Auteur Topic: [VB] YR KV Mechelen - Essevee  (gelezen 14631 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: [VB] YR KV Mechelen - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: oktober 24, 2014, 05:52:12 pm »
ik heb het laatste woord! "ja schatteke", "oke skeetse", "komt in orde poeske", "alst echt moet  >:( " ;)
a, ma ik heb ook et laatste woord zulle
alleen luistert ze dan toch ni :)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] YR KV Mechelen - Essevee
« Reactie #21 Gepost op: oktober 24, 2014, 07:20:58 pm »
Ge moet ze goed weten soigneren e gasten, dan moogde al ne keer wa meer ;)

Match op KVM... Altijd moeilijk Essevee zijnde.
Alles daar is bonus, Malinwa bezig aan een sterk seizoen, mede door trainer!

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [VB] YR KV Mechelen - Essevee
« Reactie #22 Gepost op: oktober 25, 2014, 09:23:06 am »
Ge moet me de juiste trouwen he, da je wel het laatste woord hebt  ;)

Goede raad voor de jonge gasten die zich nog moeten laten ringeloren: laat u gelden van dag 1 anders zijt ge verloren. Ken teveel esseveefans die sindsdien niet meer komen naar het voetbal!

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [VB] YR KV Mechelen - Essevee
« Reactie #23 Gepost op: oktober 27, 2014, 10:10:35 am »
labor is geselecteerd voor beloftenwedstrijd van deze avond.  vraag me af wie er nog 'geslachtofferd' zal worden na de blamage tegen cercle ?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [VB] YR KV Mechelen - Essevee
« Reactie #24 Gepost op: oktober 27, 2014, 10:13:17 am »
labor is geselecteerd voor beloftenwedstrijd van deze avond.  vraag me af wie er nog 'geslachtofferd' zal worden na de blamage tegen cercle ?

Het zal idd gedaan zijn voor die jongen.
Zaterdag een wegwerpgebaar richting Dury, dan weet je dat het over en uit is.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: [VB] YR KV Mechelen - Essevee
« Reactie #25 Gepost op: oktober 27, 2014, 10:21:27 am »
Tja, ik vond hem nochtans niet slecht. Maar maakt 1 cruciale fout en als je op de laatste plaats staat en alle punten noodzakelijk zijn, dan wordt dat cash betaald. Staan we 9e ofzo, blijft hij gewoon staan... Niet dat ik het Dury verwijt dat hij weer uit de ploeg verdwijnt hoor...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] YR KV Mechelen - Essevee
« Reactie #26 Gepost op: oktober 27, 2014, 10:45:13 am »
Aan het kerkhof achter de bussen, of gewoon in de kerkhoflei (gratis) parkeren. Dan sta je wel tussen de "thuissupporters" maar heb daar nog nooit problemen mee gehad en gezijt bovendien ook veel sneller op de ring na de match.  ;)

Symbolisch op dit moment en hopelijk niet na de match daar.  Parkeren aan het kerkhof.  We moeten de moed erin houden, maar ik zie het sinds heel lang zo weinig zitten de match van morgen.  Zeker al meer dan 8 jaar geleden dat ik zit af te zien naar een match toe.  Hopelijk krijgen we nog eens de fopkaars van essevee die aanspringt.
« Laatst bewerkt op: oktober 27, 2014, 10:51:11 am door essevee007 »

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [VB] YR KV Mechelen - Essevee
« Reactie #27 Gepost op: oktober 27, 2014, 10:45:38 am »
@ san ilker : had dat overduidelijk en onnodig wegwerpgebaar in 2de helft ook opgemerkt (denk zelfs dat er enkele scheldwoorden bij waren..)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] YR KV Mechelen - Essevee
« Reactie #28 Gepost op: oktober 27, 2014, 10:52:20 am »
@ san ilker : had dat overduidelijk en onnodig wegwerpgebaar in 2de helft ook opgemerkt (denk zelfs dat er enkele scheldwoorden bij waren..)

Boelmakers en slechts sfeer en rotte appels kunnen we echt gebruiken op dit moment.  Hopelijk was dit een niet goed nagedachte actie van Labor.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [VB] YR KV Mechelen - Essevee
« Reactie #29 Gepost op: oktober 27, 2014, 11:45:31 am »
Compact en verdedigend spelen. De backs niet te hoog laten meegaan zoals tegen Cercle. En loeren op de counter..
SV TILL I DIE

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [VB] YR KV Mechelen - Essevee
« Reactie #30 Gepost op: oktober 27, 2014, 01:02:08 pm »
Eigenlijk wil ik die verboom nooit meer in een Zulte Waregem shirt zien spelen. Nog maar zelden iemand er zo met zijn klak naar weten smijten en dat in de belangrijkste wedstrijd van de afgelopen jaren. Wat een lul.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [VB] YR KV Mechelen - Essevee
« Reactie #31 Gepost op: oktober 27, 2014, 01:14:48 pm »
je kan er moeilijk iedereen naast zetten...maar iemand als Labor maakt te vaak fouten met cruciale gevolgen (nu tegen Cercle en op Westerlo was hij ook echt zwak). Wanneer is Colpaert eigenlijk terug?!
Dury moet blijkbaar gedacht hebben dat we betere spelers hadden dan Godeau

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] YR KV Mechelen - Essevee
« Reactie #32 Gepost op: oktober 27, 2014, 02:11:46 pm »
Eigenlijk wil ik die verboom nooit meer in een Zulte Waregem shirt zien spelen. Nog maar zelden iemand er zo met zijn klak naar weten smijten en dat in de belangrijkste wedstrijd van de afgelopen jaren. Wat een lul.

Ik kan nu niet oordelen over de laatste match, maar algemeen genomen heeft Verboom al heel wat goeie matchen voor essevee gespeeld. Persoonlijk vond ik het zelfs altijd een meerwaarde. Ik vind die uitspraak dan ook merkwaardig eerlijk gezegd. Nogmaals over de matchen van dit jaar wil ik niet oordelen.

Online kulle

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Essevee!
Re: [VB] YR KV Mechelen - Essevee
« Reactie #33 Gepost op: oktober 27, 2014, 02:26:23 pm »
misschien moet dury spelers selecteren volgens de schoenen dat ze dragen

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [VB] YR KV Mechelen - Essevee
« Reactie #34 Gepost op: oktober 27, 2014, 03:17:18 pm »
Eigenlijk wil ik die verboom nooit meer in een Zulte Waregem shirt zien spelen. Nog maar zelden iemand er zo met zijn klak naar weten smijten en dat in de belangrijkste wedstrijd van de afgelopen jaren. Wat een lul.
2.
Normaal gezien hou ik niet zo van die uitspraken,maar wat Verboom deed bij die eerste goal kan echt niet.  Hij had alle tijd om zelfs op zijn gemak terug naar zijn plaats te 'wandelen' (Bogonda moest/ kon dit ook doen)maar vertikte om dit te doen,niet omdat hij fysisch niet kon,gewoonweg omdat Meneer Verboom zich 'beter' voelt dan een ander, de rest moet maar dat probleem oplossen, ik ben daar te goed voor.  En dit is de zoveelste keer dit seizoen.  Iedereen is beter dan wat Verboom deed zaterdag(Verboom heeft kwaliteiten genoeg indien hij zich 100procent inzet, maar dat doet hij absoluut niet), dus als Dury consequent is moet hij daar iemand zetten die zich wel 100 procent inzet toont (is Paye zo'n slechte speler?).

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [VB] YR KV Mechelen - Essevee
« Reactie #35 Gepost op: oktober 27, 2014, 03:24:53 pm »
Het wordt moeilijk, we hebben geen ploeg om tegen de degradatie te vechten en ook geen trainer die het gewoon is om tegen de degradatie te strijden. Het wordt aanpassen voor zowel spelers als trainer. Ik zie het somber in.

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: [VB] YR KV Mechelen - Essevee
« Reactie #36 Gepost op: oktober 27, 2014, 03:45:19 pm »
2.
Normaal gezien hou ik niet zo van die uitspraken,maar wat Verboom deed bij die eerste goal kan echt niet.  Hij had alle tijd om zelfs op zijn gemak terug naar zijn plaats te 'wandelen' (Bogonda moest/ kon dit ook doen)maar vertikte om dit te doen,niet omdat hij fysisch niet kon,gewoonweg omdat Meneer Verboom zich 'beter' voelt dan een ander, de rest moet maar dat probleem oplossen, ik ben daar te goed voor.  En dit is de zoveelste keer dit seizoen.  Iedereen is beter dan wat Verboom deed zaterdag(Verboom heeft kwaliteiten genoeg indien hij zich 100procent inzet, maar dat doet hij absoluut niet), dus als Dury consequent is moet hij daar iemand zetten die zich wel 100 procent inzet toont (is Paye zo'n slechte speler?).

Ik herinner me Verboom als iemand die de voorbije jaren wel inzet toonde, maar dit jaar is dat idd ver te zoeken (Of heb ik de voorbije jaren een verkeerd beeld van Verboom geschetst doordat het zo goed ging?).
Zou dat liggen aan die transfer die niet doorging? Hij tweette dat ie naar Engeland (dacht ik) ging, maar daar kwam niets van in huis, omdat Cont? al vertrok en hun manager Dury niet nog harder tegen de schenen wou trappen.

Het zal idd gedaan zijn voor die jongen.
Zaterdag een wegwerpgebaar richting Dury, dan weet je dat het over en uit is.
Dat heb ik precies gemist. Wanneer? Waarom?
Ik hoop nu dat Mendy zijn kans krijgt, want verder heb je geen opties.
« Laatst bewerkt op: oktober 27, 2014, 03:58:05 pm door ComEpsilon »
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [VB] YR KV Mechelen - Essevee
« Reactie #37 Gepost op: oktober 27, 2014, 03:46:43 pm »
All? gasten, den eersten die in mijn straat e paar eieren naar Verboom zijn venster komt smijten, krijgt van mij e pintjen ;-) Als em thuis is en geraakt wordt, bied ik er 2 aan ;-)

Ik vind, een paar eieren tegen zijn ruit voor een paar slapeloze nachten best ne goeien deal, niet?

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] YR KV Mechelen - Essevee
« Reactie #38 Gepost op: oktober 27, 2014, 04:22:31 pm »
Zaterdagnamiddag zag ik dat Verboom op Twitter iets schreef ? la "Matchday!" met een foto van hem in Essevee-shirt enzo.

Dan denk je bij jezelf: "Allez, die gast is er toch mee bezig. Dit is goed, een goed teken."

Als je hem dan zo laks ziet spelen diezelfde avond, dan begrijp je niet hoe dat mogelijk is.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [VB] YR KV Mechelen - Essevee
« Reactie #39 Gepost op: oktober 27, 2014, 04:32:51 pm »
All? gasten, den eersten die in mijn straat e paar eieren naar Verboom zijn venster komt smijten, krijgt van mij e pintjen ;-) Als em thuis is en geraakt wordt, bied ik er 2 aan ;-)

Ik vind, een paar eieren tegen zijn ruit voor een paar slapeloze nachten best ne goeien deal, niet?

adres? ;)