamstrings (vandaar zijn vroege wissels tegen Lokeren en Gent).

Leye is op de terugweg. Is wel kruisbanden dus maak me niet veel illusies meer. Terug op het veld staan is 1 zaak, terug op niv?au zijn is een andere.
Maar ok, hem zien we mogelijk dit seizoen nog terug.

In principe kan het seizoen al niet meer stuk. Bekerfinale en POI ! Betekent wel niet dat men op de lauweren mag beginnen rusten!

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: [VB] Standard - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: februari 06, 2014, 07:10:39 pm »
Balboa, met 11 salonvoet allers win je geen wedstrijden hoor..