Auteur Topic: [NB] Standard - Essevee  (gelezen 4355 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
[NB] Standard - Essevee
« Gepost op: februari 09, 2014, 04:58:58 pm »
Tjah, 2-0, kan gebeuren op Standard
Een gelijkspel zat er mss in, maar voor winst maakten we geen aanspraak.
Cac?r?s, mensen zeggen dat hij goed speelt en zo, maar toch is dat nog altijd te weinig, hopen op Olinga of een terugkeer van Naessens ( durft wel koppen en heeft snelheid)
Cont? is al weken minder bezig, al was vandaag mss zijn beste van de afgelopen 5 matchen.

Pouri?, al 3 matchen zwak! Heeft idd geen ritme en moet zich nog aanpassen, dus krijgt voordeel van de twijfel.
Hazard was ook zwak. Vrij trappen leverden geen kloten op.

Verdedigend wel ok, buiten Sammy. Je mag zeggen wat je wil, het zijn 2 vermijdbare doelpunten. Vrije trappen zullen altijd Bossut zijn minpunt blijven, samen met uitvoetballen.
Bal in uw hoek op vrije trap moet je hebben!
En goal Van Damme was ook pakbaar (door de benen)

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: februari 09, 2014, 05:09:12 pm »
Tjah, 2-0, kan gebeuren op Standard
Een gelijkspel zat er mss in, maar voor winst maakten we geen aanspraak.
Cac?r?s, mensen zeggen dat hij goed speelt en zo, maar toch is dat nog altijd te weinig, hopen op Olinga of een terugkeer van Naessens ( durft wel koppen en heeft snelheid)
Cont? is al weken minder bezig, al was vandaag mss zijn beste van de afgelopen 5 matchen.

Pouri?, al 3 matchen zwak! Heeft idd geen ritme en moet zich nog aanpassen, dus krijgt voordeel van de twijfel.
Hazard was ook zwak. Vrij trappen leverden geen kloten op.

Verdedigend wel ok, buiten Sammy. Je mag zeggen wat je wil, het zijn 2 vermijdbare doelpunten. Vrije trappen zullen altijd Bossut zijn minpunt blijven, samen met uitvoetballen.
Bal in uw hoek op vrije trap moet je hebben!
En goal Van Damme was ook pakbaar (door de benen)

Ik kan uw mening wel volgen.
Enkel over het eerste doelpunt heb ik een andere mening. Ik zie weinig keepers in belgie beter doen...
Tweede doelpunt mss een tikeltje geluk te kort.

Overal, vooral triestige verslag geving... Interview na de match zegt dat we de eerste helft wel mee deden. Maar tweede helft niet? Andere match gezien? Standard prikt 2x zonder eigenenlijk de bovenhand te hebben. #Riooljournalistiek ...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: februari 09, 2014, 05:12:32 pm »
Ik kan uw mening wel volgen.
Enkel over het eerste doelpunt heb ik een andere mening. Ik zie weinig keepers in belgie beter doen...
Tweede doelpunt mss een tikeltje geluk te kort.

Overal, vooral triestige verslag geving... Interview na de match zegt dat we de eerste helft wel mee deden. Maar tweede helft niet? Andere match gezien? Standard prikt 2x zonder eigenenlijk de bovenhand te hebben. #Riooljournalistiek ...
Stap zetten als doelman bij vrije trap is "dodelijk".
Plaatsing Bossut bij vrije trappen is nooit ideaal.
Is al al die jaren zo. Begrijp niet dat daar niets aan gedaan wordt.
Laat zijn ene hoek veel te veel open, waardoor hij dat stapje wel zet.

Pas op ik wil hem niet afschieten he, is bezig aan een schitterend seizoen, maar vandaag was zijn dagje niet (zag je ook aan simpele ballen die hij in 2x moest pakken)

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: februari 09, 2014, 05:41:10 pm »
Zijn we nu in feite ni een beetje t? zwartgallig bezig? De combinaties kwamen er weer uit en vond Hazard een pak beter dan zijn vorige matches. Mss had Anderson wat vroeger moeten inkomen en tjah de wedstrijd is verloren voor de goals van Standard... Pouri? moet zo nen bal altijd perfect in de loop van Hazard spelen... kweet nie wa ik daar van moet denken...

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: februari 09, 2014, 05:48:16 pm »
ik snap niet hoe je bossut de schuld kan geven? die eerste goal is onhoudbaar (of hij nu een stap zette of niet) en die 2de gewoon pech ongeveer hetzelfde als de goal van pouri? en ik heb hier niemand horen zeggen dat de goalie van gent hem moest hebben

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: februari 09, 2014, 05:54:28 pm »
we hebben geen bank.
Zij die van de dubbel droomden
blijven doen, mo kzou da ni meer luid zeggen

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: februari 09, 2014, 06:06:03 pm »
Bossut treft bij beide goals weinig schuld.
1e goal is gewoon heel slim van Mpoku. Kan normaalgezien als geen ander die bal in de andere winkelhaak krullen. Keepers anticiperen daarop en dan is het gewoon slim van hem dat ie hem in de andere winkelhaak eens trapt.
2e goal. Tja, door de benen inderdaad. En dan?

Voor de rest aardig verweerd tegen een Standard dat gewoon meer individuele kwaliteit heeft met Batshuayi en Mpoku. Essevee moest qua spel zeker niet onderdoen. Maar missen kwaliteit voorin.

En o ja, die Gumieuny zeg. Schors die eens voor een paar matchen. Degoutant wat die vandaag weer allemaal mocht uitsteken. Echt degoutant.
Is onze nummer 1... :-[

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: februari 09, 2014, 06:08:06 pm »
ik snap niet hoe je bossut de schuld kan geven? die eerste goal is onhoudbaar (of hij nu een stap zette of niet) en die 2de gewoon pech ongeveer hetzelfde als de goal van pouri? en ik heb hier niemand horen zeggen dat de goalie van gent hem moest hebben
Bijna iedereen zei toen dat Sels die bal moest hebben.
En die eerste goal is echt wel houdbaar hoor!
Maar soit, ik ga er niet verder meer op in gaan.

@boer uit Waregem: Geen bank? Leye out, Naessens out, Olinga nog niet speelgerechtigd, Kums geschorst... Dat is niet niks he.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: februari 09, 2014, 06:33:37 pm »
We deden meer dan goed mee, alleen die laatste pass of afwerking was niet goed, vooral die doorbraak van Pouri? en Hazard, indien Hazard doorgaat ipv Pouri? dan staan we waarschijnlijk voor.  Was een match waarbij de ploeg die eerst scoorde won, dus het kon zeker ook Essevee zijn.  Sammy kon op beide doelpunten niks doen en redde ons toch een paar keer, die twee doelpunten zijn absoluut de fout niet van Sammy, als je objectief kijkt natuurlijk!
We zijn op de goede weg,(ik vond ons echt goed voetballen) ik denk dat we tegen po1 echt op ons best gaan zijn en Standard zal zeker nog ergens punten verliezen, zo straf zijn ze op dit moment niet.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: februari 09, 2014, 07:06:07 pm »
Ongelooflijk dat sommige deze nederlaag op Bossut afschuiven. We speelden redelijk, voor op Standard te spelen. Maar aanvallend was het niet genoeg! We moeten we leren afmaken. Pourie heeft kwaliteit, maar ik weet niet of dit wel het juiste type spits is. Ik hoop dat Leye vlug terug komt, zo iemand kon je vandaag gebruiken

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: februari 09, 2014, 07:16:22 pm »
Ongelooflijk dat sommige deze nederlaag op Bossut afschuiven. We speelden redelijk, voor op Standard te spelen. Maar aanvallend was het niet genoeg! We moeten we leren afmaken. Pourie heeft kwaliteit, maar ik weet niet of dit wel het juiste type spits is. Ik hoop dat Leye vlug terug komt, zo iemand kon je vandaag gebruiken

Zo iemand kun je gewoon ALTIJD gebruiken

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: februari 09, 2014, 07:30:55 pm »
Dit was te verwachten he jongens..

Nu zeker 9op9!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: februari 09, 2014, 07:39:39 pm »
Verliezen op Standard is geen drama maar 4/12 is gewoon te weinig.
SV TILL I DIE

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: februari 09, 2014, 07:44:08 pm »
Verliezen op Standard is geen drama maar 4/12 is gewoon te weinig.

En 5/18 zeker...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: februari 09, 2014, 07:56:49 pm »
Had goal Mpoku enkel in vertraagde herhaling gezien, maar eens op volle snelheid toch een moeilijk te pakken bal.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: februari 09, 2014, 08:03:57 pm »
San Iker, ik ben zelf doelman geweest, in 2 e provinciale, die vrije trap was er enen van meer dan 100 km per uur...einde discussie, vind ik. En een bal door de benen...tja, weinig aan te doen, hoor...ik heb het een beetje moeilijk dat men na een nederlaag een zondebok moet zoeken...wat brengt dit op? Weet iemand hoe ver of dicht Leye staat bij zijn comeback? Graag een bron vermelden...

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: februari 09, 2014, 08:06:19 pm »
San Iker, ik ben zelf doelman geweest, in 2 e provinciale, die vrije trap was er enen van meer dan 100 km per uur...einde discussie, vind ik. En een bal door de benen...tja, weinig aan te doen, hoor...ik heb het een beetje moeilijk dat men na een nederlaag een zondebok moet zoeken...wat brengt dit op? Weet iemand hoe ver of dicht Leye staat bij zijn comeback? Graag een bron vermelden...

Bossut kan er idd niet aan doen. Bij 2e goal razendsnelle tegenaanval en hij komt uit op hoop van zegen en het is niets maar ja dat gebeurt!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: februari 09, 2014, 08:36:01 pm »
San Iker, ik ben zelf doelman geweest, in 2 e provinciale, die vrije trap was er enen van meer dan 100 km per uur...einde discussie, vind ik. En een bal door de benen...tja, weinig aan te doen, hoor...ik heb het een beetje moeilijk dat men na een nederlaag een zondebok moet zoeken...wat brengt dit op? Weet iemand hoe ver of dicht Leye staat bij zijn comeback? Graag een bron vermelden...

Ik ben ook doelman, en ik weet dat ze bij vrije trappen rap naar een keeper kijken.
Logisch ook, jij zet de muur en je moet je positie bepalen. Een vrije trap voor mij is eigenlijk een 1 vs 1.
En na het (her)bekijken van de beelden idd een moeilijke bal, maar onpakbaar was die niet.

Die tegengoal van Van Damme, tjah, door de benen oogt klungelig en je ziet aan de reactie van Bossut ook dat hij op zijn eigen vloekt.

En nee ik wil geen zondebok zoeken, dat is gewoon mijn kijk op die 2 fases, daar is niets mis mee denk ik.



Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: februari 09, 2014, 08:43:12 pm »
SV TILL I DIE

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: februari 09, 2014, 08:49:50 pm »
Onze dip is een feit.
Tja iedereen die een beetje nuchter is, wist dat het ooit zou komen. Kampioen gaan we ook niet worden, laat ons PO1 halen ten 1ste, daar nog iets tonen en vooral den beker winnen!