Auteur Topic: [VB] AA Gent - Essevee  (gelezen 9403 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [VB] AA Gent - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: maart 12, 2014, 03:51:19 pm »
Wie staat er in de finale? Wie is er al verzekerd van Playoff I? Wie speelde europees? Wie streed er tot de laatste match voor de titel vorig seizoen?

Hier piekt het niet hoor  :D

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] AA Gent - Essevee
« Reactie #21 Gepost op: maart 12, 2014, 04:30:17 pm »
Ik was anders ook niet bepaald onder de indruk van jullie "sfeer" tijdens de terugwedstrijd voor de beker, want die was nog triestiger! Blijkbaar piekt het hier nogal dat Gent voor een gewone competitiematch meer volk trekt dan jullie kunnen mobiliseren voor de bekerfinale. Gent had voor zijn finale tegen Cercle gemakkelijk 30.000 kaarten en meer kunnen verkopen.

Ga naar je forum man!  Straks spelen we er weer een thuismatch in dat stadion.  Spijtig dat jullie nu niet kunnen wisselen van kant h?.  Bracht ons zelf nog beter in de match.  We gaan alleszins voor die 3 punten. Geen cadeaus en al zeker niet van Leye.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] AA Gent - Essevee
« Reactie #22 Gepost op: maart 12, 2014, 04:32:32 pm »
Wie staat er in de finale? Wie is er al verzekerd van Playoff I? Wie speelde europees? Wie streed er tot de laatste match voor de titel vorig seizoen?

Hier piekt het niet hoor  :D

2

Bij mij piekt er niets van Gent hoor.  Integendeel.  Enkel dat stadion msh.  Maar nu ik het ook vanbinnen mee heb gemaakt is het wow effect verpest van hoe goed het er buitenaf uit ziet.  De sfeer binnenin was dan een hele ramp.  En zelfs versterkt met speakers lukte het nog niet.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] AA Gent - Essevee
« Reactie #23 Gepost op: maart 12, 2014, 05:49:59 pm »
REF:LARDOT JONATHAN(35)
AR1:CREMERS JIMMY(9)
AR2:COECK MAARTEN(11)
OFF4:DERYCKE THIERRY(13)

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] AA Gent - Essevee
« Reactie #24 Gepost op: maart 12, 2014, 06:01:31 pm »
Ik was anders ook niet bepaald onder de indruk van jullie "sfeer" tijdens de terugwedstrijd voor de beker, want die was nog triestiger! Blijkbaar piekt het hier nogal dat Gent voor een gewone competitiematch meer volk trekt dan jullie kunnen mobiliseren voor de bekerfinale. Gent had voor zijn finale tegen Cercle gemakkelijk 30.000 kaarten en meer kunnen verkopen.

Jullie stadion is mooi van ver, maar binnenin ver van mooi.Nee we zijn niet nijdig en al zeker niet van Louche-wagie en dat ander onderkruipsel.Hopelijk dik op under doze zondag .
Veel sympathie zal je hier wss niet rapen,toch zeker van mij niet.

Offline WANNEKE

  • Leden
  • Berichten: 53
  • Essevee!
Re: [VB] AA Gent - Essevee
« Reactie #25 Gepost op: maart 12, 2014, 06:19:09 pm »
2

Bij mij piekt er niets van Gent hoor.  Integendeel.  Enkel dat stadion msh.  Maar nu ik het ook vanbinnen mee heb gemaakt is het wow effect verpest van hoe goed het er buitenaf uit ziet.  De sfeer binnenin was dan een hele ramp.  En zelfs versterkt met speakers lukte het nog niet.
Tis daarom dat Gent een constante is in jouw berichten. Ik denk dat er hier niemand is die Gent zoveel vermeld als jij. Stikjaloers ben jij op Gent. En die speakers hebben niet aangelegen bij de match tegen jullie. Meer nog ze hebben maar een paar minuten aangelegen tegen Stuttgart en KVM, da's alles. Dus ook hier verkoop je weer regelrechte lulkoek. Gent speelde qua sfeer trouwens ook een thuismatch bij jullie, want nogmaals we hebben jullie niet gehoord. Op verplaatsing is de sfeer bij praktisch elke club beter dan thuis.
« Laatst bewerkt op: maart 12, 2014, 06:22:15 pm door WANNEKE »

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [VB] AA Gent - Essevee
« Reactie #26 Gepost op: maart 12, 2014, 06:29:52 pm »
 
Ik was anders ook niet bepaald onder de indruk van jullie "sfeer" tijdens de terugwedstrijd voor de beker, want die was nog triestiger! Blijkbaar piekt het hier nogal dat Gent voor een gewone competitiematch meer volk trekt dan jullie kunnen mobiliseren voor de bekerfinale. Gent had voor zijn finale tegen Cercle gemakkelijk 30.000 kaarten en meer kunnen verkopen.
pieken? ik vind dat gent zelf zeer weinig supporters op de been kan brengen als je het vergelijkt met het aantal inwoners!

groot waregem en zulte tellen samen 52000 inwoners, en kunnen 2wekelijks tussen de 8000 en 10000 supporters op de been brengen, in de bekerfinale zitten we op 16000.
gent telt 250000 inwoners, speelt wekelijks voor 15000  a 17000 supporters en kan volgens u toch aan 30000 supporters geraken in den beker...
als ik dat in percentage's omzet, en een beetje afrond, dan komen wij uit op 16-20% supporters per inwoner, terwijl gent maar aan 6-7% geraakt, en in den beker zitten wij aan 30-35% terwijl gent maar aan 8-12% geraakt!
Kzie dus totaal niet in waarom wij zouden enige vorm van jaloezie hebben richting de gent supporters, want jullie supporters aantallen zijn zielig te noemen  :o ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :D :D :D :D :D :D :D ;) ;) ;) ;) ;)
« Laatst bewerkt op: maart 12, 2014, 06:31:35 pm door jeroenie »

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: [VB] AA Gent - Essevee
« Reactie #27 Gepost op: maart 12, 2014, 08:15:46 pm »
Iemand die al weet of deze match op belgacom of telenet wordt getoond?

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: [VB] AA Gent - Essevee
« Reactie #28 Gepost op: maart 12, 2014, 08:39:49 pm »
Iemand die al weet of deze match op belgacom of telenet wordt getoond?
ik dacht Belgacom maar weet het niet zeker
Liberta per gli ultras!

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [VB] AA Gent - Essevee
« Reactie #29 Gepost op: maart 12, 2014, 08:50:41 pm »
Tis daarom dat Gent een constante is in jouw berichten. Ik denk dat er hier niemand is die Gent zoveel vermeld als jij. Stikjaloers ben jij op Gent. En die speakers hebben niet aangelegen bij de match tegen jullie. Meer nog ze hebben maar een paar minuten aangelegen tegen Stuttgart en KVM, da's alles. Dus ook hier verkoop je weer regelrechte lulkoek. Gent speelde qua sfeer trouwens ook een thuismatch bij jullie, want nogmaals we hebben jullie niet gehoord. Op verplaatsing is de sfeer bij praktisch elke club beter dan thuis.


Wanneke, der is niet 1 supporter jaloers van jullie stadion, en al helemaal niet van jullie ploeg.  Maar wij gunnen een ander wel zijn vooruitgang.  Wat zou stad waregem met zo'n complex moeten doen? Vult uwe gracht op met water, zodat jullie en habib eendjes kunnen vissen... En heb tijdens de bekermatch vooral genoten hoe zeiknat de buffeltjes huiswaarts trokken.



Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] AA Gent - Essevee
« Reactie #30 Gepost op: maart 12, 2014, 09:23:57 pm »
Iemand die al weet of deze match op belgacom of telenet wordt getoond?

Op Belgacom zenden ze het uit, op 11 vanaf 17u55. Telenet weet ik niet;

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [VB] AA Gent - Essevee
« Reactie #31 Gepost op: maart 12, 2014, 09:27:06 pm »
Op Belgacom zenden ze het uit, op 11 vanaf 17u55. Telenet weet ik niet;

Sporting telenet,sowieso.
-SVZW Forever-

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [VB] AA Gent - Essevee
« Reactie #32 Gepost op: maart 12, 2014, 09:30:19 pm »

Wanneke, der is niet 1 supporter jaloers van jullie stadion, en al helemaal niet van jullie ploeg.  Maar wij gunnen een ander wel zijn vooruitgang.  Wat zou stad waregem met zo'n complex moeten doen? Vult uwe gracht op met water, zodat jullie en habib eendjes kunnen vissen... En heb tijdens de bekermatch vooral genoten hoe zeiknat de buffeltjes huiswaarts trokken.




En wees gerust, Wanneke, onze T1 zal er alles aan doen, jullie richting POII te sturen.

Kunt ge volgend jaar met Dikke Hein, jullie Arena ingaan.  Leuk vooruitzicht,niet?? :)
-SVZW Forever-

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: [VB] AA Gent - Essevee
« Reactie #33 Gepost op: maart 13, 2014, 12:29:35 am »
Iemand die al weet of deze match op belgacom of telenet wordt getoond?
Telenet zendt alles uit
Belgacom de "niet topaffiches"

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] AA Gent - Essevee
« Reactie #34 Gepost op: maart 14, 2014, 10:21:09 am »
Spijtig en eveneens goed aan de andere kant.  Uitvak sinds gisteren uitverkocht.  Zal dus caf? worden.  Belangrijke match voor Gent en Genk maar ook voor ons.  Ten 1e moeten we die winnen voor met een goed gevoel naar de bekerfinale te stappen, ten 2e het is een beetje een derby, ten 3e gent er weer niet bij in playoff 1 zou deugd doen, ten 4e een extra belangrijke match voor de tegenstander winnen doet ook eens extra deugd, ten 5e het zijn de laatste punten dat we kunnen verzamelen voor onze start in playoff 1.  Redenen genoeg dus.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [VB] AA Gent - Essevee
« Reactie #35 Gepost op: maart 14, 2014, 12:32:55 pm »
Ik ben wel een beetje jaloers op het stadion van Gent. Maar als ik zie hoe de resultaten er onder lijden...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] AA Gent - Essevee
« Reactie #36 Gepost op: maart 14, 2014, 12:33:35 pm »
Ook thuisvakken intussen uitverkocht, heb ik begrepen...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: [VB] AA Gent - Essevee
« Reactie #37 Gepost op: maart 14, 2014, 02:01:26 pm »
tzal daar zinderen amai.
ideale voorbereiding voor die van ons op de finale.
Wij gaan voorbereiden tegen een ploeg die een finale moet spelen voor PO1 te halen.

perfect

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] AA Gent - Essevee
« Reactie #38 Gepost op: maart 14, 2014, 06:32:51 pm »
Mss een ideetje:
Laten merken mocht Racing Genk voor staan. Ik denk niet dat ze het daar zullen afroepen in het stadion.
Als wij het wel volgen, en laten merken, raken die spelers mss gedemotiveerd.
Alle beetjes helpen he :)

Offline kevinvg1408

  • Leden
  • Berichten: 2
  • Essevee!
Re: [VB] AA Gent - Essevee
« Reactie #39 Gepost op: maart 14, 2014, 07:40:08 pm »
Geachte collega supporters,
Als buffalo supporter wou ik jullie het volgende vragen
Naar aanleiding van het tragische ongeval vrijdag avond 7 maart waarbij 7 jonge levens verloren zijn gegaan. Wou ik jullie vragen om in de 7de minuut van de wedstrijd tussen Kaa Gent en Zulte-Waregem een applaus te geven om de ouders, vrienden en familie van de slachtoffers een hard onder de riem te steken en te tonen dat onze clubs meer zijn dan enkel een voetbalclub. De thuisclub steunt dit initiatief en hopen dan ook dat jullie als bezoekers ook dit initiatief steunen want dit drama overstijgt dit alles. Jullie clubs is dan ook via email op de hoogte gesteld van deze actie.

In memoriam:
Ilkay Wageneire (15 jaar)
Melanie Crits (15 jaar)
Laura Knaapen (16 jaar)
Freya Toujour (16 jaar)
Matthias Troffaes (20 jaar)
Wouter Seys (22 jaar)
Mitch Loots (23 jaar)

Alvast Bedankt