Auteur Topic: [VB] Lokeren - Essevee  (gelezen 17730 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EsseveeFANS - Supportersraad

  • Leden
  • Berichten: 111
  • Essevee!
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: april 14, 2014, 05:36:14 pm »
Ticketprijzen:
20? voor een zitplaats en 15? om te staan. Supporters jonger dan 16 betalen telkens 14?.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #21 Gepost op: april 16, 2014, 10:04:36 am »
Dat is hier de tegenstander waar ik het meest schrik van heb.
Laten geen voetbal toe, en rammen alles richting Harbaoui, die dan aflegt naar de opkomende/infiltrerende spelers.
Hopelijk raakt Sylla fit want die kun je op Lokeren zeker gebruiken, want er zullen weer stevige duels uitgevochten worden.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #22 Gepost op: april 16, 2014, 10:10:14 am »
Hopelijk pakt Lokeren iets tegen standard nu.  Want ze zijn de match nog niet vergeten tegen anderlecht waar ze beter waren maar gekloot werden door pipo Nzolo.  Aan de andere kant hebben wij en het team ook nog een eitje te pellen na het verlies van de beker op een heel knullige lucky wijze.  Iedereen naar ginder, maandag is een vrije dag.  Geen excuses, hehe.

Offline wyffelch

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #23 Gepost op: april 16, 2014, 11:18:26 am »
Aanwezig met 3
 
iedereen naar lokeren !!!

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #24 Gepost op: april 16, 2014, 11:32:21 am »
Tegen Lokeren is het altijd zaak om als 1e op voorsprong te komen.
Dan is de helft van het werk bij wijze van spreken al achter de rug.

Wel hatelijk ploegje dat Lokeren.
Zo'n Overmeire en Persoons, bah.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #25 Gepost op: april 16, 2014, 12:00:11 pm »
Tegen Lokeren is het altijd zaak om als 1e op voorsprong te komen.
Dan is de helft van het werk bij wijze van spreken al achter de rug.

Wel hatelijk ploegje dat Lokeren.
Zo'n Overmeire en Persoons, bah.

Ja dat is Lokeren, vanaf je een combinatie op de mat legt maken Persoon en/of Overmeire de fout.


Wie staat er in de goal daar? Verhulst zeker, of is het elke week iemand anders nu? Kan een verschil uitmaken.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #26 Gepost op: april 16, 2014, 12:21:31 pm »
Ja dat is Lokeren, vanaf je een combinatie op de mat legt maken Persoon en/of Overmeire de fout.


Wie staat er in de goal daar? Verhulst zeker, of is het elke week iemand anders nu? Kan een verschil uitmaken.
Ik denk dat het tegen standard nog verhulst is en tegen ons weer copa .

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #27 Gepost op: april 16, 2014, 01:21:11 pm »
ik vrees dus een verlies daar he, winnen van anderlecht en brugge, gelijk tegen anderlecht en dan verliezen van lokeren ...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #28 Gepost op: april 16, 2014, 06:49:55 pm »
Het punt in Anderlecht is niet veel meer waard als we op Lokeren de 3 punten laten liggen.
Dus ik hoop dat ze er 300% voor gaan, super belangrijke match als je wilt mee doen voor de titel. (want ik vrees dat de Luikenaars of FCB wel 6/6 gaan halen)

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #29 Gepost op: april 16, 2014, 07:37:45 pm »
Aanwezig met een viertal, zoals elk jaar, met de v?lo! :)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #30 Gepost op: april 16, 2014, 07:39:33 pm »
Het punt in Anderlecht is niet veel meer waard als we op Lokeren de 3 punten laten liggen.
Dus ik hoop dat ze er 300% voor gaan, super belangrijke match als je wilt mee doen voor de titel. (want ik vrees dat de Luikenaars of FCB wel 6/6 gaan halen)

Dat is juist, maar van de POI ploegen is Lokeren diegene die ons het minst ligt.
Hebben daar wel 2-4 gewonnen, maar we schoten onze 4 kansen gewoon binnen (waarvan 1 of 2 buitenspel denk ik)
En vorig seizoen in de PO's wonnen we omdat we een schitterende 2de helft spelen, voor de rest altijd moeilijk tegen Lokeren, zowel uit als thuis.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #31 Gepost op: april 16, 2014, 07:43:53 pm »
Telt maar 1 ding: winnen. Verliezen is geen drama als we maar vol voor de winst gaan!

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #32 Gepost op: april 17, 2014, 10:16:58 am »
wat denken we hiervan?

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=78434


Sporting Lokeren staat momenteel vijfde in Play-off 1. Daar kunnen de Waaslanders mee leven aangezien ze de beker al op zak hebben.

Door hun bekeroverwinning hebben ze ook al een van de beste Europese tickets binnen. Met het behalen va de laatste voorronde van de Europa League hebben ze het hoogste doel al bereikt.

"Wat kunnen we op dit moment nog meer?", vraagt Peter Maes zich af in Het Nieuwsblad. "We kunnen alleen nog de titel pakken en die ligt buiten bereik. De tweede plek? We bouwen geen luchtkastelen."

De druk is daarom ook weg bij Sporting Lokeren. "Het absoluut niet willen verliezen is er niet meer bij", zegt de trainer. "Desondanks blijft de prikkel om te verbazen."

Peter Maes weet dat zijn seizoen nu al geslaagd is en vraagt dan ook iets minder van zijn groep. "Op dit moment kan ik gewoon niet zo streng zijn in mijn manier van werken", stelt de coach van Lokeren. "Die gasten hebben teveel gepresteerd. Waarom zou ik de citroen nog verder uitpersen?"

Omdat alles al binnen is kan er al gekeken worden naar volgend seizoen. "Mijn voorbereiding is anders. De scherpte die ik normaal brengt, kan ik nu niet op de groep overbrengen. In dat geval zou ik stukken maken."
Wouter Moers
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #33 Gepost op: april 17, 2014, 10:56:14 am »
Ik zie ons eerlijk gezegd nog verliezen.  :-[
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #34 Gepost op: april 17, 2014, 11:00:24 am »
Denk dat Dury ook beseft dat in deze matchen het kampioenschap beslist wordt. Ik heb er het volste vertrouwen in dat hij de manschappen zal kunnen opladen voor een geweldige prestatie zondag.

Haal je een 6/6 tegen Lokeren en Genk, dan sta je er goed voor. Voor de matchen tegen Standard, Anderlecht en Brugge, moet je veronderstel ik weinig moeite doen op de spelerskern op te laden.

Benieuwd. Het is alleszins al een wonder dat we weer meedoen voor de hoogste prijs. Wie had dat enkele weken geleden verwacht?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #35 Gepost op: april 17, 2014, 11:07:04 am »
Ik hoop dat Lokeren vnv wint op Standard.
Normaal gezien kunnen de Waaslanders ons niet meer inhalen in de stand, en zo blijft Standard ook dicht bij ons staan.
Lokeren en Genk zijn 2 ploegen waar tegen je de titel kan verliezen.

Zondag volle bak vanaf minuut 1, want deze keer heeft Lokeren maar 2 rustdagen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #36 Gepost op: april 17, 2014, 11:47:31 am »
Ik heb toch een heel ander gevoel bij deze wedstrijd dan bij de bekerfinale. Nu heb ik veel meer vertrouwen in de goede afloop. De 3 punten op Lokeren zijn eigelijk een must, ze hebben ook maar 2 dagen rust, dit kan ook in ons voordeel spelen.
SV TILL I DIE

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #37 Gepost op: april 17, 2014, 12:54:32 pm »
wat denken we hiervan?

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=78434


Sporting Lokeren staat momenteel vijfde in Play-off 1. Daar kunnen de Waaslanders mee leven aangezien ze de beker al op zak hebben.

Door hun bekeroverwinning hebben ze ook al een van de beste Europese tickets binnen. Met het behalen va de laatste voorronde van de Europa League hebben ze het hoogste doel al bereikt.

"Wat kunnen we op dit moment nog meer?", vraagt Peter Maes zich af in Het Nieuwsblad. "We kunnen alleen nog de titel pakken en die ligt buiten bereik. De tweede plek? We bouwen geen luchtkastelen."

De druk is daarom ook weg bij Sporting Lokeren. "Het absoluut niet willen verliezen is er niet meer bij", zegt de trainer. "Desondanks blijft de prikkel om te verbazen."

Peter Maes weet dat zijn seizoen nu al geslaagd is en vraagt dan ook iets minder van zijn groep. "Op dit moment kan ik gewoon niet zo streng zijn in mijn manier van werken", stelt de coach van Lokeren. "Die gasten hebben teveel gepresteerd. Waarom zou ik de citroen nog verder uitpersen?"

Omdat alles al binnen is kan er al gekeken worden naar volgend seizoen. "Mijn voorbereiding is anders. De scherpte die ik normaal brengt, kan ik nu niet op de groep overbrengen. In dat geval zou ik stukken maken."
Wouter Moers

'Die gasten' hebben alvast niet meer gepresteerd als ons. Soit, dit was wel te verwachten natuurlijk. Als we kampioen worden gaan we zeggen: "chance dat we de beker verloren hebben".

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #38 Gepost op: april 17, 2014, 02:59:59 pm »
Lokeren uit en Genk thuis worden cruciaal.
6 op 6 en tzal tot op het einde zijn da we gaan moeilijk doen bovenaan.
Lokeren vindt ik een niet te vertrouwen club.
Ze zijn nog in staat om zich te sparen tegen Standard om tegen ons te vlammen.
Daarom hoop ik echt da ze vanavond winnen....

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Lokeren - Essevee
« Reactie #39 Gepost op: april 17, 2014, 06:04:23 pm »
wat denken we hiervan?
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=78434


Sporting Lokeren staat momenteel vijfde in Play-off 1. Daar kunnen de Waaslanders mee leven aangezien ze de beker al op zak hebben.

Door hun bekeroverwinning hebben ze ook al een van de beste Europese tickets binnen. Met het behalen va de laatste voorronde van de Europa League hebben ze het hoogste doel al bereikt.

"Wat kunnen we op dit moment nog meer?", vraagt Peter Maes zich af in Het Nieuwsblad. "We kunnen alleen nog de titel pakken en die ligt buiten bereik. De tweede plek? We bouwen geen luchtkastelen."

De druk is daarom ook weg bij Sporting Lokeren. "Het absoluut niet willen verliezen is er niet meer bij", zegt de trainer. "Desondanks blijft de prikkel om te verbazen."

Peter Maes weet dat zijn seizoen nu al geslaagd is en vraagt dan ook iets minder van zijn groep. "Op dit moment kan ik gewoon niet zo streng zijn in mijn manier van werken", stelt de coach van Lokeren. "Die gasten hebben teveel gepresteerd. Waarom zou ik de citroen nog verder uitpersen?"

Omdat alles al binnen is kan er al gekeken worden naar volgend seizoen. "Mijn voorbereiding is anders. De scherpte die ik normaal brengt, kan ik nu niet op de groep overbrengen. In dat geval zou ik stukken maken."
Wouter Moers

Mocht ik supporter zijn van Lokeren, ik zou dit niet pikken.

Maes wordt altijd geroemd omwille van zijn geroep en getier en zijn kwaliteiten als motivator en citroenuitperser, maar hij lijkt nu te laten betijen.
Stuksken entraineur van kust mijn gat, zou Balthasar Boma zeggen !

Vreselijk vind ik het. Die gemakzucht en gelatenheid bij dat Lokeren.
Ze kunnen verdorie maar zien dat ze niet verliezen vanavond !  :)