Auteur Topic: [VB] EL FC Shakhtyor Soligorsk - Essevee  (gelezen 16665 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [VB] EL FC Shakhtyor Soligorsk - Essevee
« Reactie #160 Gepost op: augustus 08, 2014, 09:26:13 am »
Zou Ei?ur Gu?johnsen geen meerwaarde zijn? is transfervrij ...
Baat het niet, schaad het niet ... maar zal mogelijks wel hoge looneisen hebben?

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [VB] EL FC Shakhtyor Soligorsk - Essevee
« Reactie #161 Gepost op: augustus 08, 2014, 09:50:13 am »
de 2 vorige seizoenen stegen de gewone spelers (dhaene,skulason,...) naar een hoger niveau aan de zijde van hazard , malanda ,kums .nu deze weg zijn zie je weer de mankementen bij die spelers .
tis zoals in de koers als de kopmannen uitvallen is het meestal over.
vroeger hebben we ook eens 2 seizoenen super gespeeld met kruzen,vidmar ,urban en er speelde ene marino blancke mee , die kerel speelde ook een superseizoen met een prachtgoal op club brugge ,daarna was het ook over voor die gast.

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [VB] EL FC Shakhtyor Soligorsk - Essevee
« Reactie #162 Gepost op: augustus 08, 2014, 10:21:18 am »
OK, we hebben slecht gespeeld. Maar niet overdrijven aub.. We zijn enkele matchen ver en de transferperiode is nog bezig. Vorig jaar was Genk de eerste matchen TOP! Kijk waar ze nu staan. Liever nu een dipje en rustig verder bouwen aan een team met jonge spelers dat de komende jaren kan groeien.
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] EL FC Shakhtyor Soligorsk - Essevee
« Reactie #163 Gepost op: augustus 08, 2014, 10:49:05 am »
Deze verdediging zal ons veel punten kosten in de competitie... Geen deftige backups voor blessures. Middenmotor daarmee zou ik al tevreden zijn .

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.234
Re: [VB] EL FC Shakhtyor Soligorsk - Essevee
« Reactie #164 Gepost op: augustus 08, 2014, 11:05:18 am »
De verdediging kreeg vorig seizoen ook al te veel kritiek.
Dit zijn geen spelers (Vooral D'haene niet) die hoog kunnen spelen.

Dury schiet toch ook in lichte paniek.
Het draait toch enorm vierkant hoor. We hebben een groot probleem op de positie 6 en 8!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: [VB] EL FC Shakhtyor Soligorsk - Essevee
« Reactie #165 Gepost op: augustus 08, 2014, 11:24:48 am »
ja...als middenveld uit positie loopt, te ver uit elkaar speelt, te weinig mensen de bal komen vragen is het logisch dat de verdediging in problemen komt. dus idd...op zoek naar een 6-8 ? la Kums

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] EL FC Shakhtyor Soligorsk - Essevee
« Reactie #166 Gepost op: augustus 08, 2014, 11:40:53 am »
idd en dan zijn hier veel hier nog aan het roepen dat het vertrek van Kums niet erg was... Maar goed de bewijzen komen er jammergenoeg aan in de competitie vrees ik..

Vincent

  • Gast
Re: [VB] EL FC Shakhtyor Soligorsk - Essevee
« Reactie #167 Gepost op: augustus 08, 2014, 11:45:42 am »
Laten we vooral rustig blijven: we zijn na een slopend seizoen met dit veel te vroege Europese voetbal en een grotendeels vernieuwde ploeg op onze limiet gebotst. Het gevolg van ons eigen succes (waardoor de verwachtingen steeds hoger komen te liggen) in combinatie met het bereiken van een financieel plafond waardoor je regelmatig opnieuw moet herbeginnen.

In ons tweede jaar in eerste overwinterden we Europees maar konden we het toen nog niet combineren met een goed resultaat in de competitie (13e). Het jaar daarop kon Dury eigenlijk in alle rust weer bouwen en werden we 'op het gemak' 7e en het jaar daarna konden we verder doen met dezelfde kern + Berrier en werden we 5e. En op het einde was de ploeg zo goed op elkaar in gespeeld dat we regelmatig de bal afpakten waar en wanneer wij dat wilden, dat herinner ik me nog goed. Daarna het eerste seizoen met play-offs en al was het op het eind op het randje, we zaten in play-off 1.

Hetzelfde verhaal min of meer na de terugkeer van Dury, we konden het seizoen erna voortbouwen op de automatismen die er (weer)al waren en dat leverde zelfs bijna de titel op. Vorig seizoen konden we dankzij de sportieve stabiliteit een loodzwaar jaar toch afsluiten met Europese poules, een bekerfinale en een 4e plaats (en laat dit nog eens goed bezinken h?, alsof het zo evident is voor een ploeg als de onze).

Continu?teit is de kern van de zaak en die is er nu even niet op het veld. Maar Dury zal er wel aan werken en heeft er nu gelukkig ook eindelijk de tijd voor. Het zal misschien nog even duren maar ik heb er wel vertrouwen in. Dat we een keer geen play-off 1 zouden halen is heus geen ramp (wie dat eist, is volgens mij alle zin voor realiteit kwijt, sorry). De werkelijke waarde van dit Europees voetbal ligt voor mij ook niet op sportief vlak maar in het feit dat het stadion eindelijk wordt aangepakt. We moeten nu sportief even hergroeperen en opnieuw iets opbouwen. Maar dat heeft Dury al meer dan 1 keer gedaan dus zie ik niet in waarom het niet opnieuw zou lukken.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] EL FC Shakhtyor Soligorsk - Essevee
« Reactie #168 Gepost op: augustus 08, 2014, 12:55:57 pm »
D'Haene maakt toch geen grote blunders? Wat is dat nu?!
Men spreekt hier al van "het jaar te veel". Enkel en alleen omdat hij 34 is.

D'Haene is daar achterin nog altijd de beste man. Omdat de anderen weinig voorstellen.
D'Haene moet zich nu ook bezig houden met zaken waarmee hij zich eigenlijk niet zou moeten bezig houden. Namelijk zijn medemaats sturen, zeggen hoe en waar ze moeten opgesteld staan.
D'Haene moest zich de voorbije jaren met niets bezig houden, kon zich gewoon op zijn eigen spel concentreren. Was d? waterdrager bij uitstek van Zulte Waregem. Maar als de waterdragers de patrons moeten worden...tja.

Heb nu al 2 ? 3 wedstrijden Isci en Ferreira kunnen inschatten.
Isci kon me bekoren in de thuismatch tegen Soligorsk. Tegen Lokeren vond ik hem al een heel stuk minder, is een jongen die geen lef heeft, durft weinig, maakt vaak verkeerde keuzes.
Over Ferreira maak ik me eigenlijk nog meer zorgen. Snap niet waarom iedereen zogezegd zo positief over hem is. Zijn handelingssnelheid ligt ontzettend laag en hij is waarschijnlijk nog trager dan D'Haene. Zijn lange ballen komen ook zelden aan.
Paye was gisteren een dr?ma. Echt verschrikkelijk. Instappen wanneer het totaal niet moet, passes geven in niemandsland (maar dan ook waar werkelijk ni?mand staat h?, zelfs niet binnen een straal van 10 meter).

Het zal wachten worden op Cissako (die het OOK nog allemaal moet bewijzen h?) en de terugkeer van Colpaert en Verboom.

Dit zal op termijn onze basisopstelling moeten worden.

----------------Bossut---------------
Cissako---D'Haene---Colpaert---Verboom
-----------Skulason---------------
-----------------Ekangamene------
---------Aneke--------------------
Cont? (Trajkovski)-----------Bongonda
------------Sylla-----------------

Offline tomba

  • Leden
  • Berichten: 162
Re: [VB] EL FC Shakhtyor Soligorsk - Essevee
« Reactie #169 Gepost op: augustus 08, 2014, 01:13:22 pm »
Soligorsk nu tegen PSV uitgeloot...

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [VB] EL FC Shakhtyor Soligorsk - Essevee
« Reactie #170 Gepost op: augustus 08, 2014, 01:37:13 pm »
Toch jammer dat we een leuke affiche mislopen zijn.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] EL FC Shakhtyor Soligorsk - Essevee
« Reactie #171 Gepost op: augustus 08, 2014, 02:49:54 pm »
Stel je voor dat we weer tegen PSV uitkwamen...

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [VB] EL FC Shakhtyor Soligorsk - Essevee
« Reactie #172 Gepost op: augustus 08, 2014, 02:56:20 pm »
dan moest je maar mee geweest zijn naar polen of wit-rusland! t'kan nie alle jaren meezitten eh!

Thoh, ik ga er niet wakker van liggen hoor omdat ik niet ben meegeweest naar Polen of Wit-Rusland om daar de match te volgen in een halfleeg stadion, en dat tegen Vladimir en Igor die na hun uren nog bij den bakker en den beenhouwer werken.
En al zeker niet als er vanuit de club zelf geen moeite wordt gedaan om de gewone supporter warm te maken voor zo'n Europese match. Zelfs de prijzen om mee te gaan met de spelersvlieger naar Soligorsk zijn denk ik nooit online verschenen.

Soit, Lokeren tegen Hull City, die affiche oogt tenminste al wat interessanter. Ik ben eens benieuwd hoe ze ginder de verplaatsing aan boord zullen leggen.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [VB] EL FC Shakhtyor Soligorsk - Essevee
« Reactie #173 Gepost op: augustus 08, 2014, 03:45:20 pm »
idd en dan zijn hier veel hier nog aan het roepen dat het vertrek van Kums niet erg was... Maar goed de bewijzen komen er jammergenoeg aan in de competitie vrees ik..


Voorbarige conclusie om dit aan het vertrek van Kums te linken. We hebben het europees weggegeven in de thuismatch, waarbij vooral de anciens Skulason, Conte en Colpaert steken lieten liggen. En vooral francky die de hand in eigen boezem mocht steken.  De eerste weken de schade beperken, maar dit team heeft op termijn meer potentieel dan de ploeg van de voorbije jaren.